Vasban nem tud nyerni a Szolnok

Szombathely - Háromszor kapott ki magyar csapattól az Olaj ebben a szezonban, mindannyiszor a nyugati határszélen.
 
 
 
 
 

Vasban nem tud nyerni a Szolnok

Szombathely - Háromszor kapott ki magyar csapattól az Olaj ebben a szezonban, mindannyiszor a nyugati határszélen.

Tudd meg gyorsabban a magyar kosárlabda legfontosabb híreit. Klikk és like a Facebook oldalunkat!


A mezőny legjobban lepattanózó (Olaj) és legjobb tripladobó csapata (Falco) találkozott egymással a 11. forduló rangadóján. Vojvoda könnyű kosarával indult a meccs, amire aztán Govens azonnal felelt, majd Perry is hamar eredményes volt. Aztán Váradi és Govens pontjaival fordított a Falco (8-4 és 10-6). Az 5. percben Zsigeranovics megkapta 3. személyhibáját, így jött is helyére Tóth Norbert. Vojvoda és Tóth Ádám kosaraival átvette az irányítást a Szolnok, 18-21-nél időt kért Szekulovics. Az első negyed 27-27-es döntetlennel ért véget.

Govens triplájával folytatódott a játék, amire Perry 2+1-es akcióval válaszolt. Izgalmas, jó volt a meccs, minden kosárért keményen megharcoltak a csapatok. Hol egyik, hol másik fél vezetett néhány ponttal. A 15. percben Andric kapta meg a 4. faultját, 41-40-nél pedig Alekszics kért időt. Beállt a Macedóniában parádézó fiatal, Durázi, a hajrát megnyomta a Falco, Pustahvar vezérletével a félidő 50-46-os állással zárult.

Alig 10 másodperc után Zsigeranovics megszerezte negyedik hibáját, így ismét le kellett ülnie. Ettől függetlenül hamar kétszámjegyűvé vált a különbség, ezt nehezen emésztették meg a vendégek, 59-50-nél a reklamáló Alekszics kapott technikait. Tizenháromról visszajött hatra a listavezető, 67-62-nél Tóth Ádám is „lemásolta” edzőjét, majd nem sokkal később Kovács Péternek is kijárt a technikai. Három negyed után 78-70 volt az állás.

Három perc után, 85-74-nél vendég időkérés következett. A 34. percben Andric könyökölte le Tóth Norbertet, amely után úgy tűnt, hogy egy sportszerűtlen faulttal kipontozódott, de aztán végül videózás után ki is állították a játékvezetők. A végén már csak az volt a kérdés, hogy húszon belül maradnak-e a piros-feketék. Végül egy kosár híján igen. A FIBA-kupa után tehát a magyar bajnokságban is kikapott a Szolnok az Aréna Savariában, amely magyar csapat számára továbbra is bevehetetlen.

Szrecsko Szekulovics, a Falco-Vulcano Energia KC Szombathely vezetője: Nagyon erős, nagyon nehéz meccs volt, igazi rangadó. Próbáltunk az utolsó napokban regenerálódni, ugyanis egy héten belül három idegenbeli meccsünk volt, sok utazással, úgy érzem, sikerült. Kontroll alatt tartottuk az egész meccset, próbáltunk keményen védekezni és a harmadik negyedben megindult a támadójátékunk is, utána már sokkal könnyebb volt. Döntő volt, hogy 15 támadó lepattanót szereztünk, ez egy ilyen csapat ellen fantasztikus. A Szolnok óriási csapat. Gratulálok Durázi Krisztofernek, nagyon fontos volt a rotációnkban, főleg úgy, hogy Zsigeranovicsnak négy, Tóth Norbertnek pedig három faultja volt. Szépen csinálta a saját dolgát, bizonyította, hogy tudunk rá számítani a következő meccseken is. A közönségünk úgyszintén fantasztikus volt, elképesztő hangulatot varázsoltak, végig éreztük, hogy együtt vagyunk, ezt ugyanígy kell folytatnunk tovább, ha a lehető legmagasabb eredményt szeretnénk elérni.

Dragan Alekszics, a Szolnoki Olaj KK vezetőedzője: Gratulálok a Falcónak, abszolút megérdemelten nyertek. Sokkal agresszívebbek voltak, végig a 40 perc során. Védekezésben voltak hibáink, túl sok, ráadásul tőlünk szokatlan módon a lepattanóharcot is elveszítettük, ez volt az egyik kulcsa a meccsnek. Még egyszer mondom, a hazaiak megérdemelték a győzelmet. Nehezen reagáltunk a játékvezetők döntéseire, felfogására, nem akarom őket kritizálni, nem csak miattunk kaptunk ki, hiszen el kell ismerni, többször is elveszítettük a fejünket, gratulálok a Falcónak.

 
 

 

 
  • 95purple2017december16.20:42ÚjVálasz
    Idézet: vagasiteri
    Ki volt ez az elfogult pöcs kommentátor ? A hangját levéve volt csak nézhető a meccs!
    ...

    Ez a királyi tv. A műsorvezető a meccs előtt közölte, hogy hosszas nyomozás után kiderítette, hogy az Olaj címerében egy sas van. Bravó!

    T. Tihany Úr!
    Szolnok címerében egy pelikán látható, mely vérével táplálja fiókáit. Az Olaj címerében is ennek a madárnak a sziluettje látható! Nyugodtan rúgja seggbe a nyomozóit!

     
  • 94tmmate2017december16.19:00ÚjVálasz

    Ez olyan meccs volt, aminek egy évben egyszer lehet előfordulni. Motiválatlannak, enerváltnak és fegyelmezetlennek tűntek a kedvenceink. Nagyobb baj, hogy nem lehetett érezni a kohéziót a csapatban. A játékkapcsolatok a két délszláv veterán között figyelhetők meg, a fiatal amerikaiak nem mindig értik a helyzetet, ez láthatóan frusztrálja Vojvodát is. Remélem nem csak Voja szemei előtt lebegnek a kitűzött célok, csak átmeneti hullámvölgyről van szó és rosszul sejtem a dolgot.

     
  • 93moldovan4653262017december16.18:57ÚjVálasz
    Idézet: szombathely19
    Emlekezz csak vissza nem is olyan reg pont a ligetben szortak meg minket tecnikaival. Mindenert azt kaptunk. Tuleltuk! Ti is tul fogjatok! :)
    ...

    Persze hogy túléljük,valamikor én is sportoltam,az ilyenen túl kellett lépni.Még egyszer mondom nem a vereség fájó,hanem a bírók szemét munkája,ami ellen nem lehet tenni semmit.Nem kell hogy nekünk fújjonak,de legyenek következetesek.

     
  • 92fibakc2017december16.17:41ÚjVálasz

    Mi is mi is birozhatnank!Pecsen miattuk kaptunk ki!(termeszetesen a gyengebb jatekunk mellett)
    Es mire megyunk,mennenk vele?semmire!
    Tegnap is fujtak ellenunk is boven!ez van!
    Technikaik,kiallitas teljesen jogosak!Boriszove mult heten ilyen sem volt megis kiallitottak megsem szoltunk...el kell fogadni es menni tovabb (ha nehez is) es tanulni belole!!!!eselyt sem szabad adni Hogy ilyen helyzetek kialakuljanak!
    Hajra Falco!tegnap a jobbik,koncentraltabb,erosebb csapat nyert,Szombathelyen!ott ahol nehez megverni a csapatunkat (es nem a birok miatt)!
    Ennyi tortent!

     
  • 91delpiero152017december16.17:06ÚjVálasz
    Idézet: rouge
    Ford miért kapott tekót,
    ès Zsigeranovics a sok dumáért miért nem?
    ...

    Ford nem is kapott technikait! 3 technikai volt: Alekszics,Tóth,Kovàcs.

     
  • 90noni19902017december16.15:46ÚjVálasz
    Idézet: nostre
    A keretre egy példa Kovácsról Szombathelyen tavaly lemondtak. Most Perl játéka ellene igazolta, miért is.
    ...

    Ez viszont nem igaz, hogy lemondott volna Kovácsról a Falco, Ő írt alá már szezon közbe Szolnokra.
    Nem volt túl sportszerű, jobban mondva az, hogy ez ki is lett kommunikálva.

     
  • 89noni19902017december16.15:38ÚjVálasz
    Idézet: nostre
    A hozzászólások nagyobb része a bírókkal foglalkozik. Akár lehet jogos is jónéhány ítélet esetében. De önámítás e mögé bújni.
    ...

    Valahol itt az igazság.
    A technikaikból ráadásul nem is származott nagy előny, nagyon sok büntető kimaradt.
    A meccs előtt írtam, hogy a Szolnok jelenleg még előrébb tart - főleg védekezésbe - mint a Falco.
    Erre a második félidőbe bemutattak egy olyan védekezést, ami már kezd hasonlítani arra, ami elvárható egy ilyen kaliberű csapattól.Ezzel döntötte el a Falco valójában ezt a meccset.Támadásba meg csak hozni kellett a szokásosat.

     
  • 88nostre2017december16.15:25ÚjVálasz

    A keretre egy példa Kovácsról Szombathelyen tavaly lemondtak. Most Perl játéka ellene igazolta, miért is.

     
  • 87nostre2017december16.15:19ÚjVálasz

    A hozzászólások nagyobb része a bírókkal foglalkozik. Akár lehet jogos is jónéhány ítélet esetében. De önámítás e mögé bújni. A Falco erősebb kerettel, nagyobb rotációval rendelkezik, így könnyebben elbírja egy-egy meccsen valamely játékosának gyengébb napját valamint kevésbé fárad el a hajrára (,ha edzője jól rotál). A bajnokság végkimenele szempontjából - akárcsak a tegnapi meccsen - ez döntő lehet.

     
  • 86rouge2017december16.14:53ÚjVálasz
    Idézet: szombathely19
    Nezd meg az Andric videot....

    ...

    Te is nézd meg.

    4. másodperc: Boriszov könyököl a bírótól másfél mèterre....semmi fujás...

    Kettős mérce.

     
  • 85banane2017december16.14:50ÚjVálasz
    Idézet: rouge
    Andrics kiállítása jogos.

    De:
    1. Amikor Milót kiàllítottàk szinészkedésèrt, akkor miért nem nèztèk vissza a videót?

    2. Ha MILO esése szinészkedés volt, akkor Tóth Norberté is...
    ...

    Akkor meg volt magyarázva, hogy csürhe szar szabálytalan játékosaink vannak. Akkor szerintem most fordítva is fogadd el ezt a zseniális magyarázatot és engedd el.

     
  • 84hatton2017december16.14:43ÚjVálasz
    Idézet: rouge
    Technikai:
    OLAJ:3. FALCO:0

    Sportszerűtlen :
    OLAJ:2. FALCO:0

    Kiàllítás:
    OLAJ:1. FALCO:0

    Igen, erre azért mondható
    hogy óriási hazai pálya.


    ...

    Kiállítás nem volt jogos? Tóth Ádám technikaija nem volt viszont az szerintem.

     
  • 83rouge2017december16.14:32ÚjVálasz
    Idézet: szombathely19
    Az egy masik meccs volt! Tegnap a mi meccsunkrol volt szo es az Andric fajta esetrol.
    ...

    Oké, persze ne érts fèlre,
    ezt a meccset a bírói hibák nélkül is valszeg behúztátok volna,
    de nekünk nagyon bosszantó,
    ahogy ezek a bírók tönkreteszik a játèkot...és totál rànk szàlltak.

    És tudod egyszer ránk szàllnak,
    egyszer rátok...gondolj a tavalyi alba elleni döntőtökre...

    Nem jó ez így senkinek.

     
  • 82szombathely192017december16.14:28ÚjVálasz
    Idézet: moldovan465326
    Remélem akkor is ez lesz a véleményed,ha majd a te csapatod lesz a "szenvedő"fél.Mert hogy lesz ilyen,arra mérget veszek.Elég ha csak az Albával találkoztok...
    ...

    Emlekezz csak vissza nem is olyan reg pont a ligetben szortak meg minket tecnikaival. Mindenert azt kaptunk. Tuleltuk! Ti is tul fogjatok! :)

     
  • 81szombathely192017december16.14:18ÚjVálasz
    Idézet: rouge
    Andrics kiállítása jogos.

    De:
    1. Amikor Milót kiàllítottàk szinészkedésèrt, akkor miért nem nèztèk vissza a videót?

    2. Ha MILO esése szinészkedés volt, akkor Tóth Norberté is...
    ...

    Az egy masik meccs volt! Tegnap a mi meccsunkrol volt szo es az Andric fajta esetrol.
    A masik meccsen tortentekrol nem tudok nyilatkozni de egyben egyeterthetunk a magyar jatekvezetok kozott nagyon sokan mernek kettos mercevel. Sajnos sok a selejtes es ezert van, hogy ossze vissza fujkalnak.

     
  • 80rouge2017december16.14:11ÚjVálasz
    Idézet: szombathely19
    Nezd meg az Andric videot....

    ...

    Andrics kiállítása jogos.

    De:
    1. Amikor Milót kiàllítottàk szinészkedésèrt, akkor miért nem nèztèk vissza a videót?

    2. Ha MILO esése szinészkedés volt, akkor Tóth Norberté is...

     
  • 79rouge2017december16.14:08ÚjVálasz
    Idézet: szbalazs96
    Nem értem, talán van olyan szabály, esetleg "íratlan elvárás", hogyha az egyik csapatot technikai/sportszerűtlen ítélettel sújtják, akkor azt kompenzálni kell, hogy egyenlő legyen?
    ...

    “...Ugyanígy vélekedek a faultarányról is, ha egy olyan fiktív helyzet alakulna ki, hogy szinte kizárólag csak az egyik csapat vétene faultot, s az arány a végén 5-25 lenne, akkor az csalás?... “

    Tavasszal fel voltatok hàborodva,
    hogy a Ligetben elcsalták a meccseteket.
    Akkor minden szombathelyi a faultarànyra hivatkozott....beszèlhetnél velük...

     
  • 78szombathely192017december16.14:08ÚjVálasz
    Idézet: rouge
    Igazából az én bajom a kettős mèrce.
    ...

    Nezd meg az Andric videot....

     
  • 77rouge2017december16.14:05ÚjVálasz
    Idézet: prenoricum
    Ez a felsorolás látványos, csak semmit sem ér. Melyik eseteket vitatotd a fentiek közül? A kiállítás vitathatatlan, különösen az elmúlt fordulók kiállításainak fényében.
    ...

    Ford miért kapott tekót,
    ès Zsigeranovics a sok dumáért miért nem?

     
  • 76szbalazs962017december16.14:03ÚjVálasz
    Idézet: rouge
    Technikai:
    OLAJ:3. FALCO:0

    Sportszerűtlen :
    OLAJ:2. FALCO:0

    Kiàllítás:
    OLAJ:1. FALCO:0

    Igen, erre azért mondható
    hogy óriási hazai pálya.


    ...

    Nem értem, talán van olyan szabály, esetleg "íratlan elvárás", hogyha az egyik csapatot technikai/sportszerűtlen ítélettel sújtják, akkor azt kompenzálni kell, hogy egyenlő legyen?
    Gusztustalanabbul és sportszerűtlenebbül viselkedett a Szolnok, ezért nekik jártak a hibák.
    Ugyanígy vélekedek a faultarányról is, ha egy olyan fiktív helyzet alakulna ki, hogy szinte kizárólag csak az egyik csapat vétene faultot, s az arány a végén 5-25 lenne, akkor az csalás?
    Nem értem ezt a logikát. Ha csak az egyik csapat reklamál/verekszik és kap 6 technikait megérdemelten, a másik pedig egyet sem, akkor le lehet írni, hogy "TECHNIKAIK ARÁNYA 6:0", s el van rendezve?...

    (Egyébként a "cigányozásnak" és egyéb hasonlóknak én sem vagyok a híve, főleg, hogy összesen 6 ember ha eljött Szolnokról, véleményem szerint ezeket a proletár dolgokat más sportok képviselőinek kéne meghagyni, nem alapfeltétele ez a jó hangulatnak.)

     
  • 75prenoricum2017december16.13:54ÚjVálasz
    Idézet: rouge
    Technikai:
    OLAJ:3. FALCO:0

    Sportszerűtlen :
    OLAJ:2. FALCO:0

    Kiàllítás:
    OLAJ:1. FALCO:0

    Igen, erre azért mondható
    hogy óriási hazai pálya.


    ...

    Ez a felsorolás látványos, csak semmit sem ér. Melyik eseteket vitatotd a fentiek közül? A kiállítás vitathatatlan, különösen az elmúlt fordulók kiállításainak fényében. Aki az elmúlt három esetből nem vonja le azt a következtetést, hogy fejmagasságban nem kalimpálunk könyökkel, akkor az az öltözőben elgondolkodhat rajta. A technikaik meg szövegelésért voltak. Lehet számon kérni ítéletet, valamint megkérdezni, hogy miért volt fault valami, de nem fér bele, hogy Ádám a nagy mutogatás közepette meglöki a játékvezetőt (ez duma nélkül is technikai), vagy, hogy Kovács figyelmeztetés után sem hagyja abba a szövegelést, és fél percnyi monológ után megkapta a technikait érte. Alexicsét nem láttam, azt nem tudom miért kapta. A sportszerűtlen faultok meg szerintem pillanatra sem voltak vitathatók. Nem mondom, hogy nem maradtak bent lefújás nélküli hibák, de ezt mindkét oldalon számon kérhetik. Meccsen nem éreztem, hogy hazai pálya lenne, de majd visszanézem felvételről is. Azt is téves megállapításnak tartom, hogy a harmadik negyed a technikaik miatt ment volna el. Kimaradó büntetők, és azt követő támadások sikertelensége miatt nem tudott előnyt kovácsolni belőle a Falco. Szerintem sokkal többet számított, hogy az első két negyedben alig hibázott kettest a Szolnok. Pár perccel a félidő előtt mezőnyből 70% felett dobtak. Ezt az extrát nem tudták megismételni a második félidőben, emellett a lepattanók terén első félidőben meglévő hátrányt sikerült ledolgozni. Ezek szerintem sokkal jobban befolyásolták a meccset, mint az ide-oda elmaradt fújások. Ha valaki ebben próbálja megtalálni a csapata vereségében, akkor tévúton jár. Vojvoda gondolatával tökéletesen egyetértek a pályán mutatott fegyelmet illetően. Ha a Szolnok előre akar lépni, akkor az sokkal jobb irány.

     
  • 74rouge2017december16.12:50ÚjVálasz
    Idézet: hatton
    A nagy bírói csaláshoz csak annyit,hogy a fault arány 25-23 a büntető meg 23-30 . Ugye ez óriási hazai pálya :)
    ...

    Igazából az én bajom a kettős mèrce.

    Milót színèszkedèsért a múltkor kiàllították úgy,
    hogy a bírók nem néztèk vissza a videót, most meg Tóth Norbert Oscar-díjas alakítása felett elsiklanak,
    mintha semmi sem történt volna...
    illetve kiállítják Andricsot
    (ami jogos lehet, a mozdulat érhet kiàllítást, èn nem ezt vitatom,
    hanem Tóth Norbert technikaiját hiànyolom).

    Azt pedig, hogy Ford mire kapott tekót...nem tudom...ha pedig beszédért így nyomják a technikait, akkor Zsigeranovics miért nem kapott egyet sem?...

    Aki látta a meccset (és nem csak nézte), az tudja miről beszélek.

    Voja pedig nagyon úriember módjára nyilatkozott,
    holott mondhatta volna,
    hogy ha egy egàl körüli meccsbe így belenyulnak,
    tíz pontot oda tolnak a Falconak,
    akkor esélye sincs a “vétkes” csapatnak...

     
  • 73rouge2017december16.12:36ÚjVálasz
    Idézet: hatton
    A nagy bírói csaláshoz csak annyit,hogy a fault arány 25-23 a büntető meg 23-30 . Ugye ez óriási hazai pálya :)
    ...

    Technikai:
    OLAJ:3. FALCO:0

    Sportszerűtlen :
    OLAJ:2. FALCO:0

    Kiàllítás:
    OLAJ:1. FALCO:0

    Igen, erre azért mondható
    hogy óriási hazai pálya.

     
  • 72banane2017december16.11:43ÚjVálasz

    Úgy tűnik az Olaj az új ZTE... mindig őket bántják a csúnya bácsik. :,(

     
  • 71moldovan4653262017december16.11:15ÚjVálasz

    Az első negyed semmi másról nem szólt csak a könnyen befújt faultokról.Jó...kapott belőle a hazai csapat is,nem vitatom (Zsigeranovics leginkább),de a mi kulcsembereink szenvedték el a legtöbbet.Miló például egy percen belül kétszer is,vette a lapot és puhított a védekezésén.A bírók tudták és mindenki tudta ha nem védekeznek keményen a Falcó ellen,akkor egyszerüen szétdobják az ellenfelet és most ez történt.Na én így látm.Elfogult vagyok,nem vitatom,az vesse rám az első követ,aki nem ilyen a saját csapatával.

     
  • 70moldovan4653262017december16.11:10ÚjVálasz
    Idézet: szombathely19
    Nagyon elfogultan irsz. Visszaneztem a meccset meg az ejszaka folyaman es az elejen kiosztott faultok teljesen rendjen voltak.
    Nem kell belemagyarazni, hogy azert fujtak ratok mert....
    ...

    Remélem akkor is ez lesz a véleményed,ha majd a te csapatod lesz a "szenvedő"fél.Mert hogy lesz ilyen,arra mérget veszek.Elég ha csak az Albával találkoztok...

    Én nemcsak erről a meccsről írtam írtam le a véleményem,hanem arról hogy a szegedi meccs óta,tendenciózusan rá szálltak a bírók az Olajra.

     
  • 69vagasiteri2017december16.10:55ÚjVálasz

    Ki volt ez az elfogult pöcs kommentátor ? A hangját levéve volt csak nézhető a meccs!

     
  • 68szombathely192017december16.10:54ÚjVálasz
    Idézet: moldovan465326
    Erőltette Andricsot,amikor tudta hogy nem megy neki,feszült,ideges,flusztrált.Ennek ellenére a pályán hagyta Alekszics és ez lett a vége.
    ...

    Nagyon elfogultan irsz. Visszaneztem a meccset meg az ejszaka folyaman es az elejen kiosztott faultok teljesen rendjen voltak.
    Nem kell belemagyarazni, hogy azert fujtak ratok mert.... fault volt le kellett fujni.
    Andric konyokleset meg tobbszor visszajatszottak es van egy olyan kameraallas mely abszolut a birok donteset igazolja. Ezen szerintem nem ia kell tovabb ragodni. Boriszovot is ilyenert allitottak ki Pecsen es az is fujhato volt.
    Az uj szabalyok viszont nagyon veszelyesek is lehetnek ha nem egyforman alkalmazzak a birok. A beszedert Ti is megtapasztalhattatok a nemzetkozi kupaban egybil teko jar. Itt is probaljak ezt bevezetni de egyenlore meg nem sikerult szaz szazalekosan.

     
  • 67szombathely192017december16.10:49ÚjVálasz
    Idézet: drive
    Gratulálok a Falcó győzelméhez megérdemelték!
    ...

    Nem is olyan reg pont Szolnokon kaptuk meg ezt a fajta technikai invaziot. Remelem emlekszel.

     
  • 66moldovan4653262017december16.10:41ÚjVálasz
    Idézet: drive
    Gratulálok a Falcó győzelméhez megérdemelték!
    ...

    Erőltette Andricsot,amikor tudta hogy nem megy neki,feszült,ideges,flusztrált.Ennek ellenére a pályán hagyta Alekszics és ez lett a vége.Én nem tudom hogy miért nem lehet ezt a Taiwo srácot beküldeni ilyenkor,centerposzton ő is megoldott volna egy-két figurát.Na ezért nem jó edző ő...Sajnos a vezetők nem vették figyelembe,hogy Sopronban sem alakított jóformán semmit,ennek ellenére ő lett szerződtetve.Egyébként most még nincs nagy baj,Szombathelyen ki lehet kapni,csak hát engem leginkább a -18 zavar,ennyivel nem jobb csapat a Falco még otthon sem.

    A bírók.Ha van olyan tabella,hogy melyik csapat kapta a legtöbb sportszerűtlent,technikait,kipontozódást,akkor a Szolnoki Olaj toronymagasan vezeti a tabellát.Felvetődik a kérdés: ennyire durva csapat lenne az Olaj,vagy a bírók csalnak aljas módon ellenünk?Nagyon ránk vannak szállva,a tendencia folytatódik ha valaki nem állítja meg őket.Tenni kell ellene valamit,vagy ha nem változik a helyzet,vissza kel lépni a bajnokságtól,mert ennek így semmi értelme.Tudom hogy baromságot írtam,de rohadtul elkeserít hogy minden meccsen kiszórnak valakit közülünk.Ki következik: Vojvoda és Perry még nem volt az idén,vagy a két amerikai közül jön valaki?A tegnapi meccset megágyazták a Falcónak azzal,hogy mindjárt az elején megszórtak bennünket hibákkal,Miló például egy percen belül kettőt is kapott,okulva az előzményektől vissza is fogta magát,csakhát így semmi értelme a játéknak.

    Nem savanyú a szőlő,számítottunk rá hogy veszítünk az Arénában,csakhát nem minden hogy hogyan.Tóth norbi például megcsinálta azt a szinészi alakítást,amiért Milót kiszórták a mafc ellen.Megtehette?Igen meg is tette. CSAK AZ OLAJ!

     
  • 65heindrich2017december16.10:04ÚjVálasz

    Szégyen

     
  • 64drive2017december16.08:46ÚjVálasz

    Gratulálok a Falcó győzelméhez megérdemelték! Én már megértem jó pár évet és láttam is rengeteg meccset de olyant,hogy egy félidő alatt egyik csapat ellen 3 technikait 2 sportszerűtlent és egy kiállítást fújjanak és a másik oldalra meg semmit még nem láttam. Nem volt szüksége a filkónak erre mert úgy is jobb volt. Már írtam párszor,hogy a magyar kosárlabda rákfenéje a játékvezetők és a főnökük. Ettől függetlenül ha én lennék a szolnoki vezetők helyében a télen elküldeném Alekszicset,Andricsot és Philipet. Gyenge edző és az említett két játékos még nála is gyengébb!

     
  • 63vagasiteri2017december16.08:11ÚjVálasz
    Idézet: berecz33
    Gratulálok Szombathelyre,élmény volt nézni a Falco játékát!
    Jó és szimpatikus CSAPATOTOK van!
    ...

    Tudjuk, nektek a színházi előadás tetszik.
    A főhős Tóth Norbi színházi előadása, viharos tapsot váltott ki benned!

     
  • 62Beniben2017december16.08:10ÚjVálasz
    Idézet: berecz33
    Gratulálok Szombathelyre,élmény volt nézni a Falco játékát!
    Jó és szimpatikus CSAPATOTOK van!
    ...

    Úristen...szimpatikus? Jó, hát végülis ugyanaz a nő sem tetszhet mindenkinek...:))))

     
  • 61vagasiteri2017december16.08:06ÚjVálasz

    Felkészülési meccsünk volt a jövő heti Fiba Europe Cup meccsünkre ! :)
    Azt gyakoroltuk, hogy mit nem szabad majd csinálni Montenegróban ! :)
    Egyébként már jeleztem korábban, hogy ha nem erősítünk -- különösen centerposzton -- nem fogunk tudni kilépni a középszerűségből. Kevesen is vagyunk!!!!! Fiatalok beépítésére --erre az idényre --már elkéstünk.
    Hajrá Olaj!

     
  • 60atibacsi2017december16.07:26ÚjVálasz
    Idézet: berecz33
    Gratulálok Szombathelyre,élmény volt nézni a Falco játékát!
    Jó és szimpatikus CSAPATOTOK van!
    ...

    Igaz!

     
  • 59atibacsi2017december16.07:25ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    Olvassátok el Alekszics nyilatkozatát!!! Abban benne van minden!!! Egy tiszteletre méltó úriember! Tudja hogy balfaszok voltak! Ennyi!
    ...

    Igaz!

     
  • 58atibacsi2017december16.07:25ÚjVálasz

    Amikor a mérkőzés dinamikája a Falco részéről a norvég női kézilabda szintjére ért, elvesztettük a fonalat, ami főleg a csapatvédekezés impotenciájában teljesedett ki. Olyan ritmust váltott a vendéglátó, amire nem volt válaszunk. ROUGE- vel értek egyet, van ez így néha, belefér, menni kell tovább.Tetszett a magyar ellenfelek játéka, Perl végre tecnikás gyorsasággal egy- egyezett, Váradi jól dobott, Tóth spártaiként küzdött, Gonens ... / ez vicc /. Ezen a meccsen, ha az Olajnak fújtak volna a rigók, akkor sem nyertek volna. Én a magam részéről gratulálok az ellenfélnek, hazai pályán így kell játszani! Azért, mintha egy- két szolnoki játékos már otthon lenne fejben, és bontaná a csomagot a fa alatt. Tudjuk kik azok, egy kis beszélgetés, nem dorongolás, rájuk férne. Hajrá Olaj!

     
  • 57berecz332017december16.07:09ÚjVálasz

    Gratulálok Szombathelyre,élmény volt nézni a Falco játékát!
    Jó és szimpatikus CSAPATOTOK van!

     
  • 56nazol2017december16.06:13ÚjVálasz
    Idézet: helyedre
    Na már megint a leghűségesebb kutyám a leghangosabb!
    Az a viráglelked lenne már egy kicsit férfiasabb!
    Verekedtek, arcoskodtok majd amikor telibevágnak akkor megy a sírás...
    ...

    Írd már ide le nekem légyszives, hogy az Olaj szurkolók mikor és kikkel verekedtek utoljára! Verekedtek. Tudod, mikor indulatból beleütsz valaki arcába ököllel. Várom.

     
  • 55reggiemiller2017december16.00:26ÚjVálasz

    Olvassátok el Alekszics nyilatkozatát!!! Abban benne van minden!!! Egy tiszteletre méltó úriember! Tudja hogy balfaszok voltak! Ennyi!

     
  • 54zte_kk2017december16.00:07ÚjVálasz
    Idézet: Beniben
    Edző kéne Szolnokra...
    ...

    Majd 28-án leváltatjuk, mint az utóbbi években :)

     
  • 53C.Zvezda2017december15.23:52ÚjVálasz
    Idézet: moldovan465326
    Nem most osszák az érmeket,csak meg ne fázzatok Szegeden.
    ...

    De csak fázzanak meg!!

     
  • 52Piffinger2017december15.23:41ÚjVálasz

    várható volt!!!!

     
  • 51hatton2017december15.23:38ÚjVálasz

    A nagy bírói csaláshoz csak annyit,hogy a fault arány 25-23 a büntető meg 23-30 . Ugye ez óriási hazai pálya :)

     
  • 50Tobey2017december15.22:54ÚjVálasz

    Gratulálok a Falconak!

    Sajnos a meccset nem láttam :(

    Bár a tabellán átvettük a vezetést.....szép...jó....de messze még a vége :)
    persze gyönyörködni lehet, az ingyen van :D :))))

     
  • 49Kuvasz2017december15.22:52ÚjVálasz

    Tóthnak azonnal egy Jászai Mari díjat! A legnagyobb színészi tehetség a Magyar kosárlabdában!

     
  • 48reggiemiller2017december15.22:44ÚjVálasz
    Idézet: PécsiVesztes
    "A bírók rátok szálltak."
    Mikor megvertük a Falcot kétszeri hosszabbítás után, akkor a Falcora voltak "rászállva".
    Kipécézték maguknak a két élcsapatunkat.
    ...

    Ma nem fújtak nektek! Ki is kaptatok madárfióka!!!

     
  • 47lufi2017december15.22:43ÚjVálasz

    Az Olajt sújtó ítéletek szerintem: Andric esete tök egyértelmű, Tóth Á lenyomja a fejét a filkósnak,majd a bíró elé ugrik teátrálisan,Kovács szabálytalanul sem tudja megállítani Perlt,majd reklamál,Alexics meg beszólt gondolom,mert nem látszott,talán Ford esete nem volt jogos. A Filkó sokkal fegyelmezettebb volt.

     
  • 46hatton2017december15.22:36ÚjVálasz
    Idézet: bp001
    Grat a Falconak a győzelemhez!
    Az első félidő nyugisan csordogáló meccs volt. A harmadik negyedtől azonban teljesen mást láthattunk.
    ...

    Te csalódott kis hülye gyerek :) Tv-n nézted és fikázod a hangulatot :) Csend? Otthon biztos az volt :)

     
  • 45PécsiVesztes2017december15.22:33ÚjVálasz
    Idézet: rouge
    Gratula Szombathelyre,
    nem történt semmi különös,
    megyünk tovább, egy ilyen meccs belefèr,
    a Ligetben visszavágunk.
    ...

    "A bírók rátok szálltak."
    Mikor megvertük a Falcot kétszeri hosszabbítás után, akkor a Falcora voltak "rászállva".
    Kipécézték maguknak a két élcsapatunkat. Nem is tudom, hogy a mai meccs előtt milyen szisztéma alapján döntötték el, hogy melyikőtökre pikkeljenek... :-)

     
  • 44hatton2017december15.22:31ÚjVálasz
    Idézet: Sixman
    "Ui: a "nyugati" szurkolás nagyon "szép" volt, remélem értékeli a bizottság is!
    ...

    Amikor még kijárt a tábor nálatok mi ment? 20 perc szidás. Ne vergődj. Nincs már Stojan még sincs szurkolás.Hol vagytok?

     
  • 43lufi2017december15.22:21ÚjVálasz

    Jó meccs volt,győzött a több jó teljesítményt felmutató Falco. Az Olajban Perry,Ford,Voja extra,Milo jó,de a többi átlagos vagy gyenge.És ami nagyon fontos,a Falco csapatként is jobb volt ma. Vojvoda szépen összefoglalta egyébként a végén,és úgy van ahogy mondta.

     
  • 42helyedre2017december15.22:19ÚjVálasz
    Idézet: purple
    Ennek a játéknak, csak zakó lehetett a vége, igaz, a sporik is hozzátették a magukét. Grat a Szombathelynek, külön Tóthnak a művészi alakításokért, a szurkolótábornak az alpári rigmusokért.
    ...

    Na már megint a leghűségesebb kutyám a leghangosabb!
    Az a viráglelked lenne már egy kicsit férfiasabb!
    Verekedtek, arcoskodtok majd amikor telibevágnak akkor megy a sírás...
    Voja nyilatkozata szuper volt a végén!

     
  • 41noni19902017december15.22:12ÚjVálasz
    Idézet: donnarumma
    assziszt 18-13...lepatt 38-33 fault 25-23
    nem minden a stat,de a szamok nem hazudnak.
    Nekem tetszett a meccs:-)
    ...

    Statisztikáról jut eszembe....sokak szerint a Falco az egyéni játékra épít.
    Itt egy érdekes adat:
    Govens 6,5 assziszt meccsenként
    Perl 3,8
    Váradi 3,8

    Kendrick Perry a Szolnok elsőszámú irányítója, 3,4....

     
  • 40donnarumma2017december15.21:58ÚjVálasz

    assziszt 18-13...lepatt 38-33 fault 25-23
    nem minden a stat,de a szamok nem hazudnak.
    Nekem tetszett a meccs:-)

     
  • 39noni19902017december15.21:56ÚjVálasz
    Idézet: bp001
    Grat a Falconak a győzelemhez!
    Az első félidő nyugisan csordogáló meccs volt. A harmadik negyedtől azonban teljesen mást láthattunk.
    ...

    Ha viszont az Olaj-t elkísérő vendégszurkolók számára céloztál, akkor bocs.
    Voltak vagy 10-en...

     
  • 38noni19902017december15.21:54ÚjVálasz
    Idézet: bp001
    Grat a Falconak a győzelemhez!
    Az első félidő nyugisan csordogáló meccs volt. A harmadik negyedtől azonban teljesen mást láthattunk.
    ...

    Kevés néző???????????????????
    Csak egyetlenegy csarnokot mondj, ahol magasabb a nézőszám, mint Szombathelyen!

     
  • Idézet: bp001
    Grat a Falconak a győzelemhez!
    Az első félidő nyugisan csordogáló meccs volt. A harmadik negyedtől azonban teljesen mást láthattunk.
    ...

    Az Arena hangulatat kozel sem adja vissza a TV ez tapasztalat......a vendegszektor meg ures volt :(

     
  • 36purple2017december15.21:52ÚjVálasz
    Idézet: egismte1
    Grat a Falconak, megérdemelték a fújástól függetlenül. Fejben vmi nem stimmel Szolnokon, minden adott lenne, de egy határozottabb edző kellene, akit tisztelnek a játékosai és hallgatnak is rá.
    ...

    Mikor a német edző bedobta a törölközőt, más nagyon nem volt a piacon, maradt Alekszics. Ez van, ebből főzünk.

     
  • Fontos lehet meg ez a 18 pont ha a vegen esetleg egal lenne....

     
  • 34bp0012017december15.21:50ÚjVálasz

    Grat a Falconak a győzelemhez!
    Az első félidő nyugisan csordogáló meccs volt. A harmadik negyedtől azonban teljesen mást láthattunk. A Falco nagyszerűen védekezett, keményen, szervezetten (ami egyébként az Olaj jellemzője lenne..). Csapdáztak, az indításokat is rendre meg tudták úgy zavarni, hogy hibázzunk. Jobban akartak, és ez a játékukon is látszódott.

    Nálunk volt néhány olyan dolog ami nagyon felb..ott, pedig ahogy öregszem egyre magasabb az ingerküszöb:) Hogy lehet egy ilyen profi játékosokból álló csapat ilyen fegyelmezetlen. Teljesen mindegy mit fújnak nem lehet beszedni ennyi technikait, sportszerűtlent egy negyed alatt. Ezzel az egész játék, a hozzáállás, minden megbomlik és nagyon nehéz újra összerakni. Nem is sikerült. Andric szörnyű volt ma is. Kovács mint ha pályán sem lett volna. Phillipnek meg minden esze a tincsein csüngött. 18 mp-el a vége előtt mint egy őrült rohan a gyűrű felé. Persze kihagyja, az ellentámadásból meg kosár. Lehet, hogy majd ez számít az alapszakasz helyezésnél. Ész az 0.

    Ebben a szezonban ez volt a leggyengébb játékunk. Konkrétan a második félidő. És az egész fegyelmezetlenségek sorával kezdődött. Tök mindegy mit fújnak a bírók, nem ezzel kellene foglalkozni meccs közben mert pont ezért fog szétesni a játék. Minden technikai egy öngól.

    A játékvezetés gyenge volt, sem mi, sem a hazaik nem lehetnek velük elégedettek. Kicsit olyan érzésem van, hogy ahogy gyorsul a kosárlabda úgy a hazai bírók egyre több hibát vétenek.

    A hangulat méltatlan volt a rangadóhoz. Nem csak a kevés néző miatt, hanem a sokszor uralkodó csend és a ellenfél szidalmazásában kimerülő gyenge szurkolás miatt. Egy ilyen győzelemnél a legtöbb helyen állva ünneplik a csapatot a végén, nem az ellent osztják. Körmenden sem szeretik jobban az Olajt, de azért az a hangulat más dimenzió..

    Szolnokon majd visszavágunk.
    Hajrá Olaj!

     
  • 33egismte12017december15.21:48ÚjVálasz

    Grat a Falconak, megérdemelték a fújástól függetlenül. Fejben vmi nem stimmel Szolnokon, minden adott lenne, de egy határozottabb edző kellene, akit tisztelnek a játékosai és hallgatnak is rá. Ez éppen úgy probléma lehet a bajnokság végén is.

     
  • 32olimpiautca1a2017december15.21:47ÚjVálasz
    Idézet: moldovan465326
    Valóban megérdemeltétek a győzelmet.Eléggé bénák voltunk,viszont belejátszhatott ebbe,hogy már az elején megszórtak bennünket annyi hibával,hogy egyszerüen nem lehetett mást játszani.
    ...

    Az elején, pontosabban az első félidőben mondjuk pont inkább a Falcót szórogatták meg semmilyen faultokkal, nem az Olajt, még ha igazából jól is jöttek ki abból, hogy Zsigeranovicsot öt perc alatt elintézték a sporik. A fordulás után változott a helyzet.

     
  • 31donnarumma2017december15.21:47ÚjVálasz
    Idézet: rouge
    Hoppá...az a valaki jön mèg a Ligetbe...
    ...

    meg az Arenaba is;-)

     
  • 30pirosf2017december15.21:46ÚjVálasz
    Idézet: moldovan465326
    Nem most osszák az érmeket,csak meg ne fázzatok Szegeden.
    ...

    Benne van,nem tagadom :)

     
  • 29noni19902017december15.21:46ÚjVálasz
    Idézet: feribacsi
    Pártatlanként néztem a meccset. Úgy látszott, hogy a 3 spori ma is magára akarta vonni a figyelmet. Borzasztó módon tolták a Falcot, sajnos.
    ...

    Azt elárulnád, hogy mivel tolták annyira a bírók a Falco szekerét?

     
  • 28pirosf2017december15.21:45ÚjVálasz
    Idézet: rouge
    Hoppá...az a valaki jön mèg a Ligetbe...
    ...

    Kétszer is! Minimum...:)

     
  • 27moldovan4653262017december15.21:44ÚjVálasz
    Idézet: pirosf
    Grat a Falconak!

    Hoppá...valaki átvette a vezetést a tabellán! :)
    ...

    Nem most osszák az érmeket,csak meg ne fázzatok Szegeden.

     
  • 26rouge2017december15.21:42ÚjVálasz
    Idézet: pirosf
    Grat a Falconak!

    Hoppá...valaki átvette a vezetést a tabellán! :)
    ...

    Hoppá...az a valaki jön mèg a Ligetbe...

     
  • 25purple2017december15.21:42ÚjVálasz
    Idézet: donnarumma
    legyszi Szolnok szurkolokent ne reklamalj sportszeru szurkolasert!Igen, volt ami nem volt szep,de alszentnek tunik a dolog..kaptunk mi ott mar parszor hideget,meleget!
    ...

    Gratuláltam is a győzelemhez, a többit is tartom-

     
  • 24moldovan4653262017december15.21:41ÚjVálasz
    Idézet: donnarumma
    Gratulalok mind a ket csapatnak..messze atlag feletti merkozes volt.
    A jv k a szokasos sok tevedessel fujtak.
    ...

    Valóban megérdemeltétek a győzelmet.Eléggé bénák voltunk,viszont belejátszhatott ebbe,hogy már az elején megszórtak bennünket annyi hibával,hogy egyszerüen nem lehetett mást játszani.Épp mondtam a társamnak Andric könyökösénél hogy ezért szórták ki Sejficet Pécsen...hát nem is úsztuk meg.Más kérdés,hogy életszerűt alakított Norbi,mert ekkora ütéstől illet volna vérezni.Gratulálok neki az "élete meccséhez".

     
  • 23szolnokibasket2017december15.21:41ÚjVálasz

    Andric és Milo amit az idén művel, az talán a B csoportba elegendő.Ha van egy kis önkritikájuk, nem veszik fel ebben a hónapban a fizetésüket.
    Szekulovic szerintem a legjobb edző a hazai bajnokságban.

     
  • 22rouge2017december15.21:41ÚjVálasz

    Gratula Szombathelyre,
    nem történt semmi különös,
    megyünk tovább, egy ilyen meccs belefèr,
    a Ligetben visszavágunk.

    A harmadik negyedben dőlt el a mèrkőzès, amikor kaptunk három tekót, ez azért ritka egy szemèt fújás volt a sporik rèszèről...
    Norfleet belevezeti a labdát Tóth Ádámba, az meg mutatja a bírónak,
    ès erre kap egy tekót....igy azért nem szoktak fújni egy csapat ellen
    (itt 3 tekó ès 2 sportszerűtlen, amott meg semmi...).
    Ezek a fújàsok meg is törtek minket,
    ès a Falco van annyira jó csapat,
    hogy ezt ki is hasznàlja.

    Nyilván a bírók rànkszálltak, úgyhogy most nagyon át kell beszélni a dolgokat, ès a továbbiakban teljesen màs mentàlis hozzáàllàsra lesz szükség.

    MINDÖRÖKKÉ OLAJKA!

     
  • 21miska2017december15.21:39ÚjVálasz

    Alekszics meg a stábja egyszerűen súlytalan egy Szolnok szintű csapatnál a rend fenntartására.
    Tekintély az, ami hiányzik!
    Milosevics nem hozza amit előzetesen mindenki várt tőle, de nála van remény rá, hogy jobb lesz, de ez az Andrics meg a Tarik Phillip egyenlőre reménytelennek tűnik!

     
  • 20pirosf2017december15.21:39ÚjVálasz

    Grat a Falconak!

    Hoppá...valaki átvette a vezetést a tabellán! :)

     
  • 19donnarumma2017december15.21:37ÚjVálasz
    Idézet: purple
    Ennek a játéknak, csak zakó lehetett a vége, igaz, a sporik is hozzátették a magukét. Grat a Szombathelynek, külön Tóthnak a művészi alakításokért, a szurkolótábornak az alpári rigmusokért.
    ...

    legyszi Szolnok szurkolokent ne reklamalj sportszeru szurkolasert!Igen, volt ami nem volt szep,de alszentnek tunik a dolog..kaptunk mi ott mar parszor hideget,meleget!
    az megvan hogy Toth kimutatta a f@rkat a kispadrol, amire elkezdték szidni??
    Na mind1..meccs elott Te mondtad,semmi nem szamit csak az eredmeny;-)

     
  • 18nazol2017december15.21:36ÚjVálasz

    Sosem jó érzés kikapni, de ez is csak egy alapszakasz meccs volt... A délszláv kontingensnek meccs előtt egy fél xanax nem ártana, bár ebben néha (!) benne vannak a gyökér bírók is, a nem konzekvens fújásaikkal. A lényegi dolgok úgy is a POban jönnek, addig még az Olaj-Alba-MTE-Falco négyes kipilinckázza egymás között h ki hol kezdi a kieséses szakaszt. Az igazi "tánc" az elődöntőkkel indul.
    Hajrá Olaj!

     
  • 17donnarumma2017december15.21:32ÚjVálasz

    Gratulalok mind a ket csapatnak..messze atlag feletti merkozes volt.
    A jv k a szokasos sok tevedessel fujtak.elismerem ma lehet tobbet tevedtek a javunkra,de nem hiaba zengte 4x az egesz csarnok hogy 3om h..e....
    Sztem ma jobbak voltunk es Beni igazi vezer volt!Csak egy csatát nyertunk es messze meg a vege!Szep volt fiuk, hajrá Falco

     
  • Huuu de nagyon akart a csapatom jo volt nezni....Perl is magara talalt a masodik felidore ez dontonek bizonyult Toth Norbi szív jateka mellett.

     
  • 15purple2017december15.21:29ÚjVálasz

    Ennek a játéknak, csak zakó lehetett a vége, igaz, a sporik is hozzátették a magukét. Grat a Szombathelynek, külön Tóthnak a művészi alakításokért, a szurkolótábornak az alpári rigmusokért. És még ti parasztozzátok a zalaiakat? Ilyen taplók nincsenek csak Vasban.

     
  • 14helyedre2017december15.21:29ÚjVálasz
    Idézet: C.Zvezda
    Ja, mer nem Andric rontotta el az estét nem???
    Ma jobbak voltunk, nyertünk, király. Grat a csapatnak!
    Grat Vojának és Perrynek is, jól játszottak.
    ...

    Megadom! Így van.

     
  • 13Sixman2017december15.21:28ÚjVálasz
    Idézet: Ballfax
    Ha ránk szálltak a bírók, ha nem, ez akkor is borzasztóan gyenge, nulla, lélektelen abberált játék.
    ...

    "Ui: a "nyugati" szurkolás nagyon "szép" volt, remélem értékeli a bizottság is!" Erre én is ki szerettem volna térni hadd ne mondjak neveket de mindig megy az ócsárolás ide oda és még sincs levonás egyik oldalon se..

     
  • 12moldovan4653262017december15.21:28ÚjVálasz
    Idézet: Beniben
    Edző kéne Szolnokra...
    ...

    Hát mondasz valamit...Alekszics nem egy tudor a szakmában.Erőltette ezt a béna Andricsot,pedig a napnál világosabb volt már az elején,hogy ez nem az ő napja.Szekulovics sokkal jobban felkészült belőlünk,mint ő a Falcóból.Ehhez jön még a kiváló dobószázalék Váradiéktól,ami mondjuk ismert a hazai pályán.Talán Perry valamivel többet tehetett volna bele a közösbe,nem dobott egy hármast sem,erőltette a betöréseket,ami eleinte bejött neki,később már nem annyira.A bírókról nem mondok semmit,mert fölösleges,egyébként mindenhogy kikaptunk volna.CSAK AZ OLAJ !

     
  • 11rimo2017december15.21:28ÚjVálasz

    Gratulalok a Falconak.
    Nekem ez az "akarat" nem jött be.

     
  • 10mte012017december15.21:27ÚjVálasz
    Idézet: Ballfax
    Ha ránk szálltak a bírók, ha nem, ez akkor is borzasztóan gyenge, nulla, lélektelen abberált játék.
    ...

    keleten meg nincs is szurkolás...
    Grat a falconak!!

     
  • 9mrfox2017december15.21:27ÚjVálasz

    Ez az Andrics gyerek hatalmas XD
    Nem értem hogy mi a faszt keres még Szolnokon.
    A Falco jól játszott a "Gyula" megint hozta a formáját
    A bírok mai teljesítménye egy vicc. Olyan hibák voltak mind2 oldalt hogy csak na XD
    Remélem a két ünnep között még egyszer kikap a Szolnok nyugaton. :D
    HAJRÁ ZTE!!!

     
  • 8C.Zvezda2017december15.21:24ÚjVálasz
    Idézet: feribacsi
    Pártatlanként néztem a meccset. Úgy látszott, hogy a 3 spori ma is magára akarta vonni a figyelmet. Borzasztó módon tolták a Falcot, sajnos.
    ...

    Ja, mer nem Andric rontotta el az estét nem???
    Ma jobbak voltunk, nyertünk, király. Grat a csapatnak!
    Grat Vojának és Perrynek is, jól játszottak. Ha nem Milosevic, akkor Andirc az aktuális karate kid az Olajnál.

     
  • 7feribacsi2017december15.21:21ÚjVálasz
    Idézet: feribacsi
    BB1.hu (vasi lap): “Háromszor kapott ki magyar csapattól az Olaj ebben a szezonban, mindannyiszor a nyugati határszélen.”

    Négyszer kapott ki, hiszen egyszer Novgorodban is kikapott a Szolnok.
    ...

    Bocsánat, most olvasom, hogy magyar csapat.

     
  • 6feribacsi2017december15.21:19ÚjVálasz

    BB1.hu (vasi lap): “Háromszor kapott ki magyar csapattól az Olaj ebben a szezonban, mindannyiszor a nyugati határszélen.”

    Négyszer kapott ki, hiszen egyszer Novgorodban is kikapott a Szolnok. Nem tudtam, hogy Novgorod is Vas megye része.

     
  • 5Beniben2017december15.21:18ÚjVálasz

    Edző kéne Szolnokra...

     
  • 4helyedre2017december15.21:17ÚjVálasz

    Most már tudom, hogy mitől ilyen feszült a szolnoki B valami.
    Vannak példaképek. Milosevics, Andric!
    Gladiátorok! Van kitől tanulni!
    Ha nem megy tisztán,majd bunyózunk minden meccsen akkor!
    Haha! Na inkább Ps-zek a fiammal! Szánalmas ratyirambók!
    GRAT Szombathelyre!

     
  • 3feribacsi2017december15.21:17ÚjVálasz

    Pártatlanként néztem a meccset. Úgy látszott, hogy a 3 spori ma is magára akarta vonni a figyelmet. Borzasztó módon tolták a Falcot, sajnos. Véleményem szerint egyenlő fújással is nyertek volna a hazaiak, de így tetemes előnnyel tudtak nyerni. Sajnálom, hogy a 3 játékvezető elrontotta a mérkőzés képét. Hajrá magyarok!

     
  • 2Beniben2017december15.21:16ÚjVálasz

    Szöveccségcsapata!

     
  • 1Ballfax2017december15.21:14ÚjVálasz

    Ha ránk szálltak a bírók, ha nem, ez akkor is borzasztóan gyenge, nulla, lélektelen abberált játék. 3 tekó meg 2 sportszerűtlen egyszerűen megmagyarázhatatlan, azonnal raknám őket pad végére gondolkodni (de vagy 3 meccsig).
    Andric -100, ezt a Krisztofert nem tudta megverni +15 centivel és emellé még ez a tahó játék...
    Csak Voját és Perryt sajnalom, nem ilyen csapatot érdemelnek.
    Olaj!

    Ui: a "nyugati" szurkolás nagyon "szép" volt, remélem értékeli a bizottság is!

     

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!