Az Alba került közelebb a bronzhoz

Székesfehérvár - Az utolsó negyedre elfáradt a tartalékos Körmend.
 
 
 
 
 

Az Alba került közelebb a bronzhoz

Székesfehérvár - Az utolsó negyedre elfáradt a tartalékos Körmend.

Tudd meg gyorsabban a magyar kosárlabda legfontosabb híreit. Klikk és like a Facebook oldalunkat!


Az elmúlt évek bronzcsatáihoz képest az ideinek már nem csak az érem és a presztízs volt a jelentősége, hanem a nemzetközi kupaindulás is.

Mindkét oldal tartalékos felállásban szerepelt, persze a bajnok így is erősebb kerettel bírt a Körmendnél. A sérült Kasey Hill maradt ki a hat légiós közül, így az egyik oldalon Kovács Ákos, a másikon pedig Németh Ákos kezdett.

12-2-vel nyitott az Alba, majd 6-0-val felelt az MTE. Aztán újra megrázta magát a Fehérvár, hullámzó első negyed után Braniszlav Dzunics együttese állt jobban (24-11).

Halász hármasára Harris közelről felelt, majd Davis zsákolt. A 13. percben, 34-20-nál időt kért a ciprusi edző. Továbbra is a kék-fehérek domináltak, de Ferenczék egy pillanatra sem adták fel a meccset. 49-38-as állással zárult az első félidő.

A szünetben rendet tett a fejekben Constantinides mester, „harapósabb” Körmend jött ki a második játékrészre. Visszajöttek a meccsbe a vasiak, de továbbra is észnél volt az Alba.

A végére elfáradt és elfogyott az MTE, amely három negyedik partiban volt ellenfelével.

 
 

 

 
  • 35stevens2018június12.10:22ÚjVálasz
    Idézet: valakiaki
    Jól látod! Az a baj, hogy nagyon sokba kerülne Roni és D is. És ahogy ismerem őket... Nem valószínű sőt biztos hogy nem jönnének vissza.
    D: megkapta az EU állampolgárságot.
    ...

    Azért érdekes egy figura vagy. 24. hozzászólásodban felhozod, hogy "pénzezek". Erre a 30. hozzászólásodban leírod, hogy Mo mennyiért jött vissza. :DDD

     
  • 34csakugy2018június12.01:04ÚjVálasz
    Idézet: mrcseh
    Fehérváriak minősítik a ZTE, Szolnok, Falco, Körmend tábort, hogy mennyire gyengék fejben erre Te képes vagy egy személyes VÉLEMÉNYT fürkészve hibát találni.
    ...

    +1

     
  • 33csakugy2018június12.01:02ÚjVálasz
    Idézet: valakiaki
    Szidott teged valaki Te gyökér? Tudod ki az agresszív ;) meg ki nem tud magyarul. Ilyen verebek mint ti akik "szakmáztok" meg a kedves kollega aki pénzezik azok jaratjak le a szakmát.
    ...

    Ne vergődj, már lejárattad magad.

     
  • 32freebulletz2018június11.23:38ÚjVálasz
    Idézet: mrcseh
    Fehérváriak minősítik a ZTE, Szolnok, Falco, Körmend tábort, hogy mennyire gyengék fejben erre Te képes vagy egy személyes VÉLEMÉNYT fürkészve hibát találni.
    ...

    Teljesen korrekt. Egyedül Hortont kínálnám meg szerződéssel, ahogy hallani sokfelé ez meg is fog történni. Hill pedig teljesen szertelen, nem mondanám hogy rossz, de elég inkonzisztens, ő csak fejlődni fog. Simpson tökugyanez, a betörései, zsákjai élményszámba mennek, csak ő az a shooter, aki mellé kell egy tapasztalt PG, aki nem hagyja neki eldobálni a lasztikat, hanem lehetőséget teremt.
    Harris átlagos, amikor megy akkor nagyon, amikor nem akkor NB2-be se férne be.
    Pointer eszméletlen atletikus, egy iagzi pióca de mellé agyilag zokni. Habár amikor jól megy a játék neki akkor élmény nézni.

    Legyen meg holnap a bronz, és lássuk ki megy ki marad. Nemtom Benkét hova tegyük ;)

     
  • 31mrcseh2018június11.21:39ÚjVálasz
    Idézet: valakiaki
    Szidott teged valaki Te gyökér? Tudod ki az agresszív ;) meg ki nem tud magyarul. Ilyen verebek mint ti akik "szakmáztok" meg a kedves kollega aki pénzezik azok jaratjak le a szakmát.
    ...

    Fehérváriak minősítik a ZTE, Szolnok, Falco, Körmend tábort, hogy mennyire gyengék fejben erre Te képes vagy egy személyes VÉLEMÉNYT fürkészve hibát találni. Teszed mindezt úgy, hogy az alapvető szövegértési készségek sincsenek a birtokodban. Alba drukkerként élesen elhatárolódom az ilyen gondolkodású székesfehérvári "szakértőktől", amikor egy kalap alá vesznek minket.

    Az, hogy Hill jó játékos-e vagy sem nem tisztünk eldönteni. Szerencsére, ha nem is teljesen reprezentatívan, de ott vannak a statisztikák. Egy bajnoki címért küzdő csapat kezdő irányítója nem lehet toplistán az elveszített labdák tekintetében, még akkor sem, ha a szerzett labdák listáján is előkelő helyet foglal el. Bután, önfejűen és mindig maximumon pörögve játszik, pontosan ebből adódik, hogy amikor a csillagok is úgy állnak a magyar bajnokság szintje felett képes játszani. Pont az előbb említett tényező miatt tudja ennek a teljesen ellentettjét is hozni.

    Simpson egyértelműen magasabb szinten képes játszani mint társai, de a végére ő is elfáradt. Nagyon meg lennék lepve, ha ő jövőre is itthon játszana.

    Horton a PO legjobb 6. embere. Majdnem dupla-duplát átlagolt ezeken a meccseken. Ha egész évben tud egy ilyen teljesítményt hozni többet érdemel mint a csere-center szerepkör.

    Mo teljesen motiválatlan.

    Harris-Pointer páros pedig kiszámíthatatlan. Harris néha belenyúl elég rendesen valamibe meccs előtt és nem tud hibázni. Pointer pedig amikor nem eszetlen akkor a liga legjobb védője. Nincs olyan magyar vagy légiós aki meg tudná etetni vagy feltenni mellette, függetlenül attól, hogy milyen poszton is játszik.

    Személyes véleményemet tükrözi a hozzászólásom.

     
  • 30valakiaki2018június11.20:32ÚjVálasz
    Idézet: csakazalba
    Végigolvastam az eddigi kommenteket a csapatépítésről, Mindegyikőtök írt konstruktív, megfontolandó gondolatokat.
    ...

    Jól látod! Az a baj, hogy nagyon sokba kerülne Roni és D is. És ahogy ismerem őket... Nem valószínű sőt biztos hogy nem jönnének vissza.
    D: megkapta az EU állampolgárságot. Európában dupla pénz jár neki kb. Itthon meg az 5külföldi szabály miatt Ő is külföldinek számít (csak az a kettős állampolgár számít magyarnak aki min. 3évet játszott magyar UP-ben)
    Roni: kint el van mint kés a vajban.
    Mohamed is majdnem dupla pénzért jött vissza és mostanában nem nagyon sokat tett hozzá "tét" meccsen. Sima meccsen villog mint a többi külföldi.
    Régen (Moore, Wood, JJ, Hollis, Smith) szoros meccsen is tudtak nyerő ember lenni. Alapszakasz, Kupa, Bajnok győztes.

     
  • 29csakazalba2018június11.20:12ÚjVálasz

    Végigolvastam az eddigi kommenteket a csapatépítésről, Mindegyikőtök írt konstruktív, megfontolandó gondolatokat.
    Az én elméletem, aztán lehet pro és kontra is érvelni: pár napja leírtam már egy cikknél, hogy én mindent megpróbálnék, hogy visszahozzam Moore-t és Hollis-t, szerintem ez még akkor is megérné, ha a magasabb gázsijuk miatt csak 4 külföldink lehetne, a további kettő maradhat az ideiek közül, nálam az egyik mindenképpen Simpson lenne. Persze, lehet hogy ez csak az "álmodik a nyomor" kategória. :-p
    Én úgy gondolom, az alapvető, hogy Ákost és Lórit is meg kell tartanunk, náluk erősebb centerpáros nincs a honi bajnokságban.

     
  • 28Barracuda192018június11.14:11ÚjVálasz
    Idézet: stevens
    Sajnos ez a szezon eléggé félre ment, főleg a tavalyi szezon után (nyilván egy bajnoki cím és kupagyőzelem után az elvárások is magasabbak).
    ...

    Azzal nem értek egyet, hogy ez egy félrement szezon lett volna! Ha emlékszel még az idény kezdetére, volt pár meccs, ami után sírásra görbült az ember szája. Ahhoz képest majdnem sikerült ismét döntőzni. Az, hogy nem mi jutottunk be, csak részben a csapat hibája, de jórészt külső tényezőket lehet okolni ezért. Sokunknak érthetetlen a keddről-csütörtökre történt változás a csapat játékában, de ez van. Korrekt körülmények között a 2. szombathelyi meccs után 3:0-al kellett volna bejutnunk a döntőbe.
    A csapatot inkább a nem várt vereségek miatt lehet okolni: KTE, JKSE, MTE (x-es meccs), ha ezek megvannak, akkor mi vagyunk a döntőben. Illetve az 5. meccs a Falco ellen. Nem lehet azt mondani, hogy nem akart a csapat, egyszerűen nem ment a játék, főleg támadásban. Meg kell nézni, hogy mikor nyert a Falco otthon 76 szerzett ponttal idén!!!
    Szóval összességében nem sokon múlt, hogy idén is döntőzzünk! Amennyiben rajtam múlna én minden játékosunkat megtartanám, és a következő szezonra egy olyan csapatunk lenne, akik minden téren képesek lennének a sikerre!
    Forray pedig maradjon csak Kecskeméten, függetlenül attól, hogy én is egy jól felkészült edzőnek tartom. Az általa képviselt stílus viszont nem tetszik. Az Ivosev, Eilingsfeld, Juhos trióból szerintem egyik sem kerülne kevesebbe, mint Lóri vagy Ákos. Ha magyar játékos, akkor inkább Benke, persze ebben az esetben nincs szükség 6 légiósra.
    De ez csak elmélet, majd az illetékesek intézik a jövő évi keretet, addig is előre a bronzért:

    HAJRÁ ALBA!!!

     
  • 27valakiaki2018június11.13:06ÚjVálasz
    Idézet: csakugy
    Szánalmas vagy, bárki is legyél. Stevens felhozott egy ötletet. Hogy Lórit vagy Ákit el kellene engedni. Ez egy vélemény, egy ötlet. Te azonnal belekötöttél. .
    ...

    Szidott teged valaki Te gyökér? Tudod ki az agresszív ;) meg ki nem tud magyarul. Ilyen verebek mint ti akik "szakmáztok" meg a kedves kollega aki pénzezik azok jaratjak le a szakmát. Lóri Áki is foglalkozhatna avval hogy Stevens mennyit keres. Mindenkinek a saját dolga

     
  • 26steffl012018június11.12:09ÚjVálasz
    Idézet: valakiaki
    Én meg annak a pár tűrhőnek üzenem, hogy nem a csapatot kéne szídni hanem szúrkolni. Csapat akkor is csapat ha kikapnak.
    ...

    Horti Bálint!

     
  • 25csakugy2018június11.12:00ÚjVálasz
    Idézet: valakiaki
    Kicsit lehet többet értek a kosárlabdához 25év kosárlabda után mint Te ;) Édesanyukád lehet sötétben szült meg ;) Pénzezel itt nem érdemlik meg ugye?
    ...

    Szánalmas vagy, bárki is legyél. Stevens felhozott egy ötletet. Hogy Lórit vagy Ákit el kellene engedni. Ez egy vélemény, egy ötlet. Te azonnal belekötöttél. . Ezután ó egyből írta neked teljesen jogosan, hogy először meg kellene tanulni magyarul olvasni/értelmezni (nekem is ez a véleményem). Erre meg válaszolod ezt a.....
    Tudod ha azt írod, igazad van, ezt félreolvastam, viszont a többivel nem értek egyet ezért meg azért... Akkor az egy értelmes reakció lett volna.
    De így....egy ostoba, sötét, agresszív, beképzelt, arrogáns, buta válaszra telt tőled. Gondolom nem véletlenül. Ha tényleg közöd van a kosárlabdához...akkor csak jobban lejáratod a szakmát.

     
  • 24valakiaki2018június11.11:05ÚjVálasz
    Idézet: stevens
    Te tényleg ennyire sötét vagy? Lórit VAGY Ákit. Ha Lórit írom be, akkor Áki marad, ha Ákit írnám be a jövő évi keretbe, akkor Lóri menne. Ennyire nehéz?
    ...

    Kicsit lehet többet értek a kosárlabdához 25év kosárlabda után mint Te ;) Édesanyukád lehet sötétben szült meg ;) Pénzezel itt nem érdemlik meg ugye? Gondolom Te nagyon jól tudod forintra pontosan hogy mennyit keresnek te veréb

     
  • 23stevens2018június11.10:48ÚjVálasz
    Idézet: valakiaki
    Kicsit Vicces...
    "El kéne engedni Lórit vagy Ákit..."

    "Jövőre jó lenne egy ilyen keret:
    Durham-Gibbs-Shepard-LÓRÁNT-Horton
    Kacsa-Mohammed-Luka-Márkó-Juhos"

    Lóri nem a Lóránt?
    ...

    Te tényleg ennyire sötét vagy? Lórit VAGY Ákit. Ha Lórit írom be, akkor Áki marad, ha Ákit írnám be a jövő évi keretbe, akkor Lóri menne. Ennyire nehéz? :) A kettőből egyet mindenképp meg kéne tartani, de egy dinamikusabb 4-5-öst elnéznék a csapatba, adna egy kis lendületet, nagyon statikusak voltunk most 4-5-ös poszton. De úgy látszik, neked hiába magyaráznék bármit is, nem érted. Nem baj ez.

     
  • 22valakiaki2018június11.10:42ÚjVálasz
    Idézet: Gigi
    A Keller Ákikának üzenem,hogy nem a fejét kell rángatni,meg idegbajosnak lenni,és legfőképp nem odaugatni azoknak a szurkolóknak,akik elbuszoztak 200km-rt Szombathelyre szurkolni nekik...
    ...

    Én meg annak a pár tűrhőnek üzenem, hogy nem a csapatot kéne szídni hanem szúrkolni. Csapat akkor is csapat ha kikapnak. Félidőben kiabálgatunk a Bánénak meg bemutogatunk a játékosoknak hogy ez "rakás szar csínálj már valamit b***meg".
    Én is ott voltam közöttetek 250km utaztam. Mégsem anyáztam meg szídtam a saját csapatomat. Áki elég sokat változott mind ügyességben mind hozzáállásban mint agyban. Lásd 3pontosai, régebben majdnem minden meccsen kapott Technikait. Idén egyáltalán nem.
    Tesiből felmentettek meg oktatják kintről... Amikor amúgy is mérges főleg saját magára hogy kikaptak.
    És igen Ő ugyanúgy hajt +20nál mint -20nál. Feketék???
    Ja ők +20nál királykodnak cuminál meg 2 3 pontokat szórnak.
    Kicsit el kéne kezdeni használni pár embernek az eszét ;) vagy meg lehet próbálni 1ziccert 1büntit 1 3ast dobni netántán zsákolni... (védekezésről stb ne is beszéljünk).
    Ha gondolod részt vehetnél egy edzésen. Segítek elintézni biztos szívesen látnak ;)
    Ha Ákos meg elmegy utána meg megy majd a sírás ugye? Nézzünk körül MO-n... Ja hogy Ő a legjobb center a legnagyobb szívvel? Mutassunk hazai centert még aki ezen a szinten van és nem favágásból él.

     
  • 21valakiaki2018június11.10:29ÚjVálasz
    Idézet: stevens
    Sajnos ez a szezon eléggé félre ment, főleg a tavalyi szezon után (nyilván egy bajnoki cím és kupagyőzelem után az elvárások is magasabbak).
    ...

    Kicsit Vicces...
    "El kéne engedni Lórit vagy Ákit..."

    "Jövőre jó lenne egy ilyen keret:
    Durham-Gibbs-Shepard-LÓRÁNT-Horton
    Kacsa-Mohammed-Luka-Márkó-Juhos"

    Lóri nem a Lóránt? Kicsit Fura Vagy... engedjük el aztán meg beleírod a keretbe...

     
  • 20trumann2018június11.09:57ÚjVálasz
    Idézet: stevens
    Jézusom, dehogy maradjon Hill. Minél messzebb el kell zavarni. Nincs agya, ami az ő posztjához azért nem árt, ha van...
    ...

    Hill jó képességű.
    Fejben gyenge, de talán fejleszthető.
    Sokszor húzta ki a szarból a csapatot, de a rájátszásra faltgondok, agybajok voltak bőven.
    Foglalkozni kell vele, és lehet belőle extra játékos. Ha tanulni akar, és tud is.
    Jövőre már nem 0-ról kéne kezdeni vele, és akár egy jó kis fejlődésen is átmehetne.
    Nem annyira elvetemült ötlet.
    De idejét se tudom mikor vállalt be az Alba ekkora rizikót, így nem tudjuk meg ezt soha...
    Max ha egy elitcsapatba kerül.

     
  • 19stevens2018június11.09:45ÚjVálasz
    Idézet: russelalba
    Neked adok igazat inkább én is. Szerintem is jók voltak az ideiek, kivéve talán Pointert. A Horton, Simpson nem kérdés, hogy meg kéne tartani, de mondok egy merészet.
    ...

    Jézusom, dehogy maradjon Hill. Minél messzebb el kell zavarni. Nincs agya, ami az ő posztjához azért nem árt, ha van...

     
  • 18stevens2018június11.09:45ÚjVálasz
    Idézet: stedberg
    Hát ha ebből csak azt olvasnám, hogy engedjük el Lórit és Ákost Juhosért (!!), Eilingsfeldért vagy a rettenő szimpatikus Ivosevért (baszki!!!
    ...

    Te csúsztatsz.

    -Lórit VAGY Ákost Juhosért/Eilingsfeldért, a megmaradt fizut meg lehetne egy extra légiósra költeni
    -Nagyon szeretem Bánét, de úgy érzem, hogy kellene valami frissesség a csapatba, valami változás. Forray tényleg kb a "sz.rból" építi évek óta 5-6. helyre a Kecsót, én biztos adnék neki egy esélyt, hogy bizonyíthassa tudását egy nagyobb célokért küzdő együttes élén. Ja, és ő tud meccselni - ezt láthatod is, ha jársz meccsekre, ha nem, akkor megértem, hogy számodra ez új infó... :)
    -Ki lehetne próbálni a 2 európai + 3 amcsi légiós vonalat is (Szolnoknál és Falconál is egész jól beválik idén...)

     
  • 17stedberg2018június11.09:11ÚjVálasz
    Idézet: stevens
    Sajnos ez a szezon eléggé félre ment, főleg a tavalyi szezon után (nyilván egy bajnoki cím és kupagyőzelem után az elvárások is magasabbak).
    ...

    Hát ha ebből csak azt olvasnám, hogy engedjük el Lórit és Ákost Juhosért (!!), Eilingsfeldért vagy a rettenő szimpatikus Ivosevért (baszki!!!), plusz Forray legyen az edző Báne helyett - meggyőződésem lenne, hogy fizetett ellenséges ügynök vagy. :))))

    Báne amióta visszatért Fehérvárra, egy ezüst, egy arany, most eséllyel egy bronz a mérleg. Ha bárki úgy gondolja, ehhez az edzőnek semmi köze, az játsszon számítógépen.

    De ha itt valami egészen más kosárkultúra megteremtése a cél, mindazzal ellentétesen, ami az Albát mindig is jellemezte - hát ahhoz lehet így nekiállni...

     
  • 16russelalba2018június11.08:53ÚjVálasz
    Idézet: trumann
    Nem akarok vitába szállni senkivel, de szerintem az idei légiósaink is voltak olyan jók, mint a tavalyiak. Sőt...
    Simpson extra, szerintem a fél NB1 leigazolná, ha nem az összes.
    ...

    Neked adok igazat inkább én is. Szerintem is jók voltak az ideiek, kivéve talán Pointert. A Horton, Simpson nem kérdés, hogy meg kéne tartani, de mondok egy merészet. Én Hill-t is marasztalnám és taníttatnám Mohával. Amikor nem dobált el mindent és hideg fejjel tudott játszani rengetegszer hátára vette a csapatot. Ő egy rookie, nevelni lehet, sőt szerintem kellene is, mert képességei alapján ő tényleg csiszolatlan gyémánt. Harris helyett jöhetne egy kicsit stabilabb ember, de a többi szerintem rendben lenne. Moha-Hill-Simpson-Hortont simán nézném jövőre is. Főleg ha Hillre lehet hatni, márpedig miért ne lehetne..

     
  • 15trumann2018június11.07:40ÚjVálasz
    Idézet: stevens
    Sajnos ez a szezon eléggé félre ment, főleg a tavalyi szezon után (nyilván egy bajnoki cím és kupagyőzelem után az elvárások is magasabbak).
    ...

    Nem akarok vitába szállni senkivel, de szerintem az idei légiósaink is voltak olyan jók, mint a tavalyiak. Sőt...
    Simpson extra, szerintem a fél NB1 leigazolná, ha nem az összes.
    Hortont meg szeretnénk tartani, ő se lehetett rossz talán.
    Harris ő érdekes figura. Jó keze van, simán dob 20 pontot bármikor, de nem egyenletes a teljesítménye.
    Mo-t visszahívtuk. Ő se lehetett gyenge.
    SirD Pointer volt csalódás egyedül, főleg a rájátszásban.
    Hill érdekes eset. Dzunics szeret csiszolatlan gyémántokat írányító posztra hozni, és formálni a szezon alatt. Ez most nem jött be. Jó képességekkel megáldott, de rosszul gondolkodó vagy rossz döntéseket hozó ember lett belőle. Pedig a képességeivel nincs baj.
    Amúgy szerintem sok volt a 6 légiós. 5-tel jobban jártunk volna.
    Állítom, jobb lett volna a kémia...

    Még egy véleményeddel homlokegyenest mást gondolok... Fofó jó edző??? Na ne. Vicc.
    Jók az eredményei? Dzunicsnak is, akkor ő is jó edző? Akkor miért cserélnél?:-)
    Csak Fofót ne. Akárkit, csak ne őt. Na jó, Ivko ellen is hadakoznék... :-)

    Egyébként csak annyi történt, hogy míg a tavalyi (szerintem gyengébb) keretből kihozta Dzunics a maximumot, vagy még többet is, addig idén jóval tudása alatt játszott bizonyos meccseken a csapat. És ez idén nem fért bele...
    Az idei keret jutott tovább a 16-ba nemzetköziben.
    Ez a keret verte 40-nel, szinte tökéletes játékkal a Körmendet.
    És ez a játékoskeret kapott ki csúfosan pl. Pécsen. Na ezek miatt küzdünk a 3. helyért.
    Nem volt kiegyensúlyozott ez a csapat, amin Dzunics se tudott változtatni...
    Szerintem!!!

     
  • 14stevens2018június11.02:10ÚjVálasz
    Idézet: mrcseh
    +1

    Téged el tudnálak képzelni a padon!
    ...

    Brad Stevenst én is, Roziert meg irányítóban! :)

     
  • 13mrcseh2018június11.02:06ÚjVálasz
    Idézet: stevens
    Sajnos ez a szezon eléggé félre ment, főleg a tavalyi szezon után (nyilván egy bajnoki cím és kupagyőzelem után az elvárások is magasabbak).
    ...

    +1

    Téged el tudnálak képzelni a padon!

     
  • 12stevens2018június11.01:33ÚjVálasz

    Sajnos ez a szezon eléggé félre ment, főleg a tavalyi szezon után (nyilván egy bajnoki cím és kupagyőzelem után az elvárások is magasabbak).
    Sok összetevője volt ennek az idei eredménynek:
    -Báne talán az elmúlt évekhez képest most fogott a legjobban mellé a légiósok kiválasztásával - na jó, ez nem teljesen igaz, mert ez a csapat simán ott lehetett volna a döntőben, ha Hillt az első hónap után haza zavarják (Kalev elleni visszavágó miatti teljesítménye miatt nem rúgták szerintem picsán sajnos még akkor, amikor lehetett volna korrigálni az ő kiválasztását). Ilyen fakezű irányítót még nem nagyon láttam Fehérváron, az eszetlen betöréseiről és labdaleadásairól már nem is beszélve
    -Ákost és Lórit kiismerték már - tudják, hogy mit kell rajtuk védekezni, és nagyon "fejnehéz" lett ez az együttes - arról nem is beszélve, hogy kettejük fizuja mennyit visz el a közösből
    -Fel kell hagyni ezzel a veszek 6 légióst, amiből 1 átlag fölötti (Simpson) a többi meg átlag. Inkább legyen 4 vagy 5 légiósunk (amiből mondjuk 3 extra) - teljesen felesleges fizetni 6 légióst
    -El kéne engedni Lórit vagy Ákost, és a helyére (és a pénzéből) idehozni pl. Juhost/Ivosevet/Eilingsfeldet - nem hiszem el, hogy nem lenne számukra csábító a nemzetközi porond, fizuban meg biztos tudnánk azt adni, amit most kapnak a klubjuktól
    -Báne helyére Forrayt ide hozni - a hapsi szinte minden évben várakozáson felülit hoz ki a csapatából
    -Sokkal több játékpercet adni Márkónak és Ivánnak (bár sajnos azt csiripelik, hogy Iván a zetébe tart)
    -Az idei légiósokból max. Simpsont (aki biztos sokkal többet fog kérni, mint idén, de talán pont a végjátékban mutatott gyengébb produkciója miatt le lehetne alkudni), és Horton megtartani, a többiek mehetnek, amerre akarnak (na jó, ha Mohammed valami picsa pénzért hajlandó lenne aláírni, akkor ő is maradhat)
    -Hozni egy olyan amcsi irányítót, aki nem egy tejfeles szájú fakezű gyerek (idei bajnokságból pl. Durhamet biztos bekérdezném, hogy mi az ára) - vagy egy olyan játékost, aki már megfordult hazánkban, és "ismerjük"
    -Körbe lehetne nézni az idei Magyarországon játszó légiósoknál - nekem kifejezetten tetszett Durham mellett a kecskeméti Thompson, a pécsi Brooks, a körmendi Davis)
    -Kacsában jobban bízni - elvégre ő "Báne embere" - de a mai meccsen 1,5 perc után cserélte le, mert valamit elrontott (ezt egy amcsival biztosan nem csinálta volna meg - erre többször is volt példa a szezonban, amikor Hill teljesen nem tudta, hogy milyen rendezvényen van, mégse kapott olyan savazást Bánétől, mint Kacsa)
    -Jó lenne már egy egészséges Luka jövőre, mert nagyon hiányoztak a külső dobásai - tulajdonképpen csak Simpson volt értékelhető távolról, aki talán pont emiatt lett a rájátszás végére gyengébb, mert gyakorlatilag ő rá kellett csak figyelni
    -Ja, és ami a legfontosabb, hogy Báne mellé/elé hozni egy embert, aki tud meccselni is - bár gondolom Báne egója nem viselné el, ha más meccselne helyette, de a hülye is látja, hogy akármilyen jó szeme is van a légiós kiválasztáshoz (igaz, ezt az idei nem igazolja, de ha megnézzük, hogy hol játszanak az elmúlt években csapatunknál megfordult légiósok, akkor ki merem jelenteni, hogy hazánkban ő neki van ehhez az egyik legjobb szeme) egyszerűen nem tud jól reagálni a meccsszituációkban - ebben szerintem Forray és Szrecskó a legjobb talán
    -Jövőre jó lenne egy ilyen keret:
    Durham-Gibbs-Shepard-Lóránt-Horton
    Kacsa-Mohammed-Luka-Márkó-Juhos

    Lehetne még naphosszat elemezni ezt a szezont, és a miérteket, de ráférne a változás már a csapatra, mert úgy érzem, hogy kiismerték a játékunkat.

     
  • 11feffo2018június10.22:46ÚjVálasz
    Idézet: Gigi
    De ugye nem voltál ott és nem téged küldött el az anyádba eltorzult fejjel, csak azért mert nem tetszésünket fejeztük ki a szar játékért
    ...

    Simpsonnak is beszóltál vagy csak Ákosnak osztottad az észt ? 2 ember hozott elfogadhatót Szombathelyen , Lóri és Ákos. Szarok voltunk, de azt nem mondhatjuk, hogy a csapat nem küszködött, erőlködött. Igaza volt a női kézisek dán vagy norvég edzőjének, a magyarok a győzelemnek szurkolnak nem a csapatuknak. Ugyanazok a játékosok betliztek csütörtökön akik gálázva nyertek kedden. Akkor is számonkértél bárkit ?

     
  • 10hyperpassive2018június10.22:23ÚjVálasz
    Idézet: csakazalba
    ehhez képest Ő a válogatott csapatkapitánya :-)

    ...

    Az lehet, de az utóbbi időben nagyon eluralkodott rajta a görcsösség. Aki ismeri, az tudja, hogy hatalmas motiváció van benne, de ez nem mindig van jó helyre csatornázva. Mostanában mintha még magához képest is többet foglalkozna külső tényezőkkel, mintha talán kevéssé lenne koncentrált, viszont mindezek olyan dolgok, amikkel egy jobb sportpszichológus tud mit kezdeni. Nem ártana neki egy kis környezetváltozás. A külföldi lehetőségekről vannak már esetleg pletykák?

     
  • 9Gigi2018június10.22:19ÚjVálasz
    Idézet: csakazalba
    ehhez képest Ő a válogatott csapatkapitánya :-)

    ...

    De ugye nem voltál ott és nem téged küldött el az anyádba eltorzult fejjel, csak azért mert nem tetszésünket fejeztük ki a szar játékért

     
  • 8csakazalba2018június10.22:01ÚjVálasz
    Idézet: Gigi
    A Keller Ákikának üzenem,hogy nem a fejét kell rángatni,meg idegbajosnak lenni,és legfőképp nem odaugatni azoknak a szurkolóknak,akik elbuszoztak 200km-rt Szombathelyre szurkolni nekik...
    ...

    ehhez képest Ő a válogatott csapatkapitánya :-)

     
  • 7Gigi2018június10.21:55ÚjVálasz

    A Keller Ákikának üzenem,hogy nem a fejét kell rángatni,meg idegbajosnak lenni,és legfőképp nem odaugatni azoknak a szurkolóknak,akik elbuszoztak 200km-rt Szombathelyre szurkolni nekik,hanem egy ilyen meccs után szép csendben elsunnyogni,mert ezzel a stílussal kb. az albán másodosztályban van a helye. Vagy megszakadni ezen a pár meccsen.

     
  • 6akagi2018június10.21:13ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    Annyi azért múlik ezen a párharcon, hogy ősszel melyik csapat indulhat nemzetköziben.
    A légiósválasztásnál ez komoly opció egy csapatnál.
    ...

    Meglátjuk. Mindenesetre, Erősebbnek érzem az Albát. Ettől függetlenül, a Körmendi szereplés nem tekinthető kudarcnak, még akkor sem ha sokan úgy vélik. 4-ben leszünk és nemzetközi kupában 16-ban voltunk. Az Alpok Adria nem sikerült, talán ha Potocnik játszatja a fiatalokat, ahogy tervezve volt, meglett volna az értelme annak a megmérettetésnek is. A fiatalok meccsbehozása. Minden szezonból lehet tanulni, ebből is. le fogják vonni a következtetéseket, azok, akinek kell, ebben biztos vagyok. Jövőre is az élmezőnyben leszünk.

     
  • 5noni19902018június10.20:16ÚjVálasz

    Annyi azért múlik ezen a párharcon, hogy ősszel melyik csapat indulhat nemzetköziben.
    A légiósválasztásnál ez komoly opció egy csapatnál.

     
  • 4akagi2018június10.20:05ÚjVálasz

    Annyi értelme van, hogy el kell dönteni, ki a 3. és 4. Javasolnám a szövetségnek, hogy egy meccsen dőljön el ezen helyezések sorsa, egy semleges pályán lejátszott mérkőzés során. Kínozni 2 győzelemig, ezeket a kiégett, leharcolt, vagy 70 meccset lenyomó, életunt csapatokat, teljesen felesleges.
    Valamint, az Alpok Adria kupában, a szövetség ne engedje, olyan csapat indulását, amelyik már indul a FIBA kupában. Mert az látható, hogy esetleg van olyan csapatvezetés, amelyik ész nélkül túlvállalja magát.

     
  • 3leklibajsza2018június10.20:01ÚjVálasz

    Úgy könnyű, hogy az Alba 8-5 ellen játszik...

     
  • 2stevens2018június10.19:55ÚjVálasz

    Ez a meccs egy büntetés volt. Semmi értelme a bronz"csatának".

     
  • 1tortajanos2018június10.19:47ÚjVálasz

    Az eredmény alakulása

     

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!