Újra Aleksic a Szolnok edzője

Szolnok - Már meg is találták Wagner utódját a piros-feketék.
 
 
 
 
 

Újra Aleksic a Szolnok edzője

Szolnok - Már meg is találták Wagner utódját a piros-feketék.

Tudd meg gyorsabban a magyar kosárlabda legfontosabb híreit. Klikk és like a Facebook oldalunkat!


Újabb nagy visszatérő Szolnokon: Dragan Aleksic veszi át az Olaj kispadját, miután a klub vezetősége a héten közös megegyezéssel felbontotta a német Andreas Wagner szerződését. Aleksic korábban játékosként remekelt, majd bajnoki címeket és kupákat nyert a csapattal - írja a klub hivatalos közleményében.

- Az, hogy Andreas Wagner a szerződése felbontását kérte, bár a családi okait megértettük és elfogadtuk, váratlanul ért bennünket – mondta Báder Márton, a Szolnoki Olaj KK klubigazgatója. A német szakembert ennek ellenére napokon belül sikerült pótolni.

A Szolnoki Olaj KK 2017. július 14-én szerződést kötött Dragan Aleksiccsel a 2017/18-as bajnoki évadra – jelentette be a klubigazgató. – Dragan már többszörösen bizonyított az Olajbányász-családban. Klasszis játékosként szerződött Szolnokra, visszavonulása után pedig edzőként, majd vezetőedzőként segítette az Olaj gárdáját. Kétszeres Magyar Kupagyőzelemig és kétszeres magyar bajnoki címig, az EuroChallenge nemzetközi kupasorozatában pedig 2014-ben a négyes döntőig vezette csapatunkat.

A szerb szakember munkáját az eredeti terveknek megfelelően két fiatal edző, Jakab Máté és a szolnoki nevelésű Szarvas Gábor fogja segíteni az Olaj kispadján, akiknek a munkájára a klub hosszú távon is épít.

Báder Márton megerősítette, hogy a piros-feketék célja nem változott: felkészült szakmai stábbal ütőképes, bajnokesélyes csapattal vágnak neki a szezonnak.

 
 

 
  • 61adsl4653262017július16.20:17ÚjVálasz
    Idézet: OptiPista
    Aleksicet idén nyáron a zuhanyhíradó szerint a menedzsere a következő csapatokba próbálta eladni: Sopron, Szeged, Jászberény, Debrecen és MAFC. Sehova se kellett.
    ...

    Nézzük csak: Polyákot már láttam játszani,egész biztosan jobb játékos,mint Wittmann.Kovács Peti pedig legalább védekezik olyan hatékonysággal,mint Eilingsfeld Jani,bár vajkeze neki sincs,mint ahogy Janinak sem volt (finoman fogalmaztam).

    Milosevics és Vojvoda adott,a többi légiós kellene már de nagyon,mivel selejtezőt kell játszanunk az Európa Ligában és még nem körvonalazódik a csapat.

     
  • 60kunka2017július16.20:07ÚjVálasz
    Idézet: OptiPista
    Aleksicet idén nyáron a zuhanyhíradó szerint a menedzsere a következő csapatokba próbálta eladni: Sopron, Szeged, Jászberény, Debrecen és MAFC. Sehova se kellett.
    ...

    +1 Utolsó mondatban a lényeg.

     
  • 59OptiPista2017július16.19:16ÚjVálasz

    Aleksicet idén nyáron a zuhanyhíradó szerint a menedzsere a következő csapatokba próbálta eladni: Sopron, Szeged, Jászberény, Debrecen és MAFC. Sehova se kellett. Wagner mester távozott Szolnokról, Báder Marci lecsapott rá. Mint ahogy Báder Marci lecsapott Polyákra és Kovács Petire is... Az öltözői viccek a kosárlabdában mindig a centerekről szólnak. Egész biztos, hogy Báder Marci esze szerint kell működtetni a szolnoki kosárlabda klubot? Bár lehet, hogy ez valami szolnoki tradíció, de tanulhatnának az eddigi hibákból: Ivkovics, Jurkunas és Kmézics is ugye ezen a poszton vitézkedett...

    Aztán nekem mindegy, csináljátok csak, de azért jövőre csak szükség lenne a Magyar Bajnokságban egy jó Szolnokra.

     
  • 58adsl4653262017július16.19:06ÚjVálasz
    Idézet: chaaabika82
    Segítek!
    Kőolaj származékokat forgalmaz itthon és a Kárpát Medencében!
    És a tipszmiksz üzemeltető is újra visszatért!
    ...

    Köszönöm hogy segítesz,de én "hívatalosan"bejelentve nem hallottam még.

    Továbbá: jó lenne már igazolni valakit,vagy valakiket,mert már a Körmend is elkezdte,mi jó szokásunk szerint csak halogatjuk a dolgot.

     
  • 57chaaabika822017július16.18:02ÚjVálasz
    Idézet: adsl465326
    Például én még most sem tudom ki a főszponzor.
    ...

    Segítek!
    Kőolaj származékokat forgalmaz itthon és a Kárpát Medencében!
    És a tipszmiksz üzemeltető is újra visszatért!

     
  • 56adsl4653262017július16.15:48ÚjVálasz
    Idézet: incicica
    Szerintem, a német trénernek nem tetszett, hogy az EK első selejtező körében kell kezdeni, óriási erőfeszítések árán és némi szerencsével lehet feljutni a főtáblára.
    ...

    Például én még most sem tudom ki a főszponzor.

     
  • 55incicica2017július16.11:38ÚjVálasz

    Szerintem, a német trénernek nem tetszett, hogy az EK első selejtező körében kell kezdeni, óriási erőfeszítések árán és némi szerencsével lehet feljutni a főtáblára. Ha nem sikerül(ne), nincs nemzetközi elismertség. Számomra meglepetés Dragi a vissza hozatala, valószínű a megfizethető edzők (Jurkunas) elkeltek a piacon. Lehet ebben némi kompenzáció is, tavalyelőtt ősszel Dragi magára vállalta a légiós választást, a gyenge szereplést, békében távozott. Egykoron Dragi volt Báder főnöke, mostantól fordítva, érdekes lesz. Nekünk is meg kell adni Draginak a sanszot, egy biztos nehéz dolga lesz. Kérdés, hogyan alakul büdzsé?

     
  • 54istipisti2017július16.11:23ÚjVálasz
    Idézet: kid67
    Hogy miért is lépett le a német edző az csak találgatás, mindenesetre jól kitolt a Szolnokkal mert ilyenkor már leakasztani egy TOP edzőt nem egyszerű, szóval kényszermegoldás kelett.
    ...

    Szvsz. most "esett " le neki, hogy M.o.-on döntően ez miről szól...
    Szóval a belterjesség, nehéz kívülről ez ellen tenni valamit. Ő meg sem próbálta !

    Tisztelet a kivételnek...

     
  • 53jdaniel2017július16.09:53ÚjVálasz
    Idézet: atibacsi
    E hír hallatán a KFT zenekar " Csak a gázgyár esett rám " című dala jutott eszembe. Ne legyen igazam, de a lejtő alját most fogjuk elérni.
    ...

    Így van!

     
  • 52atibacsi2017július16.08:37ÚjVálasz

    E hír hallatán a KFT zenekar " Csak a gázgyár esett rám " című dala jutott eszembe. Ne legyen igazam, de a lejtő alját most fogjuk elérni. Ha valaki a magyar sport területén dolgozik már több éve, akkor azzal tiszteli meg leginkább a kenyéradó országot és szurkolókat, hogy megtanulja magát kifejezni az adott nyelven. Mindegy, hogy hogyan, de a szándékot értékelni fogják. Aki ennyi idő alatt sem szólal meg magyarul, nem is akar, nem tiszteli eléggé az országot, várost, ahol dolgozik. Dragan egy szimpatikus, nagy formátumú játékos volt, joggal várjuk el tőle a tiszteletet!

     
  • 51purple2017július16.08:05ÚjVálasz
    Idézet: vagasiteri
    "Családi okok miatt" . Tiszta fidesz kommunikáció,...."
    Ezt jól elmagyaráztad!
    Így kell ezt!
    Pártfeladat volt?
    ...

    Ködösítés, hazudozás, mellébeszélés. Úgy látom, neked kellett hivatalból reagálnod.

     
  • 50netudki2017július16.06:54ÚjVálasz

    Örülök hogy ennyire fantázia dús vezetés van az Olajba!!
    Hozzájuk képest a bányalovak világot látott versenylovak......Csak így tovább!
    Ahogy Oroszlányon mondanák :Csak előre az úton...... Bravó!!

     
  • 49nemdeandre2017július15.22:59ÚjVálasz

    Wagner nyilván ezèrt ment el,látta h itt követelmèny a magyar nyelv.jó hosszú.különben megbuktatják mint Aleksicet a zte ellen..ki is volt a cs.k.,nem Voja?ha megkapja a bizalmat Dragan ès a játèkosokat akiket kèr,sima a bajnokság.szarból Sopronban nem lehetett várat èpiteni..

     
  • 48jdaniel2017július15.22:44ÚjVálasz
    Idézet: bp001
    Anno örültem, hogy Ascericet Aleksic váltotta. A csapat játékán és eredményein is látszódott az előrelépés. De a hazai kosárlabda kluboknál nem jellemző, hogy egy edző hosszú évekig a padon maradhat.
    ...

    Ez nem rugózás, csak szarban sem veszi a magyarokat. Más edzők más sportágban is ennél sokkal rövidebb idő alatt legalább veszik a fáradtságot és magyarul nyilatkoznak. Nála sokkal de sokkal komolyabb tudású edzők! Nem hinném hogy nem tudna, csak leszarja...

     
  • 47papajozsi2017július15.22:41ÚjVálasz

    dilettáns klubvezetés.!!!!!!!!!!
    nem volt elég az idei szezon tanulsága.!!!!!!!!
    úgy látni,hogy megy tovább minden......
    NEM AKARJÁK A VÁLTOZÁST !!!!!!!!!!!!!!!!!!

     
  • 46quimby2017július15.22:33ÚjVálasz

    Jó döntés! Sokáig maradjon! A magyar kosárlabda érdekében kívánom mindezt neki és hasonló sikereket mint eddig!

     
  • 45stukkerno42017július15.21:43ÚjVálasz
    Idézet: kid67
    Hogy miért is lépett le a német edző az csak találgatás, mindenesetre jól kitolt a Szolnokkal mert ilyenkor már leakasztani egy TOP edzőt nem egyszerű, szóval kényszermegoldás kelett.
    ...

    +1...
    De tobb mulik szerintem a legiosokon..

     
  • 44stukkerno42017július15.21:42ÚjVálasz

    En mindig inkabb alba vagy kormend parti vagyok az elmezonybol.. de nagyon remelem hogy most a szolnok megint ott lesz a vegen.. mert ha pl a zetenel meg a falconal nemtudjak hozni ismet azt a teljesitmenyt mint a legutobbi szezonban akkor unalmas bajnoksag lesz..
    Szoval bigup Dragan..
    Es persze csakaSZEGEEED!!!

     
  • 43kid672017július15.21:27ÚjVálasz

    Hogy miért is lépett le a német edző az csak találgatás, mindenesetre jól kitolt a Szolnokkal mert ilyenkor már leakasztani egy TOP edzőt nem egyszerű, szóval kényszermegoldás kelett.

     
  • 42adsl4653262017július15.21:21ÚjVálasz
    Idézet: vagasiteri
    Na, megnyugodhatnak az ellen szurkolói! Nem kell gyalázniuk az Olajt, megteszik helyettük a saját szurkolói! "Gratulálok!"
    ...

    Ezzel meg én nem értek egyet.Nem gyalázza itt senki az Olajt,honnan veszed ezt?Maximum 1 ember neve került szóba. Csak azért is:HAJRÁ OLAJ!

     
  • 41vagasiteri2017július15.21:03ÚjVálasz
    Idézet: purple
    Ez már valóban a posvány! Reménykedtem, tanultunk az elmúlt évadból, de semmi nem változik. Semmi bajom Dragannal, de szerintem nem ő az az ember, aki újat tudna hozni.
    ...

    "Családi okok miatt" . Tiszta fidesz kommunikáció,...."
    Ezt jól elmagyaráztad!
    Így kell ezt!
    Pártfeladat volt?

     
  • 40vagasiteri2017július15.21:00ÚjVálasz
    Idézet: adsl465326
    Kedves Teri! Azt is irtam,hogy talán a magyar nyelv a legkevésbé probléma itt,mert szerb,horvát,angol kell többnyire,a magyarnál meg valaki mindíg tolmácsol,akit illet.
    ...

    Jó, rendben!
    Tiszteletben tartom a véleményed, de nem értek veled egyet!
    Inkább beszéljen az anyanyelvén, ha úgy érzi nem képes tökéletesen kifejezni magát magyarul.
    Hajrá Olaj!

     
  • 39adsl4653262017július15.20:46ÚjVálasz
    Idézet: vagasiteri
    adsl kollega.-- állandóan ezzel a nem 'szólal meg magyarul' hülyeséggel támadja.
    ...

    Kedves Teri! Azt is irtam,hogy talán a magyar nyelv a legkevésbé probléma itt,mert szerb,horvát,angol kell többnyire,a magyarnál meg valaki mindíg tolmácsol,akit illet.Hát ne haragudjál,de nekem probléma mivel a Vajdaságban született,valamilyen kezdő szinten megtisztelhetne bennünket magyarokat.Viszont tudom,hogy tud magyarul,mert nemegyszer elszólta magát.Nem várom el,hogy ledoktoráljon a nyelvünkön,de az összes itt dolgozó délszláv ember mind tisztel bennünket annyira,hogy beszéli valamilyen szinten a nyelvünket.Dzunics (igaz makogva)Szekulovics,Lazics,Kmézics és hát Ivkovics veszi a fáradtságot.Annak idején játékosként Pavlovics kitünően beszélt,de azt hiszem még sorolhatnám.Ne haragudj,de én így látom!

     
  • 38vagasiteri2017július15.20:45ÚjVálasz

    Na, megnyugodhatnak az ellen szurkolói! Nem kell gyalázniuk az Olajt, megteszik helyettük a saját szurkolói! "Gratulálok!"

     
  • 37ZTErulez2017július15.20:44ÚjVálasz
    Idézet: adsl465326
    Azt az egyet nem értem,hogy ki az a potenciálisan dilettáns a csapat körül,aki évről évre csinálja a nagyobbnál nagyobb baklövéseket,minden következmény nélkül.
    ...

    Nem szégyen a jobbtól kikapni. Idén a szezon második felére a ZTE jobb csapat volt nálatok, ez tény. Így is 5 meccses volt a párharc és volt esélyetek továbbjutni. Az idei csapatotok fejben nagyon nem volt rendben. A játékosállományotok idén is top kategóriás volt magyar szinten.

    Az edzőválasztásról meg csak annyit, hogy szerencsésebb lett volna valaki teljesen új embert hozni a kispadra, a német fickó akár be is jöhetett volna, de Aleksic újra... háááttt... erős kételyeim vannak.

     
  • 36tmmate2017július15.19:58ÚjVálasz

    Nem vagyok sem rokona, sem ügyvédje a klub vezetőinek, de azért már ért el eredményeket ez a csapat az irányításukkal. Tehát az, hogy évek óta nincs itt semmi, az talán túlzás. Báder Marci nyilatkozatában benne van, hogy nem örülnek a német döntésének. Amúgy, ha valaki családi problémákra hivatkozik, azzal nagyon nehéz mit kezdeni. Vagy úgy van, vagy nincs, de nem beszélnek róla, mert személyes szféra. Mindenesetre nagyon drámai lehetett, ha eddig nem volt problémája. Maradjunk ennyiben és legyünk jóhiszeműek. Ha nem, akkor jobb, ha nem jött. Aki meg vevő a dologra, az kedvére találgathat. Jó légiósok kellenének. Például olyan, aki bedobja. Milo szellemisége nagyon sokat érhet.

     
  • 35drive2017július15.19:31ÚjVálasz

    Ezt már nehéz elviselni ami Szolnokon megy. Egy ember teljesen lezzülleszti és tönkreteszi a klubot ,szépen megy a leépülés de ő vígan éli világát a milliók mellett. Várom a légiós igazolások bejelentését és már előre tudom,hogy a négy érkezőből 3 használhatatlan olcsó semmirekellő játékos lesz. Csatlakozom az előttem szólókhoz 20 év után nem kérek a bérletből . Bádert viszont nem értem tőle nem ezt vártam.

     
  • 34randymarsh2017július15.18:54ÚjVálasz

    Erre inkább már tényleg nem mondok semmit. Bukott edző...
    A csapat neve innentől pedig lehet Szolnoki Zónavédekezés Olaj KK.
    Így csak akkor lehet esélyünk, ha még négy Milosevichez hasonló kaliberű légióst igazolunk különben nemhogy a Europe Cup kvalifikációt nem éljük túl, de még ötödikek sem leszünk az NB1-ben.
    Nem is dühös vagyok, hanem inkább sírhatnékom van.

     
  • 33rasid2017július15.18:38ÚjVálasz

    Köszönjük Tóth Zoltán! Rohadt, belterjes posvány. Miért nem takarodsz már el az Olaj közeléből! Ami itt megy az már tényleg gyomorforgató! Nálunk csak a rablás, lopás folyik. Szakmai hozzáértés nincs. Idehozzák a liga legszarabb edzőjét. 25 éve van megszakítás nélkül bérletem. De ami itt folyik egy pár éve, az már nekem is sok. Köszönöm, de ebből én már nem kérek.

     
  • 32heraklith19902017július15.17:58ÚjVálasz

    Várjátok meg az első ZTE meccset, aztán úgy is jön a következő ;-)

    Na jó ez csak vicc volt. Jól kiszúrt veletek a német...

     
  • 31purple2017július15.17:58ÚjVálasz
    Idézet: 72huk
    Ezért írtam, amit. Anno, ha jól emlékszem Csakazolaj kolléga - tényleg, ő hogy eltűnt! - dobta be sokak örömére a posványozást.
    ...

    Ez már valóban a posvány! Reménykedtem, tanultunk az elmúlt évadból, de semmi nem változik. Semmi bajom Dragannal, de szerintem nem ő az az ember, aki újat tudna hozni. De beállt a sorba, már ismeri a dörgést, neki már nem kell magyarázni, mi, hogy megy. Gondolom Wagner ezt nem vállalta, inkább lelépett. "Családi okok miatt" . Tiszta fidesz kommunikáció, itt kicsiben ugyan az megy, mint az országban nagyban. Mindegy, idén nem veszek bérletet, elég volt ebből a cirkuszból, itt már rég nem a szurkolók számítanak, ahhoz, hogy a Tóth művek tönkretegye szeretett csapatomat, nem akarok asszisztálni még egy bérlet árával sem. 21 év után.

     
  • 30vagasiteri2017július15.17:33ÚjVálasz
    Idézet: pisti5.1
    Amennyiben megbukik Alekszics, jöhet Kmézics. :D
    Ügyes
    ...

    Aha!

     
  • 29pisti5.12017július15.17:32ÚjVálasz

    Amennyiben megbukik Alekszics, jöhet Kmézics. :D
    Ügyes

     
  • 28vagasiteri2017július15.17:20ÚjVálasz
    Idézet: adsl465326
    Én mint szolnoki,ismerem Dragant és nem értem,hogy miért pont ő kellett újra.Felmelegítve csak a töltött káposzta jó.Mint játékos remek volt,edzőként kevésbé.
    ...

    adsl kollega.-- állandóan ezzel a nem 'szólal meg magyarul' hülyeséggel támadja. A meccsek utáni interjúkban valóban nem beszél magyarul, de azt már többször elmondta, hogy azért, mert magyarul nem tudja úgy kifejezni magát, mint szerbül. Nagyon nehéz nyelv a magyar, így jobban is teszi, ha nem próbálkozik. adsl kollega,-- ezzel azt is sugalmazni óhajtja, hogy azért nem beszél magyarul, mert nem kedveli a magyarokat. Totális marhaság. Az jobb lenne, ha úgy beszélne magyarul, mint Ivkovics?
    Ugye nem! Timi egyszer elmondta, hogy Stojan elért egy bizonyos szintet a magyar nyelv elsajátításában, de onnan elmozdulni, javítani egy fikarcnyit sem lehet a magyar nyelvtudásán, évek múltán sem!
    Az, hogy Sopronban megbukott Dragan, az egy dolog, gyenge csapat, más körülmények, más közeg, türelmetlen szurkolók, satöbbi.
    Bajnoki aranyakat, MK győzelmeket ért el Szolnokon.
    Hazajött, inkább szurkoljunk neki, minthogy nekitámadjunk. Reméljük remek játékos állományt sikerül összehozni, akikkel ismét versenyben lehetünk a bajnoki címért.
    Hajrá Olaj!

     
  • 27into@2017július15.17:01ÚjVálasz

    Ez már tragikomédia, ami az Olajnál van! Ha egy elküldött (leszerepelt) légióst visszavettek és mellette elnéztek a pályán egy lesz@rom nyugdíjas Boriszovot és mindent buktunk az évben, sőt a bajnoki négybe sem kerültünk be, akkor ezt a lépést sem lesz gond a tulajnak megmagyarázni.

    Szerencsére a magyar csapatok elkezdtek nyitni a nemzetközi szereplésre. Erre az Olaj lett belterjes, bábuk keringője, középen TZ-vel. Mindezek hatására az eredmények mellett, a szurkolók elmaradása is lesz, ha már nem lett. :(

    Nem akarom temetni a jövő évadot, de szerintem edző fronton ez egyáltalán nem volt minőségi csere és még nagyon-nagyon finoman fogalmaztam. Ha pedig folytatódik a légiós kiválasztás bakisorozata, akkor Még Milo, Voja és a megmaradt szurkoló sereg is kevés lesz! Ha a Fehérvár is beleválaszt a légiósokba, mint teszi már két éve a Körmend, akkor a bivalyerős magyar maggal kiegészülve az Olaj újra csak asszisztálni fog a bajnokságban.
    Sajnálatosan kezdünk hasonlítani a magyar focira: sok pénz, semmi eredmény és fogyatkozó nézőszám. :(

    CSAK AZ OLAJ!

     
  • 26into@2017július15.16:36ÚjVálasz
    Idézet: adsl465326
    Azt az egyet nem értem,hogy ki az a potenciálisan dilettáns a csapat körül,aki évről évre csinálja a nagyobbnál nagyobb baklövéseket,minden következmény nélkül.
    ...

    "Azt az egyet nem értem,hogy ki az a potenciálisan dilettáns a csapat körül,aki évről évre csinálja a nagyobbnál nagyobb baklövéseket,minden következmény nélkül."

    Vajon kinek a beosztása nem változott a klubnál a hosszú évek alatt? No, amíg ő van, addig sok jót ne várjunk. Szépen lezüllött a klub, ami szépen látszik az eredményekben. Lejtmenetben vagyunk. :(

     
  • 25kapaca2017július15.15:51ÚjVálasz
    Idézet: egyszolnoki
    Tőle gyengébb edzőt már nem tudtunk volna hozni. Bebizonyította ezt Sopronban is. Szerintem az új évet már nem nálunk kezdi,bár ne legyen igazam!
    ...

    +1

     
  • 24bp0012017július15.15:26ÚjVálasz

    Anno örültem, hogy Ascericet Aleksic váltotta. A csapat játékán és eredményein is látszódott az előrelépés. De a hazai kosárlabda kluboknál nem jellemző, hogy egy edző hosszú évekig a padon maradhat. Szolnokon sem. Jön egy rosszabb széria és az edző megy... Neki is mennie kellett. És megvan az esély rá, hogy ezt a szezont sem vele fejezzük be.

    Azért azon rugózni, hogy milyen a magyar nyelvtudása, tipikus esete annak, hogy valamibe mindig muszáj belekötni:) Mintha a magyar nyelvismeret bármit is számítana a honi bajnokságban ahol a meghatározó játékosok 80% külföldi. Nem ez a lényeg egy edzőnél. Még mindig jobb ha egy ember tisztában van vele, hogy a nyelvtudása kevés és inkább nem csinál hülyét magából, minthogy érthetetlen makogással nevetség tárgya legyen.

    Szurkolok neki, bár most azt gondolom sok újat már ő sem tud majd húzni.

    Hajrá Olaj!

     
  • 23shag2017július15.15:17ÚjVálasz

    Jaj de szép... :DDDDD

     
  • 22mte012017július15.15:10ÚjVálasz

    Nem szokáson fikázni egy csapatot de ami Szolnokon megy ez beleillik egy kabaréba...

     
  • 21huawei2017július15.14:59ÚjVálasz

    Ezt nem gondoltam volna ,hogy egy már megbukott edzőt megint visszahoznak. Szolnokon ez a divat. Nem sokára majd jön Pór vagy megint Kmézic és ne adj isten Ivkovic. Ezt a körforgást már megszoktuk és ebből nem is engedünk. Olcsó bólogató Jánosok kellenek ide ,évente cserélgetve őket. Sajnos már előre látom a légiós névsort is..... Amilyen az edző és a vezetők olyanok a légiósok is. Hajrá előre a nyolcba kerülésért! A bérletes helyem nyugodtan eladhatják mert nem tartok rá igényt.

     
  • 20bbll42017július15.14:54ÚjVálasz

    A karácsony nem Szolnokon éri szerintem.

     
  • 19Kiss2017július15.14:39ÚjVálasz

    Felkészül Pór...aztán Ivkovics...aztán megint Pór vagy Kmézics.....aztán jöhet újra Alekszics...
    Meg valahogy csak vissza kellene csábítani Jurkunast is, nem?

     
  • 18noni19902017július15.14:28ÚjVálasz

    Rougenoir írta talán még pár hete, hogy Wagner választása alapján jöttek volna a légiósok is Szolnokra.
    Erről tudni most valamit?Újra kell gondolni ezt a kérdést Aleksziccsel, vagy vannak már konkrét kiszemeltek?

     
  • 1772huk2017július15.14:22ÚjVálasz
    Idézet: adsl465326
    Szerintem Cziczást Tóth Zoli nem kedveli leginkább.Hogy miért,nem tudom.
    ...

    Ezért írtam, amit. Anno, ha jól emlékszem Csakazolaj kolléga - tényleg, ő hogy eltűnt! - dobta be sokak örömére a posványozást. Na most ott tartunk, hogy nem a bajnokságunk a posvány, - a magyar top csapatok is szépen elhaladnak mellettünk - hanem mi magunk, mármint a csapatunk kezd egy belterjes dagonyává válni. Tényleg, ha ő sem jön be, ki fog felkészülni? Pór? Jurkunas? Ascserics? Zorán? Horváth Pipi? Ivkovics? Jaj, ugye nem...

     
  • 16huhubagoly2017július15.14:20ÚjVálasz

    Ezek után nem lepne meg ha napokon belül bejelentenék Popovic maradását is :D

     
  • 15egyszolnoki2017július15.14:05ÚjVálasz
    Idézet: adsl465326
    Szerintem Cziczást Tóth Zoli nem kedveli leginkább.Hogy miért,nem tudom.
    ...

    Báder Marci is kezd lassan csalódást okozni. Amennyiben a légiós igazolásaink is olyanok lesznek mint évek óta és amilyen az edzőnk ,akkor felesleges ez a kinevezése.

     
  • 14adsl4653262017július15.14:04ÚjVálasz

    Azt az egyet nem értem,hogy ki az a potenciálisan dilettáns a csapat körül,aki évről évre csinálja a nagyobbnál nagyobb baklövéseket,minden következmény nélkül.Miért nem lehet ezt az embert eltávolítani? Mondjuk nem vagyok annyira hülye,hogy nem tudom hogy ki az,de azért képtelen vagyok azonosulni a dolgokkal.Nem hinném hogy csak a pénz miatt van ez,nálunk jóval kevesebb pénzből gazdálkodó csapat is jobban teszi a dolgát.Élő példa a ZTE.Már több mint két éve töri a borsot az orrunk alá,megszégyenített bennünket,de nem tanulunk belőle.

     
  • 13egyszolnoki2017július15.13:53ÚjVálasz
    Idézet: 72huk
    Attól tartok, nem fog megszólalni továbbra sem magyarul. Kell Kmézics Diának is valami meló.:)
    ...

    Tőle gyengébb edzőt már nem tudtunk volna hozni. Bebizonyította ezt Sopronban is. Szerintem az új évet már nem nálunk kezdi,bár ne legyen igazam!

     
  • 12adsl4653262017július15.13:52ÚjVálasz
    Idézet: 72huk
    Azt hiszem, most sok mindent megértettem Vágner Bandi távozásával kapcsolatban. Nem, nem Alekszics személyével van a bajom, hanem a jelenséggel.
    ...

    Szerintem Cziczást Tóth Zoli nem kedveli leginkább.Hogy miért,nem tudom.Biztosan ott voltál te is azon a szurkológyűlésen,amikor fel lett vetve,hogy Cziczás marad-e a klubnál és főleg milyen beosztásban.Megigérték,hogy megbecsülik Lacit és találnak neki valamilyen helyet a csapat körül.Aztán az élet úgy hozta hogy teljesen véletlenül Laci húsipari cégénél végeztem felülvizsgálatot és kérdeztem tőle,hogy mi a helyzet,elfogadta-e amit kínáltak.Nem kínáltak semmit neki és senki nem is kereste a csapattól.Utána már kedvem sem volt erről a témáról beszélgetni vele.

     
  • 1172huk2017július15.13:46ÚjVálasz
    Idézet: adsl465326
    Én mint szolnoki,ismerem Dragant és nem értem,hogy miért pont ő kellett újra.Felmelegítve csak a töltött káposzta jó.Mint játékos remek volt,edzőként kevésbé.
    ...

    Attól tartok, nem fog megszólalni továbbra sem magyarul. Kell Kmézics Diának is valami meló.:)

     
  • 10adsl4653262017július15.13:44ÚjVálasz

    Én mint szolnoki,ismerem Dragant és nem értem,hogy miért pont ő kellett újra.Felmelegítve csak a töltött káposzta jó.Mint játékos remek volt,edzőként kevésbé.Nála leginkább a kommunikációval van baj,magyarul az istennek sem akar beszélni,bár...talán pont erre van legkevésbé szükség.Ha délszláv játékost igazolunk,azzal nincs gond és feltételezésem szerint angolul is jól beszél,igaz mellette lesz Jakab Máté aki biztosan jól beszél angolul.Nem meszélve Milosevicsről.Hát mostmár csak azt tudom mondani:sok sikert és érjük el amit elterveztünk.CSAK AZ OLAJ!

     
  • 9jdaniel2017július15.13:43ÚjVálasz
    Idézet: nazol
    Sok mindent el lehet mondani róla, de ezt a kettőt biztosan nem.
    ...

    Majd ha sok sok év ittlét után kegyeskedik megtisztelni minket azzal, hogy megszólal magyarul, majd akkor .... Addig egy kis senkiházi f.kalap!

     
  • 872huk2017július15.13:42ÚjVálasz

    Azt hiszem, most sok mindent megértettem Vágner Bandi távozásával kapcsolatban. Nem, nem Alekszics személyével van a bajom, hanem a jelenséggel. Marad a belső körforgás, az évtizedes, megszokott berögzött dolgok, a belterjesség. Magam részéről nagy várakozással tekintettem az újabb szezon elé, épp amiatt, hogy az új edzővel, stábbal friss, új szemlélet érkezik, egyfajta megújulás fog történni, ami jót tesz, tehet játékosnak, klubnak, vezetőknek, szurkolóknak, mindenkinek. Na most ez a kellemes, felfokozott várakozás érzet foszlott semmivé. Kár. Ennél még az is százszor jobb lett volna, ha lesz ami lesz, próba szerencse alapon Cziczás Lacit haza csábítják. Igaz hölgyeknél, de bizonyított a klubjában is, és most a válogatottnál is. Az én szememben megbocsáthatatlan, főbenjáró bűn, hogy őt kipaterolták/hagyták elmenni anno a klubtól. Bár fene tudja, lehet épp ezért teljesedett ki, és neki van igaza. Na jól elkanyarodtam, a lényeg, hogy a várt megújulás, átalakulás úgy néz ki, hogy el lett napolva. Kár érte.
    Azért sok sikert, és hajrá Olaj!

     
  • 7erwin_rommel2017július15.13:39ÚjVálasz

    Tulajdonképen minden a légiósokon fog múlni. 5 jó légiós + Voja + negyedenként 2 perces Tóth Ádi + zongora cipelő Kovács...
    Bizakodó nem vagyok de meglepetést okozhatunk. A nemzetközi az szerintem max a második körbe bejutunk, azután már meg lehet a 4 a kupában és a bajnokságban

     
  • 6nazol2017július15.13:29ÚjVálasz
    Idézet: omszesz
    hülye arogáns emer
    ...

    Sok mindent el lehet mondani róla, de ezt a kettőt biztosan nem.

     
  • 5omszesz2017július15.13:21ÚjVálasz

    hülye arogáns emer

     
  • 4SKC9992017július15.13:19ÚjVálasz

    Na ez aztán tényleg meglepő... A soproni teljesítményét látva ez egy elég nagy hiba, számomra érthetetlen..

     
  • 3ForzaFalco2017július15.13:17ÚjVálasz

    Respect Szombathelyről.....kíváncsi vagyok a ti véleményetekre szerintem ez elég necces húzás....

     
  • 2kunka2017július15.13:05ÚjVálasz

    Hát nem tudom....Sopronban sem alkotott semmit.
    Ti tudjátok, azért sok sikert!

     
  • 1szombathely192017július15.12:56ÚjVálasz

    :) :)
    Brafo gyerekek!

     

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!