Az Alba bírta jobban a végét

Székesfehérvár - Hiába vezetett már 11 ponttal is a Falco.
 
 
 
 
 

Az Alba bírta jobban a végét

Székesfehérvár - Hiába vezetett már 11 ponttal is a Falco.

Tudd meg gyorsabban a magyar kosárlabda legfontosabb híreit. Klikk és like a Facebook oldalunkat!


A Falco az első támadásából négy támadó lepattanót is szerzett, Váradi palánkos triplájával indult a meccs. Két perc után 2-7 volt az állás, de aztán pillanatok alatt fordított a bajnok (9-7). Jó meccs volt, fej-fej mellett, váltott vezetéssel haladtak a csapatok. Talán némi meglepetésre, sokkal jobban lepattanóztak a vendégek, akik azonban 19-15-nél megtorpantak, így Szekulovics kérte ki a meccs első idejét. Az első negyed Váradi közelijével zárult (20-19).

Norfleet büntetőivel, tempójával és triplájával újra a sárga-feketéknél volt az előny (20-26). Perl dobását már leszállóágban ütötte el Horton, így 9-0-s szériát futottak a vasiak, 20-28-nál Dzunics rendelte magához övéit. Govens triplájával már kétszámjegyűvé vált a különbség. Az Alba azonban ezúttal sem adta fel: Keller, Kovács és Simpson is betalált kintről, utóbbi ráadásul kétszer is (32-35). Lóránt büntetőivel már újra a fehér mezesek vezettek. Nem álltak le a csapatok a pontgyártással, egyik oldalon sem a védekezés dominált. A félidőben 45-45 állt az eredményjelzőn, a lepattanócsata pedig 12-23 volt.

Perl indította a második játékrészt, a kontrából Keller válaszolt. Továbbra is a támadójáték dominált mindkét oldalon. Nem változott a játék képe, egyik csapat sem tudta leszakítani magáról a másikat. A harmadik negyed végén a teljes vendég kispad reklamált, faultokat kértek számon a játékvezetőkön. 67-64-től indult a záró felvonás.

És a Szekulovics ellen megítélt technikai után rögtön egy sikeres Simpson büntetővel. Megint három támadó lepattanót szerzett egy támadás során a Falco, melynek a vége egy Norfleet tripla lett. Egy percen belül Keller és Simpson is beköszönt a két sarokból, 74-70-nél időt kért Szekulovics. Sikerült rendeznie a sorokat, 8-0-val fordítottak a vendégek, Váradi triplája után Dzunics hívta magához övéit. Lóránt egy kemény elzárásnál hasba könyökölte/vállalta Zsigeranovicsot, a játékvezetők videóztak, majd nem ítéltek semmit. Kevesebb, mint három perc volt hátra, amikor 76-80-nál ismét Dzunics mutatta fel a T-betűt. Govens húzta vissza a mezénél fogva Kellert, sportszerűtlen hibája után a válogatott csapatkapitánya mindkét büntetőjét bedobta, majd Simpson zsákolt hatalmasat. Govens büntetőire Simpson reagált, majd Hill és újra Simpson volt eredményes, ráadásul utóbbi kintről. 87-82-nél időt kért a Falco. A vége büntetőpárbaj lett, innen már nem adta ki a kezéből a győzelmet a címvédő. Hiába nyerte meg 44-32-re a lepattanó csatát a Szombathely, a meccs az extrán játszó Simpsonnak köszönhetően a hazaiaké lett. Egymás elleni eredményben, holtverseny esetén a sárga-feketék végeznek előbbre az alapszakasz végén.

 
 

 

 
  • 127C.Zvezda2018január15.09:24ÚjVálasz

    Grat az Albának!
    Itt sem történt semmi, megint kikaptunk idegenben.. :((
    Ábrándozunk itt döntőről, meg miegyebekről. Ki vagyunk akadva, hogy az ezüsttel a padlás tele.. Jelen állás szerint ebből nem lesz döntő.
    Megyünk tovább, reménykedjünk az idegenbeli győzelmekben, mert azok kelleni fognak mostmár.

     
  • 126hali792018január13.22:36ÚjVálasz

    Ez így volt megerősíthetem én is!

    Üdv:hali79

     
  • 125szombathely192018január13.20:10ÚjVálasz
    Idézet: MARILLION
    És akkor a Körmendiek kitől vették át? Jó ez a kis ki a hunyó játék! Ezért bírom ezt az oldalt,itt nekem látatlanban is jó arc mindenki! Hajrá Falco,csak a Falco,hajrá Magyarok!
    ...

    Aki a tapsolast elkezdte kerem jelentkezzen....

     
  • 124MARILLION2018január13.15:41ÚjVálasz
    Idézet: szombathely19
    Igen, pont ezt akartam en is irni.
    ...

    És akkor a Körmendiek kitől vették át? Jó ez a kis ki a hunyó játék! Ezért bírom ezt az oldalt,itt nekem látatlanban is jó arc mindenki! Hajrá Falco,csak a Falco,hajrá Magyarok!

     
  • 123olimpiautca1a2018január13.14:38ÚjVálasz

    Tévedés, Kecskeméten már a török kiűzése után zúgott a "Mindenki kecskeméti!" és az ugye nem az 1900-as években volt. Aztán tőlünk vette át mindenki más...

     
  • 122moldovan4653262018január13.13:30ÚjVálasz
    Idézet: donnarumma
    tévedés
    1986 ban már zugott a Rohonci uton (Hali meccsen) a mindenki szombathelyi...csak hogy tisztazzuk, ki vett at kitool:-)
    ...

    Hát nem tudom...mi biztos nem vettünk át a Haladás szurkolóktól semmit,mivel itt nincsennek Hali szurkolók,meg egyébként is,túl messze vagytok hozzánk.

    De nem akarok ezen vitatkozni,legyen igazad!

     
  • 121szombathely192018január13.13:21ÚjVálasz
    Idézet: donnarumma
    tévedés
    1986 ban már zugott a Rohonci uton (Hali meccsen) a mindenki szombathelyi...csak hogy tisztazzuk, ki vett at kitool:-)
    ...

    Igen, pont ezt akartam en is irni.

     
  • 120donnarumma2018január13.12:55ÚjVálasz
    Idézet: moldovan465326
    Amikor először voltunk bajnokok (1991-ben),a döntőben a zetések fújták,hogy"kék az Isten",mi szolnokiak pedig:"mindenki szolnoki"

    Ez elég régen volt,de a szombathelyiek ezt vették át-tőlünk.
    ...

    tévedés
    1986 ban már zugott a Rohonci uton (Hali meccsen) a mindenki szombathelyi...csak hogy tisztazzuk, ki vett at kitool:-)

     
  • 119csase2018január13.12:12ÚjVálasz
    Idézet: nick
    Semlegesként néztem a meccset, izgalmas meccs volt szoros végjátékkal. Knézy ismét mondott pár "érdekes" dolgot..... Zsigeranovics bal hátsó lába :) vitte a prímet.
    ...

    Teljesen igazad van Kellerel kapcsolatban.Elmehetett volna sportszerűsége miatt a meccs,de mindenki csak a bírókkal foglalkozik.UNALMAS ÉS FELESLEGES! (Kívülállóként modom ezt)

     
  • 118MARILLION2018január13.12:01ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    Mondjuk pont tegnap játszott úgy ahogy elvárható tőle, a 18 perc alatt szedett 12 lepattanó nem néz ki rosszul.
    ...

    És akkor mi van? Most akkor megint hosszú böjt lesz nála? Értem hogy sokaknak szimpi a srác nekem sincs vele bajom már hogy is lehetne? De olyan tutyimutyi nincs benne semmi igazán ütős energia,az ellenfeleknek könnyen megoldható feladat őt tartani kikapcsolni a játékból! Ha döntőzni akarunk,és ott nem csak a szimpatikus vesztes szerepre ,akkor kicsit egalizálni kellene az egyensúlyt a csapatunkon belül,és tábla alá is tökösebb játékost képzelek el! És az is sokat elárul hogy a Tóth Norbi ha bent van teljesítményben is többször lekosarazza Zsigát,pedig ö inkább 4-es mint 5-ös posztos! Ui. Na gyertek lehet engem lehurrogni! CSAK A FALCO!

     
  • 117MARILLION2018január13.11:50ÚjVálasz
    Idézet: szombathely19
    Sajnos Srecko ahogy itt mar anno leirtak erdekelt a jatekosok ugynokleseben igy nagyon nem fog valtoztatni.
    ...

    Totál +1,Hajrá Falco!

     
  • 116hajraa2018január13.11:48ÚjVálasz

    Lóránt megkaphatná a "legsportszerűbb" játékos címet!

     
  • 115moldovan4653262018január13.10:53ÚjVálasz
    Idézet: Delirium
    Na a bírózáshoz annyit, hogy én is fel tudok sorolni (főleg az utolsó negyedben), ahol néma marad a síp. Lóránt Támadó betörés közben félkörön belül bezzeg megítélésre került.
    ...

    Amikor először voltunk bajnokok (1991-ben),a döntőben a zetések fújták,hogy"kék az Isten",mi szolnokiak pedig:"mindenki szolnoki"

    Ez elég régen volt,de a szombathelyiek ezt vették át-tőlünk.

     
  • 114noni19902018január13.10:32ÚjVálasz
    Idézet: MARILLION
    +1 Sajnos igazad van Zsiga sajnos a szürke légiós kategória! És csak csere center. Végleg le kellett volna cserélni egy használhatóbb ellenfélre veszélyesebb fazonú centerre!
    ...

    Mondjuk pont tegnap játszott úgy ahogy elvárható tőle, a 18 perc alatt szedett 12 lepattanó nem néz ki rosszul.

     
  • 113szombathely192018január13.09:50ÚjVálasz
    Idézet: szbalazs96
    Sajnos így alakult, mindenesetre én úgy látom, hogy számtalan pozitívum volt a mai meccsen részünkről, ilyen idegenbeli játékra már javarészt lehet építeni!
    ...

    Sajnos Srecko ahogy itt mar anno leirtak erdekelt a jatekosok ugynokleseben igy nagyon nem fog valtoztatni.
    Egyik ismerosom aki mondhatjuk ott van a tuz kozeleben a honi kosarlabdaban meselte, sok legios azert maradhat csapatoknal mert fizetnek erte. Anno Szombathelyen is terjengett ilyen pletyka Sreckoval kapcsolatban de bizom benne ez csak egy rosszindulatu talalgatas.
    Messze meg a bajnoksag vege de ugy erzem nem lesz beleszolasunk a vegen.
    Gondolom ezt azert mert nincs ez a keret kihasznalva, Srecko meccselese keves a mostano Falcohoz. A Zozo-Go-Beni harmastol varja a csodat minden meccsen.
    Ha valaki megnez egy nba meccset lathatja, hogy a sztarokat is leultetik ha szenvednek. Akar egy negyedet is vegigulnek. Aztan amikor visszaszalnak nagy esellyel hozzak is magukat. De azt, hogy valakit hagyunk szenvedni csk azert mert Govensnek hivjak oriasi hiba. A padon meg ul egy Norfleet es Durazi akik eddig mindig jol szalltak be. Norfleet huzoember lehetne de Srecko teljesen leepiti. Sajnalom a sracot.

     
  • 112hkovacs2018január13.09:36ÚjVálasz

    Grat az Albának! Nem voltunk rosszak mi sem, pár kritulikus szituban nem kaptuk meg a jogos ítéletet, de még így is meg lehetett volna. A végét mi rontottuk el sajnos. ( Govens egyedül akarta, nem jól döntött). Lóri féle nem itélünk inkább semmit vicc!!! Tavaly lerántása is így maradt.... Mindent lehet????

     
  • 111drive2018január13.09:13ÚjVálasz
    Idézet: roli88
    Igen, azért vagyunk tele mindig első éves légiósokkal, és van egy 36 éves közte.
    ...

    Ti beszéltek a pénzről? Megint légióst igazoltatok és ha jól számolom ez már a hatodik.

     
  • 110MARILLION2018január13.08:58ÚjVálasz
    Idézet: szbalazs96
    Sajnos így alakult, mindenesetre én úgy látom, hogy számtalan pozitívum volt a mai meccsen részünkről, ilyen idegenbeli játékra már javarészt lehet építeni!
    ...

    +1 Sajnos igazad van Zsiga sajnos a szürke légiós kategória! És csak csere center. Végleg le kellett volna cserélni egy használhatóbb ellenfélre veszélyesebb fazonú centerre! Nem tudni Srecskó mit akar.....de jól elvan vele,csak hát....!

     
  • 109szbalazs962018január13.04:18ÚjVálasz
    Idézet: nick
    Semlegesként néztem a meccset, izgalmas meccs volt szoros végjátékkal. Knézy ismét mondott pár "érdekes" dolgot..... Zsigeranovics bal hátsó lába :) vitte a prímet.
    ...

    Sajnos így alakult, mindenesetre én úgy látom, hogy számtalan pozitívum volt a mai meccsen részünkről, ilyen idegenbeli játékra már javarészt lehet építeni!
    Norfleet játékperceit, s annak megoszlását nem értem... Végjátékra én még mindig sokkal inkább őt hagynám fent, mint Zolit.
    Zsigeranovics játékidejét bátran megfelezném, s behoznám Durázit, előbb próbálná meg a gyűrűbe tépni a labdát, Zsiga sajnos "töketlen".
    A bírók egyszerűen nívótlanok, nem hajlanak részre semerre, szimplán alkalmatlanok.

    Keller Ákos az egyik legszimpatikusabb honi játékos lett, ahhoz képest, hogy milyen volt 5-6-7 éve, elképesztő jellemfejlődés, minden tiszteletem neki!
    Lórántról nem alkotok véleményt, egyszerűen örülök, hogy nem a mi csapatunkban játszik, s bízom benne, hogy soha nem is fog!

    Gratulálok az Albának!

     
  • Idézet: papika
    4_5? Nemá. Legalább 10. :) Merjél nagyot mondani :)
    ...

    Papika, neked nem is kell megértened ilyen "nehéz" szövegeket.

     
  • 107gazos_laptop2018január12.23:56ÚjVálasz
    Idézet: papika
    Kifacsart játékos? Én úgy tudtam,hogy az ALBA játszott kedden. Mitől volt bárki kifacsarva a Falcoban?
    ...

    Azért az MVP-t fikázni, itt a cinegés oldalról, nem egy korrekt dolog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     
  • 106nick2018január12.23:51ÚjVálasz

    Semlegesként néztem a meccset, izgalmas meccs volt szoros végjátékkal. Knézy ismét mondott pár "érdekes" dolgot..... Zsigeranovics bal hátsó lába :) vitte a prímet. És azt nem értem, hogy ha ő kosarazott és gondolom sok meccset néz, akkor miért mondja 1 perccel a vége előtt 4-5 pontos különbségnél, hogy eldőlt a meccs? Másodpercek alatt fordulhat a kocka, az NBA-ban van, hogy 10 pontot ledolgoznak 1 perc alatt.

    A nap ember nálam Keller Ákos, egy Fair Play díjat legalábbis megérdemel. 4 pontos vezetésüknél egy kipattanó labdát az Albának ítéltek a sporik, de szólt, hogy róla ment ki. A Falco ebből dobott egy triplát. Ezzel lett ismét szoros. Akár a meccs is elmehetett volna azon a szituáción az Albának.

     
  • 105papika2018január12.23:40ÚjVálasz
    Idézet: egismte1
    + 1! Szinte törvényszerű, hogy egy kifacsart játékos a végén hibázik.
    Egyébként jó meccs volt! Izgalom, színvonal, jó teljesítmények!
    ...

    Kifacsart játékos? Én úgy tudtam,hogy az ALBA játszott kedden. Mitől volt bárki kifacsarva a Falcoban?

     
  • 104papika2018január12.23:38ÚjVálasz
    Idézet: mindigazetellenfujnak
    Ha az Albának 3-4 hasznalható magyar játékosa van, akkor a Falconak 4-5...
    ...

    4_5? Nemá. Legalább 10. :) Merjél nagyot mondani :)

     
  • 103szakerto2018január12.23:28ÚjVálasz

    Remélem a Lóránt-Zsigeranovics a 3 játékvezető óriási tévedésének (vagy hogy nevezzem) lesznek következményei... Pártatlanként írom.

     
  • 102Falco19802018január12.23:27ÚjVálasz

    Várjuk.Bocs..Ezzel együtt már ezüsttel,tényleg tele a padlás.De lassan már a pince is...

     
  • 101radirfej2018január12.23:23ÚjVálasz
    Idézet: rouge
    Norfleet kurva jól szállt be,
    a Falcoban övé a legmagasabb + - érték,
    ehhez kèpest kapott 12 percet....
    Ki èrti ezt?
    ...

    +1
    Norfleet-et többet kellene használni. Nem is értem a végére miért nem hozta be? Erőltette a kifacsart 35 percet pályán töltő Govens-t.

     
  • 100Falco19802018január12.23:22ÚjVálasz
    Idézet: szombathely19
    Edzo hibak tomkelege kozul az egyik Durazi mellozese. Kuzd, kapar a srac es eddig amikor jatszhatott bizonyitott is.
    Sajnos ki kell mondani, ha edzo ul a padon akkor ma nyerunk.
    ...

    Várhuk mef a végét.Utanána minősítsünk!Hm?

     
  • Idézet: noni1990
    Filipovity Márkó: 12.4 perc 3,4 pont, 2,6 lepattanó (3-szor a kezdőcsapat tagja)
    Keller Iván: 13.7 perc 2,3 pont, 2,1 lepattanó (1-szer a kezdőcsapat tagja)
    Kovács Ákos: 18.
    ...

    Azt mondtad, hogy az Albának több használható magyar játékosa van és nem azt, hogy többet használ. Ha úgy értetted, hogy többet vannak a pályán akkor ok, de sztem nem Keller Iván vagy a Filipovics nyerte meg a meccset.

     
  • 98szombathely192018január12.22:59ÚjVálasz
    Idézet: mindigazetellenfujnak
    Durazi a 4. aki pl. már a Szolnok ellen bizonyította, hogy hasznalható komoly ellenfelek ellen is. Az mas kérdés, hogy gyengebb csapatok ellen sem hasznaljuk.
    ...

    Edzo hibak tomkelege kozul az egyik Durazi mellozese. Kuzd, kapar a srac es eddig amikor jatszhatott bizonyitott is.
    Sajnos ki kell mondani, ha edzo ul a padon akkor ma nyerunk. Norfleet huzoember kellene hogy legyen erre a padon csucsul es nezi ahogy Zozo es Go erolkodik sokszor.
    Jo a keretunk de semmit se fogunk nyerni iden se. Jovore meg Srecko elkoszon mi meg nezhetjuk mikor lesz ujra ilyen keretunk.

     
  • 97reggiemiller2018január12.22:42ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    Filipovity Márkó: 12.4 perc 3,4 pont, 2,6 lepattanó (3-szor a kezdőcsapat tagja)
    Keller Iván: 13.7 perc 2,3 pont, 2,1 lepattanó (1-szer a kezdőcsapat tagja)
    Kovács Ákos: 18.
    ...

    Kovács 30!, Keller 23, Filipovity 22, Durázi 20 éves. Jó hogy nem Kálmán Lacit hasonlítasz egy serdülőhöz…

     
  • 96Falco19802018január12.22:32ÚjVálasz

    STEPHEN CURRY a kisujjából kirázza....

     
  • 95donnarumma2018január12.22:28ÚjVálasz
    Idézet: Delirium
    Persze, csak érted, ahogy mondod 30 ilyen van. Másik oldalon is voltak ilyen kamu dolgok. Ugyanakkor a palánkok alatt meg kb. akármit lehet csinálni rengeteg esetben.
    ...

    ebben pl egyet ertunk..
    azert azt megkerdeznem a sporit hogy pl.a felido vegen mikor Beninek utana utottek...hogy ott ok mit lattak???
    Nem ezen mult csak nyilvan, de sok kicsi sokra megy...
    Magunkhoz kepest max. kozepesen jatszottunk,igy rangadot nem tudunk nyerni,plane idegenben

     
  • 94Delirium2018január12.22:27ÚjVálasz
    Idézet: rouge
    Norfleet kurva jól szállt be,
    a Falcoban övé a legmagasabb + - érték,
    ehhez kèpest kapott 12 percet....
    Ki èrti ezt?
    ...

    Na Norfleetet én sem értettem. Bejött, ellépett vele a Falco, szinte azonnal leült, majd egyszer visszajött, de akkor már nem is keresték a társak.

     
  • 93noni19902018január12.22:27ÚjVálasz
    Idézet: mindigazetellenfujnak
    Durazi a 4. aki pl. már a Szolnok ellen bizonyította, hogy hasznalható komoly ellenfelek ellen is. Az mas kérdés, hogy gyengebb csapatok ellen sem hasznaljuk.
    ...

    Filipovity Márkó: 12.4 perc 3,4 pont, 2,6 lepattanó (3-szor a kezdőcsapat tagja)
    Keller Iván: 13.7 perc 2,3 pont, 2,1 lepattanó (1-szer a kezdőcsapat tagja)
    Kovács Ákos: 18.3 perc 5 pont 1,5 lepattanó 2,7 gólpassz (1-szer a kezdőcsapat tagja)

    Durázi Krisztofer: 6 perc 1,5 pont, 1,5 lepattanó (30 pontos vezetésnél szokott pályára lépni)

    Ne azt nézzük, hogy mit tudna Krisztofer, hanem azt, hogy mire használjuk.
    Pont erről esett szó lentebb, hogy miért frissebbek a végjátékban az Alba kulcsemberei.
    A többi rizsa.

     
  • 92Delirium2018január12.22:26ÚjVálasz
    Idézet: kutyagumi
    Mikor lesz a Flatley fellépés Veszprémben?
    ...

    23-án hallhatod legközelebb a fehérvári csarnokban a reklámot, gyere el :)

     
  • 91Falco19802018január12.22:25ÚjVálasz

    Hol érzi magát?Golden S
    State Warriors?????

     
  • 90rouge2018január12.22:25ÚjVálasz

    Norfleet kurva jól szállt be,
    a Falcoban övé a legmagasabb + - érték,
    ehhez kèpest kapott 12 percet....
    Ki èrti ezt?

    Ákost megtanítottuk viselkedni itt Szolnokon,
    Lórit nem sikerült, ritka egy sunyi alak.

    A bírók hoztàk a formájukat,
    én már ezen nem csodàlkozom, az lenne a furcsa,
    ha lehoznànak nagyobb hiba nélkül egy meccset...ide-oda tèvedtek, de azért a hazai pálya megvolt...

    Ez a győzelem nekünk jól jött, de az albànak akkor se szurkolunk.
    Ez alap.

    MINDÖRÖKKÉ OLAJKA!!!

     
  • 89kutyagumi2018január12.22:23ÚjVálasz
    Idézet: Delirium
    Na a bírózáshoz annyit, hogy én is fel tudok sorolni (főleg az utolsó negyedben), ahol néma marad a síp. Lóránt Támadó betörés közben félkörön belül bezzeg megítélésre került.
    ...

    Mikor lesz a Flatley fellépés Veszprémben?

     
  • 88Delirium2018január12.22:18ÚjVálasz
    Idézet: donnarumma
    megérdemled a nevedet:-)
    a mindenki szombathelyi rigmus arra buzdít hogy mindenki kiabálja aki szombathelyi:D
    de ha teged ez szorakoztat,annak en kulon orulok...
    ...

    Persze, csak érted, ahogy mondod 30 ilyen van. Másik oldalon is voltak ilyen kamu dolgok. Ugyanakkor a palánkok alatt meg kb. akármit lehet csinálni rengeteg esetben. Nekem az az érzésem, hogy Govens azon pattogott még a második félidőben is. Onnantól az ég világon mindent reklamált. Holott ma a pályán lévők közül messze neki van a legjobb labdakezelése, emellett gyors is, meg minden. Szóval egy kiemelkedő játékosnak tartom, aki akkor tud kiteljesedni, ha a játékra koncentrál. Ma részben amiatt vesztett a Falco, hogy Govenst fejben elveszítették.

     
  • 87Falco19802018január12.22:15ÚjVálasz
    Idézet: moldovan465326
    Nem tudom miért kötözködöl velem? Örülj,győztetek,gratulálok hozzá!
    ...

    +1

     
  • 86Delirium2018január12.22:15ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    Szépen megfogalmaztad a nagy semmit :-DDD
    Pont nem a bírókon múlt ez sem, mint ahogy az sem, hogy 28-al kikaptatok Szombathelyen.
    ...

    Persze, hogy nem a bírókon múlt. Pont arra akartam rámutatni, hogy bár tényleg szar a bíráskodás, nem azzal van baj, hogy eldöntik a meccseket, hanem hogy szarul csinálják, amit csinálnak.

     
  • 85donnarumma2018január12.22:15ÚjVálasz
    Idézet: Delirium
    Na a bírózáshoz annyit, hogy én is fel tudok sorolni (főleg az utolsó negyedben), ahol néma marad a síp. Lóránt Támadó betörés közben félkörön belül bezzeg megítélésre került.
    ...

    megérdemled a nevedet:-)
    a mindenki szombathelyi rigmus arra buzdít hogy mindenki kiabálja aki szombathelyi:D
    de ha teged ez szorakoztat,annak en kulon orulok:-)
    a meccs elemzesedet nem kommentálom, látod ahogy látod...csak Go elso faultjat nezd meg amit rafujtak...na o 30 olyat kapott a meccsen amit nem fujtak(sztem nem is kell- rafujni volt felesleges)

     
  • 84Delirium2018január12.22:14ÚjVálasz
    Idézet: mindigazetellenfujnak
    Durazi a 4. aki pl. már a Szolnok ellen bizonyította, hogy hasznalható komoly ellenfelek ellen is. Az mas kérdés, hogy gyengebb csapatok ellen sem hasznaljuk.
    ...

    Lóri, Ákos és Kacsa a 3, azért Márkó és Iván amellett, hogy rutintalan, nehezen pályán tartható még komolyabb ellenfelek ellen, hiszen egy Borisov rutinból megveri pl. mindegyiket.

    (Ja, meg mekkora kamukat fújnak amúgy a sporik a fiatalokra.. Ma pl. Márkó amit kapott, vagy a szombathelyi fiatal srác is egy ugyan olyat. Megtámasztotta védekezésben az ellenfelet, úgy, ahogy a pozícióban kell, pontosan, ahogy tanítják. Azonnal jött a fújás. Ezt miért kell amúgy? Hogy akarjuk akkor, hogy pályán legyenek a fiatalok, ha így áll hozzájuk a közeg?)

     
  • 83noni19902018január12.22:13ÚjVálasz
    Idézet: Delirium
    Na a bírózáshoz annyit, hogy én is fel tudok sorolni (főleg az utolsó negyedben), ahol néma marad a síp. Lóránt Támadó betörés közben félkörön belül bezzeg megítélésre került.
    ...

    Szépen megfogalmaztad a nagy semmit :-DDD
    Pont nem a bírókon múlt ez sem, mint ahogy az sem, hogy 28-al kikaptatok Szombathelyen.
    Amúgy lehet, hogy vicces a mindenki szombathelyi, de azért a helyedben nem nevetnék, mert ősszel egy kezemen meg tudtam számolni az Arénába a fehérvári szurkolókat.

     
  • 82Falco19802018január12.22:12ÚjVálasz

    Nem volt jobb az Alba 1 centtel sem.Mákos Guba....Van ilyen. ....

     
  • Idézet: noni1990
    Hát a 3-at még értem, de akkor, ha Norbit 4-esbe használnánk, nem pedig 5-be egy fejjel magasabb vagy 20 kilóval nehezebb játékosok ellen.
    De 4. és 5. emberre azért kíváncsi vagyok....
    ...

    Durazi a 4. aki pl. már a Szolnok ellen bizonyította, hogy hasznalható komoly ellenfelek ellen is. Az mas kérdés, hogy gyengebb csapatok ellen sem hasznaljuk.
    A 3-4 nél gondolom Filipovicsra és Keller Ivánra gondoltál, hát ezt a szintet nálunk is hozzák a jobb fiatalok.

     
  • 80Delirium2018január12.22:00ÚjVálasz

    Na a bírózáshoz annyit, hogy én is fel tudok sorolni (főleg az utolsó negyedben), ahol néma marad a síp. Lóránt Támadó betörés közben félkörön belül bezzeg megítélésre került. Végtelenségig lehetne elemezni a dolgokat. Egy szolnoki ismerősöm szerint szarul fújtak, de ő szerinte egyik hülyeséget ide követte a következő hülyeség oda. Én nyilvánvaló elfogultságom miatt azt mondanám, hogy ellenünk fújtak, a "mindenkiszombathelyi" emberek szerint pedig ellenük. Pontosan azért, mert szarul fújtak.

    A meccsen egyébként többször is hirdették Michael Flatley veszprémi fellépését. Na, oda Perl Zoli és Zsigeranovics is beférne. Édes jó Istenem hány elképesztő méretes lépéshibát vétettek. No nem mondom, nálunk is volt, de ilyen látványosakat..

    Péntekhez képest sokan jöttek Szombathelyről, de azért nem volt mindenki szombathelyi :) Ez egy olyan idióta duma, hogy mindig mosolyognom kell rajta.

    Simpson és Keller Áki között dől ma el a meccs embere díj szerintem, Kasey Hill runner-up a kategóriában! És Harrist is szeretném kiemelni. Na meg a sokak által bírált Bánét. Azzal, hogy Govensen felváltva védekezett Hill, Simpson és Harris (egyébként jól támadó légióslétükre mindegyikük elég jó védő), amellett, hogy a végére teljesen megbolondult, sikerült elérni, hogy elfáradjon. Ja, hozzátenném, aki szerint Lóránt sokat kommunikál sporik felé, azoknak üzenem, hogy elemezzék ki Govens-t. Az esetek igen nagy részében teljesen egyértelmű szituációkban bizonygatta folyamatosan az igazát a sporik felé. Azért, mert megszokta, hogy megteheti. Na, aztán a 28. percben meg is fenyegette Győrffy egy technikaival. Ami azért volt különösen korrekt egyébként, mert pár perccel korábban Hill egy erősen véleményes szituban teljesen békésen egy "What did I do" kérdés formájában megkérdezte Cziffrát, hogy miért ítélte azt, amit, és erre Győrffy spori a pálya másik oldaláról odarohant megfenyegetni egy tekóval, majd kiment Bánéhoz is, hogy elmondja, Hill technikait fog kapni. Na, abba is hagyta. Govens nem, mégsem járt neki a tekó :)

     
  • 79noni19902018január12.21:55ÚjVálasz
    Idézet: mindigazetellenfujnak
    Ha az Albának 3-4 hasznalható magyar játékosa van, akkor a Falconak 4-5...
    ...

    Hát a 3-at még értem, de akkor, ha Norbit 4-esbe használnánk, nem pedig 5-be egy fejjel magasabb vagy 20 kilóval nehezebb játékosok ellen.
    De 4. és 5. emberre azért kíváncsi vagyok....úgy, hogy direkt kiemeltem, hogy éles helyzetbe!
    Nem 30 pontos vezetésnél!

     
  • 78MARILLION2018január12.21:52ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    Ivan meg ma tényleg komoly centerek ellen megmutatta, hogy lehet rá számítani.
    18 perc alatt 7 pont 12 lepi 16 VAL.
    És maradt még benne 2 fault is :-DDD
    Remélem elkapja végre a fonalat!

    ...

    Reméljük. Vagy inkább de régóta reméljük,remélnénk hogy tartósan magasabb nívóra pörögne már fel Zsiga! De továbbra is érthetetlen ,hogy külföldi centert kispadra szerződtettünk beugró másod hegedűsnek!

     
  • Idézet: noni1990
    Nyílván nem mindegy.
    Mint ahogy az sem, hogy hány használható magyar játékosod van.(Egy igazán éles meccsen)
    Az Albának 3-4, a Falco-nak 2.
    Pont ennyin múlott.

    ...

    Ha az Albának 3-4 hasznalható magyar játékosa van, akkor a Falconak 4-5...

     
  • 76noni19902018január12.21:40ÚjVálasz
    Idézet: egismte1
    + 1! Szinte törvényszerű, hogy egy kifacsart játékos a végén hibázik.
    Egyébként jó meccs volt! Izgalom, színvonal, jó teljesítmények!
    ...

    Nyílván nem mindegy.
    Mint ahogy az sem, hogy hány használható magyar játékosod van.(Egy igazán éles meccsen)
    Az Albának 3-4, a Falco-nak 2.
    Pont ennyin múlott.

     
  • 75rimo2018január12.21:34ÚjVálasz
    Idézet: roli88
    Én az vagyok néha nem tagadom, de nyilván ti is, és ez rendben is van, de túlzásokba ne essünk, ha Lórit esetlegesen védik 1-1 ítéletnél a bírók, akkor ugyanígy ez megvan Vojánál is, vagy még jobban.
    ...

    Szerintem nem bonyolult eset.
    Vagy LP könyökös és sportszerűtlen, vagy Zsiga technikai a több méteres repülő út miatt. (flopppppp)
    vagy ez (inkább) vagy az.

     
  • 74egismte12018január12.21:29ÚjVálasz
    Idézet: rimo
    Az Albában LP játszotta a legtöbbet 33:22. A Falcoból 3 ember játszott többet, mint LP (Perl 38:59!!!!!!!!!), akik a végjátékban is pályán voltak.
    ...

    + 1! Szinte törvényszerű, hogy egy kifacsart játékos a végén hibázik.
    Egyébként jó meccs volt! Izgalom, színvonal, jó teljesítmények!

     
  • 73roli882018január12.21:29ÚjVálasz
    Idézet: 72huk
    Engedd el. Ha másért nem azért, mert innen nézve Te sem vagy kevésbé elfogult a saját csapatoddal szemben.
    ...

    Én az vagyok néha nem tagadom, de nyilván ti is, és ez rendben is van, de túlzásokba ne essünk, ha Lórit esetlegesen védik 1-1 ítéletnél a bírók, akkor ugyanígy ez megvan Vojánál is, vagy még jobban. Lezártam. :)

     
  • 72noni19902018január12.21:20ÚjVálasz

    Ivan meg ma tényleg komoly centerek ellen megmutatta, hogy lehet rá számítani.
    18 perc alatt 7 pont 12 lepi 16 VAL.
    És maradt még benne 2 fault is :-DDD
    Remélem elkapja végre a fonalat!

     
  • 7172huk2018január12.21:17ÚjVálasz
    Idézet: roli88
    Nyugodt vagyok, csak az egyoldalú nézetek zavarnak egy kicsit, de már megszoktam szolnoki részről. :)
    ...

    Engedd el. Ha másért nem azért, mert innen nézve Te sem vagy kevésbé elfogult a saját csapatoddal szemben.

     
  • 70kutyagumi2018január12.21:15ÚjVálasz
    Idézet: moldovan465326
    Te vagy Kutya?
    ...

    Vau..
    Amúgy nem :)

     
  • 69roli882018január12.21:11ÚjVálasz
    Idézet: 72huk
    Győztes meccs után nem szoktál ilyen feszült lenni. Akarsz róla beszélni?
    ...

    Nyugodt vagyok, csak az egyoldalú nézetek zavarnak egy kicsit, de már megszoktam szolnoki részről. :)

     
  • 68reggiemiller2018január12.21:11ÚjVálasz

    Lórántnak mi baja van Ivannal? A döntőben is amit művelt, meg most is…
    Faidt úr! A játékvezetők ma sem azt a képet kapták, ami a tévéközvetítés során ment?

    Grat az Albának (kivéve köcsöglórit), de grat a Falcónak is! Kellernek pedig respekt.

     
  • 67moldovan4653262018január12.21:10ÚjVálasz
    Idézet: kutyagumi
    Először is úgy illik, hogy gratulálok Fehérvárra..
    Nem játszottunk rosszul, de az Alba szívósabban védekezett - főként emiatt volt nálunk kevesebb a levegő a végén és higgadtabb vállalások..
    ...

    Te vagy Kutya?

     
  • 66roli882018január12.21:08ÚjVálasz
    Idézet: kutyagumi
    Először is úgy illik, hogy gratulálok Fehérvárra..
    Nem játszottunk rosszul, de az Alba szívósabban védekezett - főként emiatt volt nálunk kevesebb a levegő a végén és higgadtabb vállalások..
    ...

    Igen, ellenünk semmit nem tévedtek a bírók.. Vedd le a szemüveged!

     
  • 65noni19902018január12.21:06ÚjVálasz
    Idézet: 72huk
    Jó játékos, semmi bajom vele, de a meccsek eldöntését nem rá kellene bízni. Nem először volt fogalmatlan a végjátékban. Vagy nem kellene 38-40 percet játszatni, és maradna energy a végére.
    ...

    Nem játszik 38-40 perceket.
    Ma is 35-öt játszott, átlagba meg 34-et szokott.
    12. a bajnokságba a játszott perc kategóriába, ergó majdnem minden csapatban van olyan játékos, aki többet játszik nála.
    Ma elrontotta a végét, de hidd el, többször van az amikor megnyeri nekünk...

     
  • 6472huk2018január12.21:06ÚjVálasz
    Idézet: roli88
    Igen, azért vagyunk tele mindig első éves légiósokkal, és van egy 36 éves közte.
    ...

    Győztes meccs után nem szoktál ilyen feszült lenni. Akarsz róla beszélni?

     
  • 6372huk2018január12.21:05ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    Hagyjuk már ezt, hogy úgy akar minden szurkoló meccset nyerni, hogy állítsák ki meg tiltsák el az ellenfél legjobb játékosát.
    ...

    Értelmezési problémákkal küzdesz, de semmi gond, elnézem.

     
  • 62kutyagumi2018január12.21:04ÚjVálasz

    Először is úgy illik, hogy gratulálok Fehérvárra..
    Nem játszottunk rosszul, de az Alba szívósabban védekezett - főként emiatt volt nálunk kevesebb a levegő a végén és higgadtabb vállalások..
    DE: az ostoba bírók (akik amúgy viszonylag egészen jól fújtak) 4 azaz négy esetben hatalmasat hibáztak, ami a meccsünkbe került:
    1. a harmadik negyed utolsó percében valamelyik játékosunkat kilökték a pályáról - a fault elmaradt, pedig ez 2 büntető.
    2. utána pár másodperccel a végén Beni dobását egyértelműen fault előzte meg - szintén semmi, reklamálunk (pedig Beni a cséká..neki lehet) - technikai...
    3. Zigeranovics elleni Lóránt fault. Könyöke kint volt, alapban sportszerűtlen. Nekem itt szállt le a szürke köd, hogy a 3 majom 3 percig videózott és semmi... na ez a durva hazai pálya.
    4. Amikor Govens a végén bekígyózott (lehet feleslegesen, de ez mindegy), két fault maradt benne a védekezésben.. Ha ez fordítva van, már az első alkalommal szól a síp...

    Ennyin múlott, amúgy semmi gond, mert egymás elleniben szopcsi van az Albának. Meg jönnek még ők ide a felsőházban..

     
  • 61moldovan4653262018január12.21:00ÚjVálasz
    Idézet: roli88
    Nagyon gratulálok! :) Szerintem elmondok egy imát a szolnokiakért, nagyon sajnálni való az a helyzet, amiben vagytok, alig van pénz, gyakorlatilag éhbérért játszanak a játékosok, tiszteletre méltó.
    ...

    Nem tudom miért kötözködöl velem? Örülj,győztetek,gratulálok hozzá!

     
  • 60roli882018január12.21:00ÚjVálasz
    Idézet: purple
    Na a zsugát részetekről hagyjuk ha lehet! Ha valahol, nálatok van dögivel!
    ...

    Igen, azért vagyunk tele mindig első éves légiósokkal, és van egy 36 éves közte. :) Nem ezen múlik persze, 13ban is több pénz volt ott, és előtte is, még is nagy döntőket játszottunk, most sincs kisebb megítélése a bíróknál sem az Olajnak, akkor sem volt.
    Kicsit ironizáltam, ha már bíróztok egy Alba-Falconál, nem kell picsogni, ott is meg van a háttér, nyilván most itt is, aztán majd meglátjuk mi lesz a vége.

     
  • 59purple2018január12.20:57ÚjVálasz
    Idézet: 72huk
    Jó játékos, semmi bajom vele, de a meccsek eldöntését nem rá kellene bízni. Nem először volt fogalmatlan a végjátékban. Vagy nem kellene 38-40 percet játszatni, és maradna energy a végére.
    ...

    Igen. Gáz utca........

     
  • 58noni19902018január12.20:57ÚjVálasz
    Idézet: 72huk
    Idén januártól eltörölték az automatikus 1 meccses kihagyást. Viszont mivel igen szoros meccs volt, kb. megfosztották a Falcot a győzelemtől.
    ...

    Hagyjuk már ezt, hogy úgy akar minden szurkoló meccset nyerni, hogy állítsák ki meg tiltsák el az ellenfél legjobb játékosát.
    Állították már ki Lórántot, Milót, Borisovot is de szerintem semmi nem múlt ezen, ahogy ma sem.
    Nagyon szoros lesz a vége, pár napja még én is úgy gondoltam, hogy simán behúzza az Alba megint, viszont a Falco ma olyat mutatott idegenben, amit eddig ebben a bajnokságban még nem láthattunk.
    Bárki nyeri a végét, meg fogja érdemelni...

     
  • 57purple2018január12.20:57ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    Az idén nem biztos, hogy életbiztosítás a hazai pálya.
    Persze simán lehet Körmend-Olaj döntő.
    Én nagyon nem vagyok olyan magabiztos a csapatomat illetően, mint Ti Szolnokon.
    ...

    Én is csak azért írtam le, mert bízom a csapatunkban, és a legjobbakat reméljük. Természetesen sok van még hátra, de innentől nem szabadna leadni az első helyet a PO-ra. Az álmos-könyvek szerint az pedig jót jelent a későbbiekre.

     
  • 5672huk2018január12.20:53ÚjVálasz
    Idézet: purple
    Ezt a Filko kúrta el a végén. Szeku mi a tökömet meccselt megint, Govens meg az utolsó két percben amit művelt, az kimeríti az idiotizmus fogalmát. És grat a bíróknak...
    ...

    Jó játékos, semmi bajom vele, de a meccsek eldöntését nem rá kellene bízni. Nem először volt fogalmatlan a végjátékban. Vagy nem kellene 38-40 percet játszatni, és maradna energy a végére.
    Lóránt meg... Minimum sportszerűtlen volt, de ezek a - nem mondom ki csúnya szó - még videóval se láttak semmit. Gáz...

     
  • 55purple2018január12.20:51ÚjVálasz
    Idézet: roli88
    Nagyon gratulálok! :) Szerintem elmondok egy imát a szolnokiakért, nagyon sajnálni való az a helyzet, amiben vagytok, alig van pénz, gyakorlatilag éhbérért játszanak a játékosok, tiszteletre méltó.
    ...

    Na a zsugát részetekről hagyjuk ha lehet! Ha valahol, nálatok van dögivel!

     
  • 5472huk2018január12.20:48ÚjVálasz
    Idézet: papajozsi
    a bírók Lórántot megmentették egy mérkőzés kihagyásától !!!!!!
    ...

    Idén januártól eltörölték az automatikus 1 meccses kihagyást. Viszont mivel igen szoros meccs volt, kb. megfosztották a Falcot a győzelemtől. Sokadszorra is megnézve durva, szándékos, sunyi szabálytalanság. Sehol nem volt már a labda, mikor úgy döntött, vállal, könyökkel beleront Zsigába. Milo ennél sokkal kevesebbért kapott sportszerűtlent...

     
  • 53roli882018január12.20:47ÚjVálasz
    Idézet: moldovan465326
    ...és képzeld még így is mi vezetjük a tabellát.
    ...

    Nagyon gratulálok! :) Szerintem elmondok egy imát a szolnokiakért, nagyon sajnálni való az a helyzet, amiben vagytok, alig van pénz, gyakorlatilag éhbérért játszanak a játékosok, tiszteletre méltó. :D

     
  • 52purple2018január12.20:46ÚjVálasz
    Idézet: lufi
    Láttad Vöröslila? Hatalmas gyilok volt általában védekezésben.Ritka volt a könnyű kosár. Govenst,Perlt,Váradit amennyire lehetett kivettük,a többi meg belefért.
    ...

    Már megint lila? Na mindegy. A többiről: ha te mondod, biztos úgy van.

     
  • 51noni19902018január12.20:46ÚjVálasz
    Idézet: purple
    Három csapatos döntő? Az egyik az Olaj lesz, a másik helyet valahogy osszátok le! Alba-Falkó tuti nem lesz!
    ...

    Az idén nem biztos, hogy életbiztosítás a hazai pálya.
    Persze simán lehet Körmend-Olaj döntő.
    Én nagyon nem vagyok olyan magabiztos a csapatomat illetően, mint Ti Szolnokon.
    Én csak bízom bennük és remélem a legjobbakat...

     
  • 5072huk2018január12.20:44ÚjVálasz
    Idézet: lufi
    Ákos ha olvasod: rendben van hogy sportszerű vagy,de ez egy profi sport. Gondolj bele,hányszor szopattak a bírók,meg szórakoztak VELED az ellenfél drukkerei,most is mutogattak a végén.
    ...

    Ákosnak mindig is nagy szíve volt. Akkor is, amikor még a fiatalos hév magával ragadta. Felnőtt. Kezdem hinni, hogy nem alap nélkül lett a válogatott kapitánya.

     
  • 49donnarumma2018január12.20:42ÚjVálasz

    gratulalok az Albanak ennyivel ma jobbak voltak..
    arra jó volt a meccs hogy lassuk idén mi vagyunk a jobbak..a rajatszásban visszavágunk ez nem kérdés.

     
  • 48lufi2018január12.20:40ÚjVálasz
    Idézet: purple
    Valóban "hatalmas meccs volt, védekezés szinte semmi, csak dobálás, eszetlen betörés vállalások, ad-hoc figurák. A Filkósok pofáztak? Lórántnak, Kellernek be nem állt a szája egész meccsen.
    ...

    Láttad Vöröslila? Hatalmas gyilok volt általában védekezésben.Ritka volt a könnyű kosár. Govenst,Perlt,Váradit amennyire lehetett kivettük,a többi meg belefért. Én a bírókat is megértem(még véletlen sem fújtak nekünk),mert nagyon fizikális,sok kontakttal tarkított meccs volt,nehéz volt kiválogatni a dolgokat.

     
  • 47moldovan4653262018január12.20:39ÚjVálasz
    Idézet: roli88
    Igen, sajnálom nagyon szegény Szolnokot, mindig ellenetek fújnak a bírók, szegény Olaj...
    ...

    ...és képzeld még így is mi vezetjük a tabellát.

     
  • 46gritngrind2018január12.20:38ÚjVálasz

    Hill belemàszott Govens fejébe ez szemmel làthatólag zavarta és el is adta a labdàt, a végén meg bizonyítani akart ....ez lett belőle..
    Arra meg kivàncsi lennék hàny Falco jàtékos szólt volna a bírónak ,hogy róla ment ki a labda, mint ahogy azt Keller csinàlta...làtjàtok így is lehet...
    De minden elismerésem a Falconak nagyot jàtszottak...
    Hajrà Alba!

     
  • 45roli882018január12.20:36ÚjVálasz
    Idézet: moldovan465326
    +1.Igen ezt is írhattam volna...Ellenünk nem szívbajosak a bírók és akkor még finoman fogalmazok.
    ...

    Igen, sajnálom nagyon szegény Szolnokot, mindig ellenetek fújnak a bírók, szegény Olaj...

     
  • 44purple2018január12.20:35ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    Enyhe hazai pálya volt, ami meg is jár egy bajnoknak.Nincs is ezzel semmi gond.Ez belefér.
    Viszont az, hogy így is tudtunk egy szoros meccset játszani nagyon pozitív.
    ...

    Három csapatos döntő? Az egyik az Olaj lesz, a másik helyet valahogy osszátok le! Alba-Falkó tuti nem lesz!

     
  • 43alazala2018január12.20:35ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    Foglalkozzak a csapatommal?
    Akkor Te mi a náthást keresel itt zalaiként?
    ...

    ja, már a bajnok meccsével sem szabad foglalkozni

     
  • 42moldovan4653262018január12.20:34ÚjVálasz
    Idézet: purple
    Valóban "hatalmas meccs volt, védekezés szinte semmi, csak dobálás, eszetlen betörés vállalások, ad-hoc figurák. A Filkósok pofáztak? Lórántnak, Kellernek be nem állt a szája egész meccsen.
    ...

    +1.Igen ezt is írhattam volna...Ellenünk nem szívbajosak a bírók és akkor még finoman fogalmazok.

     
  • 41noni19902018január12.20:33ÚjVálasz
    Idézet: alazala
    most egy H betűn vagy fennakadva zizi?
    Inkább foglalkoznál a csapatoddal
    ...

    Foglalkozzak a csapatommal?
    Akkor Te mi a náthást keresel itt zalaiként?

     
  • 40purple2018január12.20:33ÚjVálasz
    Idézet: lufi
    Ákos ha olvasod: rendben van hogy sportszerű vagy,de ez egy profi sport. Gondolj bele,hányszor szopattak a bírók,meg szórakoztak VELED az ellenfél drukkerei,most is mutogattak a végén.
    ...

    Ne akadj ki, ne magadból indulj ki, egy kis sportszerűség ragadt rá Szolnokon. Respect a sportszerűségéért.

     
  • 39purple2018január12.20:30ÚjVálasz
    Idézet: lufi
    Hatalmas,a tavalyi döntőt idéző meccs volt. Bármi lehetett volna a végeredmény. Nagyon jó ez a Filkó,talán jobb mint tavaly,közel a legjobbunkat kellett hozni a győzelemhez.
    ...

    Valóban "hatalmas meccs volt, védekezés szinte semmi, csak dobálás, eszetlen betörés vállalások, ad-hoc figurák. A Filkósok pofáztak? Lórántnak, Kellernek be nem állt a szája egész meccsen. Persze nekik lehet, csókos csapatban játszanak. Andrics kisebb könyökösért ment az öltözőbe, mint a 44-es szipus.

     
  • 38moldovan4653262018január12.20:30ÚjVálasz
    Idézet: lufi
    Hatalmas,a tavalyi döntőt idéző meccs volt. Bármi lehetett volna a végeredmény. Nagyon jó ez a Filkó,talán jobb mint tavaly,közel a legjobbunkat kellett hozni a győzelemhez.
    ...

    Abban igazad van,hogy elég sokat reklamáltak a Falcósok,de nem alaptalanul.Váradi és Perl ellen is két nyílvánvaló faultot nem fújtak be,nem is értem...

     
  • 37noni19902018január12.20:30ÚjVálasz
    Idézet: lufi
    Hatalmas,a tavalyi döntőt idéző meccs volt. Bármi lehetett volna a végeredmény. Nagyon jó ez a Filkó,talán jobb mint tavaly,közel a legjobbunkat kellett hozni a győzelemhez.
    ...

    Enyhe hazai pálya volt, ami meg is jár egy bajnoknak.Nincs is ezzel semmi gond.Ez belefér.
    Viszont az, hogy így is tudtunk egy szoros meccset játszani nagyon pozitív.
    Látni a fejlődést az idegenbeli meccseken ez a lényeg.
    A PO-ra majd fordul a kocka remélem.
    Gratulálok a fehérvári csapatnak, remélem legközelebb ismét a döntőbe találkozunk!
    Hajrá Falco!

     
  • 36roli882018január12.20:29ÚjVálasz
    Idézet: krapulax
    A másik oldalra videózás nélkül mentek a tekók.
    Kicsin múlott, és pont annyi kellett.
    ...

    Előtte volt tévedés a kárunkra is, mikor ez az Iván lépéssel indul, aztán utána befújják a védőfaultot, vagy Peti kezét lecsapják, nincs, nem kell bírózni, el kell viselni a vereséget.
    Ennyit számít Simpson, nagyon kellett az extrája a győzelemhez, és persze Govens egyénieskedése is. Nem emlékszem, hogy Ákos dobott volna fehérvári színekben 2 triplát egy meccsen, a második ultrafontos volt, mentálisan rendben van a csapat, csökkenteni kell a hullámvölgyeket. Ja és Hill, védekezésben nagyot játszott, elöl volt pár hülyeséget sajnos, összességében nagyot küzdöttünk, és megérdemeltük, hajrá Alba!

     
  • 35szakerto2018január12.20:28ÚjVálasz

    Hihetetlen, hogy ilyen játékvezetőink vannak fél óráig nézik vissza a végén a Lóránt-Zsigeranovics kontaktot, hogy volt-e fault. Aztán nem láttak semmit!

    Fault az biztos! Sőt a sportszerűtlen fault is biztos! Mivel Lóránt kitartott könyökkel “repült” a Falco centerére. Akár komolyabb baja is lehetett volna Zsigeranovicsnak!

    Magyar játékvezetés a béka segge alatt.

     
  • 34lufi2018január12.20:28ÚjVálasz

    Ákos ha olvasod: rendben van hogy sportszerű vagy,de ez egy profi sport. Gondolj bele,hányszor szopattak a bírók,meg szórakoztak VELED az ellenfél drukkerei,most is mutogattak a végén. Most jó lett a vége,de legközelebb ne add vissza a labdát,gondolj a fentiekre.

     
  • 33moldovan4653262018január12.20:27ÚjVálasz

    Milosevicsnek pont ilyen mozdulatért adtak sportszerűtlent,mint amit Lóránt művelt,majd a végén kiszórták.Kettős mérce.Megmondom őszintén bár nekünk jobban jött az Alba győzelme,de nem tudtam nekik szurkolni.Govens nagy hülyeséget művelt a végén.

     
  • 32purple2018január12.20:26ÚjVálasz
    Idézet: drive
    Még szerencse,hogy a Falcó elk.rta. Nekünk ez nagyon jól jött. Amennyiben vasárnap sikerül nyerni akkor azt hiszem már sok mindenről nem kell beszélni az alapszakaszban.
    ...

    Így van, nekünk ez tökéletes, mondjuk a vasárnap nem lesz egyszerű, a Sopron élet-halál meccset játszik, de ki kell jönni a nagyobb tudásnak. Csak az Olaj!

     
  • 31alazala2018január12.20:25ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    Foglalkozzak ahoz? :-DDDD
    Na, veled tényleg nem foglalkozom.
    Van Neked elég bajod...

    ...

    most egy H betűn vagy fennakadva zizi?
    Inkább foglalkoznál a csapatoddal

     
  • 30noni19902018január12.20:23ÚjVálasz
    Idézet: alazala
    nuni inkább foglalkozzál ahoz, amihez értesz, ne itt éld ki magad...
    Különben is, csak a győztesnek van sírni valója:)
    ...

    Foglalkozzak ahoz? :-DDDD
    Na, veled tényleg nem foglalkozom.
    Van Neked elég bajod...

     
  • 29lufi2018január12.20:22ÚjVálasz

    Hatalmas,a tavalyi döntőt idéző meccs volt. Bármi lehetett volna a végeredmény. Nagyon jó ez a Filkó,talán jobb mint tavaly,közel a legjobbunkat kellett hozni a győzelemhez. Viszont a szhelyiek MINDEN faultot megreklamáltak,szerintük egyet sem vétettek. Komoly értékmérő volt,talán ott lehetünk idén is a legjobbak között.

     
  • 28drive2018január12.20:20ÚjVálasz
    Idézet: purple
    Ezt a Filko kúrta el a végén. Szeku mi a tökömet meccselt megint, Govens meg az utolsó két percben amit művelt, az kimeríti az idiotizmus fogalmát. És grat a bíróknak...
    ...

    Még szerencse,hogy a Falcó elk.rta. Nekünk ez nagyon jól jött. Amennyiben vasárnap sikerül nyerni akkor azt hiszem már sok mindenről nem kell beszélni az alapszakaszban.

     
  • 27MARILLION2018január12.20:16ÚjVálasz

    Semmi különös nem történt csak a szokásos sorminta! Ja persze majd jön a megmentő hely az Aréna Savaria! Bajnoki döntőzésről álmodozunk,de hogyan lenne az ha nem tudunk idegenben annyit hogy élcsapatok ellen nyerni sikerüljön!

     
  • 26purple2018január12.20:16ÚjVálasz

    Ezt a Filko kúrta el a végén. Szeku mi a tökömet meccselt megint, Govens meg az utolsó két percben amit művelt, az kimeríti az idiotizmus fogalmát. És grat a bíróknak, Lórántnak csak puszit nem adtak.

     
  • 25alazala2018január12.20:13ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    Nem érted mi?
    Nem csoda.
    Mondtam már, hogy verekedni menjél, oda nem kell ész!
    ...

    nuni inkább foglalkozzál ahoz, amihez értesz, ne itt éld ki magad...
    Különben is, csak a győztesnek van sírni valója:)

     
  • 24hhelga2018január12.20:11ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    Nem érted mi?
    Nem csoda.
    Mondtam már, hogy verekedni menjél, oda nem kell ész!
    ...

    Neked sem kell a szomszédba menni sötétségért nuni :D

     
  • 23krapulax2018január12.20:11ÚjVálasz

    A másik oldalra videózás nélkül mentek a tekók.
    Kicsin múlott, és pont annyi kellett.

     
  • 22noni19902018január12.20:07ÚjVálasz
    Idézet: faradtkelet
    kisgyerkőc miket mondasz:D
    ...

    Nem érted mi?
    Nem csoda.
    Mondtam már, hogy verekedni menjél, oda nem kell ész!

     
  • 21drive2018január12.20:06ÚjVálasz

    Soha életemben nem szurkoltam ennek a két csapatnak,sőt....Most viszont igen és ez az Alba volt ,kis bírói segítséggel megint közelebb az alapszakasz elsőséghez.

     
  • 20bbence2018január12.20:05ÚjVálasz
    Idézet: krapulax
    Hiába lenne dupla ennyi bíró ezek még a videózás után sem láttak semmit.
    ...

    Valószínűleg látták, csak a végén ilyet már nem mertek befújni..

     
  • 19noni19902018január12.20:05ÚjVálasz

    Szép volt Falco, szép volt fiúk!
    Ez volt az alapjáték az alapszakaszba, a PO-ra jön az extra, mint tavaly!!!!!

     
  • 18krapulax2018január12.20:03ÚjVálasz

    Hiába lenne dupla ennyi bíró ezek még a videózás után sem láttak semmit.

     
  • 17papajozsi2018január12.20:00ÚjVálasz

    a bírók Lórántot megmentették egy mérkőzés kihagyásától !!!!!!

     
  • 16faradtkelet2018január12.20:00ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    Látod sötétke, nektek csak ez jutott, más pöcsével verni a csalánt.
    Menj inkább verekedni, ahhoz megvan az intelligenciád.
    ...

    kisgyerkőc miket mondasz:D

     
  • 15noni19902018január12.19:59ÚjVálasz
    Idézet: faradtkelet
    savanyú a szőlő cinege?
    ...

    Látod sötétke, nektek csak ez jutott, más pöcsével verni a csalánt.
    Menj inkább verekedni, ahhoz megvan az intelligenciád.

     
  • 14denes2018január12.19:59ÚjVálasz

    A bírók is tettek egy keveset, hogy nyerjen az Alba.

     
  • 13rimo2018január12.19:58ÚjVálasz
    Idézet: istipisti
    Ezt a meccset a Falco ba...a el..2 perc hátra, támadunk és teljes betli a végén!

    Ilyenkor borul az ember agya! Ilyen nyerhető meccset kiadni a kézből..
    ...

    Govens 35:09, Perl 38:59, Váradi 33:46. Elfáradtak.

     
  • 12istipisti2018január12.19:56ÚjVálasz
    Idézet: istipisti
    Ezt a meccset a Falco ba...a el..2 perc hátra, támadunk és teljes betli a végén!

    Ilyenkor borul az ember agya! Ilyen nyerhető meccset kiadni a kézből..
    ...

    +1/: akkor technikai és Mi jövünk..De ezen már kár keseregni !

     
  • 11rimo2018január12.19:55ÚjVálasz

    Az Albában LP játszotta a legtöbbet 33:22. A Falcoból 3 ember játszott többet, mint LP (Perl 38:59!!!!!!!!!), akik a végjátékban is pályán voltak. Remek a keret a Falconál, ezt Szekulovicson kívül mindenki jobban rotálná.

     
  • 10faradtkelet2018január12.19:54ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    Nem volt és így óriási Falco alázás lett a alapszakaszba a Falco javára, plusz 20 pont összesítésbe.
    Ennyi, sötétke!!!
    ...

    savanyú a szőlő cinege?

     
  • 9fibakc2018január12.19:54ÚjVálasz

    Eloszor is grat az albanak!
    Csak annyit fujtak a birok amennyit kellett!:)
    Vicc!:)de inkabb keressuk a sajat hibainkat,lesz ez meg jobb is es fogunk meg fehervaron nyerni!!!
    Hajra Falco!

     
  • 8istipisti2018január12.19:53ÚjVálasz

    Ezt a meccset a Falco ba...a el..2 perc hátra, támadunk és teljes betli a végén!

    Ilyenkor borul az ember agya! Ilyen nyerhető meccset kiadni a kézből..Sajnos kulcs helyzetben Govens, Zoli és Beni is hibázott! Hiányozni fog ez nagyon!

    Tv-keresztül látni lehetett Lóri Zsuzsi mocskos ütközését: sporiknak video-n sem sikerült !!

     
  • 7noni19902018január12.19:53ÚjVálasz

    Bocs, plusz 24 a Falconak.

     
  • 6tothf642018január12.19:52ÚjVálasz

    Sajnos Govens hülyeségein ment el. Szándékos fault, eladott labda, egyénieskedés a végén...

     
  • 5noni19902018január12.19:50ÚjVálasz
    Idézet: faradtkelet
    Semmi egyoldalú fújás nem volt, grat a Fehérvárnak
    ...

    Nem volt és így óriási Falco alázás lett a alapszakaszba a Falco javára, plusz 20 pont összesítésbe.
    Ennyi, sötétke!!!

     
  • 4bbence2018január12.19:49ÚjVálasz

    Sajnos tényleg nem jött ki neki a lépés a végén. Na nem baj, közel volt a győzelem. Grat az albának!
    De Lóránt miért nem kapott bármit, amikor Ivánt földhöz vágta? Még videózás is volt, nem nagyon értettem.

     
  • 3krapulax2018január12.19:48ÚjVálasz

    Az Alba élt a kinyújtott kézzel.

     
  • 2faradtkelet2018január12.19:48ÚjVálasz

    Semmi egyoldalú fújás nem volt, grat a Fehérvárnak

     
  • 1mte012018január12.19:47ÚjVálasz

    ez a meccs govensen ment el...az a sportszerűtlen+az a 2 felesleges vállalás a végén....
    Grat az Albának!

     

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!