Megtörik-e a falcós átok? Jön a 61. Magyar Kupa

Debrecen - Az Alba másodszor is megvédené címét, a jelenlegi mezőnyből egyedül a szombathelyieknek nem sikerült még elhódítaniuk a serleget.
 
 
 
 
 

Megtörik-e a falcós átok? Jön a 61. Magyar Kupa

Debrecen - Az Alba másodszor is megvédené címét, a jelenlegi mezőnyből egyedül a szombathelyieknek nem sikerült még elhódítaniuk a serleget.

Tudd meg gyorsabban a magyar kosárlabda legfontosabb híreit. Klikk és like a Facebook oldalunkat!


Pénteken, 13 órától a debreceni Főnix Csarnokban kezdetét veszi a Zsíros Tibor férfi Magyar Kupa hatvanegyedik kiírása.

Az első finálét 1951. június 17-én rendezték, akkor a Nemzeti Sportcsarnokban a Vasas MÁVAG 41-39-re győzte le a Budapest Haladást.

A sorozat címvédője az Alba Fehérvár, amellyel eddig egyszer fordult elő (1999 után 2000-ben), hogy egymás utáni két évben is felért a csúcsra.
A tavalyi, győri kupadöntőről szóló visszaemlékező cikkünket ide kattintva olvashatja.

A Honvédot nehéz lesz befogni

A rekordgyőztes a Honvéd, a fővárosi együttes 17 alkalommal ünnepelhetett (a legtöbb döntőt is a Honvéd játszotta, 23-szor szerepelt a fináléban), őt követi a Körmend 7 sikerrel, a Szolnok 6-szor, a MAFC és a Csepel 5-5-ször, a Fehérvár, a Paks és a Zalaegerszeg 4-szer, a MÁVAG 3-szor, míg a Baja, a Sopron, a Kaposvár, a Kecskemét és a Pécs 1 alkalommal nyerte meg a kupát. A jelenlegi mezőnyből egyedül a Falcónak nem sikerült még elhódítania a serleget (1998-ban, 2008-ban, 2009-ben és 2010-ben is második lett).

1980-tól előbb selejtezőtornát, majd négyes döntőt rendeztek, 2014-ben azonban változott a lebonyolítás, azóta európai mintára az alapszakasz első felének legjobb nyolc csapata vehet részt az eseményen.

2014 óta a ZTE és a KTE kétszer, az ASE, a Falco, a Körmend és a Pécs háromszor, az Olaj és az Alba pedig négyszer szerepelt a legjobb nyolcban.

Az új rendszerben a Szolnok valahányszor továbbjutott a negyeddöntőből, a Falcónak és a ZTE-nek azonban ez eddig még egyszer sem sikerült. Kétszer jutott az elődöntőbe a Körmend, a Paks és az Alba és a KTE, a Pécs pedig egyszer.

Amit a helyszínről tudni kell

A 61. Magyar Kupának a debreceni Főnix Csarnok ad otthont, amely Magyarország második legnagyobb multifunkcionális rendezvénycsarnoka. A tallinni csarnok mintájára épült 2002-ben, kevesebb, mint háromszáz nap leforgása alatt.

A küzdőteret minden oldalán kihúzható, mobil lelátórendszer veszi körül, a létesítmény 6500 néző befogadására alkalmas sportesemény esetén, de ha koncertet rendeznek, ez a szám akár 8000-re is felszökhet. Áprilisban ugyanitt lesz majd a kézilabda négyes kupadöntő is, de korábban számos nagyszabású világeseményeknek is helyszíne volt már, mint például a tornász világ- és Európa-bajnokság (2002 és 2005), a kézilabda Európa-bajnokság (2004,2014), a jégkorong világbajnokságok (2004, 2005, 2009) és a gyorskorcsolya vb (2013).

Először (és eddig utoljára) 2003-ban látta vendégül az elitet a cívisváros, akkor az ASE szerzett aranyérmet, a helyi Vadkakasok ellen (91-68).

A Magyar Kupa idei programja:

Negyeddöntők (február 16., péntek):

13:00 PVSK-VEOLIA – Falco-Vulcano Energia KC (ND 1.)
15:30 Zalakerámia ZTE KK – Atomerőmű SE (ND 2.)
18:00 Alba Fehérvár – Egis Körmend (ND 3.)
20:30 KTE-Duna Aszfalt – Szolnoki Olaj KK (ND 4.)

Elődöntők (február 17., szombat):

10:30 Salgótarján – Oroszlány (Hepp Kupa elődöntő)
13:00 Nyíregyháza – Pécs (Hepp Kupa elődöntő)

15:30 ND 1. győztese – ND 2. győztese (ED 1.)
18:00 ND 3. győztese – ND 4. győztese (ED 2.)

Helyosztók (február 18., vasárnap):

10:00 Hepp Kupa bronzmeccs
12:30 Hepp Kupa döntő

Bronzmeccs: 15:00 ED 2. vesztese – ED 1. vesztese
Döntő: 17:30 ED 2. győztese – ED 1. győztese

Ön szerint ki nyeri a Magyar Kupát 2018-ban?

 
  • Alba Fehérvár 
  • Atomerőmű SE 
  • Egis Körmend 
  • Falco-Vulcano Energia KC Szombathely 
  • KTE-Duna Aszfalt 
  • Pécsi VSK-VEOLIA 
  • Szolnoki Olaj KK 
  • Zalakerámia ZTE KK 
 
 

 

 
  • 58Hattori-OSE2018február15.07:47ÚjVálasz

    @arpadarpad - hol írtam olyat, hogy a legjobbak vagyunk bármiben is?

    @RubinU21 - nem azt mondtam, hogy többen lesznek a Hepp döntőn. :)
    A szolnoki kolléga lefitymálta a várható körmendi, fehérvári létszámot, némi faluzással, parasztozással megspékelve. Mindezt úgy, hogy nekik kell a legkevesebbet utazniuk. Erre reagáltam, hogy nehogy meglepődjön, ha esetleg délelőtt többen lesznek, mint a délutáni Olaj meccsen. Nem egzakt kijelentés volt, hanem fikció. Ami egyébként tényleg vicces lenne. :)

     
  • 57arpadarpad2018február14.21:17ÚjVálasz
    Idézet: Hattori-OSE
    Tényleg másról beszélünk. :)
    Ami számít, az nem címekben és osztályokban mérhető.
    ...

    Azt nem értem amiről írsz, de azt hiszem nincs olyan elem amiben ti vagytok a legjobbak.

     
  • 56RubinU212018február14.20:36ÚjVálasz
    Idézet: Hattori-OSE
    Nincs gond, nem értem félre, csak másról beszélünk. A lelátó nem osztálykérdés. Ki nem szarja le, hogy A csoport, eurocup, vagy MK/Hepp? A bizonyítványt akkor szokták magyarázni, ha szegényes.
    ...

    A másik-mégis honnan tudod hogy a Hepp döntőn többen lesznek? Mert ennek kb annyi esélye van, mint hogy a Sárvár flextronics drukkerei leszurkolják a két nagyot...

     
  • 55RubinU212018február14.20:31ÚjVálasz
    Idézet: Hattori-OSE
    Tényleg másról beszélünk. :)
    Ami számít, az nem címekben és osztályokban mérhető.
    ...

    Hát ezzel azért én sem érek egyet...

     
  • 54Hattori-OSE2018február14.19:46ÚjVálasz
    Idézet: arpadarpad
    Ha 10x annyi néző lesz? akkor is az a B.
    Ami számít, az a bajnok és kupagyőztes.
    ...

    Tényleg másról beszélünk. :)
    Ami számít, az nem címekben és osztályokban mérhető.

     
  • 53faradtkelet2018február14.19:42ÚjVálasz
    Idézet: piros710321
    Nézem az online felületen az eddig eladott jegyeket péntekre. Falco 15, Körmend 36, ZTE 40, ASE 15, ALBA 25. Biztos lesz ennél több ember...
    ...

    Megint ZTE-s ből lesz több akkor a Dunántúlról :)

     
  • 52faradtkelet2018február14.19:40ÚjVálasz

    Most komolyan a kisképen berakták Jefferst a ZTE-részen???
    Atyaég, már mióta nincs itt...

     
  • 51arpadarpad2018február14.19:27ÚjVálasz
    Idézet: Hattori-OSE
    Nincs gond, nem értem félre, csak másról beszélünk. A lelátó nem osztálykérdés. Ki nem szarja le, hogy A csoport, eurocup, vagy MK/Hepp? A bizonyítványt akkor szokták magyarázni, ha szegényes.
    ...

    Ha 10x annyi néző lesz? akkor is az a B.
    Ami számít, az a bajnok és kupagyőztes.

     
  • 50Hattori-OSE2018február14.19:05ÚjVálasz
    Idézet: arpadarpad
    Remélem nem érted félre, de!
    Az "A" csoportos csapatok szurkolóit nem érdekli a Hepp kupa, a "B" csoport, a női meccs. Azok más ligák.
    ...

    Nincs gond, nem értem félre, csak másról beszélünk. A lelátó nem osztálykérdés. Ki nem szarja le, hogy A csoport, eurocup, vagy MK/Hepp? A bizonyítványt akkor szokták magyarázni, ha szegényes.

     
  • 49purple2018február14.17:49ÚjVálasz

    A helyszín egy baromság, BP nekünk is közelebb lenne. Bezzeg a női kézi kupadöntő a Papp László arénában lesz. No comment.

     
  • 48purple2018február14.17:47ÚjVálasz

    Emlékszem, tavaly, mikor könnyebb volt a sorsolásunk, milyen szitok áradat jött nyugatról, hogy irányított sorsolás, csalás, stb. Most mi van? Az alsó ágon az első nyégyből három, a felsőn gyakorlatilag a Falkónak( papírforma szerint) vörös szőnyeg. Nincs ezzel semmi gond, ez Fortuna keze, elfogadjuk. A Körmendnek jó lenne végre beleállni egy Alba meccsbe, nem már az elején beszarni. Nekünk sem lesz egyszerű, a Kecsót látjuk mire képes, ha túljutunk, az előbbi páros egyikével randevúzunk, ami ugye nem egy leányálom, rövidebb kispaddal bármelyiknél. Innen már bravúr lenne a továbbjutás a döntőbe, oda már egy totál kicsavart csapattal érkeznénk, a felső házzal szemben, ahol akár sima papírforma eredményekkel érkezne az ellenfél. Természetesen nem lenézve azokat a csapatokat sem, de ez tény. Szerintem a Filkó ott lez a végelszámolásnál, részemről az ellenfél kérdéses. De akkor is, Hajrá Olaj, mindent bele fiúk!

     
  • 47purple2018február14.17:38ÚjVálasz
    Idézet: mithridatesz
    Hol élsz te? Utazó olaj tábor? :) Régen volt már az!
    Decemberben Körmenden, vasárnap, a két listavezető meccsén 7 fő vendégdrukker volt!
    Ez milyen viszonyoknak volt köszönhető???



    ...

    Hagyjátok már, ez csak egy hülye troll, múlt héten regelt be!

     
  • 46arpadarpad2018február14.17:28ÚjVálasz
    Idézet: Hattori-OSE
    Nagyképű vagy és öntelt. A pofáraesés meg majd akkor jön, ha szombat délelőtt több szurkoló lesz a Hepp kupán, mint a Szolnok elődöntőjén délután. :)
    ...

    Remélem nem érted félre, de!
    Az "A" csoportos csapatok szurkolóit nem érdekli a Hepp kupa, a "B" csoport, a női meccs. Azok más ligák. Én pld azt tudom, hogy ti jók vagytok, de azt, hogy a Bonyhád vagy a Honvéd a jobb azt máf nem. Ez nem lenézés hanem másik osztály. Lehet, hogy te sem tudod, hogy a Kaposvár vagy a Pécs a jobb vizilabdában. Nem tudod, mert nem érdekel. Bennünket a "B" nem érdekel. Mindenki követ a Fiba eurocapot, mert vannak magyarok. A másim eurocapot nem követik, mert ott nincsenek. Ha az OSE "A" csportos lesz, ígérem követni fogunk mindent ami ott történik. Pld jobbank követnék az emberek, ha a fiatalok lemennének a B-be ott erősödnének és visszamennének az A-ba. Sajnos ilyen sincs. Sajnos ott tartunk, hogy a szurkolók a saját U24-as csapatukra sem kíváncsiak.

     
  • 45mithridatesz2018február14.16:37ÚjVálasz
    Idézet: dubaiolaj88
    A filkoval játszuk a döntőt valószínűleg. Ehhez az is kell hogy szerencsétlen körmendiek ha már pénteken úgyis hazamennek, minél jobban lefárasszák az "afrika" válogatottat.
    ...

    Hol élsz te? Utazó olaj tábor? :) Régen volt már az!
    Decemberben Körmenden, vasárnap, a két listavezető meccsén 7 fő vendégdrukker volt!
    Ez milyen viszonyoknak volt köszönhető???

     
  • 44Hattori-OSE2018február14.16:36ÚjVálasz
    Idézet: dubaiolaj88
    A filkoval játszuk a döntőt valószínűleg. Ehhez az is kell hogy szerencsétlen körmendiek ha már pénteken úgyis hazamennek, minél jobban lefárasszák az "afrika" válogatottat.
    ...

    Nagyképű vagy és öntelt. A pofáraesés meg majd akkor jön, ha szombat délelőtt több szurkoló lesz a Hepp kupán, mint a Szolnok elődöntőjén délután. :)

     
  • 43arpadarpad2018február14.15:52ÚjVálasz
    Idézet: RubinU21
    Govens közel nem játszik annyit mind tavaly, átlag 34 percet játszik, amiben bentvan a két hosszabbításos győzelem, Zoli pont ugyanennyit.
    ...

    A stat szerint Govens 35.3 percet játszik átlagban. A stat elején a kisebb csapatok játékosai vannak, akik kevés használható emberrel rendelkeznek akik szinte végig a pályán vannak.
    Az első 14-ben 3 falcós van!!!
    Az Olaj, MTE, Alba trióból Voja a legfoglalkoztatottabb, aki 24. a listán. Nekem ez nem azért furcsa, mert a Falcosok elképesztő terhelést kapnak. Nem! Összességében kevesebb a játékpercük, mint a többieknek. Ők ugyanis játszanak a nemzetköziben, ahonnan a Falco már rég kiesett.
    Nekem az a furcsa, hogy miért hoznak össze egy jó keretet, ha nem használják azt. Kis túlzással, Govens, Perl és Váradi végig nyomja a többiek meg osztoznak a maradék két poszt játékidején.

     
  • 42RubinU212018február14.15:02ÚjVálasz

    Govens közel nem játszik annyit mind tavaly, átlag 34 percet játszik, amiben bentvan a két hosszabbításos győzelem, Zoli pont ugyanennyit. Tény hogy egy ilyen játékosállományt sokkal jobban kéne forgatni, de ennyire azért nem tragikus a helyzet.

     
  • 41RubinU212018február14.14:57ÚjVálasz
    Idézet: dubaiolaj88
    A filkoval játszuk a döntőt valószínűleg. Ehhez az is kell hogy szerencsétlen körmendiek ha már pénteken úgyis hazamennek, minél jobban lefárasszák az "afrika" válogatottat.
    ...

    Gondolom te is troll lehetsz...

     
  • 40dubaiolaj882018február14.14:50ÚjVálasz

    A filkoval játszuk a döntőt valószínűleg. Ehhez az is kell hogy szerencsétlen körmendiek ha már pénteken úgyis hazamennek, minél jobban lefárasszák az "afrika" válogatottat. Akárhogy is nézzük az OLAJ-alba örök, nincs nagyobb derbi a hazai kosárlabdában. Kíváncsi vagyok hányan vállalják így be faluhelyről a túrát, húsznál többen nem lesznek valószínűleg, három napra nem teszik lehetővé a falusi viszonyok, hogy finanszírozzák maguknak a hétvégét, örülnek ha kitudnak vánszorogni a tornatermükbe. Nem bántás, tények., Fehérvárról viszont tervezhet az asszonykórus 3 napra. Egy jó erős zete táborra is számolok, szükség lenne rájuk, ne egyedül vigyük a hangulatot a Főnixbe. Paks Pécs Kecsó futottak még kategória. Jó meccsekben bízok.

     
  • 39radirfej2018február14.14:32ÚjVálasz
    Idézet: szakerto
    Rendhagyó módon fog lezajlani a Magyar Kupa:

    1. Szolnoki Olaj

    2.
    ...

    Ha annyira szakértő vagy a választ is tudhatnád a jegyekkel kapcsolatban. Szolnok közelebb van Debrecenhez mint bármelyik másik 7 csapat városa. De persze nyugodtan sztárold a olaj szurkolókat.

     
  • 38piros7103212018február14.13:45ÚjVálasz
    Idézet: redmiller
    Helyszínen veszünk. Neten Debrecenbe felesleges...
    ...

    Talán kényelmesebb!

     
  • 37zalaiutakkiralya2018február14.13:25ÚjVálasz
    Idézet: nemdeandre
    Minden az ASE mellett szól.a zetèt simán átlèpik,a falco pècs nagyon kemèny meccs lesz,a hosszabítás is benne van,egy pècs-paks elődöntőből simán paks megy a döntőbe.
    ...

    Simán? Ebben azért kételkednék. Még egy hónapja se volt, hogy Pakson 95-79-re legyőztük az ASÉ-t. Meg legutóbb a Szeged is nyert ott. Szoros meccset várok.

     
  • 36arpadarpad2018február14.13:21ÚjVálasz
    Idézet: raptor
    Persze persze, amit te írsz az a nyers realitás, ezért írtam, hogy egyetértek.
    De a Körmendet meg pont ezért nevezik kupaspecialistának, és miben ne bízzon most a szurkoló, ha nem ebben!
    ...

    Ezek nem sejtetések. Az AA csak nyűg. Amiért beharangozták (játszanak a magyarok) az csak nagyon jóindulattal volt úgy. Koch a Körmend Popovicsa. Ilyen az országba sem jöhetne ( kosarazni) neki meg búcsúztatója volt.

     
  • 35raptor2018február14.12:53ÚjVálasz
    Idézet: arpadarpad
    Na ez ( esélyesség terhe nem nyom) szerintem nagyon nincs így. A vak is láthatja, hogy valamelyik fő szponzor (Bebes vagy Egis) előírza hogy idén valamit KELL nyerni.
    ...

    Persze persze, amit te írsz az a nyers realitás, ezért írtam, hogy egyetértek.
    De a Körmendet meg pont ezért nevezik kupaspecialistának, és miben ne bízzon most a szurkoló, ha nem ebben! :)

    A sejtetéseket meg hagyjuk meg azoknak akiknek ez a dolga, sajna nemsokára úgyis itt lesznek, az egyik már nyitott.

     
  • 34bbll42018február14.11:52ÚjVálasz

    Falco ága (elvileg) sokkal könnyebb. Én Alba-Falco döntőt sejtek.

     
  • 33redmiller2018február14.11:28ÚjVálasz
    Idézet: piros710321
    Nézem az online felületen az eddig eladott jegyeket péntekre. Falco 15, Körmend 36, ZTE 40, ASE 15, ALBA 25. Biztos lesz ennél több ember...
    ...

    Helyszínen veszünk. Neten Debrecenbe felesleges...

     
  • 32Godking2018február14.11:08ÚjVálasz
    Idézet: piros710321
    Nézem az online felületen az eddig eladott jegyeket péntekre. Falco 15, Körmend 36, ZTE 40, ASE 15, ALBA 25. Biztos lesz ennél több ember...
    ...

    Várható volt hogy pénteken sok néző nem lesz, max Szolnokról.
    Lehet kivezényelni a diákokat, hogy ne kongjon a csarnok.
    Remélhetőleg elgondolkoznak rajt az illetékesek! Barmok!

     
  • 31arpadarpad2018február14.11:07ÚjVálasz
    Idézet: raptor
    Egyetértek a te okfejtéseddel is, szerintem is az Alba picit kiemelkedik (egy jól működő 10emberes rotációt használ) és a Körmend helyzete a legnehezebb, de az én értelmezésemben ez azt is...
    ...

    Na ez ( esélyesség terhe nem nyom) szerintem nagyon nincs így. A vak is láthatja, hogy valamelyik fő szponzor (Bebes vagy Egis) előírza hogy idén valamit KELL nyerni. Ezért nem lehet a fejekben a mindegy. Nem ott kell! Azért annyira fontos az A-A liga is, gondolom ezért kellett Koch is ( bevásárolta magát). Az MTE erős, simán döntőbe várnám bárki ellen, de ez nagyon nem fekszik. Azt sem mondom, hogy jobbak de úgy tűnik, hogy nem tudnak ellenük játszani.
    Ez nekünk is jó lenne, mert az Olaj Körmenden is csak szerencsével kapott ki.
    A Falcónál szerintem az a baj, hogy nincs rotáció. Van sok ember akik jók, de üldögélnek. Govens 40perc, Perl és Váradi 37-37 perc. Ez, csak akkor változik, ha közte 30. Itt meg szerintem az nem életszerű.

     
  • 30piros7103212018február14.10:49ÚjVálasz

    Nézem az online felületen az eddig eladott jegyeket péntekre. Falco 15, Körmend 36, ZTE 40, ASE 15, ALBA 25. Biztos lesz ennél több ember, de néző csúcs az nem!
    Tökéletes volt a helyszín kiválasztás.

     
  • 29raptor2018február14.10:38ÚjVálasz
    Idézet: nemdeandre
    Minden az ASE mellett szól.a zetèt simán átlèpik,a falco pècs nagyon kemèny meccs lesz,a hosszabítás is benne van,egy pècs-paks elődöntőből simán paks megy a döntőbe.
    ...

    Ebben is sok igazság van, egy-egy meccs erejéig bizony bárki bárkit legyőzhet, hogy aztán azon megtáltosodva akár célba is érjen.

    Pont ezért, most tényleg izgalmas döntő várható!
    És pont ezért ilyen botrányos a helyszínválasztás!!!!

     
  • 28raptor2018február14.10:25ÚjVálasz
    Idézet: arpadarpad
    Az felsőágon a Falco a legesélyesebb, de az nagyon ellenük szól, hogy elhagyják a Szombathely táblát. Az alsóról az MTE-nek van legkisebb esélye, mert nagyon nem fekszik nekik idén az Alba játéka.
    ...

    Egyetértek a te okfejtéseddel is, szerintem is az Alba picit kiemelkedik (egy jól működő 10emberes rotációt használ) és a Körmend helyzete a legnehezebb, de az én értelmezésemben ez azt is jelentheti, hogy a mi veszítenivalónk a legkevesebb, vagyis akár eredményezhet ez egy "tét" nélküli állapotot is!
    A többi "naggyal" szemben egyedül mi játszhatunk az esélyesség terhe nélkül, ami akár még jól is elsülhet!!
    Ez az egyetlen ami szerintem most mellettünk szól!
    Ja meg az, hogy eddig mindig így lettünk kupagyőztesek, tehát van tapasztalatunk :)

    Ha túljutunk a Albán, -amit jelen pillanatban én is csak nagyon nagy önbizalommal tudok még csak elképzelni is, de ugye a labda még mindig gömbölyű- akkor nincs kétségem, hogy mi hozzuk el a kupát!!

     
  • 27raptor2018február14.10:00ÚjVálasz
    Idézet: Barracuda19
    A könnyebb ág mindenképp a Falco a javára billenti a mérleget és nagy a valószínűsége, hogy csak az első meccstől lesz félnivalójuk.
    ...

    Igen egyetértek veled, én is úgy gondolom, hogy az első meccs lesz a döntő számukra, és ha az jól megy akkor bizonyára a mikor ha nem most eltökéltsége akár működhet.
    Bár aztán az meg lehet nem fog jól jönni nekik, hogy várhatóan csak a döntőbe fognak teljes erőbedobásra kényszerülni, hiszen a "könnyebb" ág fejben akár a végén rosszul is elsülhet.
    Könnyebb győzelmek, akaratlanul is könnyebben tesznek elbizakodottá, és abból nehezebb egy új helyzethez alkalmazkodni.

     
  • 26arpadarpad2018február14.09:08ÚjVálasz
    Idézet: ForzaFalco
    Szerintem amúgy Falco-Alba döntő lesz
    ...

    Az felsőágon a Falco a legesélyesebb, de az nagyon ellenük szól, hogy elhagyják a Szombathely táblát. Az alsóról az MTE-nek van legkisebb esélye, mert nagyon nem fekszik nekik idén az Alba játéka. Szinte mindig úgy tűnik hogy annyival nyer az Alba amennyivel akar. Az Olaj picivel esélyesebb, mint a Kecsó, és az Alba ellen bármi lehet. Az Alba egy hajszállal jobbnak tűnik és a második nap számít a hosszabb pad is. Nehéz eset az egész, szinte mindenki nyerhet, talán a Körmendnek legnehezebb a helyzete, báf szurkolok nekik.

     
  • 25ForzaFalco2018február14.08:55ÚjVálasz

    Szerintem amúgy Falco-Alba döntő lesz

     
  • 24alibaba2018február14.08:37ÚjVálasz

    A Főnixben eddig minden döntőt a Paks nyert, miért pont ez lenne kivétel? :-)

     
  • 23hhelga2018február14.08:36ÚjVálasz
    Idézet: mithridatesz
    Bármikor látom meg ezt az abszurd helyszínválasztást, felidegesítem magam!
    Mekkora kosárünnep lehetne ez, ha egy normális, független vezetőség, egy korrekt döntést hozott volna!
    ...

    +100

     
  • 22zete52018február14.08:25ÚjVálasz

    ZTE-Körmend döntő és visszavágunk a múlt szombatiért! :)
    Csak a ZETE!

     
  • 21mithridatesz2018február14.07:27ÚjVálasz

    Bármikor látom meg ezt az abszurd helyszínválasztást, felidegesítem magam!
    Mekkora kosárünnep lehetne ez, ha egy normális, független vezetőség, egy korrekt döntést hozott volna!
    Sajnos minden magyar sportágban megvan ez a dilettáns, önpusztító banda, mely belülről tesz tönkre mindent... :(

    Paks - Alba döntőt tippelek, egy kihalt, hangulattalan csarnokban, ahová max pár száz kivezényelt kisdiák tapsikál, boldogan majszolva a szervezők által osztogatott ingyen popcornt! ! (és persze utána tele lesz minden az MKOSZ nyilatkozatokkal, hogy micsoda nagy siker volt a rendezvény, és minden nap tömegek rekedtek kívül az arénán, helyhiány miatt)

    MTE!!!

     
  • 20Icebear2018február14.07:08ÚjVálasz

    Szia!
    " Olaj padja nagyon kevès egy 3napos háborúhoz.", ezt már mindenki tudja, kivétel nálunk itt Szolnokon! Ha Luksát és Milót "kicsinálják" a bírok( rosszabbik esetben önmaguk is hajlamosak a kiállításra),akkor szinte esélyünk sincs ha eljutnánk a döntőig! De,hátha pihentek a fiúk és "összeszedték őket agyilag" annyira,hogy ne üljenek fel a provokációnak ! A remény hal meg utoljára!
    Hajrá Olaj! Győzni kell!

     
  • 19heindrich2018február14.06:25ÚjVálasz

    Hajrá OLAJ!!!

     
  • 18nemdeandre2018február14.02:42ÚjVálasz
    Idézet: quimby
    Ase nyeri....
    ...

    Minden az ASE mellett szól.a zetèt simán átlèpik,a falco pècs nagyon kemèny meccs lesz,a hosszabítás is benne van,egy pècs-paks elődöntőből simán paks megy a döntőbe.a másik ágon kivèrezteti egymást a 3 sztárcsapat,kiállitások lesznek,eltiltások,ès mèg a Kecsó is kèpes bárkit megverni itthon egy meccsen.az Olaj padja nagyon kevès egy 3napos háborúhoz.

     
  • 17Barracuda192018február14.01:32ÚjVálasz
    Idézet: raptor
    Szombathelyi családi idill:
    Apa képzeld el megnyertük a kupát!
    Tényleg fiam??
    ...

    A könnyebb ág mindenképp a Falco a javára billenti a mérleget és nagy a valószínűsége, hogy csak az első meccstől lesz félnivalójuk. A Pécs okozhat meglepetést az első körben, ha ez sikerül nekik, akkor akár a döntőbe is bejuthatnak, de ahhoz tőlük kell minden, ami a tarsolyban fellelhető! A ZTE-ASE lenyírja egymást annyira, hogy csak a bővebb rotáció miatt is a sárgák lesznek a favoritok. (Erről az jutott eszembe, hogy nevezhetnénk őket itt a továbbiakban "kici kínaiak"-nak :-) ) A másik ágon nem hiszem, hogy akár mi a Körmend ellen, akár az Olaj a KTE ellen egyértelműen esélyes lenne! A Körmendben több van annál, mint amit eddig mutatott ellenünk a 3 meccs során, míg a KTE velünk szemben (is) bizonyította, hogy képes felvenni a kesztyűt bárkivel.
    Szóval, ha a Falco ezt nem tudja behúzni, akkor a bajnoki címhez sem lesz közük!

    HAJRÁ ALBA!!!

     
  • 16raptor2018február13.23:24ÚjVálasz

    Szombathelyi családi idill:
    Apa képzeld el megnyertük a kupát!
    Tényleg fiam??
    Neem, csak képzeld el

    A másik verziót már úgyis ismeri mindenki :) :)

    Komolyra fordítva szót, a Falcóék az új és ismeretlen játékos révén, akár meglepetést :) is okozhatnak, ráadásul mellettük szól a "könnyebb" ág is, (pihentebben érkezhetnek a döntőre) de szerintem a másik 3 "nagy" közül bárki képes lehet arra, hogy befusson!
    Meglátjuk kinek jön ki a legjobban lépés

    Hajrá MTE!!

     
  • 15csakazteale32018február13.22:41ÚjVálasz

    Sikerult ratenni a plakatra az egyetlen jatekosunkat, aki mar nincs a csapatban. Hatalmas, rohognek, de annyira nem is vicces...

     
  • 14ForzaFalco2018február13.21:59ÚjVálasz

    Hajrá Falco! Jó lenne megnyerni..

     
  • 13krapulax2018február13.21:47ÚjVálasz

    Országos egyes. Nem, most komolyan: Cavs.

     
  • 12Otilio2018február13.21:43ÚjVálasz

    Nagyon sima Alba

     
  • 11westsucks2018február13.21:28ÚjVálasz
    Idézet: mte01
    Sok esélyt nem látok hogy továbbjutnánk.Csak annyit várok hogy ne legyen 20-nál nagyobb különbség a végén.
    MTE!!
    ...

    Pedig ideje lenne végre odatenni magatokat az alba ellen mert az eddigi meccseiteken mintha magatok sem hittétek volna hogy nyerhettek ellenük.
    Nem hiszem hogy ez nem piszkálja az egotokat. Nem ez volt eddig jellemző azt Mte-re

     
  • 10szakerto2018február13.21:26ÚjVálasz
    Idézet: szbalazs96
    Ha Veszprémben lenne a kupa (csak mondtam egy arányos példát), s egy laza, főúton történő, másfél órás kis autózással ott lennék a kupán...
    ...

    Én ezt tudom. És megis értem. Csak írtam. :)

     
  • 9szbalazs962018február13.21:21ÚjVálasz
    Idézet: szakerto
    Rendhagyó módon fog lezajlani a Magyar Kupa:

    1. Szolnoki Olaj

    2.
    ...

    Ha Veszprémben lenne a kupa (csak mondtam egy arányos példát), s egy laza, főúton történő, másfél órás kis autózással ott lennék a kupán, Szolnokról pedig egy országnyi autózás választaná el a szurkolókat a helyszíntől (Magyarországon belül ilyen messzi pont onnan mérve nincs is, valahol Ausztriában kéne kutakodni), kíváncsi lennék, akkor is ez lenne-e az arány... Nyilván nem.

    Ami nektek egy laza kis vezetés Szolnokról, az számomra oda-vissza 10 óra utazás, s két éjszaka ott alvás, holott más programom is lenne itthon.
    Nem bánom, mert kirándulás, de ha lenne arrafelé bármi érdekeltségem, s ismerném a várost, akkor azért kevésbé lennék boldog.

     
  • 8mte012018február13.21:14ÚjVálasz

    Sok esélyt nem látok hogy továbbjutnánk.Csak annyit várok hogy ne legyen 20-nál nagyobb különbség a végén.
    MTE!!

     
  • 7westsucks2018február13.21:03ÚjVálasz
    Idézet: castle
    Ne viccelj!!! Te elhiszed, hogy Olaj szurkoló??? Egy egyszerű troll!
    ...

    Igen sajna egy újabb

     
  • 6quimby2018február13.20:48ÚjVálasz

    Ase nyeri....

     
  • 5castle2018február13.20:33ÚjVálasz
    Idézet: westsucks
    Nem unod még? A nagyképű beírásaid miatt lesz 200 fikázó hsz az eseteleges vereség után, semmivel sem vagyunk esélyesebbek a többieknél, de én bízom a sikerben.....
    Hajrá Olaj!!!
    ...

    Ne viccelj!!! Te elhiszed, hogy Olaj szurkoló??? Egy egyszerű troll!

     
  • 4arpadarpad2018február13.20:31ÚjVálasz

    Azèrt átokról, akkor beszélhetnénk, ha rengeteg bajnoki címük lenne, de így! Igazából hasonlítanak a Szolnokra. Egy az eltérés a két cím között!
    Szolnok 7-6
    Falco 1-0

     
  • 3westsucks2018február13.20:26ÚjVálasz
    Idézet: szakerto
    Rendhagyó módon fog lezajlani a Magyar Kupa:

    1. Szolnoki Olaj

    2.
    ...

    Nem unod még? A nagyképű beírásaid miatt lesz 200 fikázó hsz az eseteleges vereség után, semmivel sem vagyunk esélyesebbek a többieknél, de én bízom a sikerben.....
    Hajrá Olaj!!!

     
  • 2lassa2018február13.20:22ÚjVálasz
    Idézet: szakerto
    Rendhagyó módon fog lezajlani a Magyar Kupa:

    1. Szolnoki Olaj

    2.
    ...

    Ez is az MKOSZ-t minősíti

     
  • 1szakerto2018február13.20:14ÚjVálasz

    Rendhagyó módon fog lezajlani a Magyar Kupa:

    1. Szolnoki Olaj

    2. Falco (imádják az ezüstöt)

    Az Olaj szurkolók majdnem annyi jegyet vettek a pénteki napra, mint a többi 7 csapat szurkolói összesen.

    Érdekes lesz. :)))

     

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!