Kétszeres hosszabbítás után nyert a Pécs

Pécs - Érdekes meccs volt.
 
 
 
 
 

Kétszeres hosszabbítás után nyert a Pécs

Pécs - Érdekes meccs volt.

Tudd meg gyorsabban a magyar kosárlabda legfontosabb híreit. Klikk és like a Facebook oldalunkat!


Zsigeranovics kosarára 8-0-val felelt a Pécs. Sok hibával játszottak a csapatok, nagyon gyenge volt a színvonal a meccs elején. A Falco dobott gyengébben, a 6. percben, 12-4-nél időt kért Szekulovics. A folytatásban parádéztak a vendégek, egészen egy pontra jöttek fel, az első negyed vége 20-15.

Simon triplája után először volt közte tíz, de Borisov azonnal felelt, mindkét csapat megszerezte tehát első távoli kosarát. Már 13 ponttal is vezettek a pontosabban célzó hazaiak, 40-27-nél megint időt kértek a vasiak. Aztán jött a fordulat, megint visszajött a meccsbe a Falco, Csirke Ferenc egy percen belül kétszer is időt kért, utoljára 44-37-nél, alig több mint egy perccel a vége előtt. Küszködtek, bár inkább szenvedtek a csapatok, több kosár már nem született a félidőben.

4-0-val kezdett a PVSK, Váradi 3+1-es akcióval válaszolt. Állandósult a tíz feletti különbség a két csapat között. 62-53-ról indult a záró(nak hitt) felvonás.

Három és fél perc után 13-7-es szériával rukkolt elő a Falco, Perl triplájával 69-66-nál időt kért Csirke. Sőt, Tóth középtávolijával már csak egy volt közte. Borisov triplájával 0-0 után ismét egál lett (71-71). Egy sportszerűtlen fault után Perl mindkettőt kihagyta, Váradi viszont nem sokkal később mindhármat bedobta (71-74). A 37. percben Borisovot – videózás után – kiállították a játékvezetők, könyöklésért. Megint elmentek a hazaiak, aztán ismét visszajöttek a sárga-feketék. Az utolsó másodpercekben, 84-82-nél Govensnek odaütöttek, mindkettőt bedobta, jöhetett a hosszabbítás.

Govens 2+1-es akciója megadta az alaphangot a ráadásban. Már-már úgy tűnt, megnyeri a meccset a Falco, de aztán a legvégén – a vendégek szerint teljesen érthetetlen módon - Simon három büntetőt dobott, amikkel 95-95 lett, jött az újabb hosszabbítás.

Norfleet triplájára Budimir válaszolt. A második hosszabbítás is sok izgalmat tartogatott. A végén a PVSK jött ki jobban, így nagy csatában, behúzta a rangadót a fehér mezes csapat. A vendégek több ízben is a játékvezetőket okolták a vereség miatt.

 
 

 

 
  • 83csaszolnok2017december11.17:28ÚjVálasz

    Nagyon erős csapat ez a Falco, hiszen az EUROCUP csoportkör 6. forduló MVP egyetlen percre sem fért be egy szimpla magyar bajnokira. Gondolom nem sérült mert alacsonyabb osztályban játszott. Így még nagyobb gratula a Pécsnek.

     
  • 82Falco19802017december11.03:49ÚjVálasz

    A VÉGE A ĹÉNYEG....

     
  • 81Falco19802017december11.03:46ÚjVálasz

    De legalább a Kristóf nagyot élvezett.Remélem.....

     
  • 80Falco19802017december11.03:40ÚjVálasz

    Csibe behúzta otthom a meccset.2x-es hosszaĺbítás után,a rigók össze-vissza füttyörésztek....

     
  • 79r_2017december11.00:39ÚjVálasz
    Idézet: kymie
    lesz olyan fordulo amikor nem a falco meccserol szolo tudositas lesz a kiemelt (kiveve amikor elverik oket 20 ponttal)?
    ...

    Nem lesz.

     
  • 78kymie2017december10.20:24ÚjVálasz

    lesz olyan fordulo amikor nem a falco meccserol szolo tudositas lesz a kiemelt (kiveve amikor elverik oket 20 ponttal)?

     
  • 77C.Zvezda2017december10.19:36ÚjVálasz

    Gratula a Pécsnek!
    Többet nem tudok..

     
  • 76r_2017december10.17:35ÚjVálasz
    Idézet: batman
    és kapott már ki igy a ZTE ott..Nem is olyan rég..szar a memóriád öreg...
    ...

    Köszönöm az egyetértést.

     
  • 75batman2017december10.17:23ÚjVálasz
    Idézet: r_
    Egyszer ZTE így kapna ki Szhelyen ketté állna a fületek. Meg összehozna 200 hozzászólást, hogy mit csaltak a Falconak... :DDD
    ...

    és kapott már ki igy a ZTE ott..Nem is olyan rég..szar a memóriád öreg...

     
  • 74bbence2017december10.15:50ÚjVálasz
    Idézet: pontaz04
    "Másrészt nem értem, hogy ha valaki kikéri magának a szörnyű bírói döntéseket, az miért lesz egyszerre rossz ember? Tűrje inkább csendben?
    ...

    Nem kell összemosni különböző emberek véleményét. Egy évvel ezelőtt sem gondoltam volna mást egy ilyen helyzetben.

     
  • 73r_2017december10.12:30ÚjVálasz
    Idézet: faradtkelet
    Ott voltam én a középszakaszban, így is kaptunk ki:)
    Sőt, az egyik hazai szektorban, mert csak ott volt már hely:)
    Ugyanazt a hazai pályát megkaptátok...
    ...

    Alátamasztottad te is, köszi.

     
  • 72Clyde2017december10.12:27ÚjVálasz

    1. A Falco engedte el Simont Pécsre, Simon bedobta a 3 büntetőt, s összesen 16-ot. Ezt Szombathelyen miért nem tudta?
    2. A Szekulovic mesteredző az időkérésekben hibázott, a videóbírót nem kérte ki, ellentétben Csirke Ferenc edzővel szemben.

     
  • 71raptor2017december10.11:52ÚjVálasz
    Idézet: pontaz04
    "Másrészt nem értem, hogy ha valaki kikéri magának a szörnyű bírói döntéseket, az miért lesz egyszerre rossz ember? Tűrje inkább csendben?
    ...

    Igen ez felettébb érdekes szerintem is!

     
  • 70raptor2017december10.11:51ÚjVálasz
    Idézet: panther
    Látom, nehezen emészted meg a vereséget, az utolsó mondatod kifejezetten rosszindulatú, de mondhatnám gusztustalannak is. Ha ilyet leírsz, magadat minősíted.
    ...

    Dehogy, a napnál is világosabb, hogy ő Szrecskó szeretője :)

     
  • 69panther2017december10.11:22ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    madár vagy fecsó!! a simon büntetőinél miért nem kértél videót baszki?! azzal gondolom tökéletesen egyetértettél hogy három büntetőt kaptatok a kettő (egysem) helyett?!
    ...

    Látom, nehezen emészted meg a vereséget, az utolsó mondatod kifejezetten rosszindulatú, de mondhatnám gusztustalannak is. Ha ilyet leírsz, magadat minősíted. Egyébként pedig miért nem azzal foglalkozol, hogy eleve miként lehet az, hogy az általad lenézett "kis csapat" kétszeri hosszabbításra kényszeríti a "nagy csapatot", amelynek költségvetése sokszorosa a miénknek, amelyben az egyik legjobb magyar játékos pattogtat, amely tele van válogatott játékosokkal, stb. Vagy pont emiatt vagy frusztrált? Ezt mondjuk megértem! :)

     
  • 68hangahanna2017december10.09:45ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    madár vagy fecsó!! a simon büntetőinél miért nem kértél videót baszki?! azzal gondolom tökéletesen egyetértettél hogy három büntetőt kaptatok a kettő (egysem) helyett?!
    ...

    “remélem nem lesztek nyolc közelében sem”
    Milyen szép és kedves kívánság így karácsony közelettével!:)
    Sajnos el kell szomorítsalak ,légy erős és kemény ,de a tegnapi Pécsi játékot és akarást és a jó edzői döntéseket látván nem ,hogy a nyolc közé nem jutunk hanem,akár a legjobb négy között is lehetünk.Mint ahogy már régebben is említettem, semmi sem lehetetlen!Határ a csillagos ég!!!!!;)

     
  • 67baddog2017december10.09:11ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    madár vagy fecsó!! a simon büntetőinél miért nem kértél videót baszki?! azzal gondolom tökéletesen egyetértettél hogy három büntetőt kaptatok a kettő (egysem) helyett?!
    ...

    Mert ott A nagy Szekunak kellett volna a videót kérnie... De sajnos olyan nagy tudású, hogy nem kérte :( Brühühü

     
  • 66faradtkelet2017december10.08:50ÚjVálasz
    Idézet: r_
    Egyszer ZTE így kapna ki Szhelyen ketté állna a fületek. Meg összehozna 200 hozzászólást, hogy mit csaltak a Falconak... :DDD
    ...

    Ott voltam én a középszakaszban, így is kaptunk ki:)
    Sőt, az egyik hazai szektorban, mert csak ott volt már hely:)
    Ugyanazt a hazai pályát megkaptátok, csak ott a vendégeknek ezzel szemben nem adták meg a dicsőítő fújásokat...emlékszünk mi szerintem...3. negyeden keresztül vezet a vendég...5 támadás 3 támadó + 1 technikai...el is ment

     
  • 65purple2017december10.08:37ÚjVálasz

    Grat a Pécsnek, kiizzadták a győzelmet. Kár a jv-kre fogni, ide is, oda is tévedtek. Mondjuk az érdekes volt, ahogy Govens védekezett, de csak a 40-ik percben kapta az első személyit. Beharangozó címnek jobb lett volna, " A kis csapat elverte a nagy csapatot!" Hát igen. Ez már a pofátlanság határát súrolja. Hogy merészeli ezt egy Pécs?

     
  • 64pontaz042017december10.08:04ÚjVálasz
    Idézet: bbence
    Igazad van. Az, hogy a döntőbe vezette a csapatot az elhanyagolható dolog. Az ezüst nem is számít eredménynek.
    ...

    "Másrészt nem értem, hogy ha valaki kikéri magának a szörnyű bírói döntéseket, az miért lesz egyszerre rossz ember? Tűrje inkább csendben?"
    A múlt szezonban mintha ezt egy kicsit máshogy gondoltátok volna :)

     
  • 63pecs2017december10.06:27ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    madár vagy fecsó!! a simon büntetőinél miért nem kértél videót baszki?! azzal gondolom tökéletesen egyetértettél hogy három büntetőt kaptatok a kettő (egysem) helyett?!
    ...

    Köszi a jókívánságot! Remélem sikerül majd feldolgoznod a tegnapot anélkül, hogy komolyabb kárt tennél magadban. Nagy kár lenne egy ilyen korrekt figuráért. :)

     
  • 62PécsiVesztes2017december10.06:04ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    A nagytudású pedagógus csirkét pedig ki kellett volna állítani!! Az 50 percből 45öt reklamált úgy, hogy mocskos hazai pályát kaptak!!! vicc vagy pali!
    ...

    Azt gondolom Ferire azt írni hogy " vicc ez a pali" nem pontos megfogalmazás. Ez közelebb áll a valósághoz: ez a pali az egyik legjobb edző jelenleg ( ha nem a legjobb)!
    Asszem ezt a tegnapi győzelem is megerősíti.

     
  • 61bbence2017december10.00:24ÚjVálasz
    Idézet: palinagi2
    Nincs igazad. :) Szerintem: a tavalyi csapat Bencével vagy Kálmánnal is döntőzik, csak kettőt írtam az utóbbi idők Falcos trénerei közül, de gyanítom bárki mással is.
    ...

    A nagycsapatos dologgal szerintem jó dologra tapintottál rá. A nagy csapatot szerintem nem úgy értette, hogy az első osztályban emelkedik ki a Falco. Inkabb, hogy ez nem egy megyei szintű csapat. Ezért kellene a csapatok színvonalához méltó bírói teljesítmény.

     
  • 60reggiemiller2017december10.00:12ÚjVálasz
    Idézet: Tobey
    "Érdekes meccs volt."

    szegény szerkesztőség. Mi mennyiség zsepi elfogyhatott..... :((((

    persze más meccsek nem "érdekesek" :D :))))

    jajj :(((
    ...

    Nafene.... Az érdekes jelző mellé csak egy körmendi leszboszi lát mögé furcsa dolgokat?! :)))))

     
  • 59palinagi22017december10.00:12ÚjVálasz
    Idézet: r_
    Miről beszélsz ember, nem is én írtam a 39.-et. Én csalom el a meccseket, vagy mi van?

    Olyan érzésem van veled, hogy nagyon akarsz valamit mondani. Aztán semmi értelme az egésznek.
    ...

    31 wazze, elírtam. De ha nem emlékszel a saját gondolataidra, akarhatom én bármennyire :D

     
  • 58reggiemiller2017december10.00:11ÚjVálasz

    madár vagy fecsó!! a simon büntetőinél miért nem kértél videót baszki?! azzal gondolom tökéletesen egyetértettél hogy három büntetőt kaptatok a kettő (egysem) helyett?! gondolom ezt kérted, ezt beszéltétek meg a bíró haverjaiddal! vicc vagy haver!! mutogasd csak a videót! kétszer bejött! 3x3as madár! remélem nem lesztek nyolc közelében sem!

     
  • 57Tobey2017december10.00:09ÚjVálasz

    "Érdekes meccs volt."

    szegény szerkesztőség. Mi mennyiség zsepi elfogyhatott..... :((((

    persze más meccsek nem "érdekesek" :D :))))

    jajj :(((

     
  • 56r_2017december10.00:05ÚjVálasz
    Idézet: palinagi2
    Nincs igazad. :) Szerintem: a tavalyi csapat Bencével vagy Kálmánnal is döntőzik, csak kettőt írtam az utóbbi idők Falcos trénerei közül, de gyanítom bárki mással is.
    ...

    Miről beszélsz ember, nem is én írtam a 39.-et. Én csalom el a meccseket, vagy mi van?

    Olyan érzésem van veled, hogy nagyon akarsz valamit mondani. Aztán semmi értelme az egésznek.

     
  • 55reggiemiller2017december10.00:04ÚjVálasz

    A nagytudású pedagógus csirkét pedig ki kellett volna állítani!! Az 50 percből 45öt reklamált úgy, hogy mocskos hazai pályát kaptak!!! vicc vagy pali!

     
  • 54reggiemiller2017december10.00:03ÚjVálasz
    Idézet: palinagi2
    Nincs igazad. :) Szerintem: a tavalyi csapat Bencével vagy Kálmánnal is döntőzik, csak kettőt írtam az utóbbi idők Falcos trénerei közül, de gyanítom bárki mással is.
    ...

    Nincs igazad :) Az általad említett két edző (baszki mester és Lacika) soha semmilyen eredményt nem értek el edzőként. Ellentétben Szrecsko Szekulovics mesteredzővel, aki a Falco TÖRTÉNETÉNEK VALAHA VOLT LEGSIKERESEBB EDZŐJE. Bajnoki cím, bajnoki ezüst, kupaezüstök fűződnek a nevéhez, a Falco irányításával soha nem végzett a legjobb, top4en kívül!! Ezt senki nem mondhatja el magáról! Hajrá Szrecsko! Hajrá Falco! Csak így tovább! Az nevet a végén, aki a végén nevet! Tavaly a sok tökfej ilyenkor azt hitte bajnok lesz! És mi lett? A Falco seggét nézték júniusban!! Most is így lesz! Türelem bajnoki címet terem! Egy zseniális ember és egy zseniális mesteredző!

    Ui.: bencze :DDDD vicc!!!!!

     
  • 53palinagi22017december09.23:42ÚjVálasz
    Idézet: bbence
    Igazad van. Az, hogy a döntőbe vezette a csapatot az elhanyagolható dolog. Az ezüst nem is számít eredménynek.
    ...

    Nincs igazad. :) Szerintem: a tavalyi csapat Bencével vagy Kálmánnal is döntőzik, csak kettőt írtam az utóbbi idők Falcos trénerei közül, de gyanítom bárki mással is. Jó és éhes csapat volt a tavalyi Falco, sokminden összejött, de valami hiányzott az aranyhoz, pedig a város, a csapat és a szurkolók mindent megtettek. Persze ne rúgjuk ki az edzőt az ezüst után, valószínű ő is megtette amit tudott, ennyit tudott... Szerintem.
    Azért rossz ember, mert a többi csapatot degradálja! A Jázsberény vagy a Deac is ugyanolyan bíráskodást érdemel, de még a megyei meccseket se csalják el! Elfogadhatatlan amit Banán írt(39.hsz), az ilyen hozzáállás miatt fordulhat elő, hogy az nb1-ben is állandóan a bírókkal kell foglalkozni! Bizonyos mérkőzéseket másképp fújnak... Sicc, tévedni lehet, de másképp, azaz szándékosan rosszul fújni?!? Hulljon a férgese, tisztítani kell a szakmát!

     
  • 52Langmann2017december09.23:17ÚjVálasz
    Idézet: bbence
    Igazad van. Az, hogy a döntőbe vezette a csapatot az elhanyagolható dolog. Az ezüst nem is számít eredménynek.
    ...

    Effektive nem a szornyu biroi donteseket kerte ki, hanem azt reklamalta hogy nem kapja meg a “nagycsapatnak” jaro elbiralast.

     
  • 51r_2017december09.23:07ÚjVálasz
    Idézet: benett
    Szemét bírók. Mit képzelnek ezek?Nem tisztelnek senkit?

    ...

    Köv. meccsen majd megóvjuk a saját zsűriasztalunkat is.

     
  • 50bbence2017december09.23:07ÚjVálasz
    Idézet: palinagi2
    A FALCO NAGY CSAPAT! Nem lehet rossz ítéletekkel, hibás játékvezetői felfogással vagy bármi mással súlytani! Még a sérülések is kerüljék el a városhatárt! SzégyenSzekulovics ennyit tudsz.
    ...

    Igazad van. Az, hogy a döntőbe vezette a csapatot az elhanyagolható dolog. Az ezüst nem is számít eredménynek.
    Másrészt nem értem, hogy ha valaki kikéri magának a szörnyű bírói döntéseket, az miért lesz egyszerre rossz ember? Tűrje inkább csendben?
    A magasember hiányossággal mindenki egyetért, Govens kérdésben pedig valószínűnek tartom, hogy a szerződésében van, hogy kötelező hatalmas mennyiségű játékidőt kapnia.

     
  • 49benett2017december09.22:55ÚjVálasz
    Idézet: palinagi2
    A mester azt mondta: “nem vagyunk kiscsapat” Én hiszek neki, ha valaki, ő már csak tudja... :)))
    ...

    Szemét bírók. Mit képzelnek ezek?Nem tisztelnek senkit?

     
  • 48palinagi22017december09.22:48ÚjVálasz
    Idézet: benett
    ,Bocs még új vagyok. A falkó az nagy csapat?
    ...

    A mester azt mondta: “nem vagyunk kiscsapat” Én hiszek neki, ha valaki, ő már csak tudja... :)))

     
  • 47benett2017december09.22:41ÚjVálasz
    Idézet: palinagi2
    A FALCO NAGY CSAPAT! Nem lehet rossz ítéletekkel, hibás játékvezetői felfogással vagy bármi mással súlytani! Még a sérülések is kerüljék el a városhatárt! SzégyenSzekulovics ennyit tudsz.
    ...

    ,Bocs még új vagyok. A falkó az nagy csapat?

     
  • 46szombathely192017december09.22:38ÚjVálasz
    Idézet: baddog
    A Falco tavaly kb így jutott el a döntőig, és most pont nem csak a ZTE elleni produkcióikra gondolok!
    ...

    Kb 1 eve frocsogtok hogy mi folyik nalunk. Vki kerte masoljatok be az altalatok vitatott szitukat.
    Semmi....
    Baszki mester az orrotoknal fogva vezet benneteket. Volt olyan zegi ismerosom aki azzal fogadott milyen hazai palyatok volt... mondom lattad? Nem, csak olvastam.
    Na errol ennyit. Ha majd ala is tudjatok tamasztani azokat a hibakat amikre hivatkoztok akkor van ertelme beszelgetni. De egy lepes vagy be nem fujt faultot ne feszegessetek mert az ide-oda alapon mukodik.

     
  • 45Godking2017december09.22:33ÚjVálasz
    Idézet: Csapajev elvtárs
    "Ahhoz képest, hogy tavasszal döntőt játszottunk, nem értettem, hogy miért ilyen fiatal játékvezetőt kaptunk, ráadásul nem vagyunk kiscsapat, hogy ilyen ítéletekkel sújtsanak minket.
    ...

    Miért, szerinted a VB döntőt ugyanazok fújják mint a selejtezőt?
    Amúgy tök mindegy, ezt az első félidőben b@sztuk el.

    Viszont azért jelzés értékű, hogy szinte minden meccs után megy a bírózás. Nem hiszem el hogy ezeket nem lehet szankcionálni valahogy.

     
  • 44palinagi22017december09.22:25ÚjVálasz

    A FALCO NAGY CSAPAT! Nem lehet rossz ítéletekkel, hibás játékvezetői felfogással vagy bármi mással súlytani! Még a sérülések is kerüljék el a városhatárt! SzégyenSzekulovics ennyit tudsz. Szép a hazai veretlenség, de ha mindenki megkapná azt a hazai pályát, mint tavaly ti, nem lenne vendég győzelem! Néhányan Szombathelyen már az egekig magasztaltátok, pedig pont semmi extrát nem csinált. Megnyerni a döntőt, na az eredmény lett volna, így csak asszisztált egy sikeres évhez. Szakmai munkát kérnétek számon rajta, nagyon jó és erős csapat a Falco, de nem egységes, extra kisemberek mellett nagyon kevés amit a palánk alattiak nyújtanak. Szinte minden meccsetek után felmerül, miért nem pihen többet Govens, nem működik a rotáció?! Baszki mester 2, két félszemű a vakok között :))
    Grat Pécsre! Nagyot játszottak, ilyen mérkősek kellenek a magyar kosárlabdának

     
  • 43r_2017december09.22:10ÚjVálasz
    Idézet: baddog
    A Falco tavaly kb így jutott el a döntőig, és most pont nem csak a ZTE elleni produkcióikra gondolok!
    ...

    Persze, tudom...nyugi.
    Ideje visszafeküdne a kórterembe.

     
  • 42baddog2017december09.22:04ÚjVálasz
    Idézet: r_
    Ha ezt nekem írtad, akkor rögtön alá is támasztottad.
    ...

    A Falco tavaly kb így jutott el a döntőig, és most pont nem csak a ZTE elleni produkcióikra gondolok!
    A Falcoban 4 általam nagyon tisztelt játékos van akiket nagyon szeretek régóta, de az a hányinger ami a szarénában folyamatosan megy az mindent visz!

     
  • 41rimo2017december09.22:00ÚjVálasz
    Idézet: r_
    "Miért ...egy kiscsapat meccsét másképpen kell fújni?? "

    Nem.
    Másképp fújják?
    Igen.

    Ezt mindenki tudja, de szerintem te nagyon jól tudod, hogy erre utalt.
    ...

    A MAFC-Olaj meccsen is a nagy csapatnak fújtak. A MAFC régi nagy. Az Olaj meg a kicsi.

     
  • 40r_2017december09.21:56ÚjVálasz
    Idézet: baddog
    Bocsi a 17-nek ment
    ...

    Ha ezt nekem írtad, akkor rögtön alá is támasztottad. Ha a mi meccsünkön véletlenül kettőt tévednek a javunkra akkor rögtön megjelenik az összes elmebeteg és elkezd összeesküvéseket gyártani, ellenkező esetben minden rendben.

     
  • 39baddog2017december09.21:54ÚjVálasz
    Idézet: PécsiVesztes
    Csirke Ferenc: – Szerintem az év meccsét játszottuk. A Falco ellen kellett, hogy harminckét-harminchárom percig kifogástalanul hajtottuk végre a megbeszélteket.
    ...

    Szrecsko! Ti nagy csapat vagytok mindenképp a sporik támogatását kellene élveznetek!
    Nem is értem ezt a nyilatkozatot hogy merte ebben a formában kimondani! Röhögőgörcs! "Nem vagyunk kiscsapat!" Értitek ezt? A kiscsapatokat lehet sújtani szar ítéletekkel? Vagy hol él ez az ember?

     
  • 38r_2017december09.21:50ÚjVálasz
    Idézet: Csapajev elvtárs
    Látom megint ráröpültél egy hozzászólásomra. :)) OK...nem gond.
    Akkor, azt is interpretáld légyszi, hogy azt hogyan kell értelmezni...
    ...

    Az szinte biztos, hogy félig érthetetlen volt amit mondani akart. De ez am egy nagyon lightos bírózás. Én legalábbis sokkal edzettebb vagyok ennél.

     
  • 37baddog2017december09.21:50ÚjVálasz
    Idézet: baddog
    Legalább végre átélhettétek, milyen nálatok BÁRMELYIK másik csapatnak játszani a 7 személyes csapatod ellen!
    ...

    Bocsi a 17-nek ment

     
  • 36hangahanna2017december09.21:50ÚjVálasz

    Öröm volt nézni , hogy majdnem mindenki aki a pályán volt 10pont felett dobott.Centereink extrák voltak.Kristófnak gratulálok a helytállásáért és a jó döntéseiért.Supi is megdobta a magáét ,védekezése pedig kiváló volt!Budimir 3pntosai is nagyon kellettek,Durham hozta a formáját.A bírók elött is le a kalappal , mind a két csapatnak igazságosan , szarul fújtak;).

    HAJRÁÁÁÁ PVSK!!!!!


    Ui.:A Falco egy nagyon szimpatikus csapat, sok remek játékossal , így még értékesebb a győzelem ...

     
  • 35baddog2017december09.21:47ÚjVálasz

    Legalább végre átélhettétek, milyen nálatok BÁRMELYIK másik csapatnak játszani a 7 személyes csapatod ellen!

     
  • 34Csapajev elvtárs2017december09.21:47ÚjVálasz
    Idézet: r_
    "Miért ...egy kiscsapat meccsét másképpen kell fújni?? "

    Nem.
    Másképp fújják?
    Igen.

    Ezt mindenki tudja, de szerintem te nagyon jól tudod, hogy erre utalt.
    ...

    Látom megint ráröpültél egy hozzászólásomra. :)) OK...nem gond.
    Akkor, azt is interpretáld légyszi, hogy azt hogyan kell értelmezni..."Ahhoz képest, hogy tavasszal döntőt játszottunk, nem értettem, hogy miért ilyen fiatal játékvezetőt kaptunk"
    Tényleg nem érzed egy kicsit sem gáznak ezt???
    Persze...lehet, hogy szarul fordították Szrecskó nyilatkozatát, és nem így értette.

     
  • 33PécsiVesztes2017december09.21:42ÚjVálasz
    Idézet: Csapajev elvtárs
    "Ahhoz képest, hogy tavasszal döntőt játszottunk, nem értettem, hogy miért ilyen fiatal játékvezetőt kaptunk, ráadásul nem vagyunk kiscsapat, hogy ilyen ítéletekkel sújtsanak minket.
    ...

    A gáznál is gázabb!

    A meccsről majd holnap.

     
  • 32Langmann2017december09.21:37ÚjVálasz
    Idézet: Csapajev elvtárs
    "Ahhoz képest, hogy tavasszal döntőt játszottunk, nem értettem, hogy miért ilyen fiatal játékvezetőt kaptunk, ráadásul nem vagyunk kiscsapat, hogy ilyen ítéletekkel sújtsanak minket.
    ...

    A szep, hogy nem is a fiatal volt a leghulyebb :D

     
  • 31r_2017december09.21:36ÚjVálasz
    Idézet: Csapajev elvtárs
    "Ahhoz képest, hogy tavasszal döntőt játszottunk, nem értettem, hogy miért ilyen fiatal játékvezetőt kaptunk, ráadásul nem vagyunk kiscsapat, hogy ilyen ítéletekkel sújtsanak minket.
    ...

    "Miért ...egy kiscsapat meccsét másképpen kell fújni?? "

    Nem.
    Másképp fújják?
    Igen.

    Ezt mindenki tudja, de szerintem te nagyon jól tudod, hogy erre utalt.

     
  • 30egismte12017december09.21:36ÚjVálasz

    Nem értem Srecsko nyilatkozatát. A FAlco nyilván nem kis csapat, attól még, hogy fiatal jv fúj, még nem jelenti azt, hogy hülye is. Kortól független sajnos a bírói kar teljesítménye egy kalap szar, minden fordulóban több meccs után is megy a szürkék anyázása, sajnos képtelenek követni a bajnokság színvonalat! Jó meccs lehetett, grat a győztesnek.

     
  • 29Csapajev elvtárs2017december09.21:34ÚjVálasz
    Idézet: PécsiVesztes
    Csirke Ferenc: – Szerintem az év meccsét játszottuk. A Falco ellen kellett, hogy harminckét-harminchárom percig kifogástalanul hajtottuk végre a megbeszélteket.
    ...

    "Ahhoz képest, hogy tavasszal döntőt játszottunk, nem értettem, hogy miért ilyen fiatal játékvezetőt kaptunk, ráadásul nem vagyunk kiscsapat, hogy ilyen ítéletekkel sújtsanak minket." (Szekulovics)

    Hát ez eléggé gáz nyilatkozat!!
    Vajon mi köze lenne a játékvezetők életkorának és küldésének ahhoz, hogy a Falcó tavasszal döntőt játszott?? Vagy ahhoz, hogy a Falcó nem kiscsapat?? Miért ...egy kiscsapat meccsét másképpen kell fújni??
    :))

     
  • 28PécsiVesztes2017december09.21:28ÚjVálasz

    Csirke Ferenc: – Szerintem az év meccsét játszottuk. A Falco ellen kellett, hogy harminckét-harminchárom percig kifogástalanul hajtottuk végre a megbeszélteket.
    Szrecsko Szekulovics: – Ahhoz képest, hogy tavasszal döntőt játszottunk, nem értettem, hogy miért ilyen fiatal játékvezetőt kaptunk, ráadásul nem vagyunk kiscsapat, hogy ilyen ítéletekkel sújtsanak minket. Jó mérkőzés volt. Sajnos az első félidőben elengedtük a Pécset, de azért utána vissza tudtunk kapaszkodni.

     
  • 27rouge2017december09.21:23ÚjVálasz

    Gratula a győztesnek.

    Ezt a Pécset mi hússzal vertük.

     
  • 26prenoricum2017december09.21:06ÚjVálasz

    Gratulálok a Pécsnek, a 110 pontot nem a hangyák hordták össze. A Falconak is, mert gyakorlatilag megteremtették a győzelem lehetőségét. A két itt felemlegetett faultról azt gondolom, hogy Govensnél simán keresztbeverték. Az egyértelmű fault. Kezet is kellett találni, onnan másképp nem ér a labdához. Az a védő hülyesége volt, hogy odapiszkált. A második hosszabbítást érő három dobás egyértelműen rossz döntés. Ha lett volna eszük, akkor Tóthra fújják, akkor nem lett volna vita, de mivel Perlre félpályánál, így az semmiképp sem lehetett három dobás. A sporik így döntöttek. Lelkük rajta. Majd jó lesz nekik tananyagnak, ha tanulnak egyáltalán valamiből. Amiatt bosszantó, mert ez sokba kerülhet a végelszámolásnál. Három vereséggel az élbolytól leszakadt a Falco.

     
  • 25falco20082017december09.21:00ÚjVálasz
    Idézet: r_
    Egyszer ZTE így kapna ki Szhelyen ketté állna a fületek. Meg összehozna 200 hozzászólást, hogy mit csaltak a Falconak... :DDD
    ...

    +1

     
  • 24hali792017december09.20:56ÚjVálasz

    az is érdekes volt,bár szerintem hármat is dobhatunk volna ott,mivel már Govens emelte a kezét dobásra:)
    kb.,mint Simon Kristóf:)

     
  • 23Langmann2017december09.20:56ÚjVálasz
    Idézet: szombathely19
    Keresztbe utott a Govens elott. Lehet hogy labdat is ert de ott a kez is elment.
    ...

    Kb egy szogbol lattam mint o, a hatan kivul semmi. Alairom hogy volt ott faut, latni nem latta. A Simon fele vegjateknal is elhiszem amit irtok, de amilyen keson jott a fujas, az a dobomozdulat volt.

     
  • 22szombathely192017december09.20:54ÚjVálasz
    Idézet: Langmann
    Nezd meg az a fautot amit a negyedik negyed vegen 3 masodpercnel Foldhazi befujt. Semmit nem latott, ket dobas es hosszabbitas. Szoval egyezzunk ki abban hogy a jvk hulyek, de csalas nem volt ;)
    ...

    Keresztbe utott a Govens elott. Lehet hogy labdat is ert de ott a kez is elment.

     
  • 21szombathely192017december09.20:52ÚjVálasz
    Idézet: Langmann
    Azert dobott harmat, mert dobomozdulat kozben kapta a Perltol. Okosan csinalta, kivetelesen a jetekvezetok szabalykovetok voltak.
    ...

    Perl faultolta. Utanna nekiugrott Norbinak es elhajitotta a labdat. 2 dobasnak kellett volna lennie de ezek a barmok 3-at iteltek igy meccsben tartottak a Pecset.

     
  • 20Langmann2017december09.20:52ÚjVálasz
    Idézet: hali79
    jó, össze-vissza fújtak,de valahogy a döntő szituknál mindig ellenünk..
    erről az utolsó faultról,meg továbbra is ugyanaz a véleményem...
    ...

    Nezd meg az a fautot amit a negyedik negyed vegen 3 masodpercnel Foldhazi befujt. Semmit nem latott, ket dobas es hosszabbitas. Szoval egyezzunk ki abban hogy a jvk hulyek, de csalas nem volt ;)

     
  • 19hali792017december09.20:49ÚjVálasz
    Idézet: Langmann
    Kint voltam, de megnezem otthonrol majd neten megegyszer :) de a fujas amugy szar volt. Pustahvar es Sarlija 5.
    ...

    jó, össze-vissza fújtak,de valahogy a döntő szituknál mindig ellenünk..
    erről az utolsó faultról,meg továbbra is ugyanaz a véleményem...

     
  • 18vagasiteri2017december09.20:49ÚjVálasz

    Hatalmas küzdés, rengeteg hibával, a bíróknak is nehéz dolguk volt.
    Nagy gratuláció a győztesnek!

     
  • 17r_2017december09.20:48ÚjVálasz
    Idézet: faradtkelet
    Aki azt mondja, hogy hazai pálya volta, annak tudnék adi egy ókulárét:)
    Mindkét oldalra össze-vissza fújtak.
    Ezen kívül az eddigi 10 forduló legjobb meccse volt, gratulálok mindkét csapatnak!
    ...

    Egyszer ZTE így kapna ki Szhelyen ketté állna a fületek. Meg összehozna 200 hozzászólást, hogy mit csaltak a Falconak... :DDD

     
  • 16raptor2017december09.20:48ÚjVálasz

    A Pécs nagy meglepetésre mezőnyben "egálra" hozta a meccset, centerben meg nyerte!
    De ez csak a szokásos Csirke féle hazai, sokan fognak még ott vért izzadni!

     
  • 15pursuit2017december09.20:48ÚjVálasz

    Elöször is gratula Pècsre !! Sajnos egyèb elfoglaltság miatt 56--41 nèl kapcsolödtam be a játèkba ès nem volt kètsègem az felöl hogy ez mèg nem lejátszott meccs!! Ki gondolta volna hogy ennyi játèkperc után is nem adja Magát egyik csapat sem !!
    de valahogy a Pècs ma jobb volt rengeteg 3 pontost kapott a Falco:( egyáltalán nem ijedtek meg a Falcotól valahogy Ők igazán akarták ami mindenki álma a cèl a győzelem !!

    Amúgy láttunk szèp megoldásokat mindkèt oldalon de menni kell tovább most majd jön a visszhang hogy idegenben szarul megy de srácok menjünk tovább tavaly is leirták a csapatot ès mègis oly sok ember kapott szèp pillanatokat a döntőben !!

     
  • 14arthas2017december09.20:45ÚjVálasz

    Gratulálok a Pécsnek Zalaegerszegről! Nagy meccs volt! A sporik meg újfent nem tudták milyen rendezvényen vannak...

     
  • 13Langmann2017december09.20:44ÚjVálasz
    Idézet: hali79
    nézd meg még egyszer...
    ...

    Kint voltam, de megnezem otthonrol majd neten megegyszer :) de a fujas amugy szar volt. Pustahvar es Sarlija 5.hibai kamu iteletek voltak, Pozsonyi mester vilagat nem tudta szokas szerint, a Pecs 5x harompontos kozbeni fautjainal ketszer mar a foldon volt a szombathelyi mikor odaertek, de attol dobas, Foldhazi mintha szarna bele az egeszbe. Attol
    Fuggetlenul egy hangulatos, jo meccs volt :)

     
  • 12faradtkelet2017december09.20:42ÚjVálasz

    Aki azt mondja, hogy hazai pálya volta, annak tudnék adi egy ókulárét:)
    Mindkét oldalra össze-vissza fújtak.
    Ezen kívül az eddigi 10 forduló legjobb meccse volt, gratulálok mindkét csapatnak!

     
  • 11nazol2017december09.20:42ÚjVálasz

    Ja, fél év kupaktanács, megítélik a kiállítást, oszt utána kocog át a Pécs palánkjához dobatni. Integetés, héjjhahó főnök úr, a másik csapat dob! :D Kabaré bazmeg! Öröm volt nézni, de azért jó, hogy nem az én csapatom játszott, mert különben szetbaszott volna az ideg. Alkalmatlan idióták.

     
  • 10hali792017december09.20:40ÚjVálasz
    Idézet: Langmann
    Azert dobott harmat, mert dobomozdulat kozben kapta a Perltol. Okosan csinalta, kivetelesen a jetekvezetok szabalykovetok voltak.
    ...

    nézd meg még egyszer...

     
  • 9Langmann2017december09.20:40ÚjVálasz
    Idézet: bbence
    Perl faultja utan meg futott 3 metert.
    ...

    Szerintem is Norbi csipovel akasztasara kellett volna fujni, de volt annyi esze hogy beleugrott egy “dobomozdulatba”

     
  • 8rimo2017december09.20:40ÚjVálasz
    Idézet: kunka
    Mindkét oldalra összevissza fütyörésztek, sok érdekes fújás volt.
    ...

    Nem láttam, de láttam Milo esetét!
    Miért, miért, miért!
    Következő meccs out.

     
  • 7bbence2017december09.20:38ÚjVálasz

    Perl faultja utan meg futott 3 metert.

     
  • 6Langmann2017december09.20:38ÚjVálasz
    Idézet: kunka
    Mindkét oldalra összevissza fütyörésztek, sok érdekes fújás volt.
    ...

    A szabalyok szerint konyokkel fejre, az kiallitas. Elerte a fejet, kivetelesen egy jo fujas a merkozesen :D

     
  • 5Langmann2017december09.20:37ÚjVálasz
    Idézet: hali79
    egyszerűen nevetséges Simon miért dobott 92:95-nél három büntetőt...vagy Perl faultolta(2 bünti) vagy Tóth Norbinak neki ment...(mi jövünk)...
    Hatalmas csalás volt!!!

    ...

    Azert dobott harmat, mert dobomozdulat kozben kapta a Perltol. Okosan csinalta, kivetelesen a jetekvezetok szabalykovetok voltak.

     
  • 4rimo2017december09.20:37ÚjVálasz

    Nem értem, hogy egy ilyen keretnél, miért kell Govensnek 50 percet játszani.

     
  • 3kunka2017december09.20:36ÚjVálasz

    Mindkét oldalra összevissza fütyörésztek, sok érdekes fújás volt.
    Persze gratula a Pécsnek, viszont Borisov kiállításával nem értek egyet, ennyi erővel sok játékost ki lehetett volna a meccsek folyamán.
    Még mindig a magyar bajnokság rákfenéje a bírói kar. Sajnos.

     
  • 2hali792017december09.20:35ÚjVálasz

    egyszerűen nevetséges Simon miért dobott 92:95-nél három büntetőt...vagy Perl faultolta(2 bünti) vagy Tóth Norbinak neki ment...(mi jövünk)...
    Hatalmas csalás volt!!!

     
  • 1Csapajev elvtárs2017december09.20:33ÚjVálasz

    Ez vaskos meglepetés!
    A játékvezetők megint "nagyot" alkottak. Össze-vissza fújkáltak, tönkretéve a meccset.

     

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!