Dmitro Hljebov a ZTE-nél

Zalaegerszeg - Ukrán bedobót igazoltak a kék-fehérek.
 
 
 
 
 

Dmitro Hljebov a ZTE-nél

Zalaegerszeg - Ukrán bedobót igazoltak a kék-fehérek.

Tudd meg gyorsabban a magyar kosárlabda legfontosabb híreit. Klikk és like a Facebook oldalunkat!


Szergej Cserkaszov, a New Trend Agency ügynöke jelentette be facebookon, hogy a 198 centiméter magas, 30 esztendős Dmitro Hljebov a ZTE KK-nál folytatja pályafutását.

Hljebov az előző szezont a Dnipronál töltötte, az ukrán bajnokságban 35 mérkőzésen 27.5 perc alatt 12.7 pontot, 4.7 lepattanót és 4.5 gólpasszt átlagolt. A bedobó korábban megfordult többek között a lett Barons Riga és a VTB Ligás BC Donyeck csapataiban is, utóbbival az Euroliga mellett az EuroCup sorozatban is szerepelt.

Hljebov neve két évvel ezelőtt Kaposváron is felmerült, ám végül nem igazolták le.

Hljebov lesz a ZTE második ukrán légiósa, hiszen Bencze Tamás együttese korábban már leigazolta Andriy Agafonovot.

Időközben a ZTE KK hivatalos honlapja is bejelentette az új játékos érkezését.

 
 

 

 
  • 43nyolcmegnyolc2018augusztus09.13:08ÚjVálasz
    Idézet: heraklith1990
    Ha jól látom, akkor a BC Donetsk (Donyeck) színeiben 2011/2012-ben játszott egy meccsen valamilyen Euroliga selejtezőt a Belgacom Spirou Basket ellen (18:27 perc, 7 pont, 3 lepattanó).
    ...

    Magyarul nem euroliga játékos.

     
  • 42heraklith19902018augusztus09.10:41ÚjVálasz
    Idézet: nyolcmegnyolc
    Szerintem olyan euroligás csapat, hogy Donyeck nincs. Ő pedig az írás szerint a Donyeckkel játszott az euroligában.
    ...

    Ha jól látom, akkor a BC Donetsk (Donyeck) színeiben 2011/2012-ben játszott egy meccsen valamilyen Euroliga selejtezőt a Belgacom Spirou Basket ellen (18:27 perc, 7 pont, 3 lepattanó). Abban az évben az Eurocupban kerültek a legjobb 8 közé és Ukrán bajnokok lettek.
    Nem olyan robbanékony, de jó keze van a srácnak, extra büntetöző és a triplákat is jól szórja.
    A Kaposvárnak valamiért nem jött össze két éve, de a lényeg hogy most itt lesz. Én (szokás szerint) optimista vagyok.

     
  • 41nyolcmegnyolc2018augusztus09.07:27ÚjVálasz
    Idézet: flaci
    Euroligás játékos. Azért eddig nem lehet panaszkodni a légiósok kiválasztásra.
    ...

    Szerintem olyan euroligás csapat, hogy Donyeck nincs. Ő pedig az írás szerint a Donyeckkel játszott az euroligában.

     
  • 40flaci2018augusztus08.22:13ÚjVálasz

    Euroligás játékos. Azért eddig nem lehet panaszkodni a légiósok kiválasztásra.

     
  • 39ZTErulez2018augusztus08.17:11ÚjVálasz

    Jelentős nemzetközi rutinnal rendelkező, közel 40%-os trilplamutatójú játékos. Ígéretesnek tűnik, ahogy a többi igazolásunk is! Reméljük beválnak!

     
  • 38Bolognai2018augusztus08.16:43ÚjVálasz
    Idézet: heraklith1990
    Tehát minden évben magyjából ott végeztünk, ahova a büdzsénk predesztinált minket. Hol "kicsit" jobban (3. hely), hol kicsit rosszabban (7. hely) jött ki a lépés.
    ...

    A 3.hely Extra de a 7.helynél már savanyú a szőlő!Tudomásom szerint ennél rosszabb helyezést nem igazán fogad el a "Vezetőség"!

     
  • 37heraklith19902018augusztus08.15:52ÚjVálasz
    Idézet: Bolognai
    Az említett évadokba az idei és tavalyi szezonhoz képest töredék pénz jutott!csak gondoljunk bele hogy játékosok 5-6x pénzt kapják most míg az edzők is fele ennyi pénzt kaptak!
    ...

    Tehát minden évben magyjából ott végeztünk, ahova a büdzsénk predesztinált minket. Hol "kicsit" jobban (3. hely), hol kicsit rosszabban (7. hely) jött ki a lépés. A kosárlabdában is ritkán vannak nagy csodák. A pénzt vagy így vagy úgy l, de elsősorban mindenhol a város teremti elő. Alapvetően egyik klub sem rentábilis.

     
  • 36nyolcmegnyolc2018augusztus08.15:00ÚjVálasz
    Idézet: nyolcmegnyolc
    Nem akarok beleszólni a nagyok dolgàba, de...
    Nekem úgy tűnik, hogy valamilyen fejlődés azért a csapatok nagyobb részénél van. Van ahol anyagi, van ahol szakmai...
    ...

    Neken az idei év tűnik úgy, hogy nincs fejlődés. Szerintem egy gyengébb állomány van és kevesebb a pénz is.

     
  • 35Bolognai2018augusztus08.13:29ÚjVálasz
    Idézet: mohacsimvp
    Nézőpont kérdése.
    Miután csődbe mentünk, ezt kellett átélnünk:
    2011–2012 Zalakerámia-ZTE KK 14.
    2012–2013 Zalakerámia-ZTE KK 11.
    2013–2014 Zalakerámia-ZTE KK 12.
    ...

    Az említett évadokba az idei és tavalyi szezonhoz képest töredék pénz jutott!csak gondoljunk bele hogy játékosok 5-6x pénzt kapják most míg az edzők is fele ennyi pénzt kaptak! Csakis a mostani városvezetés miatt lett jó csapat!

     
  • 34mohacsimvp2018augusztus08.12:50ÚjVálasz
    Idézet: nyolcmegnyolc
    Nem akarok beleszólni a nagyok dolgàba, de...
    Nekem úgy tűnik, hogy valamilyen fejlődés azért a csapatok nagyobb részénél van. Van ahol anyagi, van ahol szakmai...
    ...

    Nézőpont kérdése.
    Miután csődbe mentünk, ezt kellett átélnünk:
    2011–2012 Zalakerámia-ZTE KK 14.
    2012–2013 Zalakerámia-ZTE KK 11.
    2013–2014 Zalakerámia-ZTE KK 12.
    2014–2015 Zalakerámia-ZTE KK 13.

    Bencze érkezése óta ez az ábra:
    2015–2016 Zalakerámia-ZTE KK 5.
    2016–2017 Zalakerámia-ZTE KK 3.
    2017–2018 Zalakerámia-ZTE KK 7.

    Ha ez nem fejlődés, akkor nem tudom, mi az. Egy mindenkire veszélyes playoff csapat vagyunk, "néhányszor" titeket is elkaptunk a Bencze-érában...

     
  • 33csakazteale32018augusztus08.12:13ÚjVálasz
    Idézet: nyolcmegnyolc
    Nem akarok beleszólni a nagyok dolgàba, de...
    Nekem úgy tűnik, hogy valamilyen fejlődés azért a csapatok nagyobb részénél van. Van ahol anyagi, van ahol szakmai...
    ...

    Inkább ne szólj bele. :)
    A MAFC-nál láttál fejlődést? Az ASE inkább visszafejlődött, a Sopron szintén, a Körmend is csak ígérget évek óta, meg felvásárolja fél Amerikát. A ZTE 4 éve a kiesés ellen küzdött, aztán jött egy normális edző és egy felelősségteljes vezetés - első évben ötödikek, majd harmadikok lettünk. Tavaly nem volt szerencsénk, éppen hogy lemaradtunk a felsőházról. Mi ebben a ,,nem fejlődés"?

     
  • 32nyolcmegnyolc2018augusztus08.10:49ÚjVálasz
    Idézet: heraklith1990
    2 éve volt egy nyilatkozat az akkoriban várható lehetőségek tükrében a jövőre vonatkozóan, te meg azóta ezen rúgózol.
    ...

    Nem akarok beleszólni a nagyok dolgàba, de...
    Nekem úgy tűnik, hogy valamilyen fejlődés azért a csapatok nagyobb részénél van. Van ahol anyagi, van ahol szakmai...
    Na a ZTE-nél én most egyiket sem látom.
    Természetesen lehet, hogy az én nézőpontom rossz.

     
  • 31heraklith19902018augusztus08.09:58ÚjVálasz
    Idézet: toews1
    "Van itt 2 (vagy 1 személy), aki nyilván valamilyen a csapattal kapcsolatos személyes sérelme miatt minden cikknél ugyanazt szajkózza."

    Ki kell, hogy ábrándítsalak...
    ...

    2 éve volt egy nyilatkozat az akkoriban várható lehetőségek tükrében a jövőre vonatkozóan, te meg azóta ezen rúgózol. A kimondott cél akkor és azóta is a playoffba kerülés volt, ahogy te is szerernéd hallani. Nekem végülis tök mindegy, de szerintem jobban jársz, ha lassan elengeded a témát.

     
  • 30toews12018augusztus08.09:21ÚjVálasz
    Idézet: heraklith1990
    Egyetértek. A Falco például egyben tudott nagyjából tartani egy csapatot, ahol a légiósok egy kivételtől eltekintve nem is voltak extrák és ezüstérmet szerzett.
    ...

    "Van itt 2 (vagy 1 személy), aki nyilván valamilyen a csapattal kapcsolatos személyes sérelme miatt minden cikknél ugyanazt szajkózza."

    Ki kell, hogy ábrándítsalak... Semmiféle sérelmem nem volt a csapattal kapcsolatban. Nem akartam ügyvezető, sem edző, de még játékos sem lenni a ZTE-nél. A viszonyom említett klubbal abban merül ki, hogy kint vagyok a hazai meccseken. Szurkolok. A Zetének. Éppen ezért a címert sem fogom levenni a profilomból, mint ahogy a másik igen okos írta. Ennyi erővel én meg mondhatnám azt, hogy ti meg tuti valami bennfentesek vagytok (szándékosan nem használtam a kevésbé szalonképes kifejezést), és ezért nem láttok ki a szemellenző mögül... A "bűnömről" meg annyit, hogy engem rettentően zavart mindig is, ha becsapják az embereket (szurkolókat). Semmi gond azzal, ha valahol nem áldoznak annyit egy adott sportágra, mint mondjuk más városokban. Megemésztik az emberek. Akkor viszont azt kell mondani, hogy kedves szurkolóink, reálisan kell nézni a célokat, ami a mi esetünkben azt jelenti, hogy igyekszünk bejutni a nyolcba, minden más ajándék számunkra. Na, két éve meg ment a hülyítés. Azt hiszem idén már az ügyvezető is óvatosabban fogalmaz majd az ankéton...

     
  • 29heraklith19902018augusztus08.06:09ÚjVálasz
    Idézet: rouge_
    Jó-jó, de ki az a Dusan?
    ...

    Tóth Ádi beceneve.

     
  • 28nick2018augusztus07.23:02ÚjVálasz

    Nem tudom milyen játékos, de az nem jelent túl jót - legalábbis a Zete szurkolók számára -, ha korábban a Kaposvár le akarta igazolni, de mégsem tette aztán. Ennek akkor mi volt az oka? Találtak jobbat? Vagy esetleg nem volt rá pénzük? Nem mindegy …….

     
  • 27rouge_2018augusztus07.22:46ÚjVálasz
    Idézet: heraklith1990
    Egyetértek. A Falco például egyben tudott nagyjából tartani egy csapatot, ahol a légiósok egy kivételtől eltekintve nem is voltak extrák és ezüstérmet szerzett.
    ...

    Jó-jó, de ki az a Dusan?

     
  • 26faradtkelet2018augusztus07.22:00ÚjVálasz
    Idézet: uther
    Te meg lassan felrakhatnád magadnak a Falco címert, mert nagyon úgy tűnik, hogy mostanra már jobban foglalkoztat a saját csapatodnál...
    ...

    egyébként bocs, hogy a nagyfalco szent, és sérthetetlen, nem szabad róla beszélni nagy nyilvánosság előtt sem, nehogy valaki hátbaszúrja az embert. Ha ki lennének írna nickek, hogy melyik szavakat nem szabad használni BB1-en, akkor majd krákohatsz, hogy miért írok ilyeneket

     
  • 25faradtkelet2018augusztus07.21:58ÚjVálasz
    Idézet: uther
    Te meg lassan felrakhatnád magadnak a Falco címert, mert nagyon úgy tűnik, hogy mostanra már jobban foglalkoztat a saját csapatodnál...
    ...

    így is van, hugyosok, de ettől pont, hogy nem kéne a falco címert felvennem ;)

     
  • 24uther2018augusztus07.21:47ÚjVálasz
    Idézet: faradtkelet
    végén még meglephetjük ezzel a játékosállománnyal a nagyfilcot is:)
    a tavalyi igazolások már ránézésre is gyengébbek voltak, mint most, mindenki lenézett folyamatba minket, aztán mi lett a vége.
    ...

    Te meg lassan felrakhatnád magadnak a Falco címert, mert nagyon úgy tűnik, hogy mostanra már jobban foglalkoztat a saját csapatodnál... :D

    Azért valljuk be; több esély van arra, hogy jövőre is csak a soron következő ellenfeleinknek fogsz tudni szorítani a rájátszásban.

     
  • 23MTEMTEMTE2018augusztus07.21:28ÚjVálasz

    Nekem eddig kifejezetten tetszik a ZTE idegenlégiós-választás politikája. Egyáltalán nem biztos, hogy rosszul gondolkodtak sőt.

     
  • 22heraklith19902018augusztus07.21:24ÚjVálasz
    Idézet: mohacsimvp
    "A tudatos csapatépítés csak arra a nyárra vonatkozott, most már megértettem... "

    Nem, nem értetted meg. Ez a magyar kosárlabda-bajnokság ilyen műfaj.
    ...

    Egyetértek. A Falco például egyben tudott nagyjából tartani egy csapatot, ahol a légiósok egy kivételtől eltekintve nem is voltak extrák és ezüstérmet szerzett. Aztán nem tudták megtartani Perlt, meg lehet hogy Váradit sem és hozhatják az új légiósokat is. Ott akkor milyen építkezés folyik? Félreértés ne essék nem örülök, hogy elment Benke, de ez a srác jóval olcsóbb és hasonló szinten fog játszani, sőt rutinosabb és példál hármast is tud dobni.
    Körmenden példál évek óta a minden évben új 5 amerikaitól függ minden. Van egy lokálpatrióta Ferenczük, de már ő sem lesz sokáig és valljuk be érte azért nem verekedtek. Több a pénz és egy-két használhatónak kis túlzással nevezhető Hortit még kifizettek.
    Még a külön kategóriába tartozó Olaj sem tudta Perryt és Fordot megtartani és Szili sem lesz ott sokáig. Voját meg Dusant ne keverjük ide, ők nem is akarnak továbbálni.
    Mohának már sok mindenen járt az esze csak a csapaton nem nagyon, Ákosért kár de az ő távozása meg sajnos benne van a pakliban.
    Van éhbérért négy fiatal két éves szerződéssel, akiknek eddig esélyük sem nagyon volt bizonyítani. Most majd lesz.
    A bajnokságban van még rajtunk kívül 9 csapat, akik hasonló vagy még rosszabb büdzsével rendelkezik, de nem csak ők, hanem talán részben a Szolnok kívételével mindenki évről évre új csapatot épít.
    Van itt 2 (vagy 1 személy), aki nyilván valamilyen a csapattal kapcsolatos személyes sérelme miatt minden cikknél ugyanazt szajkózza. Részben van igazság is abban, amit írnak, csak azt elfelejtik említeni, hogy gyakorlatilag minden csapat hasonló gondokkal küzd, esteleg valamennyivel több vagy kevesebb pénzből.
    Mióta ez a vezetőség van egy kiegyenlített mezőnyben erős középcsapat vagyunk hol több, hol kevesebb szerencsével. Előtte meg az alsóházban vergődtünk. Az meg nekem tök mindegy, hogy egy adott döntést ki hoz meg.
    Általában igaz itthon az, hogy a kosárlabda is a pénzről, politikáról szól, ezt nem mi fogjuk megváltoztatni.

     
  • 21faradtkelet2018augusztus07.21:23ÚjVálasz
    Idézet: DannyG
    A kezdőnk szerintem teljesen rendben van. Mindenki tapasztalt játékos, akik szerintem jó példák is lehetnek a fiataloknak.
    ...

    végén még meglephetjük ezzel a játékosállománnyal a nagyfilcot is:)
    a tavalyi igazolások már ránézésre is gyengébbek voltak, mint most, mindenki lenézett folyamatba minket, aztán mi lett a vége. 3-1 nagyfilco ellen 8v5 ben, nekik szenvedősen ;)
    úgy érzem itt valami nagyobb fog készülődni, vagyis ebben reménykedhetünk:)

     
  • 20faradtkelet2018augusztus07.21:19ÚjVálasz
    Idézet: toews1
    Vigyázz, mert te is károgó leszel! Jönnek majd az igen okos "ős-zetések", aztán megdorgálnak.
    ...

    toews te meg levehetnéd már azt a ZTE címert a profilodról, ilyen kommentek után senki nem hiszi el rólad, hogy nekünk szurkolsz
    TABZS, TABZS
    Igazolásra visszatérve, elég masszív egy játékos, reméljük, hogy beválik <3
    CSAK A ZTE

     
  • 19toews12018augusztus07.21:08ÚjVálasz
    Idézet: royalka
    Nem hiszem, hogy mindenki ezt szereti. Egyszerűen ez van, és ennek is örülni kell. Nem rajtunk, szurkolókon múlik.
    ...

    Na, ez most egy jó hozzászólás volt a részedről. :-) Bár nem értek mindennel egyet. Szerintem lenne rá bőven lehetőség, hogy egy masszívabb csapatunk legyen, és ne csak egy-egy évre, hanem huzamosabb ideig. Van rá igény? Ez itt a kérdés... Mert úgy tűnik, hogy nincs. Csak akkor ezt is kell kommunikálni, nem pedig a valótlanságokat.

     
  • 18royalka2018augusztus07.21:02ÚjVálasz
    Idézet: toews1
    Lehet, hogy igazad van. Csak úgy látszik, mi ebben a műfajban nem vagyunk tartósan jók... Vagy nem is akarunk.
    ...

    Nem hiszem, hogy mindenki ezt szereti. Egyszerűen ez van, és ennek is örülni kell. Nem rajtunk, szurkolókon múlik. Van 4-5 kiemelkedő költségvetésű csapat ( akár a fociban) a többi pedig megpróbálja a lehető legjobb keretet kihozni a szűkösebb költségvetésből. Én örülök, hogy van kosárlabda csapat, és lehet meccsre menni. Ha fejen állok, akkor sem változik semmi. Várom jövő hónapban a bajnoki rajtot, megnézzük a felkészülési meccseket, azután majd kiderül, mire lesz elég ez a keret. Ha mindig azon görcsölnék, hogy "jaj istenem , miért nincs több lóvé" akkor magamat keseríteném vele. Járjál a játék öröméért a meccsekre , nem kell mindig, folyamatosa, állandóan pesszimistának lenni. Csak a ZTE!

     
  • 17DannyG2018augusztus07.20:54ÚjVálasz

    A kezdőnk szerintem teljesen rendben van. Mindenki tapasztalt játékos, akik szerintem jó példák is lehetnek a fiataloknak. Ha nekik sikerül jól beszállniuk én meg merem kockáztatni, hogy ez egy felsőházas csapat lehet. Ha nem, azért annyit remélem fejlődnek idén, hogy az ezt követő szezonra már bátran lehet őket játszatni. A fiataloknál ez a két éves szerződés sokat jelenthet, lásd Benke vagy Antóni 1+1-ese

     
  • 16toews12018augusztus07.20:48ÚjVálasz
    Idézet: mohacsimvp
    "A tudatos csapatépítés csak arra a nyárra vonatkozott, most már megértettem... "

    Nem, nem értetted meg. Ez a magyar kosárlabda-bajnokság ilyen műfaj.
    ...

    Lehet, hogy igazad van. Csak úgy látszik, mi ebben a műfajban nem vagyunk tartósan jók... Vagy nem is akarunk. A másik, hogy ha ezt tudjuk, hogy így van, ne hülyítsük a szurkolókat a "tudatos, évről-évre történő építkezéssel". Mondjuk "építkezünk", csak a rossz irányba, jelenleg legalábbis ez látszik. Ez van, és ezt szereti mindenki -rajtam kívül...

     
  • 15mohacsimvp2018augusztus07.20:42ÚjVálasz
    Idézet: toews1
    Én például nem írtam, hogy gyenge lesz, de valljuk meg, van rá esély bőséggel. A koncepció nélküli vezetés és csapatépítés ide vezet. Sajnos. És úgy tűnik, ehhez a város is asszisztál.
    ...

    "A tudatos csapatépítés csak arra a nyárra vonatkozott, most már megértettem... "

    Nem, nem értetted meg. Ez a magyar kosárlabda-bajnokság ilyen műfaj. Egyszezonos csapatokat kell összehozni, minél ügyesebben.

     
  • 14mohacsimvp2018augusztus07.20:39ÚjVálasz
    Idézet: milenko
    Félig ismeretlen légiósok és elég vékony, fiatal magyar játékosok. Ez a keret.
    Nyilván idő előtt nem szabad leírni a csapatot, de nagy csodát ebből a brigadbol nem nézek ki.
    ...

    Szeretek optimista lenni a csapattal szemben. Pedigréjük alapján mind a négy légiós jónak tűnik, a két amerikait láttuk is már jól játszani. A kezdő rendben lévőnek tűnik, és innentől annyira azt sem bánom, hogy nem fizettük túl az ilyen Horti Bálintokat meg Polyák Lászlókat (mondhattam volna más neveket is, bár túl sokan nincsenek az úgymond "használhatóként" elkönyvelt magyar játékosok).
    Sérülések ne legyenek, és akkor már csak a fiatalok közül kell egy-kettőnek berobbannia. Ennél jobb esélyük sosem lesz.

     
  • 13toews12018augusztus07.20:25ÚjVálasz
    Idézet: royalka
    Már akartam mondani, hogy a "fociba tolják a pénzt" reakciódat ne hagyd ki( tavaly minden egyes hsz-ednél olvashattuk) , de sikerült megelőznöd.
    ...

    Mi a gondod ezzel a véleményemmel? Talán oszlopos tagja vagy annak a 800, helyenként 1068 fős "kemény magnak", akik foci címszó alatt NB II-es szinten élvezkednek egerszegiként? Mert legyen foci (én is rengeteget jártam annak idején), de hogy ennyi ideje csak a második vonal...? Kár érte...

     
  • 12royalka2018augusztus07.20:21ÚjVálasz
    Idézet: toews1
    Én például nem írtam, hogy gyenge lesz, de valljuk meg, van rá esély bőséggel. A koncepció nélküli vezetés és csapatépítés ide vezet. Sajnos. És úgy tűnik, ehhez a város is asszisztál.
    ...

    Már akartam mondani, hogy a "fociba tolják a pénzt" reakciódat ne hagyd ki( tavaly minden egyes hsz-ednél olvashattuk) , de sikerült megelőznöd.

     
  • 11toews12018augusztus07.20:15ÚjVálasz
    Idézet: ositomi70
    Már előre írjátok a csapatról hogy milyen gyenge lesz.Szerintetek aki olvassa a csapatból ezeket a kommenteket hazai szurkolóktól az hogy megy fel a pályára.
    ...

    Én például nem írtam, hogy gyenge lesz, de valljuk meg, van rá esély bőséggel. A koncepció nélküli vezetés és csapatépítés ide vezet. Sajnos. És úgy tűnik, ehhez a város is asszisztál. Két évvel ezelőtt ugyanebben az időszakban azt mondtam, ez igen, végre elindult valami (Benke, Ubilla szerződtetése), végre (újra) komolyan gondolják Egerszegen a kosárlabdát. Aztán az elmúlt időszak rácáfolt erre. A tudatos csapatépítés csak arra a nyárra vonatkozott, most már megértettem... Ez most már a túlélés, annyi, hogy a város elmondhassa, hogy kosárlabda sportágban is van élvonalbeli csapata, ennyi. Ennyit ér Zalaegerszegnek jelenleg a kosárlabda. Újra a foci van, öntik bele a pénzt. Mondjuk van is eredménye, hiszen a "nemzetközi szereplésre is esélyes" Csákvártól is sikerült pontot rabolni... (Elnézést a csákváriaktól, velük aztán tényleg semmi baj nincs!)

     
  • 10heraklith19902018augusztus07.20:10ÚjVálasz
    Idézet: milenko
    Félig ismeretlen légiósok és elég vékony, fiatal magyar játékosok. Ez a keret.
    Nyilván idő előtt nem szabad leírni a csapatot, de nagy csodát ebből a brigadbol nem nézek ki.
    ...

    Attól hogy félig ismeretlen neked (nekünk) egy légiós, még lehet jó játékos. MVP volt Ukrajnában és a videó, stat alapján jól sül a keze kintről is. A tavalyi Benke szintjét szerintem simán hozni fogja a srác, igaz én mindig optimista meg elfogult vagyok, de majd meglátjátok. Valamennyi légiós rutinosnak mondható, a két amerikai ismeri a hazai körülményeket is. A kezdő ötösünk szerintem bármelyik csapat kezdője ellen partiban lesz. Az igaz, hogy a pad vékony lesz, de van rá esély, hogy a kapott lehetőséggel élni fognak a srácok. Sérülés ne legyen és akkor olyan nagy baj szerintem nem lehet. Kár, hogy Ákos elment, ő még nagyon kellett volna az öltözőbe meg persze a pályára is.

     
  • 9ositomi702018augusztus07.19:58ÚjVálasz

    Már előre írjátok a csapatról hogy milyen gyenge lesz.Szerintetek aki olvassa a csapatból ezeket a kommenteket hazai szurkolóktól az hogy megy fel a pályára.Én bízok a fiatalokban lesznek elég tökösök és felszántják a pályát.A légiósok meg hozzák a várt eredményt.Csalódjunk kellemeset CSAK A ZTE ÁLLLLLÉ!

     
  • 8toews12018augusztus07.19:51ÚjVálasz
    Idézet: milenko
    Félig ismeretlen légiósok és elég vékony, fiatal magyar játékosok. Ez a keret.
    Nyilván idő előtt nem szabad leírni a csapatot, de nagy csodát ebből a brigadbol nem nézek ki.
    ...

    Vigyázz, mert te is károgó leszel! Jönnek majd az igen okos "ős-zetések", aztán megdorgálnak. A nyáron gondolkodtam ezen, szerintem ők olyan szinten szemellenzősök, hogyha a csapat az ügyvezető féle tudatos építkezés közepette pár éven belül valahogy mégis az NB II sereghajtója lenne, abban is megtalálnák a pozitívumot, illetve megmagyaráznák, hogy az a helyzet miért is jó nekünk. Na mindegy, azzal viszont egyetértek, hogy látatlanban ne ítélkezzünk!

     
  • 7milenko2018augusztus07.19:40ÚjVálasz

    Félig ismeretlen légiósok és elég vékony, fiatal magyar játékosok. Ez a keret.
    Nyilván idő előtt nem szabad leírni a csapatot, de nagy csodát ebből a brigadbol nem nézek ki. A legjobb 8 lehet maximum a cél.
    De cáfoljanak rám a srácok!
    Csak a Zete!

     
  • 6nyolcmegnyolc2018augusztus07.19:03ÚjVálasz
    Idézet: royalka
    Nem vagyok elájulva ettől az igazolástól, kiderül, mire képes. Mindenesetre érdekes idény elé nézünk.


    (Kosarzeg és carlosito 19 ( lehet ugyanaz a nick)a két főbohócunk.)



    ...

    Azért megvárhatnátok még pályára lép.
    Az Olaj egyszer igazolt a finn ligából valakit. Senki nem ájult el! Aztán Ő lett az Obi...
    Az Olaj igazolt egy Craftot, mindenki elájult
    ... nem igazán jöt be.

     
  • 5red-black012018augusztus07.18:47ÚjVálasz
    Idézet: red-black01
    Csak gondolj bele, akkor mennyit kérhetett Ivosev? ;)
    ...

    Meg inkább háromszorhármazik, jó hamar eldöntötte :)

     
  • 4red-black012018augusztus07.18:43ÚjVálasz
    Idézet: Bolognai
    Itt van Ivosevetek:)))
    ...

    Csak gondolj bele, akkor mennyit kérhetett Ivosev? ;)

     
  • 3Bolognai2018augusztus07.18:19ÚjVálasz
    Idézet: royalka
    Nem vagyok elájulva ettől az igazolástól, kiderül, mire képes. Mindenesetre érdekes idény elé nézünk.


    (Kosarzeg és carlosito 19 ( lehet ugyanaz a nick)a két főbohócunk.)



    ...

    Készen vagyok miket találnak ki!

     
  • 2royalka2018augusztus07.18:03ÚjVálasz
    Idézet: Bolognai
    Itt van Ivosevetek:)))
    ...

    Nem vagyok elájulva ettől az igazolástól, kiderül, mire képes. Mindenesetre érdekes idény elé nézünk.


    (Kosarzeg és carlosito 19 ( lehet ugyanaz a nick)a két főbohócunk.)

     
  • 1Bolognai2018augusztus07.17:59ÚjVálasz

    Itt van Ivosevetek:)))

     

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!