EC: Falco-Vulcano Energia KC Szombathely - Szolnoki Olaj KK

Szombathely - Az ötből négy légiós sérült a vasiaknál.
 
 
 
 
 

EC: Falco-Vulcano Energia KC Szombathely - Szolnoki Olaj KK

Szombathely - Az ötből négy légiós sérült a vasiaknál.

Tudd meg gyorsabban a magyar kosárlabda legfontosabb híreit. Klikk és like a Facebook oldalunkat!


Harmadik alkalommal találkozik egymással a bajnokság és a Magyar Kupa két döntőse, a Falco és a Szolnok, ezúttal Szombathelyen, a FIBA-kupában. Az első két ütközetet a címvédő nyerte, előbb simán, majd szoros csatában. A győztes nagy lépést tehet a nemzetközi kupában való továbbjutás felé.

Gasper Okorn, a Falco-Vulcano Energia KC Szombathely vezetőedzője: Sok újdonságot nem tudok elmondani, kétszer játszottunk már a Szolnokkal, tisztában vagyunk vele, hogy övék a legjobb, legerősebb csapat Magyarországon. Bő kerettel rendelkeznek, a FIBA-kupa csoportunkban is az egyik favoritnak számítanak. Sajnos rengeteg problémánk van, így nem is tudtunk foglalkozni velük. Nehéz beszélnem a holnapi meccsről, mert egyelőre az a legnagyobb gond, hogy nem tudom, ki játszhat és ki nem. Curry Debrecenben hátsérülést szenvedett, kórházi kezeléseket kap, valószínűleg holnap nem fog tudni játszani. Norfleet a csípőcsontjára kapott egy ütést, vérömleny keletkezett a lábában, jelenleg nem tud menni, meglátjuk, mit mond az orvos, ő mindenképpen játszani szeretne, de ha pályára is lép, akkor azt edzés nélkül fogja tenni. Balmazovics bokasérülést szenvedett szombaton, ő sem edzett, de talán rá számíthatok, nagy szükségünk lenne a segítségére, mert Bruinsmát a sérve miatt hosszú időre elveszítettük. Ezek alapján azt gondolom, túlzott elvárásaink nem lehetnek a holnapi meccsel kapcsolatban. Természetesen nem sírunk, így is igyekszünk a legjobbunkat nyújtani, meglátjuk, hogy ez mire lesz elég.

Dragan Alekszics, a Szolnoki Olaj KK vezetőedzője: Jól ismeri egymást a két csapat, hiszen rövid idő alatt harmadszor találkozunk. Elsőre simán nyertünk, tíz nappal később viszont már sokkal nehezebb dolgunk volt, holnap is egy kemény meccset várok. Sok újdonságot nem tudok elmondani, a frissítésen, regeneráción lesz a legnagyobb hangsúly mindkét csapatnál. Az elmúlt időszakban sokat utaztak a szombathelyiek is és mi is, sorozatban jönnek a meccsek, ezúttal nem jutott elég idő a felkészülésre. Jó csapat a Falco, főleg hazai pályán, bárkire veszélyes. Az eddigi két találkozónk alapján annyi látszik, hogy képesek nagyon agresszíven védekezni, nyomás alatt tartani az ellenfelet, de jól is járatják a labdát, nem véletlen, hiszen jó játékosaik vannak. Kulcsfontosságú meccs lesz ez mindkét csapat számára, a két klub találkozása mindig rangadó, a tét pedig ezúttal gyakorlatilag a csoportból való továbbjutás is lehet. Vannak kisebb-nagyobb sérültjeink, de remélem, mindenki játszhat holnap.

A H-csoport állása
HCsapatMGyVrel.p.
1.Dinamo Sassari 3 3-1,000
2.Szolnoki Olaj KK3210,833
3.Falco-Vulcano Energia KC3 120,666
4.Leicester Riders 3 -30,500
 
 

 

 
  • 119rouge2018november07.12:43ÚjVálasz
    Idézet: ketszo
    Leslie, te félkegyelmű rasszista ! Lovakhoz hasonlítod a légiósokat ? Megőrültél ? Meg különben is, miért hasonlítod a kosárlabdát lóversenyhez ? Ebből már jól nem jössz ki !
    ...

    A ló az egy rendkívül intelligens állat.
    Hozzád képest főleg.

     
  • 118ketszo2018november06.22:59ÚjVálasz
    Idézet: purple
    Te nagyjából otthonosan mozogsz a kulisszák mögött, csak kérdezem, van valami feszkó Voja és Miló között? Valami nem oké az utóbbi néhány meccsen. Ha nem akarsz, ne válaszolj!
    ...

    Tudod hol mozog rúzs otthonosan ? Az elmeosztályon ! Ezt te sem gondolod komolyan ? Hiszen tutira vette azt is, hogy hozzátok igazol Perl Zoli, aztán láttuk mi lett abból is. Ez csak egy mezei bohóc !

     
  • 117ketszo2018november06.22:57ÚjVálasz
    Idézet: rouge
    +1

    Oké, de ez úgy lenne korrekt,
    mint egy lóversenyen:
    a futam előtt körbevezetik a lovakat,
    megnézed a mozgásukat,
    hogy tartja a fejét,
    nem húzza-e a lábát...
    ...

    Leslie, te félkegyelmű rasszista ! Lovakhoz hasonlítod a légiósokat ? Megőrültél ? Meg különben is, miért hasonlítod a kosárlabdát lóversenyhez ? Ebből már jól nem jössz ki ! Rasszista vagy és ezt soha nem mosod le magadról !!!!

     
  • 116rouge2018november06.20:41ÚjVálasz
    Idézet: donnarumma
    Ezeket mind te vivtad ki magadnak a viselkedeseddel.azok alapján megállapítható hogy te mi vagy.
    ...

    Ne gondold túl.
    Ahhoz te buta vagy.

    Egy buta, rasszista, gyáva kis féreg.
    Az vagy.

    Nem szoktam személyeskedni soha,
    de veled kivételt teszek.

    Mert te vagy itt a legalja.

     
  • 115donnarumma2018november06.20:09ÚjVálasz
    Idézet: rouge
    Nem.

    Te cigányozol, te beszélsz “külön fajról”,
    te vagy rasszista.

    Egy kis rasszista gyáva féreg vagy.


    ...

    Ezeket mind te vivtad ki magadnak a viselkedeseddel.azok alapján megállapítható hogy te mi vagy.(a stilus maga az ember) az hogy ezt te negatívan eled meg na az a rasszizmus,,mert olyanokat gondolsz róluk,hogy....
    ..és megint hazudsz..nem vagyok gyáva és rasszista sem..Te kis kolompár
    Ui legyszi ne irj köszi

     
  • 114rouge2018november06.19:51ÚjVálasz
    Idézet: donnarumma
    Az..a fajtádat(hazudik,terel,szemellenzős,kétszínű és mind ezt nagyképűen teszi)ki nem állhatom..dehát ki is szereti az ilyet..
    Rasszista meg te vagy..téged háborít fel ha lecigányoznak..
    ...

    Nem.

    Te cigányozol, te beszélsz “külön fajról”,
    te vagy rasszista.

    Egy kis rasszista gyáva féreg vagy.

     
  • 113donnarumma2018november06.19:38ÚjVálasz
    Idézet: rouge
    Rasszista vagy.

    De ezt eddig is tudtuk.
    ...

    Az..a fajtádat(hazudik,terel,szemellenzős,kétszínű és mind ezt nagyképűen teszi)ki nem állhatom..dehát ki is szereti az ilyet..
    Rasszista meg te vagy..téged háborít fel ha lecigányoznak..ez azt jelenti hogy utálod őket és nem akarsz az lenni...

     
  • 112noni19902018november06.19:03ÚjVálasz
    Idézet: nyolcmegnyolc
    Norfleet tegnap nem tudott menni.
    Ma már játszani is.
    Az ellenfèl félrevezetése a taktika része.
    ...

    De gondolom azzal nincs problémád, hogy szezon előtt a csapatod vezetői 4 légiósról beszéltek, de mire tudatosult volna ez az ellenfeleknél már ott is volt az 5. légiós...

     
  • 111rouge2018november06.18:53ÚjVálasz
    Idézet: donnarumma
    Eskuszom ezek egy kulon faj....:D
    ...

    Rasszista vagy.

    De ezt eddig is tudtuk.

     
  • 110nyolcmegnyolc2018november06.18:44ÚjVálasz
    Idézet: delpiero15
    Kár ezen rúgóznotok még mindig! Norfleet is játszani fog valószínűleg.
    Nem írták azt sehol sem,hogy biztos nem játszanak. Csak azt,hogy sérültek és kérdéses a játékuk...
    ...

    Norfleet tegnap nem tudott menni.
    Ma már játszani is.
    Az ellenfèl félrevezetése a taktika része.

     
  • 109purple2018november06.18:43ÚjVálasz
    Idézet: MARILLION
    Te vagy a nyerő a 100. adj fel egy mixet ma nyersz!
    ...

    Köszi, de nem élek vele.

     
  • 108donnarumma2018november06.18:20ÚjVálasz

    Eskuszom ezek egy kulon faj....:D

     
  • 107delpiero152018november06.18:14ÚjVálasz
    Idézet: nyolcmegnyolc
    Alakulnak a dolgok, természetesen papírforma szerint.
    Reddick nem sérült: játszik
    Bruinsma: a doki szerint játszhat
    Curry: a FalcoF. szerint bejelentette, hogy játszik.
    ...

    Kár ezen rúgóznotok még mindig! Norfleet is játszani fog valószínűleg.
    Nem írták azt sehol sem,hogy biztos nem játszanak. Csak azt,hogy sérültek és kérdéses a játékuk...
    Remélem játszik mindenki,csak úgy lehet esélyünk!
    Hajrá magyarok! Hajrá Falco!

     
  • 106nyolcmegnyolc2018november06.17:24ÚjVálasz

    Alakulnak a dolgok, természetesen papírforma szerint.
    Reddick nem sérült: játszik
    Bruinsma: a doki szerint játszhat
    Curry: a FalcoF. szerint bejelentette, hogy játszik.
    Balma: már tegnap is azt mondták, hogy nem annyira rossz a helyzet, tehát játszik.

     
  • 105MARILLION2018november06.17:14ÚjVálasz
    Idézet: rouge
    Elég hiányos lista,
    szerintem ennek fuss neki még egyszer.

    Nem, inkább kétszer.

    Hogy is volt az idei kupadöntőn?
    Perl sérült és el sem utazik....de aztán mégis.
    ...

    Szerintem meg kár ezeken a játszik nem játszik meg ki a hunyó dolgokon billentyűzgetni ! Alap esetben úgyis az van hogy egy Szolnokinak/Szolnoki Olajnak(bárhol is játsszák) egy komplett Falco ellen is meg van a meccs,most meg lehet soványabb lesz a hazai ellenállás akkor mi van...semmi......úgyhogy nem értem most akkor mi a probléma...a mixen is úgy adták az oddsot hogy edzőmeccs ez az Olajnak...meglepetést nem szimatolnak! Kimennek lejátsszák..ennyi...a falco hazaiban kiadja amit jelenleg bír...az meg arra lesz elég amire...

     
  • 104rouge2018november06.16:46ÚjVálasz
    Idézet: uther
    Nos.
    Kicsit érdekesnek találtam ezt a folyamatos szolnoki siránkozást, hogy a csúnya Falco így meg úgy akarja őket állandóan átverni és ez nem igazságos.
    ...

    Elég hiányos lista,
    szerintem ennek fuss neki még egyszer.

    Nem, inkább kétszer.

    Hogy is volt az idei kupadöntőn?
    Perl sérült és el sem utazik....de aztán mégis.

    Szilverhelyen állandóan kavarják....

     
  • 103MARILLION2018november06.16:35ÚjVálasz
    Idézet: purple
    100!
    ...

    Te vagy a nyerő a 100. adj fel egy mixet ma nyersz!

     
  • 102MARILLION2018november06.16:33ÚjVálasz
    Idézet: jobarat944
    Nem teljesen a Falcó-Olaj meccshez tartozik...

    ...de a Körmend már soha nem fog régi fényében csillogni!
    Néha lesznek felvillanásaik!
    ...

    Ez igy nem biztos hogy megállja a helyét,ugyanis a mi csapatunknak főszponzori szerződése a vulcanó megjelenéséig sosem volt fixre vehető állandó,inkább beugró jellegű (és az Aréna Savaria már túl haladt 10 éven) míg a Körmend csapatát az állandóság jellemezte,és annyi légióst vehettek/vihettek oda amennyit nem sajnáltak ! HAJRÁ FALCO....

     
  • 101MARILLION2018november06.16:26ÚjVálasz
    Idézet: tyrex
    Kellemesen csalódtam benned,nagyon jó a hozzáállásod a dolgokhoz,respect.
    Ez régen is így volt?Nem nagyon követem az irományokat,csak ha ráérek.
    ...

    Az utolsó két sor a legfontosabb a hozzászólásodban.... én is igy tennék csak a csapatnevek ellenkezőleg!

     
  • 100purple2018november06.15:14ÚjVálasz

    100!

     
  • 99rouge2018november06.14:43ÚjVálasz
    Idézet: denes
    Valóban így volt és sokan tanúsíthatják az alább leírtakat.
    ...

    Ehhez képest.....

    A cigányozás 3:35-nél kezdődik:

    https://www.youtube.com/watch?v=zIdAzDaaMKU&feature=share

    Aztán 12:55-nél a kupát a magasba emeljük, és jön a “szolnoki cigányok...”.

    :(

     
  • 98noni19902018november06.14:40ÚjVálasz
    Idézet: piros710321
    Értem! Te vagy Emőke nunikaja! Mit tudsz te a körmendi kosárlabdárol? Semmit! Max hallottál valamit!
    De nagyon elkanyaridtál a témától! A Filco Gyuri nem akar továbbjutni! Nyugi, ez biztos Info!
    ...

    Ez óriási!
    Rólatok senki nem tud semmit, fogalma sincs senkinek mi folyik ott, de nektek tuti infóitok vannak más csapatok belügyeiről...például most a Falco nem akar továbbjutni.

     
  • 97denes2018november06.14:23ÚjVálasz
    Idézet: nazol
    Nem, nem vagytok cigányok. Azok mi vagyunk. Itt, mindenki cigány.
    Erről az egészről egy történet jut eszembe, még nagyon régről.
    ...

    Valóban így volt és sokan tanúsíthatják az alább leírtakat.

     
  • 96purple2018november06.12:50ÚjVálasz
    Idézet: rouge
    +1

    Oké, de ez úgy lenne korrekt,
    mint egy lóversenyen:
    a futam előtt körbevezetik a lovakat,
    megnézed a mozgásukat,
    hogy tartja a fejét,
    nem húzza-e a lábát...
    ...

    Te nagyjából otthonosan mozogsz a kulisszák mögött, csak kérdezem, van valami feszkó Voja és Miló között? Valami nem oké az utóbbi néhány meccsen. Ha nem akarsz, ne válaszolj!

     
  • 95purple2018november06.12:46ÚjVálasz
    Idézet: miloforpresident
    Hitelesség kedvéért el kell mondani, hogy azóta meg mi veszünk meg bárkit farzsebből :) Szerencsére!
    ...

    Igen, igazad van, azért írtam, mert most mindenki bennünket ekéz, hogy van pénz dögivel, de koránt sem annyi, mint előtte, még a Mol is lelépett. Jól néznénk ki, ha a spanyoloknál minden csapat azért sírna, mennyi zsuga van a Barcánál, Realnál.

     
  • 94miloforpresident2018november06.10:22ÚjVálasz
    Idézet: purple
    A Nahy Gábor érában persze, hogy ti voltatok a legjobbak, farzsebből megvettetek bárkit, a fél Honvéd ott játszott.
    ...

    Hitelesség kedvéért el kell mondani, hogy azóta meg mi veszünk meg bárkit farzsebből :) Szerencsére!
    Nem tudom miért alakult ez ki itt MO-n, hogyha valakinek nagy pénz áll rendelkezésére csapatépítésre, akkor az a gonosz és ő a hibás az összes többi csapat sikertelenségéért. Mindenkinek lehetősége van szponzorokat keresni és mindenki örül, ha az ő csapatában játszanak a legjobbak. Nyilván nem ingyen.

    Mint ahogy azt sem értem, miért kell a falkónak mindig elmondani, hogy náluk aztán senki nem egészséges, de annyira dobog a falkó szív, hogy még így is játszanak..

     
  • 93rouge2018november06.09:48ÚjVálasz
    Idézet: nyolcmegnyolc
    Kellene szavazni!
    Hány légiós lép pályára a Falcoban?
    Oddsok:
    Egy sem: 55-szörös pénz
    Egy :55 szörös pénz
    Kettő :55-szörös pénz
    Három :55-szörös pénz
    Négy :1.
    ...

    +1

    Oké, de ez úgy lenne korrekt,
    mint egy lóversenyen:
    a futam előtt körbevezetik a lovakat,
    megnézed a mozgásukat,
    hogy tartja a fejét,
    nem húzza-e a lábát,
    robban-e az adrenalintól....

    És csak utána mész a bukihoz és utána fogadsz.

    Ezt így kellene csinálni Szilverhelyen is,
    így lenne korrekt...

    :)

     
  • 92nyolcmegnyolc2018november06.09:28ÚjVálasz

    Kellene szavazni!
    Hány légiós lép pályára a Falcoban?
    Oddsok:
    Egy sem: 55-szörös pénz
    Egy :55 szörös pénz
    Kettő :55-szörös pénz
    Három :55-szörös pénz
    Négy :1.05-szörös pénz
    Öt :1.05-szörös pénz

     
  • 91vagasi_geri2018november06.08:58ÚjVálasz

    Az alcím!
    Szombathely - Az ötből négy légiós sérült a vasiaknál.

    Tessék kérem szépen nagyon gyorsan gyógyulgatni!

     
  • 90donnarumma2018november06.07:58ÚjVálasz
    Idézet: nazol
    Nem, nem vagytok cigányok. Azok mi vagyunk. Itt, mindenki cigány.
    Erről az egészről egy történet jut eszembe, még nagyon régről.
    ...

    Egyetertek a mondanivaloddal...
    Mindenki azt vesz magára amit akar..
    Nyerni is tudni kell, nem farkat mutogatni a biztonsagiak mogott 60 kilossan.Tudom neked sokkal szebb a f..sz Falco mint a cigányok.ez persze nem zavarja az erzekeny lelketeket....es ok tenyleg ciganyok voltak;-)

     
  • 89jobarat9442018november06.01:07ÚjVálasz

    Nem teljesen a Falcó-Olaj meccshez tartozik...

    ...de a Körmend már soha nem fog régi fényében csillogni!
    Néha lesznek felvillanásaik!
    De 2007/2008-ban, amikor a Facó behúzta az első (és eddig egyetlen) bajnoki címét, onnantól kezdve megérezték a "vér szagát", és "polgárjogot" nyert az adott helyen a kosárlabda...
    Onnantól kezdve nyilvánvaló, hogy több pénzből gazdálkodik egy megyeszékhely csapata, mint egy járási jogú kisváros...
    A Körmendi szempontból az a legszerencsésebb opció, ha ugyanannyi költségvetéssel tud indulni, mint Falcó...
    ...de inkább kevesebbel kell beérniük!
    Marketing szempontból is, egy Vas megyei cégnek jobban megéri magát reklámozni az Aréna Savariában, mint a "szentélyben"!
    Szóval szerintem a Vas megyei kosárlabda elsősorban a Falcóról fog szólni...

     
  • 88purple2018november06.00:31ÚjVálasz
    Idézet: purple
    A Nahy Gábor érában persze, hogy ti voltatok a legjobbak, farzsebből megvettetek bárkit, a fél Honvéd ott játszott.
    ...

    Bocsi, most nézem, van pár elütés az előbbiben kicsit fáradt vagyok, most estem haza Lengyelországból.

     
  • 87purple2018november06.00:28ÚjVálasz
    Idézet: lufi
    Az nem,mert akkor jobbak voltunk. Sztem te akkor mèg nem voltál ott,de sajnálhatod,mert szèp idők voltak. Az Olajnak is. Egyszerűbb egyenesebb volt minden,meg tömött lelátók mindenhol:)
    ...

    A Nahy Gábor érában persze, hogy ti voltatok a legjobbak, farzsebből megvettetek bárkit, a fél Honvéd ott játszott. Akkor a kupaátadást sportszerűen megtapsoltuk, a csarnokban nem volt semmi gumibotozás, kint mi történt mem tudom, gondolom egy-két erős gyetek púposkodott. Lapov volt a nyerő emberetek, nem tudzunk vele mit kezdeni. Rég volt, de örök emlék. Vigasztal, azóta azért jobban szaporítottuk az aranyak számát, min ti, mondjuk hétszeresen.

     
  • 86purple2018november06.00:17ÚjVálasz

    Az ugye eszébe sem jut senkinek, hogyBruinsma azért műtteti magát otthon mert az amerikai biztosítója csak akkor tartja fenn a biztosítási állapotot, ha amerikai kórházban műtik? Bármilyen esetleges komplikáció esetén ami egy magyar kórháznál adódhat, ugrik a bizti, ami kint nem kis lóvé. De biztos vagyok benne, holnap játszik.

     
  • 85tyrex2018november05.23:43ÚjVálasz
    Idézet: MARILLION
    Köszönöm a korrekt hozzászólást....és nem tagadom a Körmendi kosárlabdán nőttem fel,míg itt nálunk lett a Falco ! Úgyhogy kell a szint Körmenden ez nem vitás...
    ...

    Kellemesen csalódtam benned,nagyon jó a hozzáállásod a dolgokhoz,respect.
    Ez régen is így volt?Nem nagyon követem az irományokat,csak ha ráérek.
    Gondolom a cikkben nem gerincsérvről van szó,hanem lágyéksérvről,ugyanis az elsőnél hónapokig tart a gyógyulás.
    A lágyéksérv műtét egy napos beavatkozás,laparaszkópos eljárás,valószínűleg háló beültetéssel.Nekem is volt,kellemetlen pár napig,másik nap már otthon voltam.
    Én évekig húztam a műtétet-sportoltam nagyon sokat-, de már muszáj volt a beavatkozás.
    Nagyon kellemetlen a dolog,de lehet azért sportolni mellette,és dolgozni is.
    Szerintem Bruinsma játszani fog,és nyerjetek is.

    Nektek fogok szurkolni !!!

    Amúgy a Körmendnek.

     
  • 84uther2018november05.22:49ÚjVálasz

    Nos.
    Kicsit érdekesnek találtam ezt a folyamatos szolnoki siránkozást, hogy a csúnya Falco így meg úgy akarja őket állandóan átverni és ez nem igazságos. Tehát vettem a fáradtságot és kizárólag itt a BB1-n - mivel tudom, hogy az általános vélekedés szerint ami ide le van írva azt kell készpénznek venni– visszanéztem a ronda Govenses esetet megelőző Falco – Olaj és Olaj – Falco beharangozóit nyilatkozatokkal és utána azt is, hogy mi történt a mérkőzéseken. Feltétel volt, hogy a beharangozó cikkben szerepeljen valami sérülés vagy hasonló, különben átléptem rajta. Kitétel volt még az, hogy csak a Falco csapatát figyeltem, mert a másik oldalról ilyen gyerekes siránkozásba nem állok be. Akkor lássuk:

    2017:
    https://www.bb1.hu/tartalom/cikk/34552_falco_vulcano_energia_kc_szombathely_szolnoki_olaj

    Szrecsko: -Medford kisebb sérülés, valszeg játszik -> Játszott is, méghozzá remekül. (20/12)
    -
    https://www.bb1.hu/tartalom/cikk/33144_falco_vulcano_energia_kc_szombathely_szolnoki_olaj

    Szrecsko: Govens influenzás, remélhetőleg vállalja a játékot -> Vállalta is, magához képest átlagosan. (11/9)
    -
    2016:
    https://www.bb1.hu/tartalom/cikk/31090_szolnoki_olaj_kk_falco_kc_szombathely

    Szrecsko: Bognár (hányás) , Turner (vérömleny) játéka kérdéses -> Turner játszott Bognár nem.
    -
    https://www.bb1.hu/tartalom/cikk/26972_szolnoki_olaj_kk_falco_kc_szombathely

    Kálmán: Thomas (derék) nem fog játszani, Relphorde (kéz) valszeg játszani fog -> Thomas tényleg nem játszott, Relphorde pedig pályára lépett

    2013:
    https://www.bb1.hu/tartalom/cikk/13230_szolnoki_olaj_kk_szombathely_kc

    Bencze: Zagorac sérült nem fog játszani -> Zagorac nem játszott és az egész rájátszás negyeddöntőit is kihagyta.
    -
    2012:
    https://www.bb1.hu/tartalom/cikk/12471_mk_szombathely_kc_szolnoki_olaj_kk

    Bencze: Jancsikin sérült, Ivosev és Váradi nem edzettek -> Jancsikin nem játszott, Ivosev és Váradi játszott.
    -
    https://www.bb1.hu/tartalom/cikk/10151_falco_szova_kc_szolnoki_olaj_kk

    Bencze: Jancsikin sérült, Kálmán keze nem 100-as -> Jancsikin nem játszott, Kálmán csereként dobott 2 pontot.
    -
    https://www.bb1.hu/tartalom/cikk/10170_szolnoki_olaj_kk_falco_szova_kc_szombathely

    Bencze: Kálmán nem utazik el -> Kálmán nem játszott.
    -
    https://www.bb1.hu/tartalom/cikk/9449_szolnoki_olaj_kk_falco_szova_kc

    Bencze: Meccs előtt derül ki, hogy játszik-e Kálmán, Simon sérült -> Kálmán játszott 13p, Simon nem.
    -
    2010:
    https://www.bb1.hu/tartalom/cikk/2569_szolnoki_olaj_kk_falco_szova_kc

    Lazics: Kálmán játéka kérdéses -> Kálmán játszott 7 pont.
    -
    https://www.bb1.hu/tartalom/cikk/2491_mk_falco_szova_kc_szolnoki_olaj

    Lazics: Kidőlt két magasember a rotációból. -> Itt igazából lövésem sincs kire gondolhatott Lazics, talán Hortira és Borszékire, de ők játszottak és együtt dobtak is 3 pontot.

    Na ennyi beharangozót találtam, ahol megvolt említve valami sérülés Falcos részről. Én magam nehezen találom a hibát, talán az zavarta meg annyira a szolnoki népléleket amikor Lazics bekamuzta, hogy Horti és Borszéki kidőltek, gondolom jól meg is kavarták az Olajt azzal a 3 ponttal. Az azért látszik, hogy megint az az eset áll fenn, hogy egyszer valamikor a távoli múltban történt valami és a hiszti még mindig annak szól. Tulajdonképpen nem számítottam másra. Formázásért előre is elnézést, fogalmam nincs, hogy fog kinézni de kellettek a források a tisztánlátás kedvéért.

     
  • 83MARILLION2018november05.22:23ÚjVálasz
    Idézet: real7
    Ez igy egy kicsit erős....

    De húsz legenda nem dolgozhat egyszerre a csapat mellett...
    Szalai...Szlávik...Szendrei..Patonai..Fodorok..Németh...Buci....sorolhatnám reggelig...
    ...

    Köszönöm a korrekt hozzászólást....és nem tagadom a Körmendi kosárlabdán nőttem fel,míg itt nálunk lett a Falco ! Úgyhogy kell a szint Körmenden ez nem vitás...de emellett annak kéne örülni itt is ott is,hogy két csapatunk üti a vasat az élvonalban,és ez által nem veheti a többi csapat félvállról egyik Vasi kirándulását sem !

     
  • 82piros7103212018november05.21:49ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    Mi az Pirike?
    Ha valakinek igaza van, akkor megáll a tudomány és jön az óvodás válasz?
    Tudod mi a baj Pirike?
    Nagyon sok embernek volt már igaza Körmenden (Patonay, N. Isti, F.
    ...

    Értem! Te vagy Emőke nunikaja! Mit tudsz te a körmendi kosárlabdárol? Semmit! Max hallottál valamit!
    De nagyon elkanyaridtál a témától! A Filco Gyuri nem akar továbbjutni! Nyugi, ez biztos Info!

     
  • 81real72018november05.21:37ÚjVálasz
    Idézet: MARILLION
    Mi igaz abból hogy a Bebes meg a politika és a szponzorok együttes erővel tették félre a Körmendi legendákat,...PL.
    ...

    Ez igy egy kicsit erős....

    De húsz legenda nem dolgozhat egyszerre a csapat mellett...
    Szalai...Szlávik...Szendrei..Patonai..Fodorok..Németh...Buci....sorolhatnám reggelig...
    Mindenkit nem lehet eltartani...nem tudsz mindenkinek zsiros fizut adni...
    A húsos fazékhoz elhiszem mindenki oda akar kerülni....
    Akinek nem sikerül...
    Az megsértődik...
    Köpköd....

    De a Zsebe és a Pista nélkül már régen Nb 2-3-ban nyomnánk...
    Én kosárszurkoloként mondom..
    Ezt meg kell becsülni h még mindig ilyen szinten van a körmendi kosárlabda...
    Van mikor mind az öten ott vagyunk a mérközéseken...a családom...

    Holnap ott leszek az Arénában is...

     
  • 80nyolcmegnyolc2018november05.21:33ÚjVálasz
    Idézet: ericcartmen
    Akkor gondolom a falcokc.com sem hiteles...

    "Kezdjük azzal, hogy Bruinsma holnap még valószínű, hogy játszhat, utána azonban sérvműtétje lesz..."

    No comment

    Csak az Olaj
    ...

    Azért a cím is ott van: szinte az egész kezdő.
    A Deac elleni kezdőből 3!!! Szinte az egész.

     
  • 79real72018november05.21:20ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    Meddig?Az Alpok-Andika kupáig? :-D

    ...

    Tavaly és tavalyelőtt is a későbbi győztes ütött el bennünk az egyenes kiesési szakaszban....

     
  • 78ericcartmen2018november05.21:19ÚjVálasz

    Akkor gondolom a falcokc.com sem hiteles...

    "Kezdjük azzal, hogy Bruinsma holnap még valószínű, hogy játszhat, utána azonban sérvműtétje lesz..."

    No comment

    Csak az Olaj

     
  • 77noni19902018november05.21:19ÚjVálasz
    Idézet: baltazar
    Nem angyalom, te ezt nem értheted.
    Tudod 3 bajnoki cím, 7 kupagyőzelem.
    FIBA Eurocup menetelések, stb., stb.
    ...

    Tudjuk persze.
    A körmendi múltat már kívülről betéve ismeri itt mindenki, mert pár éve már nem tudtok másról beszélni...

     
  • 76noni19902018november05.21:18ÚjVálasz
    Idézet: MARILLION
    Mi igaz abból hogy a Bebes meg a politika és a szponzorok együttes erővel tették félre a Körmendi legendákat,...PL.
    ...

    Köszi...majdnem sikerült egyszerre :-DDD

     
  • 75baltazar2018november05.21:17ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    Meddig?Az Alpok-Andika kupáig? :-D

    ...

    Nem angyalom, te ezt nem értheted.
    Tudod 3 bajnoki cím, 7 kupagyőzelem.
    FIBA Eurocup menetelések, stb., stb.

     
  • 74noni19902018november05.21:13ÚjVálasz
    Idézet: piros710321
    Nunika! Az agyi kapacitásod sajnos csak ennyi! Emőkével egy szinten!
    ...

    Mi az Pirike?
    Ha valakinek igaza van, akkor megáll a tudomány és jön az óvodás válasz?
    Tudod mi a baj Pirike?
    Nagyon sok embernek volt már igaza Körmenden (Patonay, N. Isti, F. Geri) és ugyanezt a választ kapták.

     
  • 73MARILLION2018november05.21:09ÚjVálasz
    Idézet: piros710321
    nunika, neked is Polgármester fóbiád van? Ez fertőző?
    ...

    Mi igaz abból hogy a Bebes meg a politika és a szponzorok együttes erővel tették félre a Körmendi legendákat,...PL.Patonay tanár úr+nálam mester edző,és korábbi legendás Körmendi ikonok/játékosok többesszámban!
    Nekem ezt olyanok/barátaim mondták a szemembe akik éltek haltak a Körmendi kosárlabdáért mind addig jártak is meccsre amíg az említett névsor a klub/csapat közelében a klubotokért dolgozhatott! Szerinted minden rendben igy....ami a legendás kisváros,legendás kosárlabdázásáért történik ! Ha ez igy van akkor Ilyen áron,de milyen áron?!

     
  • 72lufi2018november05.21:08ÚjVálasz
    Idézet: nyolcmegnyolc
    Akkor kezdtem, amikor Berkics Laci. 1987.
    Ő mint Király, én mint 2345. senki.
    Láttam, Tyubint, Alexét, Kelleyt, Obit, de láttam, Kornélt, Babát, Gulyás Robit és Bellt.
    Rég volt...
    ...

    Akkor üdv neked,ès tudod miről beszèlek.

     
  • 71piros7103212018november05.21:03ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    Meddig?Az Alpok-Andika kupáig? :-D

    ...

    Nunika! Az agyi kapacitásod sajnos csak ennyi! Emőkével egy szinten!

     
  • 70noni19902018november05.20:59ÚjVálasz
    Idézet: piros710321
    Nunika! A szilver falco csak szeretne addig eljutni mint a Körmend! De csak álmodj tovább!
    ...

    Meddig?Az Alpok-Andika kupáig? :-D

     
  • 69MARILLION2018november05.20:48ÚjVálasz
    Idézet: red-black01
    Nem kötözködni akarok, akár logikus is lehetne amit írsz.
    Itt biztosítási dolgok vannak, szerződés van, meg egyebek.
    Ezeket az orvosokat bárhol vannak, nem ismerik.
    ...

    Respect.....Neked külön jó egészséget!

     
  • 68nyolcmegnyolc2018november05.20:47ÚjVálasz
    Idézet: lufi
    Az nem,mert akkor jobbak voltunk. Sztem te akkor mèg nem voltál ott,de sajnálhatod,mert szèp idők voltak. Az Olajnak is. Egyszerűbb egyenesebb volt minden,meg tömött lelátók mindenhol:)
    ...

    Akkor kezdtem, amikor Berkics Laci. 1987.
    Ő mint Király, én mint 2345. senki.
    Láttam, Tyubint, Alexét, Kelleyt, Obit, de láttam, Kornélt, Babát, Gulyás Robit és Bellt.
    Rég volt...

     
  • 67piros7103212018november05.20:46ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    Bármennyire is fáj ez neked, bizony van.
    Akinek nincs esélye az a Körmend, mert gyenge csapat volt ahhoz tavasszal, hogy egyáltalán idekerüljön.
    ...

    Nunika! A szilver falco csak szeretne addig eljutni mint a Körmend! De csak álmodj tovább!

     
  • 66MARILLION2018november05.20:45ÚjVálasz
    Idézet: donnarumma
    Mindegy mit írtok itt...én a sracokat sajnálom nagyon...se a kupadonton, se a bajnoki donton nem adatott meg nekik,hogy teljes csapattal(egeszsegesen) vegyék fel a versenyt...
    ...

    Figyusz....sajnos kár a gőzért....Tudod a nyúllal is baj volt...ha van kalapja azért ha meg nincs kalapja azért ! A csapatunk, amíg Falco lesz ez fog menni velünk kapcsolatba,ha nyerünk akkor besegítettek,ha meg vesztünk akkor meg na mi van hol van a Naffalko,Szoptatok mert Silverhelyen kívül idegenbe kellett játszani,és az nem az agyon támogatott csókos Aréna Savaria?!
    Én elolvasom aztán lapozom....mindenki attól boldog ahogy kimutatja és kommenteli az érzelmeit!

     
  • 65noni19902018november05.20:25ÚjVálasz
    Idézet: real7
    Nem h nem akar továbbjutni a Falco...
    Esélye sincs továbbjutni....


    ...

    Bármennyire is fáj ez neked, bizony van.
    Akinek nincs esélye az a Körmend, mert gyenge csapat volt ahhoz tavasszal, hogy egyáltalán idekerüljön.

     
  • 64lufi2018november05.20:17ÚjVálasz
    Idézet: nyolcmegnyolc
    Akkor az ott hazaárulás volt a részünkről lufi?
    ...

    Az nem,mert akkor jobbak voltunk. Sztem te akkor mèg nem voltál ott,de sajnálhatod,mert szèp idők voltak. Az Olajnak is. Egyszerűbb egyenesebb volt minden,meg tömött lelátók mindenhol:)

     
  • 63real72018november05.20:16ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    Piroska, Falco fóbiád van?
    Kicsit unalmas már, hogy megint ezt a hülyeséget hajtjátok, hogy nem akar továbbjutni a Falco.
    Egy ostoba kitalálta a többi meg mondja utána...
    ...

    Nem h nem akar továbbjutni a Falco...
    Esélye sincs továbbjutni....

     
  • 62nyolcmegnyolc2018november05.20:15ÚjVálasz
    Idézet: nyolcmegnyolc
    Akkor az ott hazaárulás volt a részünkről lufi?
    ...

    Fentebb olvasom, hogy Norfleet jelenleg nem tud menni. A honlap pedig a kezdőnek írja.
    Akkor ki mond igazat?

     
  • 61uther2018november05.20:11ÚjVálasz
    Idézet: uther
    Folytasd.
    ...

    Ferinek.

     
  • 60jobarat9442018november05.20:11ÚjVálasz

    A Falcónál nem ritka, hogy a sérültek 1 nap alatt felgyógyulnak! Hát vannak csodák arrafelé! Csak akkor hiszem el egy Falcó játékosról hogy sérült, ha a 38. percig nem lép pályára! Csak az Olajka!

     
  • 59uther2018november05.20:10ÚjVálasz

    Folytasd.

     
  • 58nazol2018november05.20:08ÚjVálasz
    Idézet: lufi
    Szèp emlèk minden fehèrvárinak az a győzelem. A közelmúlt döntői meg sem közelítik. Kicsit megszèpíted,mert alig vártátok,hogy megèrkezzen a fehèrvári tábor,ès"Feehèèrvááron mindenki cigány....
    ...

    Nem állítottam, hogy előtte vagy utána szívélyes volt a "fogadtatás". :)
    Arról, hogy a tábor nem mehetett a parkettre, arról meg nem mi tehettünk.
    De tényleg szép emlék, még nekünk is. Még így is. :)

     
  • 57uther2018november05.20:06ÚjVálasz
    Idézet: nyolcmegnyolc
    Mindenki érti az országban, ti csináljátok úgy, mit aki nem érti.
    ...

    Ok, tegnap meg lerohanta a magyar honvédség az USA-t, olvastam az újságban. Csak mondom.

     
  • 56nyolcmegnyolc2018november05.19:51ÚjVálasz
    Idézet: lufi
    Szèp emlèk minden fehèrvárinak az a győzelem. A közelmúlt döntői meg sem közelítik. Kicsit megszèpíted,mert alig vártátok,hogy megèrkezzen a fehèrvári tábor,ès"Feehèèrvááron mindenki cigány....
    ...

    Akkor az ott hazaárulás volt a részünkről lufi?

     
  • 55noni19902018november05.19:50ÚjVálasz
    Idézet: piros710321
    nunika, neked is Polgármester fóbiád van? Ez fertőző?
    ...

    Piroska, Falco fóbiád van?
    Kicsit unalmas már, hogy megint ezt a hülyeséget hajtjátok, hogy nem akar továbbjutni a Falco.
    Egy ostoba kitalálta a többi meg mondja utána...

     
  • 54lufi2018november05.19:45ÚjVálasz
    Idézet: nazol
    Nem, nem vagytok cigányok. Azok mi vagyunk. Itt, mindenki cigány.
    Erről az egészről egy történet jut eszembe, még nagyon régről.
    ...

    Szèp emlèk minden fehèrvárinak az a győzelem. A közelmúlt döntői meg sem közelítik. Kicsit megszèpíted,mert alig vártátok,hogy megèrkezzen a fehèrvári tábor,ès"Feehèèrvááron mindenki cigány...." percekig. Nem volt problèma,de így volt. Rendőri felvezetès nèlkül se oda se vissza. Mèg így is volt busz megdobálás,ablakbetörès a buszmegállónál. Èvekig,talán most is az Alba vendègjátèka volt a legfontosabb Szolnokon. Egy baj volt csak ott akkor,hogy nem engedtèk be a tábort ünnepelni,pedig akkor ez volt a szokás,mèg páran gumibotot is kaptak a hátukra. Mindenkèppen szèp emlèk.

     
  • 53piros7103212018november05.19:31ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    Hát ha Pista assszonta akkor úgyis van.
    Merjen valaki nemet mondani :-DDD
    ...

    nunika, neked is Polgármester fóbiád van? Ez fertőző?

     
  • 52vagasi_geri2018november05.19:10ÚjVálasz
    Idézet: uther
    Még mindig nem érted, ugye?
    ...

    Kezdjük azzal, hogy Bruinsma holnap még játszhat, utána azonban sérv műtétje lesz, 4-6 hét kihagyás vár rá....... tudtuk meg hétfő délben Pichler Gergely technikai vezetőtől.

     
  • 51nyolcmegnyolc2018november05.19:01ÚjVálasz
    Idézet: uther
    Még mindig nem érted, ugye?
    ...

    Mindenki érti az országban, ti csináljátok úgy, mit aki nem érti.

     
  • 50uther2018november05.18:52ÚjVálasz
    Idézet: nyolcmegnyolc
    Ezt, csak ti nem értitek.
    Bruinsmát elvesztette a Falco....ebből következik, hogy holnap játszhat.
    ...

    Még mindig nem érted, ugye?

     
  • 49nyolcmegnyolc2018november05.18:48ÚjVálasz
    Idézet: falco2008
    "Nem gondoltam volna, hogy Darrin Govens játszani fog, de ebből is látszik, hogy ő egy kiváló sportoló.
    ...

    Ezt, csak ti nem értitek.
    Bruinsmát elvesztette a Falco....ebből következik, hogy holnap játszhat.

     
  • 48falco20082018november05.18:39ÚjVálasz
    Idézet: rouge
    Hát akkor figyelj ide kiscsávó.
    ...

    "Nem gondoltam volna, hogy Darrin Govens játszani fog, de ebből is látszik, hogy ő egy kiváló sportoló. Meglepett, hogy pályára lépett, látszódott rajta, hogy sérült, de a végén döntő helyzetben dobott egy kosarat, ami kellemetlenül érintett minket."

    Olaj játékos mondta. Téma lezárva te barom

     
  • 47vagasi_geri2018november05.18:39ÚjVálasz

    Tehát Bruinsma holnap még játszhat,
    Curry a derekát fájlalja, de pályán lesz,
    Norfleet a csípőjére panaszkodik, játszani fog,
    Balzamovic a bokasérülésével Debrecenben is kiválóan teljesített a pályán, nem hagyja ki a kupameccset.
    Reddic----az lehetetlen, hogy nem "sérült" ,
    Váradi pedig ugye alapból képtelen egészségesen a csapat rendelkezésére állni.
    Elnézést az iróniáért, de nem áll távol a siránkozás a szombathelyi csapat háza táján, amit már többször bizonyítottak.
    Mindezektől függetlenül mindkét csapat, teljes létszámmal, férfias, tisztességes küzdelemmel hozza meg az eredményt.
    Hajrá Olaj!

     
  • 46nazol2018november05.18:39ÚjVálasz
    Idézet: donnarumma
    Mindegy mit írtok itt...én a sracokat sajnálom nagyon...se a kupadonton, se a bajnoki donton nem adatott meg nekik,hogy teljes csapattal(egeszsegesen) vegyék fel a versenyt...
    ...

    Nem, nem vagytok cigányok. Azok mi vagyunk. Itt, mindenki cigány.
    Erről az egészről egy történet jut eszembe, még nagyon régről. Az Olaj játszotta a bajnoki döntőt az Albával, ahol még Dávid Kornél volt a csapatkapitány. Nem ma volt. Szolnokon, még a "túloldalt" nem is volt lelátó, de így is kb. 3000 ember zsúfolódott össze, hogy lássuk a srácokat az ősi rivális ellen. 2-1-es vezetéssel érkezett az Alba, és Szolnokon is győzni tudtak. A csarnokban óriási volt a csalódottság, és a B közepet akkor még Tojás irányította (sokaknak az ő neve semmit nem mond, de a régi motorosoknak mindent). Dávid Kornél és csapata az Olaj pálya közepén pezsgőzött és szivarozott. Tojás mindenkivel üvöltött, aki egy trágár szót mert szólni. A B közép szó nélkül nézte ezt végig akkor. Tudom, én is ott voltam 18 évesen. Mert lehetünk ellenfelek, vagy akár ellenségek, de akkor és ott tisztelni is lehetett a másik felet.
    Veszíteni is tudni kell emelt fővel. Vagy lehet cigányozva is. Döntse el mindenki, hogy kihez mi áll közelebb.
    Hajrá Olaj!

     
  • 45red-black012018november05.18:13ÚjVálasz
    Idézet: nyolcmegnyolc
    Műthetik Bécsben, Grazban, Budapesten egy magánkórházban. Szuper lehet sok-sok órát repülni, utazni, várakozni, esetleg beinjekciózva, egy sérvvel.
    ...

    Nem kötözködni akarok, akár logikus is lehetne amit írsz.
    Itt biztosítási dolgok vannak, szerződés van, meg egyebek.
    Ezeket az orvosokat bárhol vannak, nem ismerik. Tök mindegy, hogy Bécs, Budapest, Zürich vagy bármi.
    Még a leleteket, felvételeket, vagy akármit is azonnal küldeni kell a meghatározott helyre és ott hagyják jóvá vagy kérdőjelezik meg a felállított diagnózist.
    Amikor Perrynél nálunk kiderült, hogy mi a probléma, több okból szóba sem jöhetett hogy itt műtsék, pedig azért van egy-két jó térdspecialista látókörben.
    Arról nem is beszélve, hogy ami időigényes felépülést, utánkezelést, speciális tornát igényel, annak piszkosul nincs meg a háttere nálunk, vagy ha meg is van, a fenti okok miatt szóba sem jöhet.

     
  • 44noni19902018november05.17:06ÚjVálasz
    Idézet: rouge
    Te tényleg nem veszed észre,
    ha csak szórakoznak veled? :):)

    Na pá, most már igazán léptem.

    Ja, és Elvis tényleg él....majd küldök neked erről egy linket...:):):):):)
    ...

    Hol találkoztál vele?
    Barcelonában vagy N.Y-ban?
    Vagy buckafalva leggyorsabb autójával szeretett volna egy kört menni? :-DDDDD

     
  • 43noni19902018november05.16:58ÚjVálasz
    Idézet: piros710321
    Megírtam már pár napja, a Filco nem is akar tovább jutni. Most megy a mellé beszéd, hogy ne legyen háborgás!
    ...

    Hát ha Pista assszonta akkor úgyis van.
    Merjen valaki nemet mondani :-DDD

     
  • 42nyolcmegnyolc2018november05.16:54ÚjVálasz
    Idézet: red-black01
    Félretéve minden egyebet, azaz a cinkelést, meg a többit:
    Bruinsma: a sérv az nagyjából jól látható dolog, többé-kevésbé jól diagnosztizálható. Nem olyan hogy fáj a térdem.
    ...

    Műthetik Bécsben, Grazban, Budapesten egy magánkórházban. Szuper lehet sok-sok órát repülni, utazni, várakozni, esetleg beinjekciózva, egy sérvvel.

     
  • 41uther2018november05.16:45ÚjVálasz
    Idézet: rouge
    Te tényleg nem veszed észre,
    ha csak szórakoznak veled? :):)

    Na pá, most már igazán léptem.

    Ja, és Elvis tényleg él....majd küldök neked erről egy linket...:):):):):)
    ...

    Erre a választ pontosan leírtam az utolsó mondatomban.

     
  • 40red-black012018november05.16:39ÚjVálasz

    Félretéve minden egyebet, azaz a cinkelést, meg a többit:
    Bruinsma: a sérv az nagyjából jól látható dolog, többé-kevésbé jól diagnosztizálható. Nem olyan hogy fáj a térdem. Ha te panaszkodsz, akkor megnézetik azzal akivel meg kell. Gondolom ez meg is történt.
    Bruinsma helyében én is otthon műttetném meg, attól mindenkit mentsen meg az isten, hogy ezt Szombathelyen csináltassa meg.
    Egyébként a normális profik (és az ügynökeik) nagyobb dolgokban "saját" orvosi háttérrel dolgoznak, ennek több oka is van és nem csak egészségügyiek.
    Curry: akár ezt is elhihetem, de na ja, a tavalyelőttről, meg tavalyról mi saját házunk tájáról ismerjük ezeket a vándorfájásokat. Valami látszik, valami van, az orvos hümmög hogy elvileg kisebb kezeléssel hamar megszüntethető a történet, ebben persze nem mindenki partner. Sokszor a játékos ügynöke az első, aki telefonál oda ahová kell. Főleg ha esetleg más szándékok is vannak.
    Balmazovics: abban majdnem biztos vagyok, hogy Debrecen előtt szándékosan pihentették, de aztán én elhiszek bármit, de ő játszani fog.
    Noorfleet: összedrótozzák, játszani fog.
    A Falcot éves átlagokat nézve nagyjából eddig elkerülték a sérülések, voltak olyan hangok is hogy mert az orvosi háttér az hűha.
    Tavaly ugye szezon végén már más volt a helyzet és idén ennyit jelent a sorozatterhelés, az utazgatások, a 6-7 játékos forgatása. Ahhoz nagyon profi és felépített alapozás és okosan adagolt edzés és fenntartó terhelés kell, hogy ezt bírni lehessen.

    Aztán meg sokat jelent, ha a csapaton belül vagy egyes játékosoknál különböző okok miatt nem minden és nem mindenki kiegyensúlyozott, de ez aztán már tényleg csak feltételezés.

     
  • 39rouge2018november05.16:39ÚjVálasz
    Idézet: uther
    Terelj, kamuzz, hazudozz tovább matyi, csak tényeket ne írj még véletlenül sem.

    Am meg dehogynem megyünk le egy bizonyos szint alá.
    ...

    Te tényleg nem veszed észre,
    ha csak szórakoznak veled? :):)

    Na pá, most már igazán léptem.

    Ja, és Elvis tényleg él....majd küldök neked erről egy linket...:):):):):)

     
  • 38uther2018november05.16:24ÚjVálasz
    Idézet: rouge
    “...Kiderült hogy full kamu az egész,
    nem is úgy történt...”

    Na látod, ebben egyetértünk.

    A mentőszolgálat tájékoztatása,
    a bb1 tudósítása, a hivatalos közlemény..
    full kamu az egész.
    ...

    Terelj, kamuzz, hazudozz tovább matyi, csak tényeket ne írj még véletlenül sem.

    Am meg dehogynem megyünk le egy bizonyos szint alá. A királynak is értenie kell a parasztok nyelvén különben karóba húzzák. Na meg én is néha hozzád szólok. Bár valóban sok értelme ennek tényleg nincs.

     
  • 37rouge2018november05.16:16ÚjVálasz
    Idézet: uther
    Leírom tömörebben. Annyi a sztori, hogy ideblöfföltetek valamit emlékezetből. Kiderült hogy full kamu az egész, nem is úgy történt. Most meg megy a mosdatás meg tűzoltás ezerrel.
    ...

    “...Kiderült hogy full kamu az egész,
    nem is úgy történt...”

    Na látod, ebben egyetértünk.

    A mentőszolgálat tájékoztatása,
    a bb1 tudósítása, a hivatalos közlemény..
    full kamu az egész.

    Ja, hogy egyiknek sincs köze szilverhelyhez?

    :):):)

    Még a végén azt is elhisszük neked,
    hogy a mentős is szolnoki volt...

    Na jó kiscsávó, én léptem, én veled befejeztem,
    egy bizonyos szint felett nem megyünk le egy bizonyos szint alá.

    Elvis pedig él, ez nem kérdés...:)

    MINDÖRÖKKÉ OLAJKA!

     
  • 36donnarumma2018november05.16:07ÚjVálasz

    Mindegy mit írtok itt...én a sracokat sajnálom nagyon...se a kupadonton, se a bajnoki donton nem adatott meg nekik,hogy teljes csapattal(egeszsegesen) vegyék fel a versenyt...igy jogosan maradhatott bennuk a kerdes,mi lett volna, ha???
    Erre most realis esely lenne a kupa tovabbjutasra es ez van....nyilvan szinte mindenki jatszani fog,mert ki kell allni...no de milyen teljesitmeny lesz?...en voltam edzesen, rossz volt nezni..3 legios földröl,helybol dobalt- mozdulatlanul...
    A sportban nincs ha..miert nem vagyunk tobben stb..igaz..csak errol meg a serulesrol pl. A jatekosok nem tehetnek...mind1 a jovot illetoen en bizakodo vagyok, tavasz még messze van! És mi legalább nem vagyunk cigányok;-)

     
  • 35nyolcmegnyolc2018november05.15:54ÚjVálasz
    Idézet: uther
    Lazíts már picit. Olyanról nem hallottál még, hogy egy játékos sérülten játszik? Nekünk soha nem volt olyan bő keretünk, hogy a sorozatterhelésre ne jött volna elő egy-két-három sérülés.
    ...

    Egyrészt arra gondolok, hogy a mrccs előtt az volt a hír, hogy Csu nem játszik....
    Szerinted a többi csapatnál mindig mindenki egészséges? Az Olaj nemrég bejelentette, hogy Kovács beteg, nem is játszott. A Falco bejelentette, hogy Norfleet sérült, jázszott 35-öt.

     
  • 34piros7103212018november05.15:49ÚjVálasz

    Megírtam már pár napja, a Filco nem is akar tovább jutni. Most megy a mellé beszéd, hogy ne legyen háborgás!

     
  • 33uther2018november05.15:45ÚjVálasz
    Idézet: nyolcmegnyolc
    Ismerjük a dörgést, ismerjük a Szombathelyen használt eszközöket. Ha egy címert kellene csinálnotok, abban a kabala figura vagy gipszben lenne, vagy vérezne. Ennyit senki nem sír mint ti.
    ...

    Lazíts már picit. Olyanról nem hallottál még, hogy egy játékos sérülten játszik? Nekünk soha nem volt olyan bő keretünk, hogy a sorozatterhelésre ne jött volna elő egy-két-három sérülés. Talán ezért is mi vagyunk a hibásak, hogy összedrótozva kell játszatni a játékosokat.

    Úgy látom 2010-óta nagyon elhomályosodtak az emlékeitek, de nektek sem volt mindig ennyire kolbászból a kerítés.

     
  • 32nemdeandre2018november05.15:44ÚjVálasz
    Idézet: uther
    Leírom tömörebben. Annyi a sztori, hogy ideblöfföltetek valamit emlékezetből. Kiderült hogy full kamu az egész, nem is úgy történt. Most meg megy a mosdatás meg tűzoltás ezerrel.
    ...

    Ezt benézted, mert Elvis él.
    Szilverhelyi csodadokik feltámasztották,átműtötték, és egy fura jovális öregúr személyében szórja a pénzt vas megyében, igazi rocknroll arc még mindig, imádja az ezüstöt.

     
  • 31uther2018november05.15:37ÚjVálasz
    Idézet: rouge
    Hát akkor figyelj ide kiscsávó.
    ...

    Leírom tömörebben. Annyi a sztori, hogy ideblöfföltetek valamit emlékezetből. Kiderült hogy full kamu az egész, nem is úgy történt. Most meg megy a mosdatás meg tűzoltás ezerrel.

    Ha az lenne kiírva ide a BB1-re, hogy Elvis él, gondolom azt is elhinnétek. Vicc.

    Az meg, hogy a BB1-et egyenlővé teszed a Falcoval csak a te szegénységedet bizonyítja. Ennyi erővel Mindigo = MKOSZ/Szalay = Olaj. Az Olaj miatt szar a közvetítés. Mondjuk én nem vagyok olyan primitív, hogy ezt el is higgyem de a ti nyelveteken ez így van.

     
  • 30rouge2018november05.15:28ÚjVálasz
    Idézet: uther
    Talán megengedhetnéd nekem, hogyha a szakértő beidéz egy egész cikket úgy, hogy a lényeget kihagyja belőle (gondolom szándékosan és nem azért mert ennyire buta). Akkor azért had javítsam már ki.
    ...

    Hát akkor figyelj ide kiscsávó.

    Én amit idéztem, azt azért idéztem,
    hogy a szolnoki barátom nem mondott hülyeséget, valóban olvashatta azt,
    és emlékezhetett arra,
    hogy Govensnek többszörös törése volt.

    Az, hogy aztán az nem törés volt,
    hanem nyílt ficam, vagy csak sima ficam,
    abból a szempontból irreleváns,
    hogy szilverhelyi részről megy a hülyítès ezerrel...

    “Hivatalos: Véget ért Govens szezonja”....:):):)

    Vicc az egész.

    Magyarul és finoman fogalmazva:
    Szilverhelyen dezinformálnak.

    Csúnyábban fogalmazva:
    össze-vissza hazudnak...

    Ennyi a sztori kiscsávó.

     
  • 29royalka2018november05.15:27ÚjVálasz

    Már előre magyarázkodik a naffalkó.

     
  • 28huawei2018november05.15:27ÚjVálasz

    "Az ötből négy légiós sérült a vasiaknál." Biztos vagyok benne,hogy mind az öt játszani fog mert Szombathelyen csodaorvosok dolgoznak.

     
  • 27nyolcmegnyolc2018november05.15:24ÚjVálasz
    Idézet: uther
    Talán megengedhetnéd nekem, hogyha a szakértő beidéz egy egész cikket úgy, hogy a lényeget kihagyja belőle (gondolom szándékosan és nem azért mert ennyire buta). Akkor azért had javítsam már ki.
    ...

    Ismerjük a dörgést, ismerjük a Szombathelyen használt eszközöket. Ha egy címert kellene csinálnotok, abban a kabala figura vagy gipszben lenne, vagy vérezne. Ennyit senki nem sír mint ti. Kálmán anno minden szolnoki fellépéskor sérült volt. Természetesrn a meccs előtti beharangozóban. A meccsen meg játszott.
    Balmazovics a Sassari ellen beteg, a Deac ellen játszik, most sérült. A hétvégére ( mert az az igazán fontos) Bruinsma kivételével mindenki meggyógyul.

     
  • 26nyolcmegnyolc2018november05.15:15ÚjVálasz

    Nekem ezek mindig érdekesek. Azért egy sérv műtét annyira nem nagy műtét. Ezért az USA-ba repülni, furcsa. Ma megműtötték volna Szombathelyen. Helyette, akkor holnap még játszhat, valamikor repül 6-8-10 órát, majd valamikor megműtik. Az idő meg telik.

     
  • 25uther2018november05.15:12ÚjVálasz
    Idézet: nyolcmegnyolc
    Okoska! Az a baj, hogy a BB1-ről idéztek???
    Te is!!!!
    ...

    Talán megengedhetnéd nekem, hogyha a szakértő beidéz egy egész cikket úgy, hogy a lényeget kihagyja belőle (gondolom szándékosan és nem azért mert ennyire buta). Akkor azért had javítsam már ki.

    Ettől függetlenül a mondandóm marad; leírnak ide a honlapra akármit és rögtön készpénznek van véve. Ha meg kiderül, hogy nem úgy van akkor fúj Govens meg Falco. Ez normális keretek között nem így megy.

     
  • 24nyolcmegnyolc2018november05.15:08ÚjVálasz
    Idézet: uther
    Az, hogy ti csak a bb1-ről tájékozódtok és mindent benyaltok neki, az a ti bajotok. Nem kell ezért másra mutogatni.
    ...

    Okoska! Az a baj, hogy a BB1-ről idéztek???
    Te is!!!!

     
  • 23uther2018november05.14:56ÚjVálasz
    Idézet: ferrroil
    Hú ....van baj .
    ...

    Hát...van. Majd ha érdemben is tudsz hozzászólni, akkor várom.

     
  • 22ferrroil2018november05.14:53ÚjVálasz
    Idézet: uther
    Talán ha tévedtél, akkor azt be kellene vallani, vagy csöndben maradni. De rákontrázni a hülyeségre semmiképp.
    ...

    Hú ....van baj .

     
  • 21uther2018november05.14:52ÚjVálasz
    Idézet: rouge
    Ez a 7-es hsz-ra ment.
    ...

    A betűk után már a számokat is téveszted szakértő? Sohasem késő továbbtanulni kamukirály.

     
  • 20rouge2018november05.14:44ÚjVálasz
    Idézet: uther
    Talán ha tévedtél, akkor azt be kellene vallani, vagy csöndben maradni. De rákontrázni a hülyeségre semmiképp.
    ...

    Ez a 7-es hsz-ra ment.

     
  • 19uther2018november05.14:38ÚjVálasz
    Idézet: ferrroil
    Jé ,nem is én hazudtam...te voltàl a mentős ,tuti .
    ...

    Talán ha tévedtél, akkor azt be kellene vallani, vagy csöndben maradni. De rákontrázni a hülyeségre semmiképp.

     
  • 18ferrroil2018november05.14:38ÚjVálasz
    Idézet: rouge
    A mentő szolgálat munkatársa nyílt törésről beszélt....aztán kiderült mégsem.
    Hivatalosan véget ért Govens szezonja...
    aztán mégsem.

    Szilverhelyen mindig kavarják...a bb1 is hazai portál...
    ...

    Kösz:-)

     
  • 17uther2018november05.14:37ÚjVálasz
    Idézet: rouge
    A mentő szolgálat munkatársa nyílt törésről beszélt....aztán kiderült mégsem.
    Hivatalosan véget ért Govens szezonja...
    aztán mégsem.

    Szilverhelyen mindig kavarják...a bb1 is hazai portál...
    ...

    Nem is fogsz meglepődni, köszönhetően nekem.

     
  • 16ferrroil2018november05.14:37ÚjVálasz
    Idézet: uther
    Egy sorral lejjebb;
    "A játékost még a mérkőzés alatt kórházba szállították, ahol megállapították a pontos diagnózist is, mely szerint "nyílt ficam" keletkezett a kosaras ujjain."

    leslie...
    ...

    Jé ,nem is én hazudtam...te voltàl a mentős ,tuti .

     
  • 15Luminas2018november05.14:36ÚjVálasz

    Hát ez így elég rossz, kíváncsi lettem volna, egy teljes keretre, hogy úgy mit tudunk.
    Sajnálom, hogy ennyi sérült lesz, gyógyulást kívánok nekik!
    Viszont ha ezt a (sajnálatos) sanszot elszalasztjuk, az a továbbjutásba is kerülhet.

     
  • 14rouge2018november05.14:36ÚjVálasz
    Idézet: uther
    Az, hogy ti csak a bb1-ről tájékozódtok és mindent benyaltok neki, az a ti bajotok. Nem kell ezért másra mutogatni.
    ...

    A mentő szolgálat munkatársa nyílt törésről beszélt....aztán kiderült mégsem.
    Hivatalosan véget ért Govens szezonja...
    aztán mégsem.

    Szilverhelyen mindig kavarják...a bb1 is hazai portál...

    Nem lepődnék meg, ha Bruinsma játszana.

     
  • 13Csapajev2018november05.14:32ÚjVálasz

    Nocsak... Eléggé hamar csapágyasak lettek a légiósok.
    Csak nem romlott meg máris az edző és a játékosok közt a viszony?? Vagy brutálisan túl lettek hajtva?

     
  • 12uther2018november05.14:31ÚjVálasz
    Idézet: rouge
    “...Hivatalos: Véget ért Govens szezonja..”

    Vagy mégsem...
    ...

    Az, hogy ti csak a bb1-ről tájékozódtok és mindent benyaltok neki, az a ti bajotok. Nem kell ezért másra mutogatni.

     
  • 11rouge2018november05.14:25ÚjVálasz
    Idézet: uther
    Egy sorral lejjebb;
    "A játékost még a mérkőzés alatt kórházba szállították, ahol megállapították a pontos diagnózist is, mely szerint "nyílt ficam" keletkezett a kosaras ujjain."

    leslie...
    ...

    “...Hivatalos: Véget ért Govens szezonja..”

    Vagy mégsem...

     
  • 10faradtkelet2018november05.14:24ÚjVálasz

    5-ből 4? bajnokin fix játszani fog legalább 3...

     
  • 9uther2018november05.14:23ÚjVálasz
    Idézet: rouge
    Hivatalos: Véget ért Govens szezonja

    http://www.bb1.hu/tartalom/cikk/43136_hivatalos_veget_ert_govens_szezonja

    “...
    ...

    Egy sorral lejjebb;
    "A játékost még a mérkőzés alatt kórházba szállították, ahol megállapították a pontos diagnózist is, mely szerint "nyílt ficam" keletkezett a kosaras ujjain."

    leslie...

     
  • 8rouge2018november05.14:16ÚjVálasz
    Idézet: uther
    Milyen többszörös törésekről beszélsz? Azzal, hogy hazudsz még nem lesz igazad.
    ...

    Hivatalos: Véget ért Govens szezonja

    http://www.bb1.hu/tartalom/cikk/43136_hivatalos_veget_ert_govens_szezonja

    “...A mentőszolgálat munkatársa a helyszínen lévő tudósítónkat arról tájékoztatta, hogy Govens keze és ujjai több helyen is eltörtek...”

     
  • 7uther2018november05.14:10ÚjVálasz
    Idézet: ferrroil
    Bocs, akkor csodacsuklómerevítő terem arrafelé,amely többszörös törésekre specializàlódott.
    ...

    Milyen többszörös törésekről beszélsz? Azzal, hogy hazudsz még nem lesz igazad.

     
  • 6ferrroil2018november05.14:07ÚjVálasz
    Idézet: uther
    Lassan túltehetnétek magatokat a sokkon, hogy volt pofája Govensnek csuklómerevítőben vállalni a játékot. Váradi úgyis kidőlt helyette az nem volt elég öröm arrafelé?
    ...

    Bocs, akkor csodacsuklómerevítő terem arrafelé,amely többszörös törésekre specializàlódott.

     
  • 5uther2018november05.14:02ÚjVálasz
    Idézet: ferrroil
    Govens-t generàlozó csodadokikban nincs hiàny arrafelé...majd meglàtjuk.Hajrà Olaj!
    ...

    Lassan túltehetnétek magatokat a sokkon, hogy volt pofája Govensnek csuklómerevítőben vállalni a játékot. Váradi úgyis kidőlt helyette az nem volt elég öröm arrafelé?

     
  • 4ferrroil2018november05.13:58ÚjVálasz
    Idézet: rouge
    Szerintem csak beijedtek.
    ...

    Govens-t generàlozó csodadokikban nincs hiàny arrafelé...majd meglàtjuk.Hajrà Olaj!

     
  • 3rouge2018november05.13:50ÚjVálasz

    Szerintem csak beijedtek.

     
  • 2delpiero152018november05.13:36ÚjVálasz

    Teljes kerettel is baromi nehéz lett volna,így meg Bruinsma nèlkül szinte lehetetlen... Reméljük a többiek vállalják a játékot!
    Hajrá Falco!

     
  • 1uther2018november05.13:35ÚjVálasz

    Falco és az Olaj élet-halál meccset játszik? Csak a szokásos lemez (sérülések).

     

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!