Az újonc otthonában is simán nyert a Falco

Debrecen - Nem bírta el Jones és Lilov hiányát a DEAC.
 
 
 
 
 

Az újonc otthonában is simán nyert a Falco

Debrecen - Nem bírta el Jones és Lilov hiányát a DEAC.

Tudd meg gyorsabban a magyar kosárlabda legfontosabb híreit. Klikk és like a Facebook oldalunkat!


Több, mint öt perc csúszással indult az ötödik és a harmadik helyezett találkozója. Jahmal Jones helyett Tóth Bence, Ivan Lilov helyett pedig Velkey János játszott a hazaiaknál, igaz a másik oldalon is hiányzott egy légiós: Milos Borisov ugyan elvégezte a bemelegítést, de nem kockáztatta meg a játékát Szrecsko Szekulovics edző.

A honosítás előtt álló Darrin Govens triplájára Velkey válaszolt kisvártatva. Majd a tempójára is. Ezt követően egyre többet hibázott támadásban a Falco, a hazaiak könnyű kosarakkal meglógtak, az első negyed derekán már 13-7 volt az állás, a hetedik percben pedig Isaiah Armwood ziccerével 20-9. Időt kért Szekulovics, aki pályára küldte Ivan Zsigeranovicsot, a szerb center beállítása után sokkal keményebb lett a vendégek védekezése, 22-16-ra zárkózott az első negyed végére a Falco.

A második negyed is Govens triplájával indult. Másfél perc után, 24-23-nál időt kért a DEAC. 4-14-et futott ekkor a Falco, nem tudott mezőnykosarat szerezni a hazai gárda, mindössze négy Armwood büntetőt. Perl Zoltán 26-26-nál egy triplával kiegyenlített, Alekszandar Pustahvar büntetői pedig hosszú idő után újra vasi vezetést jelentettek. Átfutottak a szombathelyiek az újoncon, a 14. percben, 26-32-nél megint időt kellett kérnie Berényi Sándornak. Először lépett pályára az idei szezonban a bokasérüléséből visszatérő Bognár Kristóf, de ő sem tudott segíteni volt csapata ellen. Meglett a tíz is közte, sőt a félidőre 32-48-as állással mentek öltözőbe a csapatok. A Falco második negyede kísértetiesen hasonlított a múlt heti, Sopron elleni idegenbeli fellépéséhez… A sárga-feketék csapatként operáltak, Tóthon és Norfleeten kívül mindenki betalált az első félidőben, míg a hajdúságiaknál a 100 %-kal célzó, és 12 pontig jutó Velkey mellett a 10 pontos (igaz ebből 8 büntetőből született) Armwood vitte a pálmát.

Farkas Attila volt az első kosárszerző a fordulás után, majd Govens negyedik trojkáját jegyezte, Norfleet pedig az elsőt. 34-54-nél már húsz volt közte. Leült a meccs, kevesebb kosár esett, ez a vendégeknek kedvezett. 41-61-nél megint időt kért Berényi. Nem jött a fordulat, 49-71-ről indult a záró felvonás, a lényegi kérdések eldőltek.

A 35. percben Govens hatodik triplájával a harminc is meglett, majd rögtön utána a hetediket is bevágta az irányító. A végére lehetőséget kaptak a fiatalok is mindkét oldalon, ilyen arányban is megérdemelt szombathelyi siker született. A DEAC becsülettel küzdött, de két kulcsembere hiányában nem tudta a felvenni a versenyt esélyesebb riválisával.

 
 

 

 
  • 46palinagi22017november12.12:13ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    Te idióta hol mondtam én hogy nincs helye a Falcóban??? Már megint ferdítesz! Ne forgasd ki a szavaimat!
    ...

    reggiemiller igazi szurkoló!!! Minden szakmaiságot nélkülöző, mindent tudok és nekem van igazam mert én vagyok a leghangosabb, hozzászólásait élmény olvasni! :D Ne hagyd abba kérlek! :))) Szerencsére minden csapatnak van legalább egy ilyen okoskája, így még küzdened kell a legostobább címéért, de jó úton jársz ;)

     
  • 45benett2017november11.23:54ÚjVálasz

    Nem tudom miről vitáztok, de én a Banánnal vagyok.

     
  • 44enis2017november11.23:24ÚjVálasz

    Amikor Kálmán még a pályán volt, többet érzékelt a meccsből, mint Szekulovics a kispadról, és azt csinálták, amit ő mondott. Szekulovics neki köszönheti, hogy ma kelet-Európában sztáredzőnek számít. Kár a szombathelyi utánpótlásért, sok hozzáértő, helyi kötődésű, igazán lelkiismeretes ember bagóért sokat dolgozik érte, nem is eredménytelenül. Szekulovicsnak még a válogatott magyarok se kellettek. Most van 8 embere, ha fele kipurcan, majd négyen játszanak :-)

     
  • 43delpiero152017november11.22:47ÚjVálasz
    Idézet: banane
    Azért silverezhetnének(őszintén kit érdekel?), mert soha nem hagyta el a csapatát. Az aranyéremért sem.
    ...

    +1

     
  • 42mohacsimvp2017november11.22:41ÚjVálasz
    Idézet: Realista007
    Kálmán-Szekulovics-Váradi Kornél: három különböző kaliber.
    Kálmán Laci: 20 éven keresztül csinálta azt, amit Govens másfél éve.
    ...

    Szerintem ez a hsz van legközelebb a valósághoz, hogy azt ne mondjam, "realista". :) Egészen nyilvánvaló, hogy egy Perl meg Govens meg Boriszov meg Norfleet meg Tóth Norbi stb. stb. pénzben is más kategória, mint a Butoracok és Csomagicsok. Az is egyértelmű, hogy Szekulovics nem arról híres, hogy nála robbannak be a fiatalok. De, mindettől függetlenül Szekulovics kinevezése jó húzás volt, minőségi kerettel már többször bizonyított Szombathelyen. A tavalyi ezüst remek eredmény volt, és idén is megy a szekér.

     
  • 41noni19902017november11.22:38ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    Te idióta hol mondtam én hogy nincs helye a Falcóban??? Már megint ferdítesz! Ne forgasd ki a szavaimat!
    ...

    Hát itt:

    "Nagyon helyesen felmérte hogy neki esélye sincs egy topcsapatban többet játszani (nem véletlenül nem hívta a Körmend, Olaj,Alba sem) ezért egy nyolcért kaparó Pécshez igazolt ahol többet tud játszani. Ahol kivételesen az ő posztján nincs légiós talán a mezőnyben egyedüliként! Ennyit erről...
    Ugye nem baj ha én inkább nézek helyette egy Perl Zolit? :)"

    Azt sem tudod, hogy mit írtál 10 perccel ezelőtt.

    Amúgy meg ez a tipikus magyar ember...inkább istenít egy jöttment szerbet, mint egy tehetséges magyar fiatalt!
    Sajnos a nemzetünk halálra van ítélve!

     
  • 40egismte12017november11.22:29ÚjVálasz

    Folytassátok még légyszi! Tetszik!!! :-)

     
  • 39Realista0072017november11.22:27ÚjVálasz

    Kálmán-Szekulovics-Váradi Kornél: három különböző kaliber.
    Kálmán Laci: 20 éven keresztül csinálta azt, amit Govens másfél éve. Tehát az új szupersztárunknak még 18,5 évet kell ugyanazon a szinte kosárlabdázni, hogy Lacival egy lapon említsük. Aztán Laci több mint két szezonon át volt számomra inkább sikeres, mint sikertelen vezetőedző ugyanennél a Falcónál. Ha majd Szekulovics mandátuma lejárt, akkor mindenképpen megérdemelné, hogy újra ő legyen a vezetőedző. Ha erre sor kerül, meglátjátok, hogy lényegesen magasabb szinten fog majd dolgozni, mint az előző ciklusában.
    Szekulovics: A klub másik legendája. Sokkal több tiszteletet érdemel, mint amit ti tanúsítatok iránta. Ha majd lejár a mandátuma, akkor kell majd az utódjáról gondolkodni. Addig hadd csinálja saját belátása szerint a munkáját.
    Váradi Kornél: Tanulási fázisban van. Várjuk meg, hogy hogyan teljesít Sopronban. Túl fiatal, éretlen még vezetőedzőnek. Le kellene 5-6 évet húznia utánpótlásban, és utána válna aktuálissá a vezetőedzői státusz.
    Hajrá Falco! Hajrá Magyar Kosárlabda!

     
  • 38tmmate2017november11.22:22ÚjVálasz

    Néztem az első félidőt. Ebből az élményből az a véleményem, hogy ilyen Armwood szintű centerhez hasonló nem sok pattogtatott kis hazánkban a parketten.

     
  • 37reggiemiller2017november11.22:18ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    Amúgy meg itt jön ki az, hogy egy testnevelésből felmentett vagy, hogy egy Simon Kristófra azt mondod, hogy nem való egy Falco-ba.
    Csak azt látod...
    ...

    Te idióta hol mondtam én hogy nincs helye a Falcóban??? Már megint ferdítesz! Ne forgasd ki a szavaimat! Én azt mondtam hogy nincs esélye többet játszani egy top csapatban, mint ahogy azt a mellékelt ábra is bizonyítja!
    A testnevelésből felmentett pedig te vagy, ha ezt nem látod be!
    Én nem azt látom, hogy hússzal megverünk egy kiscsapatot a Szrecskóval, hanem hogy újra kosárláz van miatta a városban (amit leromboltak előtte két év alatt…), és újra topcsapat van Szombathelyen!
    Mások is írták már: fejezd be, ne égesd a Falcót!

     
  • 36banane2017november11.22:03ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    Hatalmas +1 köszönöm!
    Ráadásul ő csinált Lacikából is bajnokot! Ha ő nincs még most is kapná(nk) a Szilver Lackót...
    ...

    Azért silverezhetnének(őszintén kit érdekel?), mert soha nem hagyta el a csapatát. Az aranyéremért sem.
    Ez az ok, amiért én őt tartom a legnagyobbnak a Falconál és ezért szúrja a szemem ha folyamatosan lejáratják, többségében minden alap nélkül.

     
  • 35szombathely192017november11.22:03ÚjVálasz
    Idézet: ForzaFalco
    NA MOST FEJEZD MÁR BE AZ ÁMOKFUTÁSOD ITT KÉRLEK!!! Hajrá Falco!
    ...

    Pedig ebben igaza van. Kedden kupameccs Szolnokon lehet tobbet kellett volna pihenni par jatekosnak.

     
  • 34szombathely192017november11.22:01ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    A játékosoknak én is örülök, de hagyjuk azt a hülyeséget, hogy Szrecsko miatt vannak itt.
    Én az edzői hibák sorozata miatt vagyok kiakadva.
    Ma pl.
    ...

    Ebben igazad van de Sreckonal felejtsd el a fiatalokat. Sosem volt hires arrol, hogy batran nyuljon hozzajuk.

     
  • 33ForzaFalco2017november11.22:01ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    A játékosoknak én is örülök, de hagyjuk azt a hülyeséget, hogy Szrecsko miatt vannak itt.
    Én az edzői hibák sorozata miatt vagyok kiakadva.
    Ma pl.
    ...

    NA MOST FEJEZD MÁR BE AZ ÁMOKFUTÁSOD ITT KÉRLEK!!! Hajrá Falco!

     
  • 32noni19902017november11.21:59ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    Figyi ennek a hiperszuper tehetségnek a kiesőjelölt(!) MAFC elleni teljesítményét láttad? :DDD
    Ha nem akkor mutizom: 22 perc 0 pont 2 lepattanó 2 eladott labda 4 fault és 3 gólpassz.
    ...

    Amúgy meg itt jön ki az, hogy egy testnevelésből felmentett vagy, hogy egy Simon Kristófra azt mondod, hogy nem való egy Falco-ba.
    Csak azt látod, hogy 20-al megverünk egy kiscsapatot a Szrecskoval...
    Meg tök fasza megynyerni a 20. ezüstérmet!

     
  • 31noni19902017november11.21:54ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    Figyi ennek a hiperszuper tehetségnek a kiesőjelölt(!) MAFC elleni teljesítményét láttad? :DDD
    Ha nem akkor mutizom: 22 perc 0 pont 2 lepattanó 2 eladott labda 4 fault és 3 gólpassz.
    ...

    Nincs légiós a posztján?
    :-DDDDDDDDDDDDD
    Befejeztem veled, bocs...

     
  • 30noni19902017november11.21:50ÚjVálasz
    Idézet: fibakc
    Hagyjad mar...Bognar is hatalmasat jatszott ma igen!(tudom serult volt)...Simon jatszik egy 8-ert kuzdo csapatban...itt masok a celok!jatszottak Lacinal a fiatalok igen!a 8 .
    ...

    A játékosoknak én is örülök, de hagyjuk azt a hülyeséget, hogy Szrecsko miatt vannak itt.
    Én az edzői hibák sorozata miatt vagyok kiakadva.
    Ma pl. miért nem lehetett már a harmadik negyedbe betenni a fiatalokat?Nem egyszerre mindet, hanem folyamatosan egyet-egyet?
    Miért 2 perccel a vége előtt kell 4-et egyszerre a pályára küldeni?
    Így semmit nem fognak fejlődni...

     
  • 29reggiemiller2017november11.21:45ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    Az a fiatal keveset játszó szupertehetség, aki Szrecsko miatt koccolt innen, ma a Pécs legeredményesebbjeként 16 pontot rámolt be az EC-ben meccset sem vesztő Körmend ellen.
    ...

    Figyi ennek a hiperszuper tehetségnek a kiesőjelölt(!) MAFC elleni teljesítményét láttad? :DDD
    Ha nem akkor mutizom: 22 perc 0 pont 2 lepattanó 2 eladott labda 4 fault és 3 gólpassz. Akkor is kiemelted?
    Vagy az Alba ellen? Tudod azon a meccsen amikor 40el földbe döngölte a Pécs a bajnokot és csak az nem dobott pontot aki nem akart! 2 pont 3 lepattanó 4 eladott labda és 5 gólpassz.
    Nagyon helyesen felmérte hogy neki esélye sincs egy topcsapatban többet játszani (nem véletlenül nem hívta a Körmend, Olaj,Alba sem) ezért egy nyolcért kaparó Pécshez igazolt ahol többet tud játszani. Ahol kivételesen az ő posztján nincs légiós talán a mezőnyben egyedüliként! Ennyit erről...
    Ugye nem baj ha én inkább nézek helyette egy Perl Zolit? :)

    Ja még valami: Fiatal? :DD Tudod hány éves??? Idősebb mint Zolika és Beni! Még valamit szeretnéél?

     
  • 28reggiemiller2017november11.21:39ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    Bohóc csoport, olasz első osztályú csapattal meg egy világbajnok Katic-al felálló Oestendével....
    Nyizsnij Novgorod meg egy légiós nélküli csapat.Tudod, akiket a Szolnok 26-al küldött haza.
    ...

    Na erről beszéltem... Lehet hogy nem tűnt fel de az oroszoknál van egy Stevan Jelovac nevű 28 éves 208 centis szerb center aki korábban a következő csapatokban fordult meg: Mega Vizura, Crvena zvezda, Antalya, JuveCaserta, Lietuvos rytas és CAI Zaragoza. Csupacsupa szar nevek... És bizonyára akkor az is elkerülte a figyelmedet hogy ellenünk játszott egy bizonyos Vladimir Veremenko 33 éves 208 centi belorusz válogatott, Euroligás játékos aki 12 évet húzott le a ruszkiknál. Ő nem játszott Szolnokon, hozzájuk menetből mentek, hozzánk úgy hogy két hete pihentek tehát eleve a feltételek sem ugyanazok voltak! De ferdítsél csak tovább...

     
  • 27fibakc2017november11.21:39ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    Az a fiatal keveset játszó szupertehetség, aki Szrecsko miatt koccolt innen, ma a Pécs legeredményesebbjeként 16 pontot rámolt be az EC-ben meccset sem vesztő Körmend ellen.
    ...

    Hagyjad mar...Bognar is hatalmasat jatszott ma igen!(tudom serult volt)...Simon jatszik egy 8-ert kuzdo csapatban...itt masok a celok!jatszottak Lacinal a fiatalok igen!a 8 .percben el is doltek a meccsek..az ellenfelek vezettek 20-szal,idegenben meg itthon is!de nem vitatkozok ilyen baromsagokrol veled!:)en orulok Szrecskonak,Perlnek,Varadinak,Govensnek...es a bajnokeselyes csapatunknak es a kozel telthazas arenanak!kelted itt feleslegesen a feszultseget!

     
  • 26noni19902017november11.21:33ÚjVálasz
    Idézet: fibakc
    Kalman Lacit ne emlitsuk egy lapon Szrecskoval az edzoi palyan!
    Ugyanugy Szrecskot se emlitettuk egy lapon Lacival jatekoskent!
    ...

    Az a fiatal keveset játszó szupertehetség, aki Szrecsko miatt koccolt innen, ma a Pécs legeredményesebbjeként 16 pontot rámolt be az EC-ben meccset sem vesztő Körmend ellen.
    Mi meg 6 emberrel akartunk kedden meccset nyerni egy 10 embert folyamatosan rotáló orosz csapat ellen.
    De magyarázd meg, magyarázd csak....

     
  • 25reggiemiller2017november11.21:33ÚjVálasz
    Idézet: fibakc
    Kalman Lacit ne emlitsuk egy lapon Szrecskoval az edzoi palyan!
    Ugyanugy Szrecskot se emlitettuk egy lapon Lacival jatekoskent!
    ...

    Hatalmas +1 köszönöm!
    Ráadásul ő csinált Lacikából is bajnokot! Ha ő nincs még most is kapná(nk) a Szilver Lackót...

     
  • 24banane2017november11.21:31ÚjVálasz
    Idézet: fibakc
    Kalman Lacit ne emlitsuk egy lapon Szrecskoval az edzoi palyan!
    Ugyanugy Szrecskot se emlitettuk egy lapon Lacival jatekoskent!
    ...

    Na látod pont az olyanok miatt mint te tettem hozzá, hogy nem Szrecsko ellen beszélek, hanem Lacit védem meg. De látom nem sikerült felérned.

     
  • 23banane2017november11.21:23ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    :DDDD
    Ha ugyanezt holnap Szrecsko is lenyilatkozza akkor elhiszed? Akkor az úgy is van?
    ...

    Na hát erről beszélek.

    A Dunnos sztori meg kb. akkor lenne jó, ha még Váradi meg Laci pluszban hozzátette volna, hogy az idény végén már nem akarunk a Falco padján ülni és a fizetésünk sem kell.
    Azzal a 3 játékossal 4-be mehettünk volna, nincs olyan ember aki inkább Butoracot meg Wrightot igazol.

     
  • 22fibakc2017november11.21:23ÚjVálasz

    Kalman Lacit ne emlitsuk egy lapon Szrecskoval az edzoi palyan!
    Ugyanugy Szrecskot se emlitettuk egy lapon Lacival jatekoskent!
    Nyerunk megint osszerakott nekunk egy komoly csapatot iden ti meg itt sirtok a Kalman Varadi edzoparosert jovore??:D..viccesekek vagytok...ti vagytok a fiatal keveset jatszo szupertehetsegek szulei baratai?
    Magyarokbol inkabb nezem jelenleg a Perl,Varadi,Toth harmast es Govenseket...
    Mint a Butoracz,Rundlenseket...szerencsere mar alig emlekszek rajuk...arra viszont igen hogy szinte ures volt az arena!
    Hajra Falco!grat a mai gyozelemhez!csak igy tovabb!

     
  • 21noni19902017november11.21:22ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    Az egy bohóc csoport volt... Itt egy orosz Nyizsnyij Novgorod van és a Szolnok! Bár ezek szerint neked a hasonlítási alapokkal komoly gondjaid vannak...
    ...

    Bohóc csoport, olasz első osztályú csapattal meg egy világbajnok Katic-al felálló Oestendével....
    Nyizsnij Novgorod meg egy légiós nélküli csapat.Tudod, akiket a Szolnok 26-al küldött haza.
    Nem vitatkozom most tovább veled, megmondtam, folytassuk inkább szerdán este az Olaj meccs után!

     
  • 20reggiemiller2017november11.21:22ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    Plusz a két válogatott játékost még tedd hozzá akiket Szrecsko még megkapott, csak a magyar bajnokságra.
    Laci meg tizenévesekkel a padon lépett ki a nemzetközi porondra plusz bajnokság.
    ...

    A felsorolás eleve vicces mert beletette az egyik oldalra Barhamat és Zsigeranovicsot akik szezon közben érkeztek de a másik oldalról lehagyta Relphorde, Burgess, Thomas és Rakics nevét... Ezt hívják elhallgatásnak, tudatos ferdítésnek! Vagy ha nem pontosan emlékszik rá akkor hozzánem értésnek. Csak emlékül: ebben a szezonban is volt két válogatott játékos ráadásul center (azok mindig drágábbak mint az alacsony posztosak) akiket Laci megkapott. Az más kérdés hogy rendkívüli érzékkel választotta ki őket mert egyik nagyobb sérült volt mint a másik! Plusz Thomast is sikerült félholtan leigazolnia! Ezt a szakmai hozzáértést…
    Ja egyébként Szrecsko nem megkapta Tóthot és Kovácsot hanem ők miatta igazoltak ide. Mert ismerték a szakmai tudását és szerettek vele együtt dolgozni. Ahogy azt többször el is mondták.
    A tizenévesekről meg annyit hogy akkor minek vállalta be a nemzetközi indulást ami jókora pénzköltség megint... Gondolom én hogy fegyvert nem tartottak a fejéhez!

     
  • 19reggiemiller2017november11.21:16ÚjVálasz
    Idézet: banane
    Még KL is nyilatkozta a Pécs elleni kupameccs környékén, hogy nagyon olcsó légiósaink vannak. Persze nem kell elhinni, biztos kamuzott és top pénzekért voltak itt.

    ...

    :DDDD
    Ha ugyanezt holnap Szrecsko is lenyilatkozza akkor elhiszed? Akkor az úgy is van?

     
  • 18noni19902017november11.21:15ÚjVálasz
    Idézet: banane
    Na jól van, ha szerinted a Rundles - Butorac - Comagic - Hallik - Wright ugyanolyan minőségi és drága volt mint a Medford - Govens - Barham - Pusthavar - Zigeranovic.
    ...

    Plusz a két válogatott játékost még tedd hozzá akiket Szrecsko még megkapott, csak a magyar bajnokságra.
    Laci meg tizenévesekkel a padon lépett ki a nemzetközi porondra plusz bajnokság.
    De mindjárt megmagyarázza reggie, figyelj csak...

     
  • 17reggiemiller2017november11.21:15ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    Hol nyújtottunk többet, elárulnád?
    Ugyanúgy nem jutunk tovább a csoportból ahogy akkor.
    Pedig Govens kb. egyedül keres annyit, mint az akkori légiósok összesen.
    Bajnoki arany?
    ...

    Az egy bohóc csoport volt... Itt egy orosz Nyizsnyij Novgorod van és a Szolnok! Bár ezek szerint neked a hasonlítási alapokkal komoly gondjaid vannak...
    Te egyébként a csapat ellen szurkolsz hogy kijelented nem jutunk tovább?
    Persze találd ki hogy Govens egymilliárdot keres... :D
    Szerdán este osztják az aranyérmet? Jó hogy szólsz nem tudtam!!

     
  • 16reggiemiller2017november11.21:12ÚjVálasz
    Idézet: banane
    Na jól van, ha szerinted a Rundles - Butorac - Comagic - Hallik - Wright ugyanolyan minőségi és drága volt mint a Medford - Govens - Barham - Pusthavar - Zigeranovic.
    ...

    Nagyon jó hogy felhoztad ezt a három légióst, nem tudom hogy véletlen vagy a direkt műve, de telitalálat volt. Dunnt Pantelicset és Csiricset is akartuk de én azt hallottam a szakmai stáb (Laci és Kornél) javaslatára nem szerződtettük mert úgy ítéltük meg hogy már öregek...
    Medford újonc volt Barham nem is volt itt a kezdésnél... Az anyagi csődbe jutó Marosvásárhelyről szerződtettük nem túl kimagasló stattal. Pustahvar sem volt tuti drága mint ahogy a szezon közben a szerb középcsapattól szerződtetett Zsiga sem!
    Bencze semmit sem nyomott két légióssal. Mond neked valamit Jancsikin neve? Egyébként ott volt Szabó Szöszi és Kálmán Laci is akik felértek egy-egy légióssal tudásra és anyagilag is...
    Nem mondtam hogy nincs pénz de ne túlozzunk már azzal hogy kimagaslóan több a lóvé mint Laci idejében. A különbség annyi hogy most szakma ül a padon.
    Ha nem lenne itt Szrecsko siker és eredmény sem lenne.

     
  • 15banane2017november11.21:07ÚjVálasz
    Idézet: banane
    Na jól van, ha szerinted a Rundles - Butorac - Comagic - Hallik - Wright ugyanolyan minőségi és drága volt mint a Medford - Govens - Barham - Pusthavar - Zigeranovic.
    ...

    Még KL is nyilatkozta a Pécs elleni kupameccs környékén, hogy nagyon olcsó légiósaink vannak. Persze nem kell elhinni, biztos kamuzott és top pénzekért voltak itt.

     
  • 14banane2017november11.20:59ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    Mi az hogy legfeljebb a nyolcra volt jó?? Ezt csak te gondolod így… Fordulókon keresztül vezettük a bajnokságot, a nemzetközi kupából is majdnem továbbmentünk. Na ne vicceljünk már! Kamu duma!
    ...

    Na jól van, ha szerinted a Rundles - Butorac - Comagic - Hallik - Wright ugyanolyan minőségi és drága volt mint a Medford - Govens - Barham - Pusthavar - Zigeranovic. Akkor szerintem itt tényleg fejezzük be, mert ez nem vezet sehova.
    Ja tényleg igazoljon pontkirályokat Lacika, megvolt rá a lehetősége. Biztos azért nem minket választott akkor Dunn, Pantelic, Ciric mert olyan marha sok pénzt kínáltunk nekik. Meg az azt megelőző kb. 5 évben is biztos direkt igazoltunk szar légiósokat. Bencze is tuti a hatalmas költségvetésünkben elmerülve nyomta végig a szezont 2 légióssal.
    Akármennyire is bele vagy szerelmesedve a kamu költségvetésekbe nekünk tavaly, vagy azelőtti év közepén ugrott meg a költségvetésünk.
    Ha nem lenne itt pénz Szrecsko sem lenne.

     
  • 13noni19902017november11.20:55ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    Köszönöm a szakmai múltadat így már mindjárt más a leányzó fekvése, bocsánat nem tudtam hogy ekkora spílerrel állok szemben! :D
    Ez a gárda már most többet nyújtott nemzetközi szinten mint az!
    ...

    Hol nyújtottunk többet, elárulnád?
    Ugyanúgy nem jutunk tovább a csoportból ahogy akkor.
    Pedig Govens kb. egyedül keres annyit, mint az akkori légiósok összesen.
    Bajnoki arany?Szerdán este beszéljünk majd erről!
    Várlak!

     
  • 12reggiemiller2017november11.20:43ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    Nem tartom magam egy Phil Jacksonnak, de:
    1990 óta járok Falco meccsre.Fociztam, kosaraztam fiatal korom óta, nem középiskolás szinten.
    ...

    Köszönöm a szakmai múltadat így már mindjárt más a leányzó fekvése, bocsánat nem tudtam hogy ekkora spílerrel állok szemben! :D
    Ez a gárda már most többet nyújtott nemzetközi szinten mint az!
    Ezzel a kerettel nem ezüstöt nyerünk hanem aranyat! Bármennyire is szurkolsz ellene! Nem röhögött rajtunk senki (max te), a körmend, a zete, a szolnok is a hátunkat nézte és csak irigykedett tavaly...
    Az ötből harmadszor fogunk akkor döntőzni ezzel a „szar”edzővel... :D
    Szerinted kellene ide ruganyos magasember? Ma pl ki nyerte meg a meccset nekünk? És Sopronban? IVAN szakikám!!
    Én nagyon is örülök hogy nem vagyunk körmend aki 2 gyengébb meccse után máris cserélgeti a légiósokat hanem itt TÜRELEM van ami meghozza a sikert! Lást tavaly is...
    Ha ennyit szidod Szrecskón kívül ki milyen eredményt ért el 1980 óta a Falco kispadján? Ja gondolom mindig csak nála voltak adottak hozzá a feltételek :DD

     
  • 11reggiemiller2017november11.20:37ÚjVálasz
    Idézet: banane
    Nagyon mellé beszélsz.

    -Nem mondtam, hogy nem jutottunk négybe de a keretben ez benne volt. Csalódás lett volna ha nem jön össze. Ellenben a Butoracos csapat legfeljebb a nyolcra volt jó.
    ...

    Mi az hogy legfeljebb a nyolcra volt jó?? Ezt csak te gondolod így… Fordulókon keresztül vezettük a bajnokságot, a nemzetközi kupából is majdnem továbbmentünk. Na ne vicceljünk már! Kamu duma! Eleve ha csak a nyolcra lett volna jó akkor minek indultunk el a FIBA kupában?!

    Meg mi az hogy semmi alapja annak a kimutatásnak? Ez annyira aranyos duma! Akkor szerinted honnan szülték? Hasraütés szerűen? Ezek a hivatalos adatok. Vagy szerinted valaki trükközik? És mégis hogyan tudna? 216 millió van feltűntetve. Miért szerinted mennyi volt?? 300-350?? :D

    Szeretnélek emlékeztetni rá hogy az általad felhozott Jászberény bizony tavaly szezon közben átesett egy edzőváltáson és volt hét légiósa (itt megintcsak a licensz díjak, repjegy, alap fizetés + szerződés felbontás…). Az árukat nyilván nem tudom de Bojics, Saddler és Protic is olyan előélettel érkezett oda, hogy biztos nem voltak olcsó jánosok…

    És ki tiltotta meg hogy év elején pontkirályokat igazoljunk anno? Senki… Az meg hogy levitézlett játékosokat igazoltunk évközben megintcsak sok mindent elárul a szakmáról… Lehet ugyanis extrákat is „kukázni” (lásd McKinney-Jones és társai)
    Ha pedig te benyalod azt hogy a városvezetés a legnagyobb királynak bármire is nemet mondott volna (mint ahogy soha nem is mondott…), akkor ez a vita a továbbiakban teljességgel értelmetlen…
    Említetted Kornélt is, sajnos az ő légiósválasztását megnézhetjük idén is… Valószínűleg ez már nem véletlen. (nálunk és Sopronban…)

    Szóval köszönöm mégegyszer, de maradjon a sikeredző!

     
  • 10istipisti2017november11.20:30ÚjVálasz

    Kellett most ez a győzelem nagyon, segítettek a körülmények is...

    Szreecskó-val kapcsolatban inkább semmit, hét közben leírtam a véleményemet !

    Grat. a győzelemhez !

     
  • 9noni19902017november11.20:22ÚjVálasz
    Idézet: banane
    Ja és még mielőtt kitalálnád, hogy Szrecsko ellen beszélek, nem! Laci mellet szólok.
    ...

    +1
    Marhára nem egyenlő feltételek között hasonlítgatjátok össze Szrecsko és Laci eredményeit!!!!!

     
  • 8banane2017november11.20:03ÚjVálasz
    Idézet: banane
    Nagyon mellé beszélsz.

    -Nem mondtam, hogy nem jutottunk négybe de a keretben ez benne volt. Csalódás lett volna ha nem jön össze. Ellenben a Butoracos csapat legfeljebb a nyolcra volt jó.
    ...

    Ja és még mielőtt kitalálnád, hogy Szrecsko ellen beszélek, nem! Laci mellet szólok.

     
  • 7noni19902017november11.20:00ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    Na ne! Azt ne! Soha többet!
    ...

    Nem tartom magam egy Phil Jacksonnak, de:
    1990 óta járok Falco meccsre.Fociztam, kosaraztam fiatal korom óta, nem középiskolás szinten.
    Nekem azért akárki ne magyarázza meg, hogy ez a Szrecsko féle csapat játékosállományba ugyanaz, mint amit Lacika a kezébe kapott első edzői évébe.
    Már most ki merem jelenteni, hogy ez a gárda semmivel nem fog többet hozni nemzetközi szinten.
    Ha meg ezzel a kerettel nyerünk megint egy ezüstöt?Öjöm bódóttág, de megint rajtunk röhög mindenki, hogy az ötből negyedik döntőnket bukjuk el az edzőnk makacssága miatt.
    A hülye is látja, hogy egy ruganyos magasember kellene a palánk alá aki leveszi a terhet a kisemberek alól, akiknek állandóan be kell segíteni a palánk alá, lepattanókat kell szedni helyettük, de Szrecsko második évébe követi el ezt a hibát csak azért, mert ez az Ő elveivel nem egyezik.
    Szép és jó, hogy ott vagyunk Szrecskóval az élbolyba, de ezüstből tele van a padlás.....

     
  • 6banane2017november11.19:41ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    1. Úgy beszélsz, mintha nem jutottunk volna négybe… Emlékeim szerint döntőt játszottunk.
    ...

    Nagyon mellé beszélsz.

    -Nem mondtam, hogy nem jutottunk négybe de a keretben ez benne volt. Csalódás lett volna ha nem jön össze. Ellenben a Butoracos csapat legfeljebb a nyolcra volt jó.

    -A kimutatásoknak semmi valóság alapjuk, az alapján mi a JKSE-vel vagyunk egy szinten. Aki ezt benyalja az no comment.

    -A játékoscserék év közben történtek és nem az év elején igazoltunk tavalyi pontkirályokat(Govens). De a többi légiósunk is minőségben messze felülmúlta az egy évvel korábbit és akkor még a két új magyar válogatottról nem is beszéltem. Az tény, hogy év közben megnyílt valahonnan egy pénzcsap, de abból is már csak sérült levitézlett játékosokra futotta. Év elején sokkal egyszerűbb nagy merítésből válogatni.

     
  • 5reggiemiller2017november11.19:32ÚjVálasz
    Idézet: banane
    "egy olyan csapattal, amely viszont nem hiszem, hogy lényegi különbség lett volna az egy évvel korábbihoz képest…"

    Ez egy vicc. A Butoracos csapat meg sem közelítette a tavalyit. Minimálisan sem.
    ...

    1. Úgy beszélsz, mintha nem jutottunk volna négybe… Emlékeim szerint döntőt játszottunk. Többször is volt már itt szó arról a bizonyos kimutatásról, ahol a Falco a hatodik helyen állt az előző szezonban a költségvetéseket figyelembe véve… Akkor most miért is elvárás a négy? De még egyszer mondom, úgy lettünk másodikak, hogy 5 meccses döntőn veszítettünk. Az utolsó percekre visszajöttünk két labdára… Keress mást, amibe beleköthetsz!

    2. Nemhogy meg sem közelítette, hanem jócskán le is körözte! Csak fussál neki annak, mennyibe került anno a 9(!) légiós licenszének a díja, a 4 elküldött játékos szerződésbontásának költsége, a repülőjegyek, az alapbérek fizetése, a nemzetközi kupa, az utazások, stb… Brutál összeg! Egyedül a prémiumon tudtunk spórolni… Sajnos!

     
  • 4banane2017november11.19:19ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    Na ne! Azt ne! Soha többet!
    ...

    "egy olyan csapattal, amely viszont nem hiszem, hogy lényegi különbség lett volna az egy évvel korábbihoz képest…"

    Ez egy vicc. A Butoracos csapat meg sem közelítette a tavalyit. Minimálisan sem.
    A legjobb 4 elvárás volt a keret alapján tavaly.

     
  • 3RubinU212017november11.18:59ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    Kövezzetek meg Szrecsko fanok...
    ...

    Ezt te sem gondolod komolyan...

     
  • 2reggiemiller2017november11.18:57ÚjVálasz

    Na ne! Azt ne! Soha többet! Lacit tisztelem és szeretem, imádtam a játékát, de az edzői pályát előbb tanulja ki… Nem tudom mennyi különbség van a két csapat anyagi feltétele között, de láthattuk, hogy teljes légióscserével (azért ez nem volt olcsó) hol végeztünk. Legutóbb ezüstérmet szereztünk, egy olyan csapattal, amely viszont nem hiszem, hogy lényegi különbség lett volna az egy évvel korábbihoz képest…
    Egyszóval minden tökéletes így, ahogy van! Gratula a csapatnak és a szakmai stábnak! A csendes többség mellettetek áll!
    „Küzdjetek a bajnoki címért!”

     
  • 1noni19902017november11.18:51ÚjVálasz

    Kövezzetek meg Szrecsko fanok, de a félidőben agyonnyert meccsen tényleg 5 percet érdemelnek a tehetségesnek mondott fiataljaink?
    Jövőre Váradi-Kálmán edzőpárost akarok hasonló anyagi feltételekkel!!!!!!!!

     

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!