A második negyedben megfojtotta a Falco a Sopront

Sopron - A vasiak idén is a hűség városában nyertek először idegenben. Továbbra is nyeretlen otthon a Váradi-legénység.
 
 
 
 
 

A második negyedben megfojtotta a Falco a Sopront

Sopron - A vasiak idén is a hűség városában nyertek először idegenben. Továbbra is nyeretlen otthon a Váradi-legénység.

Tudd meg gyorsabban a magyar kosárlabda legfontosabb híreit. Klikk és like a Facebook oldalunkat!


A vendégeknél a deréksérüléssel bajlódó Norfleet ezúttal sem játszott, Borisov viszont vállalni tudta a szereplést. 0-4 után Duvnjak, Zagorac és Watkins vezérletével 16-2-es szériát repesztettek a hazaiak, akik így az ötödik percben máris tízzel vezettek. „Holland módra”, 8-1-gyel felelt a Falco (17-14). Az első negyed után 22-14 volt az állás.

Szenzációs volt a hangulat, elsősorban a vendégeknek köszönhetően. Perl és Govens triplájával közeledett tovább a vendég, két és fél perc után, 22-20-nál azonnal időt is kért Váradi Kornél. 24-24-nél lett újra egál, majd Perl büntetőkkel visszavette az előnyt csapatának. 2-15-ös szériát futott a Falco, Govens trojkája után, 24-29-nél Váradi megint időt kért. A 18. percben Perl gól jó plusz egyes akciójával már 26-38 volt az állás, majd a reklamáló hazai kispad kapott technikait. A plusz egy büntetőt ugyan kihagyta Perl, de Govens bevágott egy triplát, 28-44-el zárult az első félidő.

Zsigeranovics kosara után már majdnem húsz volt közte. Ami késik, nem múlik, Govens távolijával ez is meglett (30-51). Perl is ellenállhatatlan volt, a 25. percben, 33-56-nál megint időt kért az SKC. A harmincat is súrolta a differencia. Az etap második felében aztán megtorpantak a sárga-feketék, de ez is belefért nekik, mert a Sopron játéka nem javult. Takács hármasával végül húszon belülre kerültek a hazaiak (42-61). Így is nagy csodára lett volna szükségük a hátralévő tíz percben.

Ez azonban elmaradt. Az elején Borisov próbálkozott, hol több, hol kevesebb sikerrel, majd néhány távoli dobással húsz körül tudta tartani a különbséget a Sopron. Aztán villant a Perl-Váradi duó, és az idősebb Váradinak megint időt kellett kérnie, mert harminc közelébe kúszott a differencia. A végén lehetőséget kaptak a fiatalok mindkét oldalon, a vasiak extra második negyedüknek köszönhetően, ilyen arányban is megérdemelten nyertek.

Váradi Kornél, a Sopron KC vezetőedzője: Gratulálok a Falcónak. Az első negyedben taktikailag tudtuk kontrollálni a mérkőzést, addig mi irányítottuk a játékot, utána viszont az ő akaratuk érvényesült és a nekik kedvező ritmusban zajlott a játék. Szünet után megpróbáltunk úgy kijönni, hogy szorossá tesszük a meccset, de a Falco visszaverte a kísérletünket. Minden héten, minden meccs kapcsán ugyanarról beszélünk. Megyünk tovább, de össze kell dugnunk a fejünket... biztos, hogy változtatásra van szükség. Sok sikert kívánok a Falcónak!

Szrecsko Szekulovics, a Falco-Vulcano Energia KC Szombathely vezetőedzője: Nagyon jól felkészültünk erre a mérkőzésre, és nagyon fontos idegenbeli győzelmet arattunk. Bár az erőltetett menet miatt kicsit fáradtak voltunk, és vannak kisebb sérülések is csapatunknál, ma mind védekezésben, mind pedig támadásban jól játszottunk. Sajnálom, hogy a Sopron most ilyen helyzetben van. Váradi Kornél nemcsak kollégám, barátom is, biztos vagyok benne, hogy lesz még sokkal jobb is a csapata.

 
 

 

 
  • 65superjoe2017november05.22:28ÚjVálasz
    Idézet: falco2011
    Én szerintem az egyik legjobban felkészült magyar edző. Nyilván kevés tapasztalattal.
    ...

    A papir az baromi fontos:):) nyilvan az allitja maga melle a jatekost es az nyeri meg a rangadot:D
    Tolem az lesz Varadi ami akar, de vszeg semmi....
    Mindig ezek a szovegek mennek:
    1. Ezekkel a jatekosokkal senki nem tudna mit kezdeni
    2. Ezekkel a jatekosokkal barki bajnok lenne
    Szoval sztem ep most mutathatna meg mit tud... Ha tud valamit;)

     
  • 64darius2017november05.21:31ÚjVálasz
    Idézet: zetomee
    Teljes mértékig biztos vagy benne, hogy Váradi szerződtette mindet? Azt hiszem a vezetőség-menedzserek-légiósok (kivéve Watkins) aranyháromszög a kritikán aluli játék okozója nálunk.
    ...

    +1

     
  • 63darius2017november05.21:31ÚjVálasz
    Idézet: angel69
    Te miről beszélsz? Ezt a szart ami most itt van a Váradi hozta létre! Minél előbb húzzon innen!
    ...

    Tavaly nem volt Váradi mégis csak a sz.p.s jutott. Vagy azelőtt. Pl mikor 25el mentünk Körmenden, majd sikerült kikapni mert Bavcic kihagyta a büntetőket.. de mèg lehetne sorolni. Itt nem a Váradi a hibás hanem a vezetőség. Azért nem mozdulunk előre semmit

     
  • 62angel692017november05.21:19ÚjVálasz
    Idézet: banane
    Ja meg pluszban Dzunics Lóránt és Keller mellé választ légiósokat. Tényleg tisztára olyan mint Kornél helyzete Sopronban. Vicc.
    ...

    Nem! Itt az a vicc hogy ez a Váradi gyerek még mindig itt van! Nem is értem, hogy a városvezetés miért tűri még el azt ami itt folyik!

     
  • 61banane2017november05.20:50ÚjVálasz
    Idézet: banane
    Gondolom maga Larry Bird lehetsz, hogy ilyen lazán balfácánozol le szakmabelieket.
    ...

    Ja meg pluszban Dzunics Lóránt és Keller mellé választ légiósokat. Tényleg tisztára olyan mint Kornél helyzete Sopronban. Vicc.

     
  • 60banane2017november05.20:47ÚjVálasz
    Idézet: larrybogyo
    Jampi Bácsi, Patonay "Putesz" Imre, Bane Dzunics, vagy az elmúlt 3 évben Gumiék nem tudom, hogy rendelkeznek-e ilyen FIBA licencel, de értettek, értenek hozzá...
    ...

    Gondolom maga Larry Bird lehetsz, hogy ilyen lazán balfácánozol le szakmabelieket. Egyébként a Falconál már bizonyította a nagy gumid hozzáértését, de legutóbb a Körmendnél sem a legszebb éveket élte vezetőedzői pozícióban. Dzunicsnak meg tényleg nagy hozzáértés kell, hogy lapát pénzből 5 cserével kiválassza a legjobbakat, már ha ő választja egyáltalán mert akkor idén nem teheti ki az ablakba.

    Nekem egyáltalán nem szívem csücske a Kornél, de ha a kettő között kellene választani akkor ja, inkább jöjjön ő mint gumi.

     
  • 59okara2017november05.20:18ÚjVálasz

    Pár hete írtam a régi soproni időkről, most látom a hozzászólásokból, hogy nem vagyok egyedül ezekkel a nosztalgikus gondolatokkal.
    Valakitől kaptam is egy beszólást, miszerint “ugye azért nem leszel öngyilkos”? :-)
    Nem, persze hogy nem, csak azért említem a régi időket és azokat az igazi SOPRONI sportélményeket, hogy a fiatalok tudjanak róla, micsoda érzéseket kaptunk akkoriban a játékosoktól,akik nagyrészt SOPRONIAK voltak és valóban a városukért hajtottak! Valaki felsorolta már a neveket, de ha kicsit korábbra, a 80-as évekre is visszatekintünk, akkor olyan játékosokat is meg kell említenünk, mint pl. Honti Öcsi, vagy Kinter Gyuri.
    Még korábbról pedig egy egykori ellenfél mesélte el, hogy akkoriban vonattal jártak a csapatok egymáshoz lejátszan a meccseket és a nagy derbiket követően együtt ették a virslit az ellenfelek... pénz nem volt, csak dicsőség, barátság és alázat az imádott sportág iránt!
    Nem mondom egy szóval sem, hogy jöjjenek vissza azok az idők, mert sok más tekintetben nem volt jó az a világ, de emberibb volt minden, így a kosárlabda is...
    Most az SKC állapota is olyan, mint a szeretett SOPRONÉ: az idegenek megmérgezik az értékeinket, anélkül, hogy tehetnénk ellene bármit is... de valóban tehetetlenek vagyunk?! Talán van már akkora a baj, hogy komolyan összefoghatna a SOPRONI közönség és a szokásos kényelmességet feladva közösen megfogalmazzunk legalább egy “hivatalos” szurkolói kiáltványt, amit eljuttatnánk a nagytudású csapatvezetésnek!

     
  • 58rimo2017november05.20:00ÚjVálasz
    Idézet: falco2011
    Én szerintem az egyik legjobban felkészült magyar edző. Nyilván kevés tapasztalattal.
    ...

    Báder pld mondott egy mondatot az Olaj-SKC meccs után. Azóta sem változtattak rajta. Ehhez pedig nem kell papír és nem pénz kérdés.

     
  • 57larrybogyo2017november05.19:50ÚjVálasz
    Idézet: falco2011
    Én szerintem az egyik legjobban felkészült magyar edző. Nyilván kevés tapasztalattal.
    ...

    Jampi Bácsi, Patonay "Putesz" Imre, Bane Dzunics, vagy az elmúlt 3 évben Gumiék nem tudom, hogy rendelkeznek-e ilyen FIBA licencel, de értettek, értenek hozzá, hogy hogyan kell extra külföldieket hozni.
    Váradi Kornél valami tudományos "balfácán" lehet, de ha ennyire nagyra tartjátok, akkor nevezzétek ki Szombathelyen vezető edzőnek, és vigye magával a légiósait, aztán majd utána írogassatok a bb1-en!
    Sopron a Soproniaké legyen, és ne Falco másodedzőjének a próbapályája!

     
  • 56angel692017november05.19:33ÚjVálasz
    Idézet: falco2011
    Én szerintem az egyik legjobban felkészült magyar edző. Nyilván kevés tapasztalattal.
    ...

    Lehet hogy ő egy nagyon felkészült edző, de akkor azt eddig Sopronban nagyon ügyesen titkolja!

     
  • 55rimo2017november05.19:26ÚjVálasz
    Idézet: falco2011
    Én szerintem az egyik legjobban felkészült magyar edző. Nyilván kevés tapasztalattal.
    ...

    A papír az papír. Nem a papír nyeri a bajnokságot, hanem a csapat, az edző...
    Hozzásegíthet, de nem minden. Széchy Tamás nem tudott úszni, Mourinho tolmács volt..
    Urbányi elvégezte (ha jól emlékszem) a kölni futbal főiskolát. Eredmény???
    Pór Petinek szinte nem volt múltja, mégis bajnok lett az Olajjal 2007-ben. A csóró Olajjal.
    Szurkolok VK-nak remélem sikeres lesz, de ez nem csak a felkészültségen múlik.

     
  • 54egismte12017november05.19:25ÚjVálasz
    Idézet: Csapajev elvtárs
    Tavaly 226 millió Ft, tavalyelőtt 212 millió volt a Sopron költségvetése és ezzel az ötödik legnagyobb költségvetésű csapat volt. Szóval pénz az van....
    ...

    Ezek az adatok a hivatalosak, de mindenki tudja, hogy köze nincs a valósághoz!

     
  • 53Csapajev elvtárs2017november05.18:51ÚjVálasz
    Idézet: Csapajev elvtárs
    Tavaly 226 millió Ft, tavalyelőtt 212 millió volt a Sopron költségvetése és ezzel az ötödik legnagyobb költségvetésű csapat volt. Szóval pénz az van....
    ...

    Javítás... ZTE 276 millió

    Forrás: http://sportbiznisz.blog.hu/2017/07/09/kosarlabda_245

     
  • 52falco20112017november05.18:50ÚjVálasz
    Idézet: superjoe
    Nem bantva meg a soproniakat, de ameddig olyan edzo lesz ott aki fiatalabb a jatekosoknal, aki nem ert el semmit es akirol nyilvan tudjak mikent lehetett edzo a Falconal...
    ...

    Én szerintem az egyik legjobban felkészült magyar edző. Nyilván kevés tapasztalattal. Ő rendelkezik egyedül M-on azzal az edzői licencszel , amit a Fiba ad ki egy sikeres vizsga után/ több hónapos/ angol nyelven. Emlékezzél majd erre a beírásra, hogy ő még lesz hazai top csapat edzője

     
  • 51Csapajev elvtárs2017november05.18:49ÚjVálasz
    Idézet: sprn
    Pontos számokat nem ismerek, de szinte biztos, hogy a MAFC, Jászberény, Szeged, Debrecen kevesebb pénzből gazdálkodik! S ott van egy Pécs, Kaposvár, Kecskemét akik nagyjából mint mi!
    ...

    Tavaly 226 millió Ft, tavalyelőtt 212 millió volt a Sopron költségvetése és ezzel az ötödik legnagyobb költségvetésű csapat volt. Szóval pénz az van.... A Falco tavaly kevesebből gazdálkodott (216 millió)
    A sorrend tavaly a következő volt:
    1. Szolnok 781 mill.
    2. Alba 327 mill.
    3. Körmend 293 mill
    4. ZTE 27 mill.
    5. Sopron 226
    6. Falco 216 mill
    7. Jászberény 200 mill
    8. Kecskemét 200 mill
    9. PVSK 176 mill.
    10. Kaposvár 144 mill.
    11. MAFC 121 mill.
    12. Szeged

    A Vasas és az Atomerőmű tavalyi költségvetése nincs meg.

    Ebből az következik, hogy idén sem lehet olyan sokkal kevesebb a Sopron pénze, de még az is lehet, hogy nem is csökkent. Ergo....valami nagyon el lett szúrva Sopronban.

     
  • 50rimo2017november05.18:11ÚjVálasz
    Idézet: szombathely19
    Ha ismerned Kornel kepessegeit es szakmai elkepzeleseit nem irnal ilyeneket.
    Neked csak egy nev az egesz akit lehet szapulni.
    Kornel egesz fiatalon megserult. Abba kellett hagyni a jatekot.
    ...

    Nem szeretném minősíteno VK munkáját, de
    gondolom a Deac több pénzből gazdálkodik...
    A magyar fociedzők is igazi focicsapatokhoz járnak, tanulnak, okosodnak. Sikerült is kiharcolni egy győzelmet egy Ferröer nevű ország ellen. Bár igaz, hogy Andorrában kikaptunk. Ezek nem jelentenek semmit. Patonay pld lehet, hogy sosem volt a Realnál, de nem biztos, hogy rosszabb edző, mint VK.

     
  • 49angel692017november05.17:33ÚjVálasz
    Idézet: zetomee
    Teljes mértékig biztos vagy benne, hogy Váradi szerződtette mindet? Azt hiszem a vezetőség-menedzserek-légiósok (kivéve Watkins) aranyháromszög a kritikán aluli játék okozója nálunk.
    ...

    Ez nem igaz! Biztos vagyok benne, hogy ő hozta ide őket! Mint minden csapatnál itt is megvannak a jelöltek és az edző dönt, hogy kit választ végül! A legelső és legnagyobb hiba itt az volt, hogy ezt a Váradi gyereket ide engedték, a többi már csak ennek a hozománya. Amíg nem lesz itt teljes vezetőség váltás, addig itt nem lesz semmi. Az sem igaz hogy jelentősen kisebb a költségvetés. 2016-ban 220 millió volt idén meg 210 millió.

     
  • 48angel692017november05.17:18ÚjVálasz
    Idézet: darius
    Szerintem nem a Váradi a hibás. Őt felesleges szidni. Sz@rból ő se tud várat èpíteni. Sajnos ő issza meg ennek az egèsznek a levèt. A töketlen vezetőségünk az aki felelős mindenért..
    ...

    Te miről beszélsz? Ezt a szart ami most itt van a Váradi hozta létre! Minél előbb húzzon innen!

     
  • 47angel692017november05.17:16ÚjVálasz
    Idézet: donnarumma
    csak rohogni tudok rajtad:D
    ...

    Pedig szerintem te vagy a nevetséges!

     
  • 46angel692017november05.17:14ÚjVálasz
    Idézet: superjoe
    Nem bantva meg a soproniakat, de ameddig olyan edzo lesz ott aki fiatalabb a jatekosoknal, aki nem ert el semmit es akirol nyilvan tudjak mikent lehetett edzo a Falconal...
    ...

    +1

     
  • 45angel692017november05.17:13ÚjVálasz
    Idézet: larrybogyo
    Hiteltelen, dilettáns vezetőség, aki ezt az edzőt kinevezte, meg aki ezeket a magyar játékosokat évek óta Sopronban tartja, és már harmadik éve hibát, hibára halmoz a külföldi játékosok igazolásánál!
    ...

    +1 Nem tudom ki vagy, de olyanokat írsz mintha én beszélnék! Teljesen igazad van! Szerintem is a fejétől bűzlik a hal!

     
  • 44angel692017november05.17:11ÚjVálasz
    Idézet: larrybogyo
    Van egy évek óta alibiző, túlélésre játszó, igazi "parazita" MAGYAR MAG Sopronban, igaz,hogy most Rujáktól megszabadúltatok, és jött Mészáros, de egyhülyeség...
    ...

    +1 Ezzel is teljesen egyetértek!

     
  • 43zetomee2017november05.17:09ÚjVálasz
    Idézet: angel69
    Na azért ne felejtsd el hogy ezeket a légiósokat a Váradi hozta ide, tehát hogy szar légiósaink vannak az kizárólag a Váradi felelőssége és szerintem neki kéne innen legelőször elhúzni!
    ...

    Teljes mértékig biztos vagy benne, hogy Váradi szerződtette mindet? Azt hiszem a vezetőség-menedzserek-légiósok (kivéve Watkins) aranyháromszög a kritikán aluli játék okozója nálunk.

     
  • 42angel692017november05.17:06ÚjVálasz
    Idézet: larrybogyo
    Greene, Duvnjak, Autrey !?
    Ki szerződtette őket? Váradi? Pojbics? Váradi menedzsere "sózta" rá az SKC-ra ezeket a hulladékokat?
    Play out, 2018, SKC-Jászberényi KSE...
    ...

    +1 Teljesen egyetértek minden szavaddal!

     
  • 41angel692017november05.16:55ÚjVálasz
    Idézet: imike
    Duvnjak, Autrey, Greene. Mind a hármat jó messzire kellene kergetni. Váradit sajnálom, szimpatikus, nagyon akar, de ezzel a három légiósnak nevezett bohóccal sokra nem megy.
    ...

    Na azért ne felejtsd el hogy ezeket a légiósokat a Váradi hozta ide, tehát hogy szar légiósaink vannak az kizárólag a Váradi felelőssége és szerintem neki kéne innen legelőször elhúzni!

     
  • 40sprn2017november05.16:39ÚjVálasz
    Idézet: szombathely19
    Ha ismerned Kornel kepessegeit es szakmai elkepzeleseit nem irnal ilyeneket.
    Neked csak egy nev az egesz akit lehet szapulni.
    Kornel egesz fiatalon megserult. Abba kellett hagyni a jatekot.
    ...

    Minden egyes mondatoddal egyetértek! Szerintem a soproni szurkolók 95%-a vallja azt, hogy nem Kornél itt a leggyengébb láncszem! Kevesebb pénzből gazdálkodunk, mint a top csapatok ez tény, de nem annyiból, hogy kieső helyen legyünk...!

     
  • 39szombathely192017november05.16:32ÚjVálasz
    Idézet: superjoe
    Nem bantva meg a soproniakat, de ameddig olyan edzo lesz ott aki fiatalabb a jatekosoknal, aki nem ert el semmit es akirol nyilvan tudjak mikent lehetett edzo a Falconal...
    ...

    Ha ismerned Kornel kepessegeit es szakmai elkepzeleseit nem irnal ilyeneket.
    Neked csak egy nev az egesz akit lehet szapulni.
    Kornel egesz fiatalon megserult. Abba kellett hagyni a jatekot. Elkezdte kepezni magat. Nem itthon hanem elit bajnoksagok csapatainal jart. Csak egy pelda.: Real Madrid.
    Neki is konnyebb lenne egy Vojvodaval, Miloseviccsel, Govensel vagy Perl fele jatekosokkal dolgozni.
    Nem tudom mennyi penzbol gazdalkodhatnak de valoszinuleg kevesebbol mint a top csapatok.
    Meglatjuk hogyan lesz a folytatas de en nem Kornel nyakaba varrnam a jelenlegi helyzetet.

     
  • 38bippa2017november05.15:25ÚjVálasz
    Idézet: tommy
    Ez is igaz, 90 től járok meccsekre, láttam már pár dolgot... réges rég sem volt több pénz, de a soproni kötődésű játékosok meghaltak a városért!!!
    ...

    Akkor kerültünk fel a b-ből és hazai meccset nem vesztettünk.A nagy derbik a Körmend meg Szolnok szurkolókkal.

     
  • 37bippa2017november05.15:22ÚjVálasz
    Idézet: sprn
    Pontos számokat nem ismerek, de szinte biztos, hogy a MAFC, Jászberény, Szeged, Debrecen kevesebb pénzből gazdálkodik! S ott van egy Pécs, Kaposvár, Kecskemét akik nagyjából mint mi!
    ...

    Pontosan ez a probléma.Ebben a törpében ki látott fantáziát,hát nem tudom.Szerintem sokáig emlékszünk majd rá,csak sajnos nem a tudása miatt.Ekkora szar légiós szerintem még nem volt ebben klubban.

     
  • 36tommy2017november05.14:41ÚjVálasz

    Kb 20-25 éve nem volt az NB 1 ben akkora meccs mint a Szolnok verés 4 emberrel....
    2 órával a kezdés előtt mar telt ház volt és a B közép bemelegítését 2 utcával odébb is hallani lehetett!!!

     
  • 35tommy2017november05.14:37ÚjVálasz
    Idézet: bippa
    6-8 éve sem volt sok pénzük,mégis televolt a csarnok,és voltak normális játékosaink.Talán emlékszel rá.
    ...

    Ez is igaz, 90 től járok meccsekre, láttam már pár dolgot... réges rég sem volt több pénz, de a soproni kötődésű játékosok meghaltak a városért!!! Szlávik Gabi, Joco, Molnár Csabi, Kis Stefi, Rakolczai Sanyi, és még sorolhatnám, + mellettük 2 légiós, de azok kurva jók voltak, Liepa, Gintas, stb

     
  • 34sprn2017november05.14:34ÚjVálasz
    Idézet: bippa
    Szerintem más közép és alsó csapatoknak sincs több.
    ...

    Pontos számokat nem ismerek, de szinte biztos, hogy a MAFC, Jászberény, Szeged, Debrecen kevesebb pénzből gazdálkodik! S ott van egy Pécs, Kaposvár, Kecskemét akik nagyjából mint mi! Ez 8 csapat velünk együtt, mégis utolsó előtti helyen állunk, katasztrófa légiósokkal!

     
  • 33bippa2017november05.14:30ÚjVálasz
    Idézet: tommy
    Minden igaz amit írtál, de hidd el, a mostani költségvetésből sajnos csak ilyen szar légiósokra futja! Ez a szomorú igazság!!!!
    Örülni kell ha bentmaradunk!!!
    ...

    6-8 éve sem volt sok pénzük,mégis televolt a csarnok,és voltak normális játékosaink.Talán emlékszel rá.

     
  • 32sprn2017november05.14:29ÚjVálasz
    Idézet: darius
    Ja nem is neked ment, csak véletlen ugy küldtem el :)
    ...

    Okés :)

     
  • 31bippa2017november05.14:26ÚjVálasz
    Idézet: tommy
    Minden igaz amit írtál, de hidd el, a mostani költségvetésből sajnos csak ilyen szar légiósokra futja! Ez a szomorú igazság!!!!
    Örülni kell ha bentmaradunk!!!
    ...

    Szerintem más közép és alsó csapatoknak sincs több.

     
  • 30darius2017november05.14:13ÚjVálasz
    Idézet: sprn
    Szerintem sem Váradi, nem is írtam ilyet! Valahol mindenkinek el kell kezdenie!
    ...

    Ja nem is neked ment, csak véletlen ugy küldtem el :)

     
  • 29multicolor2017november05.14:10ÚjVálasz
    Idézet: hansi_gnad
    A soproni szurkolòknak elege van hogy a vasi csöcselék röhögni jàr a vàrosunkba!

    A vezetöknek az elmult 2 év miatt kell lelépnie.

    Autreyt,Greenet azonnal el kell küldeni.
    ...

    Én tavaly 5 hónapon keresztül nem csak röhögni, hanem dugni is jártam a városotokba.

     
  • 28tommy2017november05.13:40ÚjVálasz
    Idézet: larrybogyo
    Van egy évek óta alibiző, túlélésre játszó, igazi "parazita" MAGYAR MAG Sopronban, igaz,hogy most Rujáktól megszabadúltatok, és jött Mészáros, de egyhülyeség...
    ...

    Minden igaz amit írtál, de hidd el, a mostani költségvetésből sajnos csak ilyen szar légiósokra futja! Ez a szomorú igazság!!!!
    Örülni kell ha bentmaradunk!!!

     
  • 27sprn2017november05.13:27ÚjVálasz
    Idézet: darius
    Szerintem nem a Váradi a hibás. Őt felesleges szidni. Sz@rból ő se tud várat èpíteni. Sajnos ő issza meg ennek az egèsznek a levèt. A töketlen vezetőségünk az aki felelős mindenért..
    ...

    Szerintem sem Váradi, nem is írtam ilyet! Valahol mindenkinek el kell kezdenie! Az hülyeség, hogy nincsen pénz, évek óta az 5-6 legnagyobb költségvetésű klub vagyunk, nyilván nem egy Szolnok, Fehérvár, de nem is egy MAFC vagy egy Berény! Évek óta fizetjük azokat a magyarokat, akik nemhogy nem képesek semmire, még csak nem is soproniak! Legyen 4-5 légiós (nálunk mindig is így volt, hogy ők húzták a csapatot/kivéve idén), a többi pedig legyen fiatal soproni játékos! A közönség is jobban tud azonosulni egy saját neveléssel, mint pl Tóth 5-6 éve totális alibi játékával! Mivel nekünk a reális cél szinte minden évben a 8-10 hely környéke, ezért meglehetne lépni, a közönség is jobban elfogadná ezt, mint a jelenlegi helyzetet!

     
  • 26darius2017november05.13:17ÚjVálasz
    Idézet: darius
    Szerintem nem a Váradi a hibás. Őt felesleges szidni. Sz@rból ő se tud várat èpíteni. Sajnos ő issza meg ennek az egèsznek a levèt. A töketlen vezetőségünk az aki felelős mindenért..
    ...

    Ezt nem erre a hozzászólásra szántam vàlaszként, vèletlenül igy sikerült

     
  • 25darius2017november05.13:16ÚjVálasz
    Idézet: sprn
    Próbáltam felidézni, hogy az utóbbi jó pár évben milyen légiósaink voltak! Voltak akkor is mellényúlások, de voltak meghatározó, nagyszerű spílerek is!
    ...

    Szerintem nem a Váradi a hibás. Őt felesleges szidni. Sz@rból ő se tud várat èpíteni. Sajnos ő issza meg ennek az egèsznek a levèt. A töketlen vezetőségünk az aki felelős mindenért.. Akik felveszik a nagy pènzeket mindezèrt, közben meg semmit nem tesznek a klubèrt, sőt lassan le is züllesztik azt !

     
  • 24sprn2017november05.13:11ÚjVálasz

    Próbáltam felidézni, hogy az utóbbi jó pár évben milyen légiósaink voltak! Voltak akkor is mellényúlások, de voltak meghatározó, nagyszerű spílerek is! Carr, Porzingis, Bowman, Krsztanovics, Carberry, Lesko, Viggiano, Cruz, Barovics, Thomas, Borisov, Knight, Brooks, Townes, Wise...! Minden évben volt/voltak akikre rálehetett bízni a vezér szerepet! Idén nincs ilyen, de még csak a felsorolt játékosokat megközelítő egyéniség sincsen...!

     
  • 23donnarumma2017november05.12:40ÚjVálasz
    Idézet: hansi_gnad
    A soproni szurkolòknak elege van hogy a vasi csöcselék röhögni jàr a vàrosunkba!

    A vezetöknek az elmult 2 év miatt kell lelépnie.

    Autreyt,Greenet azonnal el kell küldeni.
    ...

    csak rohogni tudok rajtad:D

     
  • 22hansi_gnad2017november05.12:27ÚjVálasz

    A soproni szurkolòknak elege van hogy a vasi csöcselék röhögni jàr a vàrosunkba!

    A vezetöknek az elmult 2 év miatt kell lelépnie.

    Autreyt,Greenet azonnal el kell küldeni. Vàradit el kell küldeni.
    A város vezetésének be kell avatkoznia.

     
  • 21larrybogyo2017november05.12:12ÚjVálasz
    Idézet: superjoe
    Nem bantva meg a soproniakat, de ameddig olyan edzo lesz ott aki fiatalabb a jatekosoknal, aki nem ert el semmit es akirol nyilvan tudjak mikent lehetett edzo a Falconal...
    ...

    Hiteltelen, dilettáns vezetőség, aki ezt az edzőt kinevezte, meg aki ezeket a magyar játékosokat évek óta Sopronban tartja, és már harmadik éve hibát, hibára halmoz a külföldi játékosok igazolásánál!
    Amióta Patonayt elüldözték, egy épkézláb, kosárlabdához értő ember sincs Sopronban!
    A legnagyobb "parasztvakítás" az, hogy nincs pénz! Pénz van, csak ész nincs!
    2000 néző szórakozását mutyizzák el a menedzser barátaikkal közösen!

     
  • 20superjoe2017november05.11:39ÚjVálasz

    Nem bantva meg a soproniakat, de ameddig olyan edzo lesz ott aki fiatalabb a jatekosoknal, aki nem ert el semmit es akirol nyilvan tudjak mikent lehetett edzo a Falconal, aki nem jarta vegig a szamarletrat addig nem hinnem h nagy valtozasok lennek...
    Kicsit olyan ez m a magyar foci es a magyar politika csak kicsiben :D
    Pedig a huseg varosa megerdemelne egy jo edzot es csapatot

     
  • 19basketball2017november05.11:04ÚjVálasz

    Rettenetesen rossz játék!!!
    Beliző légiósok! Kivéve Watkinst.
    Azonnali változást akarunk!!!!!!
    Hajrá Sopron!
    Hajrá SKC!

     
  • 18bippa2017november05.09:42ÚjVálasz
    Idézet: darius
    "Én egyébként simán bevállalnék egy év másodosztályt fullvlégiósok nélkül."

    Teljesen egyetèrtek..
    ...

    Nehéz visszakerülni,lehet nem jó ötlet.Kiváncsi vagyok a változásokon,mert ez kabaré.Grat Szombathelyre.

     
  • 17larrybogyo2017november05.09:14ÚjVálasz
    Idézet: darius
    Green Autrey takarodjanak. Duvnjak ha nem embereli meg magàt mehet utànuk! De azok is akik évek óta meg vannak elègedve a közèpszerűsèggel és ilyen siralmas légiósokat hoznak ide!!
    ...

    Van egy évek óta alibiző, túlélésre játszó, igazi "parazita" MAGYAR MAG Sopronban, igaz,hogy most Rujáktól megszabadúltatok, és jött Mészáros, de egyhülyeség...
    Igazoltok egy 30 éves,újonc , még sehol nem bizonyitott,viszont meglehetősen arrogáns, nagyképű edzőt, aki nyilvánvalóan nem tudja fenntartani a rendet és a hierarchiát a játékosok között...erre utalt Pojbics hétközi nyilatkozata is...
    Ehhez jön két levitézlett délszláv túlélőbajnok, Duvnják és Zagorac, két "TESCO-gazdaságos" amerikai, Autrey és Greene...Wattkins előtt viszont kalap le, nagyon szépen dolgozik!
    Szemétlerakóhely...

     
  • 16sprn2017november05.07:23ÚjVálasz

    Ezt sajnos rossz volt nézni! Gratulálok a Falconak, látszik, hogy idén más célok vannak ott, mint nálunk! Nem először írom le és nem én vagyok az első, de Greene és Autrey kuka! Nem tudom mire várunk velük kapcsolatban! Zagoracot kb most láttam harmadszor játszani és nekem nem tűnik nagy spílernek! Európa bajnok, oké, de kb úgy, mint Varejao NBA bajnok! Nem látszik a játékán, hogy hatalmas rutinnal játszana, csak rádobja mindenhonnan! Talán páran emlékeztek mikor bő tíz évvel ezelőtt két hasonló korú játékosunk volt, Duscak és Vuleta, na ők rutinrókák voltak, pedig “papíron” gyengébb játékosok voltak! Kornélt nem küldeném el, intelligens, tanult ember, csak adjunk a keze alá olyan játékosokat akiket érdekel is ez az egész, mert különben jövőre búcsúzunk az A csoporttól! Hajrá SKC

     
  • 15enis2017november04.23:50ÚjVálasz

    Zsigeranovics beállásával Watkins már nem tudta ellensúlyozni a Falco mezőnybeli fölényét. Sopronban tényleg csak Watkins és az sokat alibiző európabajnok üti meg a szintet, Szombathelyen viszont tudomásul kell venni, hogy a 7-es rotáció csak a gyenge csapatok ellen működik. Számomra visszataszító az a fajta edzői viselkedés, amikor 25 pontos vezetésnél az utolsó percben pályára küldik a fiatalokat. Ezzel azt sulykolják beléjük, hogy semmit nem értek, de ennyi idő alatt úgyse tudjuk már elveszíteni a meccset. Így az az edző viselkedik, aki nem akar magyar fiatalokat beépíteni a csapatba. Olyan, mint az a sakkozó, aki csak 1 lépést lát előre.

     
  • 14darius2017november04.23:28ÚjVálasz
    Idézet: okara
    Dőbbenetesen gyenge és reménytelen a jelenlegi SKC. Borzasztó gyengék a légiósok, de az már talán edzői hiba, hogy nyoma sincs annak, hogy valaha is csapatot fogunk látni a pályán.
    ...

    "Én egyébként simán bevállalnék egy év másodosztályt fullvlégiósok nélkül."

    Teljesen egyetèrtek..

     
  • 13darius2017november04.23:27ÚjVálasz

    Green Autrey takarodjanak. Duvnjak ha nem embereli meg magàt mehet utànuk! De azok is akik évek óta meg vannak elègedve a közèpszerűsèggel és ilyen siralmas légiósokat hoznak ide!! Meddig süllyedünk még???

     
  • 12ForzaFalco2017november04.23:04ÚjVálasz

    Tükör sima meccs volt az első negyedet leszámítva! Öröm volt ottlenni ma Sopronban! Így tovább! Idegenben ebben a szezonban egy ilyen sima meccs ajándék mondhatni! Hajrá Falco!

     
  • 11slysly2017november04.22:39ÚjVálasz

    Évek óta képtelenek vagyunk normális légiósokat vásárolni, de ezek a B csoport szintű senkiháziak minden eddigit alul múlnak...A Perl Zoli játékát amúgy jó volt nézni sajnos.
    SKC!

     
  • 10larrybogyo2017november04.22:15ÚjVálasz
    Idézet: imike
    Duvnjak, Autrey, Greene. Mind a hármat jó messzire kellene kergetni. Váradit sajnálom, szimpatikus, nagyon akar, de ezzel a három légiósnak nevezett bohóccal sokra nem megy.
    ...

    Greene, Duvnjak, Autrey !?
    Ki szerződtette őket? Váradi? Pojbics? Váradi menedzsere "sózta" rá az SKC-ra ezeket a hulladékokat?
    Play out, 2018, SKC-Jászberényi KSE...
    Meddig tűrtök még, derék soproniak?
    FELELŐS NICS!?
    De hétfőn lesz majd még egy vidám, KONSTRUKTÍV HANGULATÚ, baráti beszélgetés...

     
  • 9Skcforever2017november04.22:12ÚjVálasz
    Idézet: imike
    Duvnjak, Autrey, Greene. Mind a hármat jó messzire kellene kergetni. Váradit sajnálom, szimpatikus, nagyon akar, de ezzel a három légiósnak nevezett bohóccal sokra nem megy.
    ...

    +1 ugyanezt írtam volna én is :)

     
  • 8amb222017november04.22:12ÚjVálasz
    Idézet: imike
    Duvnjak, Autrey, Greene. Mind a hármat jó messzire kellene kergetni. Váradit sajnálom, szimpatikus, nagyon akar, de ezzel a három légiósnak nevezett bohóccal sokra nem megy.
    ...

    Zagorac is mehet nyugodtan, védekezést elcsalja, ráver 20at bedob 5-t. Inkább essünk ki fiatalokkal mint a zsoldoshadsereggel.

     
  • 7okara2017november04.22:09ÚjVálasz

    Dőbbenetesen gyenge és reménytelen a jelenlegi SKC. Borzasztó gyengék a légiósok, de az már talán edzői hiba, hogy nyoma sincs annak, hogy valaha is csapatot fogunk látni a pályán. Ezek a fiúk nem egymásért játszanak, hanem a saját túlélésükért!
    Autrey ordított Váradival, amikor lecserélte őt és valami meghegyzést tett rá! Hát ennyi tekintéllyel nem lehet vezéregyéniség egy edző! Azonnal be kellett volna zavarnia az öltözőbe aztán holnap ki a reptérre!
    Azonban a végén Váradi tökös volt, amikor azzal üzent a vezetőségnek, hogy az ifjakat küldte a pályára. Nem maradt ugyanis más játékosa, akire számíthatott volna! Kíváncsi vagyok, mit fog lépni a menedzsment, mert ennek itt lenne végre a legfőbb ideje!
    Én egyébként simán bevállalnék egy év másodosztályt fullvlégiósok nélkül. Az ezen megspórolt pénzből idehoznék egy igazi szuper edzőt, aki 1-2 év alatt kinevelne a SOPRONI srácokból egy ütőképes, stabil csapatot. Semmi szükség nincs itt lélektelen légiósokra, akiknek minden mindegy!

     
  • 6imike2017november04.21:54ÚjVálasz

    Duvnjak, Autrey, Greene. Mind a hármat jó messzire kellene kergetni. Váradit sajnálom, szimpatikus, nagyon akar, de ezzel a három légiósnak nevezett bohóccal sokra nem megy. Ezeknél még a fiatalok is jobbak. A három helyett kettő normális kellene. Zagorac, Watkins hozzák amit kell. Watkins a legjobbunk. Csúszik-mászik a pályán.

     
  • 5MARILLION2017november04.21:52ÚjVálasz
    Idézet: hansi_gnad
    Te 1899 te Fradista létedre ezeknek szurkolsz?
    Süket vagy vagy hülye amikor azt kiabálják hogy Fradi Zte Sopron mind a harom szo...jon

    ...

    Ha nem titok te kinek szurkolsz?

     
  • 4MARILLION2017november04.21:50ÚjVálasz
    Idézet: hansi_gnad
    Te 1899 te Fradista létedre ezeknek szurkolsz?
    Süket vagy vagy hülye amikor azt kiabálják hogy Fradi Zte Sopron mind a harom szo...jon

    ...

    Külön választom a labdarúgást,és a kosárlabdát! Apám után Pesti gyökerekkel vagyok Fradista,de már ide szült anyám Szombathelyre,és itt a Falco a kedvencem! Akinek ez a variáció így nem tetszik osszon nyugodtan! Állítólag az akit sokat szidnak az úgyis sokáig él!

     
  • 3C.Zvezda2017november04.21:28ÚjVálasz
    Idézet: hansi_gnad
    Te 1899 te Fradista létedre ezeknek szurkolsz?
    Süket vagy vagy hülye amikor azt kiabálják hogy Fradi Zte Sopron mind a harom szo...jon

    ...

    az helyesen Szolnok, ZTE, Sopron...
    Gratula a csapatnak!

     
  • 2hansi_gnad2017november04.21:25ÚjVálasz

    Te 1899 te Fradista létedre ezeknek szurkolsz?
    Süket vagy vagy hülye amikor azt kiabálják hogy Fradi Zte Sopron mind a harom szo...jon

     
  • 1MARILLION2017november04.21:05ÚjVálasz

    Bravó fiúk,bravó Falco tábor! De könyörgöm hozzunk valahonnan LEGALÁBB még egy magas embert,a palánkos alá! Mert a kinti spillereink szétszakadnak mire vége a szezonnak! Hajrá Sárga feketék!

     

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!