Nyert az Olaj, az ötödik meccs dönt

Szolnok – Kiélezett hajrát hozott a negyedik találkozó, de nem adta le előnyét a Szolnok. Andricot és Drungilast kiállították.
 
 
 
 
 

Nyert az Olaj, az ötödik meccs dönt

Szolnok – Kiélezett hajrát hozott a negyedik találkozó, de nem adta le előnyét a Szolnok. Andricot és Drungilast kiállították.

Tudd meg gyorsabban a magyar kosárlabda legfontosabb híreit. Klikk és like a Facebook oldalunkat!


A Szolnoki Olaj KK az utolsó meccs kiharcolásáért, a ZTE a párharc lezárásáért lépett pályára a két együttes negyeddöntőjének negyedik mérkőzésén.

Vojvoda duplájával indult a meccs, majd belehúzott a vendéglátó: 10-4-re lépett el a Zetétől. Norfleet triplája viszont már egyenlítést ért (12-12), majd Benke hármasával át is vette a vezetést a vendég együttes. Eilingsfeld és Popovic is helyére tett egy-egy hármast, öttel ment ismét az Olaj, de a negyedet lezáró Mohácsi-pontoknak köszönhetően egálról fordultak a második negyedre a felek (23-23).

Vojvoda és Popovic jegyzett pontokat kintről, de a ZTE is hozta a találatokat, sőt ismét minimális előnyhöz jutott. Nehezítette a zalaiak dolgát, hogy 14 perc elteltével Wright már a negyedik faultját ütötte be. Érdekes jelenetek miatt állt a játék: Tóth zsákolása után a kezéről kipattant a gyűrűből a labda – a játékvezetők a videózás után úgy döntöttek, nem adják meg a két pontot, ugyanis még nem hagyta el a hálót a játékszer. Vojvoda egy újabb hármassal már 15. pontját jegyezte, kicsit ismét meglépett a házigazda (34-28). A negyed hajrájában Andric is eljutott három személyi hibáig. Technikait kapott a vendég kispad, Vojvoda bedobta a büntetőket, majd Pavlicevic triplájával már közte tíz is volt. Tóthra sportszerűtlent fújtak, de csak egyetlen pontot tudott összehozni a Zete – Vojvoda majdnem a felezővonalról elengedett hármasával 46-34-gyel zárult az első félidő.

Tóth kettesével 14-re nőtt a hazai előny, de könnyű kosarakkal ismét zárkózott a ZTE (50-40). Gólcsend következett, amit Pavlicevic két triplája zárt le. Drungilas sportszerűtlent kapott, Andric közben belerúgott – utóbbi játékost azonnal kiállították, a zalai magasember pedig a videózás után mehetett az öltözőbe. Közben a lelátón is zajlottak az események: a ZTE-szurkolókat kellett lenyugtatniuk a biztonságiaknak. Vojvoda ismét hihetetlen pontossággal tett helyre egy triplát, 25. pontjával 63-49-re vezetett a csapata. Tóth büntetői nem találtak, Popovicé viszont igen, ráadásul Szabót kipontozva még két pontot is jegyzett. Benke remekelt a vendég oldalon – nem figyeltek rá, triplájával 66-53-ról fordultak az utolsó negyedre.

Norfleet triplájára Pavlicevic is kintről válaszolt, majd megindult felfelé a ZTE. Támadásról támadásra csökkent a különbség, aztán Benke harcolt ki két büntetőt, melyeket be is dobott (71-67). Vojvoda faulttal együtt vitt be két pontot, majd megindult a hazai hajrá: 76-67-re lépett el a Szolnok. A végére ismét visszajött négyre a Zete, de az utolsó percben a vendégkezek igen, a hazaiak nem remegtek meg: büntetők zárták a meccset, melyet az Olaj nyert meg 83-75-re.

 
 

 
  • 172pilotakex2017május20.14:20ÚjVálasz
    Idézet: Piffinger
    Már a meccs után, a kerítésnél tisztázódtak a félreértések és már ott mindenki tudta a másikról, hogy SZURKOLÓ és jó meccs hevében sok minden megtörténhet, amit mindenki tud a helyén kezelni...
    ...

    Köszi szépen a választ!
    Fantasztikus ilyen sztorikat hallani. Örülök, hogy nálatok is visszatért a szurkolás, remélem egyre több hasonló eset történik a következő idényben! Sok szerencsét vasárnapra, győzzön a jobb! :)

     
  • 171Piffinger2017május20.13:53ÚjVálasz
    Idézet: pilotakex
    Erről hallhatunk bővebben?
    Mindig öröm ilyet hallani, hogy csak a meccs idejére ellenfél a két tábor. :)
    Tegnap odarakták magukat a szolnoki szurkolók is.
    ...

    Már a meccs után, a kerítésnél tisztázódtak a félreértések és már ott mindenki tudta a másikról, hogy SZURKOLÓ és jó meccs hevében sok minden megtörténhet, amit mindenki tud a helyén kezelni...
    Aztán a parkolóban már ment a barátkozás,
    Aztán a híd város felőli oldalánál található kricsminél találkoztak zte és olaj szurkolók és mindez példaértékűen jó hangulatban zajlott!
    A végén megbeszéltük, hogy akárhogyan is alakul a vasárnapi meccs, nyomunk valami közöset!

     
  • 170cavs2017május20.13:13ÚjVálasz

    Nos, ahogy én látom ezt a párharcot, és a bíráskodással kapcsolatos kritikai észrevételeket:

    A ZTE részéről a taktika részévé emelték azt, hogy minden egyes fújást, vagy nem fújást megreklamálnak azzal a céllal, hogy ezzel befolyásolják a következő döntéseket. Ebben élen jár az edző, de a játékosok is minden egyes ítélet után értetlenül, széttárt karokkal csodálkoznak és gúnyosan mosolyognak, mintha azt azt kérdeznék: miért, én ott sem voltam, hozzá sem értem! És ez remekül működik, mert a bírók engedik ezt a fajta reklamációt, és legközelebb már akaratlanul is elnézőbbek lesznek az előbb még reklamálóval szemben. Ezzel szemben a szolnokiak elvétve reklamálnak, viszont amikor ezt mégis megteszik, az olyan hevességű. hogy a bíróknak ez rögtön feltűnik. és már ugrik is a tekó.

    A ZTE litván centere nagyon allattomos játékos, szándékosan provokálja az ellenfél játékosait. Hogy is történt a legutóbbi affér Drungilas és Andrics között? A litván válldobással tünteti el a palánk alól Andricsot, majd neki háttal állva alattomosan rááll a parkettán fekvő játékos bokájára, és ott is marad addig. amíg Andrics le nem rúgja onnan. Kishíján teljes sikerrel tehette ezt, hiszen Andricsot kiállították, ő pedig majdnem megúszta egy sportszerűtlennel, amit a nyakfogással végrehajtott válldobásért kapott. A videózás utáni kiállítást pedig értetlenkedő mosollyal vonja kétségbe, hogy ez csak sportszerűtlen volt, miért állítják ki őt is? Igen, sportszerűtlen volt, de annyira, hogy kiállítást ért! Mint ahogyan az egész játéka sportszerűtlen volt eddig is.

     
  • 169keka2017május20.13:08ÚjVálasz

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1424577087563020&set=gm.1354607077964116&type=3

    A szimpatikus Drungilas akit a csaló bírók ártatlanul kiállítottak.

     
  • 168pilotakex2017május20.12:16ÚjVálasz
    Idézet: Piffinger
    Fejezzétek már be a szidást!
    Egyáltalán nem azok!!!!
    Eljöttek és szurkoltak, úgy ahogy ti soha!!!!
    A végén kezet nyújtottunk egymásnak!!!!
    Ja, hogy ti abból kimaradtatok...


    Hajrá OLAJ!!!
    ...

    Erről hallhatunk bővebben?
    Mindig öröm ilyet hallani, hogy csak a meccs idejére ellenfél a két tábor. :)
    Tegnap odarakták magukat a szolnoki szurkolók is. TV-n keresztül is rohadt jó volt a hangulat.

     
  • 167pilotakex2017május20.12:10ÚjVálasz
    Idézet: zeno75
    Pilotakekx valyon jövöre mi lesz az Olajjal ha idén csak az öltözö kilincsét éritek el? Össze vesztek minden Europai sehova nem kell drága játékost?
    ...

    Öööööö.... Egerszegi vagyok, ez egy kicsit félrement.
    VALYON miből gondoltad, hogy szolnoki lennék? :)

     
  • 166Kuvasz2017május20.11:34ÚjVálasz

    A kedvencem az, amikor a Zete tábor egymást üti. :)

     
  • 165H.Laci2017május20.11:33ÚjVálasz

    A párharcban eddig korrektnek nevezhető játékvezetés volt, a tegnapin azért szerintem a mi kárunkra többet tévedtek, mint a Szolnoknak, ezzel azt hiszem egyetértünk. A Drungilas-Andric páros egész évben ütötte-vágta egymást, egyik sem különb a másiknál, ha szigorúan vesszük, minden meccs 5. percében mindkét játékos mehetett volna a padra az 5. faultjával.Részemről nem a bírókra fogom a tegnapi vereséget, bár az, hogy Vojvoda 19 büntetőt dobhat, az azért elgondolkodtató és furcsa. A játékvezetés legyen következetes, ami fault az egyik oldalon, legyen az a másikon is. Olyanra, hogy 3 játékosunkat kipontoztak volna, nem is emlékszem.Fájóbb volt a tíz kihagyott büntető, lletve -4-nél fiatal játékosunk keze többször megremegett, talán ezen ment el a meccs. Csapatként jobbak vagyunk a Szolnoknál, bizonyítja, hogy a végén négy játékosunk nélkül is visszajöttünk -17-ről.A Szolnok sokkal inkább egy emberes csapat, tegnap is bebizonyosodott.
    Sosem kedveltem a szolnoki tábort, már csak a körmendiekkel való jó viszonyuk illetve régebbi kofliktusaink miatt sem, de el kell ismerni, hogy tudnak szurkolni és jó mentalitásúak, ezért külön öröm, hogy ez a párharc nem egymás szidásáról szól, hanem korrekt, normális lelátói keretek közt, mikor mindkét tábor csak a sajátjaival és nem a másikkal foglalkozik.
    Végezetül ne legyen kétsége afelől senkinek, hogy holnap 2000-2500 egerszegi fanatikus fogja őrült módjára a csapatot beleűzni-hajszolni a győzelembe.

     
  • 164Icebear2017május20.10:26ÚjVálasz
    Idézet: DannyG
    Szóval nem leszek elfogult, vártam már hogy mikor következik be egy Drungi kiállítás. De arról,hogy ezt megcsinálhatja a sporik tehetnek. És azért mindig kettőn áll a vásár.
    ...

    Bocsi,de nézd meg majd a kiállításról a videót!Én pont ott ülök a palánk mögött és Drungilas rálépett és rá is állt Andrics sípcsontjára!!!! Nézd meg amikor felállt Andrics pont ezt mutatja és ezért reklamált a Szolnoki kispad!!!Ez ért kiállítást és,nem a lerántás az csak "sima" sportszerűtlen volt!!!!

     
  • 163oiltroger2017május20.09:43ÚjVálasz
    Idézet: Piffinger
    Fejezzétek már be a szidást!
    Egyáltalán nem azok!!!!
    Eljöttek és szurkoltak, úgy ahogy ti soha!!!!
    A végén kezet nyújtottunk egymásnak!!!!
    Ja, hogy ti abból kimaradtatok...


    Hajrá OLAJ!!!
    ...

    Fejezzük be, de ezért odaszúrsz te is "Ja, hogy ti abból kimaradtatok..."
    Nekem nem a táborral van a bajom, ezt már leírtam. Le a kalappal előttük! De azért ne haragudj meg ha nem "nyújtom a kezem" azoknak akik nem tudnak viselkedni....

     
  • 162hozso2017május20.09:42ÚjVálasz

    ime kapitány műve:ezért nem volt mind1 hogy a második helyen kezdjük a rájátszást vagy a negyediken.hajrá ZTE!

     
  • 161ZTE152017május20.09:40ÚjVálasz
    Idézet: Piffinger
    Fejezzétek már be a szidást!
    Egyáltalán nem azok!!!!
    Eljöttek és szurkoltak, úgy ahogy ti soha!!!!
    A végén kezet nyújtottunk egymásnak!!!!
    Ja, hogy ti abból kimaradtatok...


    Hajrá OLAJ!!!
    ...

    Aki nem volt ott a hídnál nem is fogja tudni.De az okoskodás az megy.Nézzetek már magatokba....

     
  • 160batyus692017május20.09:40ÚjVálasz

    www.mediaklikk.hu/video/kosarlabda-kozvetites-ferfi-nb-i-negyeddonto-negyedik-merkozes-szolnoki-olaj-kk-zalakeramia-zte-kk/ 1.22.50. Érdemes olvasni Voja száját! Szerintem Drungit dicséri, igaz? Ennyi!!!

     
  • 159ZTE152017május20.09:39ÚjVálasz
    Idézet: Piffinger
    Fejezzétek már be a szidást!
    Egyáltalán nem azok!!!!
    Eljöttek és szurkoltak, úgy ahogy ti soha!!!!
    A végén kezet nyújtottunk egymásnak!!!!
    Ja, hogy ti abból kimaradtatok...


    Hajrá OLAJ!!!
    ...

    +1

     
  • 158Piffinger2017május20.09:39ÚjVálasz

    Ha meg vasi vagy ne itt ossz...

     
  • 157Piffinger2017május20.09:36ÚjVálasz

    Fejezzétek már be a szidást!
    Egyáltalán nem azok!!!!
    Eljöttek és szurkoltak, úgy ahogy ti soha!!!!
    A végén kezet nyújtottunk egymásnak!!!!
    Ja, hogy ti abból kimaradtatok...


    Hajrá OLAJ!!!

     
  • 156Kuvasz2017május20.09:31ÚjVálasz

    A sötét csürhe banda megint bemutatkozott. Az ország szégyene ez a Zete tábor.

     
  • 155Piffinger2017május20.09:25ÚjVálasz

    A két szurkolótábor hozzáállása példaértékű!!!! Az hogy a meccs hevében mi történik néha, elnézendő! Óriási élmény volt tegnap együtt szurkolni a híd lábánál! Bárcsak ez lett volna a döntő! Vasárnap tessenek jönni Egerszegre és ünnepeljük a KOSÁRLABDÁT!!!

     
  • 154oiltroger2017május20.09:24ÚjVálasz
    Idézet: ZTE15
    Szerintem te semmit nem tudsz a két tábor viszonyáról.Aki meg mutogat a bérletes helyéről az meg is érdemli hogy számon van kérve.Ne legyél már ennyire elvakult...te is láttad mi történt tegnap...
    ...

    16 éves korom óta járok Olaj meccsekre, és most vagyok 44 éves. Szerintem van sejtésem a csapatok közti viszonyokról. De itt nem erről van szó. Hanem arról a pár kib@szott kreténről, akiknek a mutogatásban és a kurvaanyázásban teljesedik ki a hormonokkal dúsított pubertás kora, ami kitolódott a felnőtt éveikre... Ez igaz a hazai és a vendég szurkolókra is! De tényleg egy 70 éves hazai szurkolót akar 1-2 félmeztelen paraszt aki azt hiszi tüdőszűrésen van leverni meccs közben?! Persze tudja hogy úgy se jut odáig, és pont ezért játsza a Hulk-ot őrjöngve dagadó erekkel a homlokán? Ne már..... És ez neked teljesen normális? Szerintem nem.

     
  • 153zeno752017május20.09:13ÚjVálasz

    Pilotakekx valyon jövöre mi lesz az Olajjal ha idén csak az öltözö kilincsét éritek el? Össze vesztek minden Europai sehova nem kell drága játékost? Tegnap ha a Voja nem fog ki remek dobo formát, akkor most fekete zászló lenne a Fötereteken!!! Ezen gondolkozz el érdemes!!!

     
  • 152ZTE152017május20.09:07ÚjVálasz
    Idézet: oiltroger
    Na pont az ilyen emberek nem hiányoznak se a meccsről se a pálya mellől mint te!
    ...

    Szerintem te semmit nem tudsz a két tábor viszonyáról.Aki meg mutogat a bérletes helyéről az meg is érdemli hogy számon van kérve.Ne legyél már ennyire elvakult...te is láttad mi történt tegnap...

     
  • 151ZTE152017május20.09:04ÚjVálasz
    Idézet: Tobey
    Semlegesként néztem meg az első félidőt....így nem is akarok véleményt írni a meccsről, megtették előttem jópáran.
    ...

    Egyetértek.
    A szezon meccse jön.Mindenki aki él és mozog,jöjjön a csarnokba és hajszoljuk gyôzelembe a csapatot!
    A filko féle idepofázások meg előbb utóbb visszaütnek :))

     
  • 150tmmate2017május20.08:54ÚjVálasz
    Idézet: egyszolnoki
    Semmi kétség,hogy a páros kiállítással mi jártunk jobban mert amit Andric művel egy-két hónapja az nem kosárlabda játék. Nulla pont, sok fault, technikai,sportszerűtlen most meg kiállítás.
    ...

    Pontosan. Bár sokszor kapott értelmezhetetlen fújásokat, ami azért megfogja az embert, de ilyen tapasztalattal rendelkező játékosnak tudni kellene alkalmazkodni. Szerintem nem vette még észre, hogy a magyar bajnokságban is vannak színvonalas csapatok. Meg silány játékvezetők. Nagyon sajnálom, mert nagy hasznára lehetne a csapatnak.

     
  • 149tmmate2017május20.08:49ÚjVálasz
    Idézet: oiltroger
    Na pont az ilyen emberek nem hiányoznak se a meccsről se a pálya mellől mint te!
    ...

    Teljesen igaz.

     
  • 148egyszolnoki2017május20.08:48ÚjVálasz
    Idézet: kovi13
    Remélem Tóth Ádám szerződését mihamarabb bontják, mert ez amit csinál. Ilyen szar játékos még nem volt az olajban. Technika és agy nélkül ezt a játékot nem lehet játszani.
    ...

    Semmi kétség,hogy a páros kiállítással mi jártunk jobban mert amit Andric művel egy-két hónapja az nem kosárlabda játék. Nulla pont, sok fault, technikai,sportszerűtlen most meg kiállítás.Remélem nem hosszabítják meg a szerződését mert ilyen tudású játékosnak nem ezt kellene produkálni!

     
  • 147tmmate2017május20.08:48ÚjVálasz
    Idézet: lebronzlatan239
    BENKE SZILÁRDOT A VÁLOGATOTTBA ! :)
    ...

    Én ezt már régen mondom. No meg az Olajba Voja mellé! Hajrá Olaj!

     
  • 146oiltroger2017május20.08:46ÚjVálasz
    Idézet: mamuth5775
    kedves édesanyád meg akit megszült az a csürhe...
    ...

    Na pont az ilyen emberek nem hiányoznak se a meccsről se a pálya mellől mint te! Van pár 30 kilós izomrenyheségben szenvedő félmeztelen kretén köztetek, aki csak a kurva anyázásban meg a mutogatásban jeleskedik folyamatosan... Tényleg nagy dicsőség úgy ugatni pár idős embernek, hogy tudjátok a biztonságiak úgy sem engednek oda... Habzó szájjal, kurvaanyázni ti tudtok a legjobban... Azután meg hazamentek és kussban éled a kispolgári életed... De rohadt erősek vagytok... Ez igen! Ez férfi munka! Miért nem süllyedtek a körmendi szurkolók szintjére és kezdtek el köpködni a hazai közönség közé? A többi "Zetés" szurkolótól elnézést kérek, és tényleg csodamódon tudják a csapatuk biztatni! Itt Szolnokon már sose lesz olyan mint ahogy nálatok! Le a kalappal!

     
  • 145royalka2017május20.08:44ÚjVálasz

    Borzasztó nehéz lesz az 5. meccs. Drungira nagyon sok figura épül , szerintem jobban fog hiányozni , mint a Szolnoknál Andric. Tóth Ádámban "bízok" , mert bár Wright sem egy topcenter (és akkor még finomam fogalmaztam) de Tóth egy nulla átlőve .Remélem nem cáfol Rám.

     
  • 144kovi132017május20.08:17ÚjVálasz

    Remélem Tóth Ádám szerződését mihamarabb bontják, mert ez amit csinál. Ilyen szar játékos még nem volt az olajban. Technika és agy nélkül ezt a játékot nem lehet játszani.

    Azt nem vonom kétségbe, hogy a magyar bírói színvonal a szánalmasnál is rosszabb, de, hogy a ZTE ezen bukott volna, na azt azért ne már. Plusz azt is hozzátenném, hogy a ZTe pont ezt próbálta kihasználni, mert folyton pofáztak a bíróknak és addig bírkóztak amíg a bíróknak elege lett. Egy normális bírói gárda már az első negyedben adott volna egy technikait, hogy csend legyen.

    Drungilasnál sportszerűtlenebbet sem lehet kívánni a palánk alá

    Hajrá Olaj

     
  • 143Tobey2017május20.07:38ÚjVálasz

    Semlegesként néztem meg az első félidőt....így nem is akarok véleményt írni a meccsről, megtették előttem jópáran.
    Vasárnap nagyon nagy meccs lesz kilátásba Zegen, meg is fordult a fejemben, hogy elmegyek megnézni, de kihagyom: meghagyom a helyet a helyieknek, mert szükség lesz minden kézre, torokra, de ez - a hagyományokhoz hűen - meg is fog valósulni Zegen.
    Plusz pont Szolnokra, hogy ott is végre lehetett szurkolást hallani.
    Szép volt Fiúk, kell a szurkolás! :)

    Egy biztos: bárki megy tovább, az Alba jól jár, mert egy ilyen 5 meccs után odaérni.....nem lesz egyszerű utána top-on játszani. Bár lehet, hogy ez tüzeli fel az odaérő csapatot? Nem tudom, kérdőjel.

    Nagy csata lesz vasárnap, és győzzön a jobb. Sok sikert mind2 csapatnak! Azt hiszem a szurkolótáborokon semmi nem fog múlni!

    PS: az ideböffenő X csapat szurkolóival nem kell foglalkozni...

     
  • 142vagasiteri2017május20.07:25ÚjVálasz

    A vasárnapi meccset, a szánalmas Zetét segítő bírói ténykedések ellenére, Boriszov kiváló játékának köszönhetően, az Olaj fogja nyerni!
    Hajrá OLAJ!

     
  • 141drive2017május20.06:54ÚjVálasz
    Idézet: Beniben
    Holnapra sincsenek illúzióim, Nyergesék már tervezik a bíró-küldést!
    Remélem kapunk egy Földházi, Papp, Benczúr triót! :)))
    Bár igazából mindegy is! Ami itt az Olajra vár az elképzelhetetlen!
    ...

    Erdőirtók? Nagy a sötétség felétek,kapcsolj világítást!

     
  • 140Beniben2017május20.05:49ÚjVálasz

    Holnapra sincsenek illúzióim, Nyergesék már tervezik a bíró-küldést!
    Remélem kapunk egy Földházi, Papp, Benczúr triót! :)))
    Bár igazából mindegy is! Ami itt az Olajra vár az elképzelhetetlen! Lehet, hogy elfogyunk ezután és 3:0 lesz az Albának, de ezt akkor is meg kell nyernünk az erdőirtók ellen!

     
  • 139kid672017május20.05:09ÚjVálasz
    Idézet: 72huk
    És Czinger egymás után kihagyott 3 büntetője, majd egy szintén kihagyott sima ziccer a végjátékban. Mennybe mehetett volna, a csapatoddal együtt.
    ...

    Cingiben igazad van nem üti meg a felsőházi szintet, (de anyagi lehetőségeink enyit engednek meg) itt már illik még hideg kézzel is 50%-osan dobni a büntetőt, a ziccer??? ezzel a magassággal gyürü közelben bezsákolnam akár faltoló kézzel együtt is.

     
  • 138kid672017május20.05:02ÚjVálasz

    A mai meccs nagy csatát hozott két kimagasló teljesítménnyel (Voja, Benke) a két kiállítás jogos, a birói tévedések a ZTE szempontjából demoralizálóbbak voltak, talán ennyivel volt jobb az olaj, de igazából egyik csapat sem érdemelt győzelmet.

     
  • 137ZTE152017május20.02:45ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    Alsóházi csak ne ugasson! Előbb jussatok négybe kicsirigó, jó? :D Bár elárulok egy nagy titkot: baszki mesterrel ez nem fog menni! Vasárnapra nektek mi a programotok? Mi lazulunk egyet :D ;) :P
    ...

    Na akkor a nagy lazulgatások közt ugorj le egyet Zeg-re megtapasztalni milyen az igazi hangulat.Otthon úgyse tapasztalsz ilyet...

     
  • 136Barracuda192017május20.01:31ÚjVálasz

    Hazaértem melóból és visszanéztem a meccset. Ha egy mondatban kellene összefoglalni a történteket, akkor az így szólna: két jó képességű csapat vívott izgalmas , de nagyon sok hibával tarkított, alacsony színvonalú mérkőzést, ehhez a színvonalhoz méltó játékvezetéssel.
    A játékvezetők oda-vissza tévedtek, majd próbálták a hibáikat legalább akkora hibával egalizálni. Nem ez döntött. A ZTE azért vesztett, mert Bencze nem rotált elég mélyen, míg a Szolnok azért nyert mert több játékosa hozta az átlagot, míg a Vojvoda-Benke párharc jelentette a meccs "fénypontját"!
    Amennyiben bármelyik csapat ezt a játékát hozza ellenünk az elődöntőben, akkor nincs miért aggódnunk!

     
  • 135rougenoir0012017május20.00:36ÚjVálasz

    Köszönjük a gratulâciót, ma jobbak voltunk, egy Vojvodâval mindenkêppen.

    Mi is gratulâltunk az egerszegi győzelmekhez, ezèrt hagyjuk màr ezt a szànalmas bírózàst, most jobbak voltunk és kèsz.......vasárnap győzzön a jobbik, aztàn ha ez a ZTE lesz, akkor minden szolnoki szurker nekik fog szorítani az alba ellen, ez nem kèrdés......egyik csapatnak sem lesz könnyű a döntőbe jutni egy ilyen öt jàtszmàs csata utàn...

    A pàlyaelőny a ZTE-nèl, nekik àll a zàszló, de èpp ezèrt nekik van vesztenivalójuk, ha megremeg a kezük, akkor be fogjuk húzni....kegyetlenül.

    Hajrà Olaj!!!! Vesszen az alba!

     
  • BENKE SZILÁRDOT A VÁLOGATOTTBA ! :)

     
  • 133csibike922017május20.00:14ÚjVálasz

    Abban biztos lehet minden Szolnoki játékos ill szurkoló, a Zalai csarnok Vasárnap este felrobban a szurkoloktól..... Ja igen, nem fogják szeretni ezt a Szolnokot .Ezt a szurkolast ami következik csak Körmenden és Zalaegerszegen élhetik át.

     
  • 132csibike922017május20.00:07ÚjVálasz
    Idézet: csibike92
    Bízom benn, söt követelem, Zalaegerszegen is igy fognak fujni a bírok a hazaiaknak......Ha nem azt fogják tenni, akkor a Szolnoki bankosok sokat fognak áldozni....
    ...

    Andricshoz képest Loránt az Albából egy angyal! Alattomos cselák, mint az egész Szolnoki bagázs.....

     
  • 131csibike922017május20.00:04ÚjVálasz

    Bízom benn, söt követelem, Zalaegerszegen is igy fognak fujni a bírok a hazaiaknak......Ha nem azt fogják tenni, akkor a Szolnoki bankosok sokat fognak áldozni....

     
  • 130kekver2017május19.23:35ÚjVálasz

    Vasárnapi meccs brutál kemény meccs lesz. ha a sporik így beleakarnak majd fújni, nem tudom túlélik e a 2.negyedet, mert az egerszegi drukkerek nem fogják tűrni.
    Czinger fontos pillanatokban hibázott,látszott rajta hogy bevan szarva.. de hát ha nincsen más aki játszon..
    Vojának gratula, nélküle sehol se lenne ez a Szolnok

     
  • 129DannyG2017május19.23:33ÚjVálasz
    Idézet: DannyG
    Jó nem leszek elfogult, én már vartam
    ...

    Szóval nem leszek elfogult, vártam már hogy mikor következik be egy Drungi kiállítás. De arról,hogy ezt megcsinálhatja a sporik tehetnek. És azért mindig kettőn áll a vásár. Andricot sem kell félteni, belemegy a kontaktba. Viszont ez a rúgás túlment Drungilas ténykedésein

     
  • 128DannyG2017május19.23:30ÚjVálasz
    Idézet: into@
    "Drungilas keménységét nem vitatom, de ki lett állítva."

    Amit a PO meccsein művelt, azt jobb helyeken és bárhol az élsportban nem "keménységnek" hívják.
    ...

    Jó nem leszek elfogult, én már vartam

     
  • 127hellmo2017május19.23:17ÚjVálasz
    Idézet: olajheart
    Ezt biztosan nekem akartad ìrni?..
    ...

    Elnézésedet kérem , reggie-nek címeztem :)

     
  • 126olajheart2017május19.23:15ÚjVálasz
    Idézet: hellmo
    Akkor miért rontod itt a levegőt ? :) Szerintem többet írsz a ZTE-hez kapcsolódó cikkekhez, mint a Falcoéhoz...
    ...

    Ezt biztosan nekem akartad ìrni?..

     
  • 125Tomika7782017május19.23:08ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    Igen, csak ti minden egyes vesztes meccsetek után ezzel jöttök, kicsit már unalmas :)
    ...

    Te beszélsz csürhéről, aki életedben nem voltál idegenben meccsen! Most is igen korán hazaértél! Biztos nem volt időd elmenni Kaposvárra, mert éppen aláírást gyűjtöttél az eltiltásról szóló népszavazáshoz. Mindig csak mocskolódsz te fotelgladiátor.

     
  • 124into@2017május19.23:05ÚjVálasz
    Idézet: Pasztor
    Nem egyszerűsítem le, egyáltalán nem... De úgy szapuljátok mintha nem állították volna ki... Miről is beszélünk akkor? ;)
    ...

    talán mert nem csak ezen a mérkőzésen volt tahó állat!

     
  • 123into@2017május19.23:04ÚjVálasz
    Idézet: DannyG
    Teljesen igazad van, azért is írtam, hogy nem a bírókon múlt. De Bencze Tamás reklamálását miért hozod fel, mikor teljesen jogos volt? :D hát ki ne lenne ideges ilyen kretén döntés után.
    ...

    "Drungilas keménységét nem vitatom, de ki lett állítva."

    Amit a PO meccsein művelt, azt jobb helyeken és bárhol az élsportban nem "keménységnek" hívják. Mindenkinek sokkal jobb lett volna, ha soha el sem kezdi ezt a "keménységet" és inkább kosárlabdát mutat be! Bárki jut tovább ezt nagy valószínűséggel "vinni" fogja tovább!!! Értsd meg, hogy ez a legnagyobb probléma a történtekkel! Bárki is jusson tovább!

     
  • 122hellmo2017május19.23:02ÚjVálasz
    Idézet: olajheart
    Mièrt maradjunk kussba.. mert te azt mondod:))))) persze hogyne...
    ...

    Akkor miért rontod itt a levegőt ? :) Szerintem többet írsz a ZTE-hez kapcsolódó cikkekhez, mint a Falcoéhoz...:) De ha már itt tartunk áruld már el légy oly kedves , mert komolyan kíváncsi vagyok, ki bántott téged ? Mitől alakult ki nálad ez a poszttraumás stressz ?

    Hajrá ZTE!

     
  • 121infooo2017május19.23:00ÚjVálasz
    Idézet: into@
    Elfogytak az érvek? Most jön a személyeskedés? Ha már itt tartunk! Hol voltál az elmúlt HÉT évben??? :DDDDDDDDD
    ...

    Annyit írtam, hogy kicsit féloldalas vagy:
    Teszt?
    Mi jut eszedbe mondjuk a vattacukorról? :D
    Milyen személyeskedés? Bántott valaki? :D

     
  • 120gismo2017május19.22:59ÚjVálasz

    Látom megértetted a lényeget.
    Nem is vártam mást.

     
  • 119Pasztor2017május19.22:59ÚjVálasz
    Idézet: into@
    Hagyd már! Ne egyszerűsítsd le a tahó Drungilas ámokfutását! A parketten minden Olaj játékosba belekötött!!!
    ...

    Nem egyszerűsítem le, egyáltalán nem... De úgy szapuljátok mintha nem állították volna ki... Miről is beszélünk akkor? ;)

     
  • 118into@2017május19.22:58ÚjVálasz
    Idézet: infooo
    Csak kicsit vagy féloldalas! :D :D Azóta is az a bevásárlókosár? :D

    ...

    Elfogytak az érvek? Most jön a személyeskedés? Ha már itt tartunk! Hol voltál az elmúlt HÉT évben??? :DDDDDDDDD

     
  • 117infooo2017május19.22:54ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    Igen, csak ti minden egyes vesztes meccsetek után ezzel jöttök, kicsit már unalmas :)
    ...

    Te ezt nem értheted, egész szezonban nektek fújnak! :D

     
  • 116DannyG2017május19.22:53ÚjVálasz
    Idézet: 72huk
    És Czinger egymás után kihagyott 3 büntetője, majd egy szintén kihagyott sima ziccer a végjátékban. Mennybe mehetett volna, a csapatoddal együtt.
    ...

    Teljesen igazad van, azért is írtam, hogy nem a bírókon múlt. De Bencze Tamás reklamálását miért hozod fel, mikor teljesen jogos volt? :D hát ki ne lenne ideges ilyen kretén döntés után. De Dusán sportszerűtlenjét nem lehet vitatni. Nem is lehet összehasonlítani a 2 szituációt. Megcáfolni még mindig nem sikerült, amiket írtam. A szurkolókhoz nem tudok mit hozzászólni, mert a TV nem mutatta, de 5-6 ember miatt ne ítélj el egy szurkolótábort. Vasárnap hallgasd majd milyen hangulat lesz. És mégegyszer, rosszul játszottunk, megérdemelten nyert a Szolnok, de nem lehettek vakok, a bírók keze jócskán benne volt ebben. Drungilas keménységét nem vitatom, de ki lett állítva.

     
  • 115infooo2017május19.22:53ÚjVálasz
    Idézet: into@
    Igen. Igen. Szép év volt! A 1990/91-es bajnoki döntőben vágtuk le a hálót Egerszegen! CSAK AZ OLAJ!!!
    ...

    Csak kicsit vagy féloldalas! :D :D Azóta is az a bevásárlókosár? :D

     
  • 114olajheart2017május19.22:52ÚjVálasz
    Idézet: gismo
    "KEDVES" SZOLNOKI SZURKOLÓK!

    Persze, nektek nem savanyú a szőlő.
    Csak egy dologba kéne belegondolni!
    Itt nem csak az a lényeg, hogy kinek fújtak a bírók.
    ...

    Mièrt maradjunk kussba.. mert te azt mondod:))))) persze hogyne...

     
  • 113reggiemiller2017május19.22:48ÚjVálasz
    Idézet: domotor1638
    "Látom máris bíiróznak" te se vagy nagyon képbe. Arrol van szó hogy mekkora egy hulladék volt a játékvezetés és ezt mindkétfél aláírja!!!
    ...

    Igen, csak ti minden egyes vesztes meccsetek után ezzel jöttök, kicsit már unalmas :)

     
  • 112reggiemiller2017május19.22:47ÚjVálasz
    Idézet: MTE1980
    Remélem én is hogy úgy lesz. A Zete meg az Albát aztán döntő MTE - ZTE.
    ...

    Aztán bilibe ér a kezed :DDDD

     
  • 111reggiemiller2017május19.22:45ÚjVálasz
    Idézet: faradtkelet
    remélem agyonver titeket a Körmend, aztán nem lesz nagy a pofa :) nagy a kabát barátom :)
    ...

    Alsóházi csak ne ugasson! Előbb jussatok négybe kicsirigó, jó? :D Bár elárulok egy nagy titkot: baszki mesterrel ez nem fog menni! Vasárnapra nektek mi a programotok? Mi lazulunk egyet :D ;) :P

     
  • 110into@2017május19.22:43ÚjVálasz
    Idézet: Pasztor
    Véleményem pár gondolatban:
    -ami Raul ziccere után történt nem is érdemes mit mondani, ország-világ látta/hallotta... +2 helyett -5 == -7 pont.
    ...

    Hagyd már! Ne egyszerűsítsd le a tahó Drungilas ámokfutását! A parketten minden Olaj játékosba belekötött!!!

     
  • 109into@2017május19.22:41ÚjVálasz
    Idézet: DannyG
    Most komolyan szolnokiak. Elismerem, hogy nem a játékvezetésen múlt a győzelem, de ti itt a szezon többi meccsével jöttök. Cáfoljatok már rá arra az 5-6 ítéletre, amit felsorolgattunk.
    ...

    "És akkor Drungilassal vagytok elfoglalva, aki valóban dolgozott rendesen"

    Erre "szépen" nem lehet válaszolni, mert amit ez az állat művelt a PO meccsein azt nem kellett volna hagynia a bíróknak! A gettóban talán elmegy, de nem sportemberhez és sportpályára való! Ha már a PO elején megkapja a maga büntetését az aljas, piszkos húzásaira, akkor nem fajultak volna el a dolgok idáig! Sokkal jobb lett volna, ha leáll ezekkel a mocskos, alattomos játékkal és csak kosárlabdát láttunk volna tőle. Nem erről szól az élsport???

     
  • 10872huk2017május19.22:40ÚjVálasz
    Idézet: DannyG
    Most komolyan szolnokiak. Elismerem, hogy nem a játékvezetésen múlt a győzelem, de ti itt a szezon többi meccsével jöttök. Cáfoljatok már rá arra az 5-6 ítéletre, amit felsorolgattunk.
    ...

    És Czinger egymás után kihagyott 3 büntetője, majd egy szintén kihagyott sima ziccer a végjátékban. Mennybe mehetett volna, a csapatoddal együtt. Meg a zsinórban kihagyott tizenvalahány tripla kísérlet, ugyan. De nem, csak azok a mocskos szájú szolnokiak, meg a csaló bírók. Azért majd ha nagyon ráérsz, Baszki toporzékolását is olvasd majd le, ahhoz képest Tóth ipari tanuló volt a menj a picsába szöveggel, de azért toljad. A balhézó szurkolóknak nevezett csürhétekről már ne is beszéljünk.Édes istenem, ennyire tényleg nem lehettek egyszerűek...

     
  • 107Pasztor2017május19.22:35ÚjVálasz

    Véleményem pár gondolatban:
    -ami Raul ziccere után történt nem is érdemes mit mondani, ország-világ látta/hallotta... +2 helyett -5 == -7 pont.
    -Drungilas-Andric párharcból nem tudnám egyiket se kiemelni, mert egymásra találtak és ugyanúgy ütötték-vágták egymást mind a 3 meccs alatt.
    -Pár szolnoki kolléga alattomosnak nevezte a Zetét, én ezt kb. ugyanúgy látom csak fordítva, szóval maradjunk egálban.
    -Czingi mentségére szóljon hogy nehéz így beszállni egy ilyen meccsbe, viszont a büntetőkből pihenten azért illett volna 4-ből 2-t bedobni.
    -Ubilla betör, általában odaütöttek neki, sípszó nem igazán volt. Vojvoda hasonló körülmények között betör, Zete egyből kapta a faultot, és ezek a dolgok azok amik nagyon idegőrlőek tudnak lenni egy ilyen mérkőzésen.
    Összességében gratula a Szolnoknak, elsősorban Vojának, az állás 2-2.
    Tisztelet a Zalai társaimnak akik ennyien megint elmentek ilyen távolra és buzdították csapatunkat!
    Ui.: én azt mondom az utolsó meccsen egy gyenge játékkel rukkoljon ki a Zete, a Szolnok fogjon ki jó napot és bírói tévedéssekkel jusson tovább a Zete, akkor talán majd a szolnoki kollégák is megérzik milyen érzés amikor 8 ember ellen kell játszani. ;) na jó ez csak vicc volt... legyen egy tisztességes Zalai továbbjutás.
    Vasárnap nagy meccs lesz!
    ja... majdnem el is felejtettem: Kedves reggiemiller! Lehet, hogy te akkor lennél happy ha Norfleet el lenne tiltva, DE! egyenlőre nincs és nem is lesz, mert eddig nagyon úgy néz ki, hogy te akarod csak eltiltani :DD én a helyedben éltetném csak Govens-t, aztán jövőre ígértek neki valamit, elfogadja, és majd valamelyik gazdagabb csapat pár száz dolcsival többet ígér és elmegy oda, aztán szevasz Falco...
    Csak a ZETE!

     
  • 106into@2017május19.22:31ÚjVálasz
    Idézet: infooo
    Azért az egyik serpenyőbe még tegyünk bele egy apróságot:
    https://it.wikipedia.org/wiki/FIBA_European_Champions_Cup_1990-1991

    :D

    ...

    Igen. Igen. Szép év volt! A 1990/91-es bajnoki döntőben vágtuk le a hálót Egerszegen! CSAK AZ OLAJ!!!

     
  • 10572huk2017május19.22:30ÚjVálasz
    Idézet: zete5
    Senki nem sírt a második meccs után: volt ugyan pici hazai pálya, mint ahogy a harmadik meccsen is Zeg-en, de megérdemelt volt az Olaj győzelem.
    ...

    Én meg főleg nem adtam ki közleményt. Azért, mert szolnoki vagyok, ne vegyél egy kalap alá a doktorral, ha kérhetem. De látom, a saját csapatod teljesítményében továbbra sem sikerül észrevenni a hibát, így marad a bírózás, meg a nem egyenlő mérce. Megmosolyogtató, na...

     
  • 104DannyG2017május19.22:29ÚjVálasz

    Most komolyan szolnokiak. Elismerem, hogy nem a játékvezetésen múlt a győzelem, de ti itt a szezon többi meccsével jöttök. Cáfoljatok már rá arra az 5-6 ítéletre, amit felsorolgattunk. Megteszem mégegyszer. Kiss Raúl meg nem adott kosara. Azt hiszem Popovic hátulról törénő faltja, ami nem sportszerűtlen, a Norfleetre fújt védőfalt, Wright 2 kamufaltja, és Tóth Ádi szájról kiválóan leolvasható monológja a játékvezetők felé. És akkor Drungilassal vagytok elfoglalva, aki valóban dolgozott rendesen, de körülbelül az 5. percben 5 db páros falttal mehetett volna ki Andriccsal együtt. Ha szerintetek a bírók nem nyúltak bele ebbe a meccsbe, akkor nagyon elfogultak vagytok.

     
  • 103gismo2017május19.22:24ÚjVálasz

    "KEDVES" SZOLNOKI SZURKOLÓK!

    Persze, nektek nem savanyú a szőlő.
    Csak egy dologba kéne belegondolni!
    Itt nem csak az a lényeg, hogy kinek fújtak a bírók.
    A kosárlabda nagy összpontosítást igénylő sport.
    Ha a játékosokat a bírók az össze-vissza fújkálásaikkal kizökkentik
    a ritmusukból, azok már nem tudnak 100 %-ig a feladatukra koncentrálni.
    Ezen a meccsen is ez történt. Vissza lehet nézni, melyik csapat játékosai idegeskedtek többet
    a bírok ténykedései miatt. Hát nem a SZOLNOKIAK VOLTAK.
    Én a helyetekben kussban maradnék és halkan örülnék a győzelemnek.
    HAJRÁ ZTE !!

     
  • 102lassa2017május19.22:17ÚjVálasz

    Baszki mester nem nyilatkozott ???

     
  • 101DannyG2017május19.22:14ÚjVálasz
    Idézet: moldovan465326
    Tóth Dusánnak igaza volt.Amit ellene befújtak sportszerűtlent az messze nem volt az.
    ...

    Tóth faltja sportszerűtlent ért. Még Knézy is elismerte. Nézd vissza!

     
  • 100zete52017május19.22:13ÚjVálasz
    Idézet: 72huk
    Persze, hogy nem a bírók miatt veszítettétek el. Már nem tudom, hogy sírjak, nevessek azon, hogy az Olaj csak csalással nyer ebben a szezonban meccset. És igen, lehet gondolkodni, mi lett volna ha...
    ...

    Senki nem sírt a második meccs után: volt ugyan pici hazai pálya, mint ahogy a harmadik meccsen is Zeg-en, de megérdemelt volt az Olaj győzelem. Ma ezt nem lehet egyértelműen kijelenteni, mert nem volt egyenlő mérce. Persze felesleges azon bosszankodni, hogy mi lett volna ha, mert nem tudhatjuk a választ. Egyébként nem mi adtunk ki hivatalos közleményeket bírói ténykedések miatt, szóval csak lassan az agyarakkal. Vasárnap, ha normális bírói ténykedések mellett nyertek, akkor fejet hajtunk. De erre nem fog sor kerülni, nekünk még találkozni kell a Körmenddel! :) Majd kiderül milyen éremért szállunk velük harcba. Hajrá ZTE!

     
  • 99domotor16382017május19.22:12ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    Gratulálok a Szolnoknak, szenzációs estét okoztak (persze a csodálatos csapatom sikere mellett) ;)

    Na, kikapott a zete, látom máris bíróznak :DDD Miért nem lep meg?!
    ...

    "Látom máris bíiróznak" te se vagy nagyon képbe. Arrol van szó hogy mekkora egy hulladék volt a játékvezetés és ezt mindkétfél aláírja!!!

     
  • 98olajheart2017május19.22:11ÚjVálasz
    Idézet: cibona5
    Olvasd vissza a hozzászólásaimat. Én sose csalóztam. Azért lassan már minden csapat szurkolói bíróztak a szezonban. Nagy átlagban mindenki nem lehet dilettáns.
    ...

    Nem ràd gondoltam a csalasnàl hanem àltalàban az megy idèn.. bocs ha fèlreèrthető volt..

     
  • 97cibona52017május19.22:10ÚjVálasz
    Idézet: cibona5
    Olvasd vissza a hozzászólásaimat. Én sose csalóztam. Azért lassan már minden csapat szurkolói bíróztak a szezonban. Nagy átlagban mindenki nem lehet dilettáns.
    ...

    89-re ment.

     
  • 96cibona52017május19.22:09ÚjVálasz

    Olvasd vissza a hozzászólásaimat. Én sose csalóztam. Azért lassan már minden csapat szurkolói bíróztak a szezonban. Nagy átlagban mindenki nem lehet dilettáns.

     
  • 95MTE19802017május19.22:06ÚjVálasz
    Idézet: faradtkelet
    remélem agyonver titeket a Körmend, aztán nem lesz nagy a pofa :) nagy a kabát barátom :)
    ...

    Remélem én is hogy úgy lesz. A Zete meg az Albát aztán döntő MTE - ZTE.

     
  • 94TomTom2017május19.22:06ÚjVálasz

    Vicc.....
    .....a szürke egereket eltiltanám!

     
  • 93MTE19802017május19.22:03ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    Gratulálok a Szolnoknak, szenzációs estét okoztak (persze a csodálatos csapatom sikere mellett) ;)

    Na, kikapott a zete, látom máris bíróznak :DDD Miért nem lep meg?!
    ...

    Falcos tahó.

     
  • 92MTE19802017május19.21:55ÚjVálasz
    Idézet: faradtkelet
    szépen továbbjutottatok Körmend! ott nem volt a fújáson hangsúly...ez teljesen más meccs volt :) Remélem az ötödiket behúzzuk
    HAJRÁ ZTE!
    ...

    Simán tovább fogtok jutni aztán remélem a döntőben találkozunk.

     
  • 91infooo2017május19.21:54ÚjVálasz
    Idézet: moldovan465326
    Hogy hol a helyünk?Nekünk,Szolnoki Olajnak?
    ...

    Azért az egyik serpenyőbe még tegyünk bele egy apróságot:
    https://it.wikipedia.org/wiki/FIBA_European_Champions_Cup_1990-1991

    :D

     
  • 9072huk2017május19.21:53ÚjVálasz
    Idézet: pilotakex
    Az ezelőtti szolnoki meccs teljesen korrekt volt. Úgy nem okoz idegbajt a vereség. A mai... Nem is azt mondom, hogy a bírók miatt veszítettünk. Csak szar azon gondolkodni, hogy "mi lett volna, ha..."
    ...

    Persze, hogy nem a bírók miatt veszítettétek el. Már nem tudom, hogy sírjak, nevessek azon, hogy az Olaj csak csalással nyer ebben a szezonban meccset. És igen, lehet gondolkodni, mi lett volna ha... Érdekes, csak és kizárólag a fújással és az alattomos szolnoki favágókkal vagytok elfoglalva. Az, hogy a litván mit művel az egész párharc során, az nem zavar. Az, hogy Baszki maestro a világ normálisabb felén egyetlen meccset sem a kispad mellett fejezne be, az nem zavar. Egyetlen egy kommentelőnek, még csak gondolat szintjén sem jut eszébe, mi lett volna, ha például Czinger csak egy icuri-picurit tökösebb, ha nem fosik be háromszor is a büntető dobásoknál, ha nem zavarja a gyűrű, akkor most mennybe mehetett volna. De nem, a bírók mindig mindent elcsalnak. Ugyan már, józanodjunk már ki, ha lehet kérni...

     
  • 89olajheart2017május19.21:53ÚjVálasz
    Idézet: cibona5
    Szerintem nézd meg a konkrét esetet és cáfold meg amit írtam. Nem én kapok komoly pénzt játékvezetőként, így aztán lehet véleményem.
    ...

    Abszolut lehet ès legyen is vèlemènyed.. olyanok a jàtèkvezetők amilyenek... DE az, hogy idèn semmi màsról nem szól az idèny csak orbitàlis csalàsokrol.. hónapok óta ez megy.. nekem ez màr megmosolyogtató ....

     
  • 88faradtkelet2017május19.21:53ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    Gratulálok a Szolnoknak, szenzációs estét okoztak (persze a csodálatos csapatom sikere mellett) ;)

    Na, kikapott a zete, látom máris bíróznak :DDD Miért nem lep meg?!
    ...

    remélem agyonver titeket a Körmend, aztán nem lesz nagy a pofa :) nagy a kabát barátom :)

     
  • 87mamuth57752017május19.21:48ÚjVálasz

    reggiemiller anyád mikor megszült tuti hogy a köldökzsinor a nyakadon volt és azota is ezt sinyled meg de semmi baj biztos kivizsgáltak már és komoly mappád van a kórházba!!! Olyan hülye vagy hogy mutogatni kellene téged! Csak a Zete!!!!

     
  • 86olajheart2017május19.21:47ÚjVálasz
    Idézet: into@
    Nem kell arcoskodni! Hét évig még Egerszeget sem hagytátok el! Nem hogy Szolnokra jöjjetek szurkolni! Az esély nálatok, ebben igazad van, de a labda gömbölyű!
    ...

    Szivemből szóltàl... OLAJKA

     
  • 85hellmo2017május19.21:39ÚjVálasz
    Idézet: noni1990
    Zete csürhe reloaded...
    Van olyan meccs, ahol a zalaegerszegi szurkolókat nem a biztonságiaknak kell megfékezni????

    ...

    Csak két dolog:

    1. az általad "csürhének" nevezett ZTE szurkolók nem vernek Kaposvár szurkolókat, pláne nem bántanak nőket
    2. ha már a saját csapatod cikkében írod valakinek , hogy ne "büfögjön" oda, akkor tehetsz egy szívességet...

    Hajrá ZTE!

     
  • 84into@2017május19.21:38ÚjVálasz
    Idézet: lassa
    Drungilas egy állat ...
    ...

    Ilyen direktbe nem akartam leírni, de teljesen igazad van!

     
  • 83lassa2017május19.21:37ÚjVálasz
    Idézet: into@
    Teljesen egyetértek. Ez a Drungilas egy alattomos tahó b@rom. Már a második meccsen feltűnt, hogy minden Olaj játékost provokált: "véletlenül" mindig vállal fellökte a másikat.
    ...

    Drungilas egy állat ...

     
  • 82pilotakex2017május19.21:36ÚjVálasz
    Idézet: moldovan465326
    Nem nézem meg ,mert nem érdekel,mit mondasz.Ennyi!
    ...

    Magadnak hazudsz. :DD
    Mondjuk ki az igazat: megnézted, aztán nem tudsz rácáfolni. :)

     
  • 81tmmate2017május19.21:35ÚjVálasz

    Rendkívül magas hőfokú, igazi play off meccs volt. A csarnokban elképesztő hangulatot teremtett a két tábor. Sajnos a vége elfajult kissé, nem kellett volna, mert alapvetően sportszerű volt eddig a párharc.
    A parketten gladiátorküzdelem folyt, játékvezetői szempontból nagyon nehéz volt a meccs. Lehetett volna állandóan fújni akárhova. Annak ellenére, hogy Andrics végzetesen fegyelmezetlen volt, csapat szinten szerintem a Zete felülírta ezt. Mindig nagyon nagyra értékeltem Bencze Tamást sportolóként, szakemberként igazi, a pályán és mellette meghalni tudó sportember. Ezzel együtt nem viszi előbbre, a túlzott indulat és nem használ a pályának sem. Persze megértem, de jobban teszi, ha elfogadja az ítéletet.
    Mindkét csapatnak jár a gratuláció. Nem értek egyet azzal, hogy alacsony színvonalú mérkőzés lett volna, sőt. Volt minden, ami ilyen derbinek megadja a savát-borsát.
    A Zete kiváló csapat. Nagyon szeretném, ha az Olaj túljutna rajtuk, ha azonban ez nem így lesz, akkor akár bajnokságot is nyerhetnek.
    A két kaposvári fiú extra.
    Jó volna, ha az utolsó derbi sportszerű keretek között zajlana.
    Még egy. Nagyon sajnálom Feri bácsit, aki kilencvenkét évesen alig hiányzott a mérkőzésekről. Nagyon üres volt a helye, nyugtassa az Isten! Jó, hogy győztes meccsel búcsúztattuk.

     
  • 80moldovan4653262017május19.21:34ÚjVálasz
    Idézet: pilotakex
    http://www.mediaklikk.hu/video/kosarlabda-kozvetites-ferfi-nb-i-negyeddonto-negyedik-merkozes-szolnoki-olaj-kk-zalakeramia-zte-kk/

    1:01:50
    Nézd meg a visszajátszást.
    ...

    Nem nézem meg ,mert nem érdekel,mit mondasz.Ennyi!

     
  • 79moldovan4653262017május19.21:33ÚjVálasz
    Idézet: zeno75
    Szolnokiak ha nincs belenyulva biro szempontbol most otthon sirnátok a kispárnatokon, hogy kikaptak az alibik.De sebaj biztos drága volt a biro vételel!!!
    ...

    Hogy hol a helyünk?Nekünk,Szolnoki Olajnak? Éveken keresztül mi képviseltük Magyarországot a nemzetközi kupákban,kétszer játszottunk EC-FINAL FOURT,éveken keresztül játszottunk az Adria Ligában,az utolsó évben 7.-helyen végeztün,talán Európa legerősebb bajnokságában .A teljesség igénye nélkül,fogadtuk a Partizánt,a Crvena Zvezdát,a Cibona Zágrábot.Játszottunk az olasz Reggiana ellen,a török Besiktas,az orosz Triuph és Szpartak Szentpétevár ellen.

    Ti mit tudtok a mérleg serpenyőjébe tenni? Ja igen ,ha nem tévedek,kétszer is csak az isteni csoda mentett meg benneteket attól,hogy ne legyetek B csoportosak.

    Okosabb lettél volna ha csendben maradsz.Lehet,hogy ti nyeritek majd ezt a párharcot,de semmivel nem lesztek jobban kinn a vízből,mint mi.Figyeld meg mi lesz a következő szezonban.CSAK AZ OLAJ!

     
  • 78pilotakex2017május19.21:32ÚjVálasz
    Idézet: moldovan465326
    Nem fogod elhinni de pont az orrom előtt történt.Az azért elképzelhető hogy mondjuk én rosszul láttam,de még vagy 50-en körülöttem mindenki így látta.
    ...

    http://www.mediaklikk.hu/video/kosarlabda-kozvetites-ferfi-nb-i-negyeddonto-negyedik-merkozes-szolnoki-olaj-kk-zalakeramia-zte-kk/

    1:01:50
    Nézd meg a visszajátszást. :)
    Meg Dusán kedves szavai is jól látszanak. :)

     
  • 77noni19902017május19.21:31ÚjVálasz
    Idézet: zeno75
    Szolnokiak ha nincs belenyulva biro szempontbol most otthon sirnátok a kispárnatokon, hogy kikaptak az alibik.De sebaj biztos drága volt a biro vételel!!!
    ...

    Van olyan csapat az NB1-ben, akiknek ezt nem írtátok le?
    Zete honlapon mi lesz?
    Nincsisszolnokon hangos volt a zetetábor?
    Baszki mester most mit fog hinni, a Barcelonával játszottak? :-DDDDD

     
  • 76cibona52017május19.21:31ÚjVálasz
    Idézet: olajheart
    Èn azt nem èrtem, hogy itt annyi de annyi vèr profi nagytudàsù jàtèkvezető van:))).. mièrt nem vègzitek el a jàtèkvezető kèpzèst ès fùjjàtok ti a meccset)))
    ...

    Szerintem nézd meg a konkrét esetet és cáfold meg amit írtam. Nem én kapok komoly pénzt játékvezetőként, így aztán lehet véleményem.

     
  • 75kuruc12017május19.21:30ÚjVálasz
    Idézet: moldovan465326
    Tóth Dusánnak igaza volt.Amit ellene befújtak sportszerűtlent az messze nem volt az.
    ...

    Ahhoz képest, hogy ahogy írtad, kompenzálni akartak a ZTE-nek, láttad hogy még így is 8 falut-tal több jött össze nekik, mint az Olajnak? Elég gyengén kompenzáltak!

     
  • 74into@2017május19.21:29ÚjVálasz
    Idézet: pilotakex
    Az ezelőtti szolnoki meccs teljesen korrekt volt. Úgy nem okoz idegbajt a vereség. A mai... Nem is azt mondom, hogy a bírók miatt veszítettünk. Csak szar azon gondolkodni, hogy "mi lett volna, ha..."
    ...

    Láttál itt tőlünk bárkit bírózni az első meccs után? Pedig azt a meccset mi vesztettük el. Ez ha dolgot engedd el, mert sehová sem vezet! Bízzunk benne, hogy a vasárnapi mérkőzésvezetés már magasabb színvonalú lesz és nem kezdenek el semerre sem kompenzálni, mert az okoz mindig problémát.
    Szerintem vasárnap vagy sima Zete győzelem, vagy egy pontos hátradőlős Olaj győzelem lesz! :)
    Legyen kosárünnep! És ne a bírók kezdjenek el "szerepelni".

     
  • 73olajheart2017május19.21:26ÚjVálasz
    Idézet: cibona5
    Szerintem dupla játékvezetői hiba volt. Egyrészt kosár jó, másrészt személyi, mert Tóth lendületből el is ütötte Kis Rault, mivel a dobómozdulat addig tart, ameddig a játékos leérkezik a földre.
    ...

    Èn azt nem èrtem, hogy itt annyi de annyi vèr profi nagytudàsù jàtèkvezető van:))).. mièrt nem vègzitek el a jàtèkvezető kèpzèst ès fùjjàtok ti a meccset)))

     
  • 72into@2017május19.21:24ÚjVálasz
    Idézet: zeno75
    Szolnokiak ha nincs belenyulva biro szempontbol most otthon sirnátok a kispárnatokon, hogy kikaptak az alibik.De sebaj biztos drága volt a biro vételel!!!
    ...

    Nem kell arcoskodni! Hét évig még Egerszeget sem hagytátok el! Nem hogy Szolnokra jöjjetek szurkolni! Az esély nálatok, ebben igazad van, de a labda gömbölyű! Amíg nem fújták le a meccset, addig van remény! ;)
    CSAK AZ OLAJ!!!

     
  • 71pilotakex2017május19.21:24ÚjVálasz
    Idézet: into@
    A magyar bírói színvonal szerintem egyetlen szurkoló sem gondolja, hogy akár csak a közepes szintet megütné.
    ...

    Az ezelőtti szolnoki meccs teljesen korrekt volt. Úgy nem okoz idegbajt a vereség. A mai... Nem is azt mondom, hogy a bírók miatt veszítettünk. Csak szar azon gondolkodni, hogy "mi lett volna, ha..."

     
  • 70pilotakex2017május19.21:22ÚjVálasz
    Idézet: moldovan465326
    Nem fogod elhinni de pont az orrom előtt történt.Az azért elképzelhető hogy mondjuk én rosszul láttam,de még vagy 50-en körülöttem mindenki így látta.
    ...

    Biztos vagyok a dolgomban. :)
    Majd nézd vissza. Ha ott feltett kézzel állt Ádi, akkor megeszem a kalapom. :)

     
  • 69zeno752017május19.21:20ÚjVálasz

    Szolnokiak ha nincs belenyulva biro szempontbol most otthon sirnátok a kispárnatokon, hogy kikaptak az alibik.De sebaj biztos drága volt a biro vételel!!! Vasárnap majd helyre rakunk benneteket, hogy tudjátok hol a helyetek!!!CSAK A ZETE!!!

     
  • 68into@2017május19.21:20ÚjVálasz
    Idézet: pilotakex
    Miért, te elégedett voltál a játékvezetéssel? :)
    Nem tudtak felnőni a meccs tétjéhez. Össze-vissza fújások, az indulatokat sem tudták kezelni, sőt inkább szították.
    ...

    A magyar bírói színvonal szerintem egyetlen szurkoló sem gondolja, hogy akár csak a közepes szintet megütné. Sajnálatosan nagyon alacsony szinten fújnak és akkor kerülnek bele a spirálban, amikor oda-vissza kezdenek el kompenzálni. Ahelyett, hogy oké fújtak egy rossz ítéletet, de akkor ne fújjanak még egyet csak azért, hogy 1-1 legyen, mert jön a következő kompenzálás és így tovább. Csapnivaló játékvezetés! A döntőre feltétlenül kellene külföldi játékvezetők!

     
  • 67moldovan4653262017május19.21:18ÚjVálasz
    Idézet: pilotakex
    Élőben nézted, vagy TV-ben?
    Visszajátszották, először egyik kézzel odavert sima fault, utána másik kézzel keresztbe odavert még egyet. Csattant a második rendesen, már bőven síp után.
    ...

    Nem fogod elhinni de pont az orrom előtt történt.Az azért elképzelhető hogy mondjuk én rosszul láttam,de még vagy 50-en körülöttem mindenki így látta.Ha nem vagy biztos a dolgodban miért írsz ilyeneket?

     
  • 66pilotakex2017május19.21:17ÚjVálasz
    Idézet: olajheart
    Egyenlőre olyat nem igazàn olvasok, hogy oda vissza tèvedtek... azt annàl inkàbb, hogy orbitàlis csalàs volt a ZTE kàràra...
    ...

    11. komment. :)
    Amúgy ez a meccs két helyen ment el, már az első félidőben.
    1. Wright 4. faultjánál. (Világi bullshit volt.)
    2. Tóth Ádám palánkról visszajövő "blokkjánál".

    Azt még mindig nem értem, hogy miért nincs olyan, hogy visszavonják a technikait. Ha már megnézzük azt a kurva videót, akkor tudjuk már azt mondani, hogy "bocs, mi vagyunk a három vakegér". Vagy legalább arról vegyük észre, hogy szarul fújtunk. :)

     
  • 65olajheart2017május19.21:17ÚjVálasz
    Idézet: purple
    A statáriális bíróság már döntött, a Kossuth téren már ácsolják a bitót, de a kivégzés előtt Andric még lever egy-két rendőrt.
    ...

    Óriàsi:))))))

     
  • 64reggiemiller2017május19.21:16ÚjVálasz

    Gratulálok a Szolnoknak, szenzációs estét okoztak (persze a csodálatos csapatom sikere mellett) ;)

    Na, kikapott a zete, látom máris bíróznak :DDD Miért nem lep meg?! :D

    Ugye ugye, most mekkora jelentősége lenne annak, hogy a vasárnapi meccsen Norfleet és Drungilas sem játszhatna?! Szolnokiak, csodálkozom, hogy ti ezt szó nélkül hagytátok! NORFLEETET ELTILTANI!! (gondolom megvárják, míg kiesik a zete, és majd utána…)

     
  • 63moldovan4653262017május19.21:15ÚjVálasz
    Idézet: jura69
    A gratula jár az olajnak,igaz nem szívesen,bocsi!A szurkolás viszont nagyon ott volt Zeg.-i részről!!Respect a helyszínen szurkoló KÉK drukkereknek!!Csak a ZTE!!
    ...

    Igen így van,fantasztikus volt a hangulat a csarnokban,a Zetések a szokásos módon nyomták,mi szolnokiak pedig most felvettük a kesztyűt és ízelítőt adtunk abból a hangulatból ami korábban itt Szolnokon lenni szokott.Az ilyen meccsekért érdemes kijárni.

     
  • 62into@2017május19.21:14ÚjVálasz
    Idézet: moldovan465326
    Tóth Dusánnak igaza volt.Amit ellene befújtak sportszerűtlent az messze nem volt az.
    ...

    Teljesen egyetértek. Ez a Drungilas egy alattomos tahó b@rom. Már a második meccsen feltűnt, hogy minden Olaj játékost provokált: "véletlenül" mindig vállal fellökte a másikat. Talán a PO hozta ki belőle vagy Baszki mester egyik piszkos húzása, nem tudom, mert eddig nem volt ennyire látványos ezek a "piszkos játszmái" a litvánnak. Bár anno Jurkit sem kellett félteni...

     
  • 61olajheart2017május19.21:13ÚjVálasz
    Idézet: pilotakex
    Miért, te elégedett voltál a játékvezetéssel? :)
    Nem tudtak felnőni a meccs tétjéhez. Össze-vissza fújások, az indulatokat sem tudták kezelni, sőt inkább szították.
    ...

    Egyenlőre olyat nem igazàn olvasok, hogy oda vissza tèvedtek... azt annàl inkàbb, hogy orbitàlis csalàs volt a ZTE kàràra...

     
  • 60pilotakex2017május19.21:11ÚjVálasz
    Idézet: moldovan465326
    Tóth Dusánnak igaza volt.Amit ellene befújtak sportszerűtlent az messze nem volt az.
    ...

    Élőben nézted, vagy TV-ben?
    Visszajátszották, először egyik kézzel odavert sima fault, utána másik kézzel keresztbe odavert még egyet. Csattant a második rendesen, már bőven síp után.

     
  • 59olajheart2017május19.21:10ÚjVálasz
    Idézet: markon156
    Téged kellene eltiltani 1 évre a BB1-ről!
    ...

    +1

     
  • 58pilotakex2017május19.21:08ÚjVálasz
    Idézet: olajheart
    Huuuuuu megy itt a bìrózàs, mint àllat... mondjuk nem is szàmitottam màsra:))))))) csak az OLAJ
    ...

    Miért, te elégedett voltál a játékvezetéssel? :)
    Nem tudtak felnőni a meccs tétjéhez. Össze-vissza fújások, az indulatokat sem tudták kezelni, sőt inkább szították. Nem ez okozta a győzelmet, vagy a vereséget, de befolyásolta a mérkőzést. Ha ezzel valaki ellenkezik, az még életében nem sportolt.

     
  • 57olajheart2017május19.21:07ÚjVálasz
    Idézet: ZTEforever
    hát erre csak egy szó van botrányos... Nem a játékosokat kéne kiállítani hanem azt a három szürkét aki ezt a meccset ma fújjta. Összevissza fújtak ezek mindent hol az olaj hol a zte ellen.
    ...

    Azèrt most visszanèzem a meccset.. hogy hogy is volt ez a kiàllitàs merthogy szerintem Drungilas ugyanolyan szinten benne volt mint Andric...

     
  • 56cartman2017május19.21:06ÚjVálasz

    Amennyire ott voltunk fejben az itthoni meccsen, ma annyira nem. 14-el több lepattanót szedtek (védő +7, támadó +7), 8-al többet faultoltunk, ami 2-3 kivételével mind fújható volt. (Norfleet védő faultja Voja ellen, mikor sima támadó volt, de azt hiszem Vojának akkor már 4 volt...) amit nálunk befújtak, azt ott nem. Raul pontját nem értem miért nem nézték vissza, egyértelmű volt. helyette mi kaptunk technikait, abból meg 5 pontot. csak annyira nyúltak bele a meccsbe, hogy ne legyen látványos (mégis csak tv-s volt...). Szabó 1 perc alatt 3 faulttal kipontozta magát... 1. negyed 5/7 hármas, aztán meg 4/16... de az, hogy a Voja ellen 12x bírunk faultolni, ebből 16/19-et dob, és az utolsó negyedben legalább 6-8 pontot büntetőből, mikor tudjuk, hogy 90%-kal dobja a büntetőket, akkor könyörgöm, miért őt faultoljuk folyamatosan??? bedobásnál miért nem állhat 2 ember rá és nem zavarjuk a bedobót, csak ő ne kapjon labdát, mert az összes többi 50% alatt dobta a büntetőt. ma valami hiányzott, de vasárnap nem fog!!! Hajrá ZTE!!!

     
  • 55moldovan4653262017május19.21:06ÚjVálasz
    Idézet: DannyG
    Első negyed 9 falt, abból 2 kamu Wrightnak, Raul meg nem adott kosara. Popovic faltja sportszerűtlen lehetett volna, mikor hátulról odaütött.
    ...

    Tóth Dusánnak igaza volt.Amit ellene befújtak sportszerűtlent az messze nem volt az.Megállt és feltette mindkét kezét amibe belefutott a zete játékosa (bocs,nem figyeltem,hogy ki volt az)Ez maximum egy fault,de semmiképp nem sportszerűtlen.Itt már Papp-ék komprnzálni akartak a Zete irányában.Apropó: mi a keddi meccsen minden bírói itéletet elfogadtunk zokszó nélkül,a mai meccsen a zetések minden itélet ellen ágáltak,a legnagyobb kujon Bencze volt,simán ki lehetett volna állítani őt is.Nem tették,inkább Andricsot és azt a gusztustalanul játszó Drungilast állították ki.Valamelyik játékosnak ezzel véget ért aa szezon remélem nem Andricsnak.Drungilasról tudni kell,rendkívül alattomosan játszik,igazi provokátor,ennek most Andrics itta meg a levét.A zetére jellemző volt ezen a meccsen,hogy csíptak,rúgtak,haraptak és alattomosan játszottak,nem riadtak vissza semmi aljas dologtól.

    Mi Szolnokról így láttuk,egészen biztos vagyok benne,hogy sokan nem adnak igazat,de nem érdekel.
    Amiben megegyezhetünk: a meccs teljesen kiment a bírók kezéből.Először az Olaj javára fújtak sok kétséges dolgot(ezt mi is elismerjük),majd a kiállítások után kompenzálni akartak a zetének.Elég volt csak csúnyán nézni és már fújtak is.Ezek szánalmas emberek.Haén a vállalkozásomban ennyi hibát vétenék biztosan nem kapnék munkát,mehetnék a sóhívatalba.

    Ami a vsaásnapi meccset illeti:én személy szerint elkönyveltem magamban,hogy az utolsó hazai meccsen voltam kinn,nincsennek illúzióim.Bár tévedjek (de nem hiszem).Vojvoda rendkívül elkészült az erejével ez a végén nagyon látszódott,nem tudom hogyan tud ilyen rövid idő alatt egenerálódni.
    Azért is: CSAK AZ OLAJ!

     
  • 54noni19902017május19.21:03ÚjVálasz
    Idézet: mamuth5775
    39.-nek Bocs
    ...

    :-DDDDD
    Premier plan-ba mutatott benneteket a kamera!
    Hidd el, a csürhe rátok nézve hízelgő! :-DDDD

     
  • 53olajheart2017május19.21:02ÚjVálasz

    Huuuuuu megy itt a bìrózàs, mint àllat... mondjuk nem is szàmitottam màsra:))))))) csak az OLAJ

     
  • 52olajheart2017május19.20:59ÚjVálasz

    Na hazaèrtem.. nem olvastam el eddigi hozzàszòlàsokat.. 2-2.. nem akartam, hogy itt nàlunk jusson a ZTE tovàbb.. köszönöm Olajka!!!!!! Szèp volt Voja! OLAJKA

     
  • 51faradtkelet2017május19.20:59ÚjVálasz
    Idézet: zete5
    Persze, hogy nem vizsgálják ki, de lehetne jelezni, hogy azért nem megyünk el szó nélkül minden mellett.
    ...

    +1

     
  • 50cibona52017május19.20:54ÚjVálasz
    Idézet: mamuth5775
    39.-nek Bocs
    ...

    Ő szombathelyi. Csak komplexusai vannak.

     
  • 49kapuskiraly2017május19.20:53ÚjVálasz
    Idézet: bp001
    Grat a csapatnak a győzelemhez, vagy talán inkább Vojvoda Dávidnak!

    Ezt néha fájó volt nézni. A harmadik negyedben egymást múlta alul a két csapat.
    ...

    Drungilas nem taposott vèletlenûl? Nekem olybà is tünt?

     
  • 48mamuth57752017május19.20:52ÚjVálasz

    39.-nek Bocs

     
  • 47mamuth57752017május19.20:51ÚjVálasz
    Idézet: pilotakex
    Korrekt. :)
    ...

    kedves édesanyád meg akit megszült az a csürhe... Furcsa hogy a színhàzotokat megtöltötték valakik élettel és nem tétlenül nézik ahogy provokálják őket a pályán történtekkel és egy-két idióta azon kivül... CSAK A ZETE!!!

     
  • 46pilotakex2017május19.20:51ÚjVálasz
    Idézet: zetekosarak
    Mind a kettő nagy zsivány, de én úgy látom, hogy a meccs hevében elkövetett szabálytalanság technikait ér, a sípszó utáni kiállítást.
    ...

    Hát... kicsit salamoni döntésnek éreztem. Elég kemény volt az a lerántás, meg ott molyolt valamit a lábával Drungi is, ahogy ott feküdt Andric. Valahol talán jogos volt kiküldeni, ha a kettőt egybe vesszük.
    Andric-éról meg nem hiszem, hogy kellene beszélni.

     
  • 45cibona52017május19.20:49ÚjVálasz
    Idézet: pilotakex
    Mohácsi nálam Borisovval párban van. Ők 3-asok, akik néha négyest játszanak.
    Aki inkább faultproblémába kerül, az lesz nehéz helyzetben. Kegyetlen meccsnek tűnik így előzetesben.
    ...

    Részben igazad van, de azért Mohácsi előző szezonban végig négyest játszott. Abban teljesen egyetértünk, hogy kulcstényező lesz Szabó és Wright védekezése és faultjai.

     
  • 44cibona52017május19.20:47ÚjVálasz
    Idézet: mamuth5775
    Csak egy dolog ami szerintem a legjobban befolyásolta az egész meccset 5-el megy a Szolnok aztán jön a Kis Raul ziccere amit nem adtak meg mert a Tóth Ádi "blokkolt" pedig mindenki látta hogy már...
    ...

    Szerintem dupla játékvezetői hiba volt. Egyrészt kosár jó, másrészt személyi, mert Tóth lendületből el is ütötte Kis Rault, mivel a dobómozdulat addig tart, ameddig a játékos leérkezik a földre. Itt valóban jelentősen belenyúltak. Sőt ugye ezt 2 technikaival tetézték.

     
  • 43zetekosarak2017május19.20:46ÚjVálasz
    Idézet: pilotakex
    A bírók hibája, hogy idáig fajult. Idén az összes Szolnok - ZTE meccsen brutál keményen gyötrik egymást oda-vissza. Érdekes, a többi meccsen megkapták a faultjaikat, aztán nem lett semmi komoly.
    ...

    Mind a kettő nagy zsivány, de én úgy látom, hogy a meccs hevében elkövetett szabálytalanság technikait ér, a sípszó utáni kiállítást. Tényleg a bírók hibája, hogy ilyen kaotikus "játék" folyt a pályán! A két kaposvári srác jól nyomta, de a többit meg felejtsük el. Sokkal jobb a szolnoki keret, de mi fogunk továbbjutni, mert egy harcos csapatunk van!

     
  • 42pilotakex2017május19.20:44ÚjVálasz
    Idézet: cibona5
    Az ötödik meccsen majd kiderül, ki a nélkülözhetetlenebb játékos: Andrics vagy Drungilas. A Szolnoknak 2 (Tóth Ádám és Eilingsfeld), a ZTE-nek 3 (Wright, Szabó Zs.
    ...

    Mohácsi nálam Borisovval párban van. Ők 3-asok, akik néha négyest játszanak.
    Aki inkább faultproblémába kerül, az lesz nehéz helyzetben. Kegyetlen meccsnek tűnik így előzetesben. Szabó és Wright is gyakran beleszalad a faultokba, másik oldalon Tóth szintén.
    Talán a hazai pálya ténye eldöntheti a dolgot a javunkra. :/

     
  • 41mamuth57752017május19.20:42ÚjVálasz

    Csak egy dolog ami szerintem a legjobban befolyásolta az egész meccset 5-el megy a Szolnok aztán jön a Kis Raul ziccere amit nem adtak meg mert a Tóth Ádi "blokkolt" pedig mindenki látta hogy már esett vissza labda kivéve a három idióta!!!! Erre a JOGOS reklamálásért a Bencze Tomira technikait fujtak abból pedig dobott az Olaj 5 pontot.... Igy kell elcsalni a meccset egy ítélettel... Onnantol már 10-el ment az Olaj ami egy lèlektani határ.... CSAK A ZETE!!!!!

     
  • 40pilotakex2017május19.20:40ÚjVálasz
    Idézet: purple
    Közben majdnem ua-t írtad, mint én. Respect
    ...

    Korrekt. :)

     
  • 39noni19902017május19.20:39ÚjVálasz

    Zete csürhe reloaded...
    Van olyan meccs, ahol a zalaegerszegi szurkolókat nem a biztonságiaknak kell megfékezni????

     
  • 38bp0012017május19.20:39ÚjVálasz

    Grat a csapatnak a győzelemhez, vagy talán inkább Vojvoda Dávidnak!

    Ezt néha fájó volt nézni. A harmadik negyedben egymást múlta alul a két csapat. Hazai oldalon egyedül Vojvodában volt meg az a tűz amit ilyenkor várnánk. A kettős kiállítás után az Olaj szépen leadta az magabiztos előnyét, a vége pedig szintén nagyon alacsony színvonalú volt.

    A kiállítás jogos volt mind a két oldalon. Drungilas nyaknál fogva földre vitte Andricot, az pedig visszarúgott. Utóbbi nekem is súlyosabbnak tűnt, bár nem tudom a könyvekben van-e erre konkrét mérőszám. Ha több meccs lesz akkor sem szólhatunk semmit. Egyébként ez az eset láthatóan az Olajt fogta meg jobban. Sok jv hiba volt, de nem ezért nyertünk és a zete sem ezért vesztett. Nagyon rosszul dobtak kintről de a végén így is náluk volt a lendület, jobb büntetőzéssel egál lehetett volna 2 perccel a vége előtt.

    Tóthot a pálya közelébe sem engedném. Szörnyű az egész jelensége. Ahogy védekezni próbál, ahogy folyamatosan szarul helyezkedik, ahogy büntetőzik. Mintha a mindenkori ellenfelünknek lenne egy beépített embere az Olajban...

    Vasárnap mindent bele, a zetén is lesz teher, rajtunk is.

    Hajrá Olaj!

     
  • 37purple2017május19.20:37ÚjVálasz
    Idézet: pilotakex
    A bírók hibája, hogy idáig fajult. Idén az összes Szolnok - ZTE meccsen brutál keményen gyötrik egymást oda-vissza. Érdekes, a többi meccsen megkapták a faultjaikat, aztán nem lett semmi komoly.
    ...

    Közben majdnem ua-t írtad, mint én. Respect

     
  • 36zete52017május19.20:37ÚjVálasz
    Idézet: faradtkelet
    úgysem fogják kivizsgálni, ez nem így megy sajnos... alaszkai favágók ezek a szolnokiak, de persze lehetne a faultok alapján mondani ezt ránk is...nem szabadna vége lennie a szezonunknak vasárnap!
    ...

    Persze, hogy nem vizsgálják ki, de lehetne jelezni, hogy azért nem megyünk el szó nélkül minden mellett. Amikor már Jenci is több - minket sújtó - ítéletet megemlít, sztem mindent elmond a bíráskodásról. Földházi hány meccset vezetett a Szolnoknak a közlemény óta? Remélem a mai történések nem hagynak nyomot a fiúkban, mert akkor elbizonytalanodhatnak. Vasárnap meg kell lennie, mert mi vagyunk a nagybetűs CSAPAT! Csak a ZTE!

     
  • 35purple2017május19.20:36ÚjVálasz
    Idézet: pilotakex
    Dehogynem. Egyértelmű, hogy mindenkinek felrántaná ez az agyát. Le is lehet reagálni, ennél bőven kulturáltabban.
    ...

    Volt az kb 1-2 másodperc is, és közben a Drungilas még odalépett egyet, ezért állították ki. Természetesen elítélem az utánrúgást, sportszerűtlen! Nem véletlen figyelmeztették előtte mindkettőt a sporik, ez köztük már nem csak a sportról szólt.

     
  • 34cibona52017május19.20:35ÚjVálasz

    Az ötödik meccsen majd kiderül, ki a nélkülözhetetlenebb játékos: Andrics vagy Drungilas. A Szolnoknak 2 (Tóth Ádám és Eilingsfeld), a ZTE-nek 3 (Wright, Szabó Zs. és Mohácsi) játékosa maradt 4-5 posztra. Én Borisovot nem sorolom ide, mert ő 3-ast tud játszani, 4-est nem.
    A mai meccsről: bármennyire tisztelem Vojvodát, azért ma az is falt volt, ha ránéztek, vagy fél méterre tőle futottak. Ugyanakkor a ZTE játékából pont az hiányzott, ami kedden győzelmet ért, a fegyelmezettség.

     
  • 33pilotakex2017május19.20:34ÚjVálasz
    Idézet: purple
    Egyértelmű volt Andric kiállítása, de én azon csodálkoztam, hogy addig bírta idegekkel. Amit egész meccsen az a türhő lityó csinált vele, az elképesztő volt, a kamera gondolom nem mutatott mindent.
    ...

    A bírók hibája, hogy idáig fajult. Idén az összes Szolnok - ZTE meccsen brutál keményen gyötrik egymást oda-vissza. Érdekes, a többi meccsen megkapták a faultjaikat, aztán nem lett semmi komoly.
    Itt kaptak egy figyelmeztetést, azt is elég későn. Oda kellett volna fújni 1-2 párost nekik (jogos lett volna), aztán mindjárt nyugi van...

     
  • 32purple2017május19.20:29ÚjVálasz
    Idézet: heraklith1990
    Még így sem sok kellett, szép volt fiúk!!
    Andricnak 1 év eltiltás.
    ...

    A statáriális bíróság már döntött, a Kossuth téren már ácsolják a bitót, de a kivégzés előtt Andric még lever egy-két rendőrt.

     
  • 31Zeg77772017május19.20:27ÚjVálasz

    Szerintem a kisKnézi egy nagyon sötét riporter.
    A meccsről annyit, hogy a fújható faltokat véleményem szerint nagy részben a ZTE-nek fújták be.
    NEHÉZ LESZ, DE HAJRÁ ZTE!!!

     
  • 30purple2017május19.20:27ÚjVálasz
    Idézet: zlatan74 anno
    Ha veled csinálná valaki azt a gyökér megmozdulást, mint amit Andric-csal szemben követtek el, akkor te nem akarnál törleszteni a tahónak, ugye?
    ...

    Egyértelmű volt Andric kiállítása, de én azon csodálkoztam, hogy addig bírta idegekkel. Amit egész meccsen az a türhő lityó csinált vele, az elképesztő volt, a kamera gondolom nem mutatott mindent.
    Brutál lesz az 5-ik meccs, 50-50 % mindkét csapatnak, az megy tovább, aki még talál valahol egy kis tartalékot.

     
  • 29jura692017május19.20:22ÚjVálasz

    A gratula jár az olajnak,igaz nem szívesen,bocsi!A szurkolás viszont nagyon ott volt Zeg.-i részről!!Respect a helyszínen szurkoló KÉK drukkereknek!!Csak a ZTE!!

     
  • 28faradtkelet2017május19.20:18ÚjVálasz
    Idézet: zete5
    Meccs előtt azt írtam, hogy nem szeretnék foglalkozni a bírókkal... A mi betörésinknél miért is maradt néma a síp, míg Vojvoda aurájához sem lehetett érni (ami ezek szerint természetellenesen nagy)?
    ...

    úgysem fogják kivizsgálni, ez nem így megy sajnos... alaszkai favágók ezek a szolnokiak, de persze lehetne a faultok alapján mondani ezt ránk is...nem szabadna vége lennie a szezonunknak vasárnap!
    HAJRÁ ZTE!!!

     
  • 27cs702017május19.20:17ÚjVálasz

    Először is a gratuláció jár a Szolnoknak!
    Egyetlen hozzáfűznivaló és nem az indulatokat akarom gerjeszteni, főleg nem a szolnokiak érdemeit csökkenteni, nem róluk szól, DE
    a mai mérkőzés tipikus példája volt annak, hogyan lehet egy mérkőzésbe sunyi, alattomos módon belenyúlni. Aki ezzel nem ért egyet - és talán érthető is, hiszen sok mindent nem láthattak a csarnokban -, nézze meg a mérkőzés felvételét a lassításokkal, illetve az elemzésekkel együtt.

     
  • 26pilotakex2017május19.20:15ÚjVálasz
    Idézet: zlatan74 anno
    Ha veled csinálná valaki azt a gyökér megmozdulást, mint amit Andric-csal szemben követtek el, akkor te nem akarnál törleszteni a tahónak, ugye?
    ...

    Dehogynem. Egyértelmű, hogy mindenkinek felrántaná ez az agyát. Le is lehet reagálni, ennél bőven kulturáltabban. De akinek erre az a reakciója, hogy alárúg valakinek egy ilyet, az ne menjen sportolónak.
    Kb. 3-4 másodperce feküdt a földön, amikor odarúgott. Aki ennyi ideig megállja a reagálást, és utána nem tud higgadt maradni, az nem való sportpályára. Az már nem hirtelen felindulásból volt...

     
  • 25zete52017május19.20:14ÚjVálasz

    Meccs előtt azt írtam, hogy nem szeretnék foglalkozni a bírókkal... A mi betörésinknél miért is maradt néma a síp, míg Vojvoda aurájához sem lehetett érni (ami ezek szerint természetellenesen nagy)? Drungilas kiállítása miért is? Amikor közel voltunk, mindig gondoskodott vki arról, hogy ne lehessen meg a meccs. Mi is adjunk ki közleményt, mint a Szolnok Földházi miatt? Eddig normális volt a játékvezetés ebben a párharcban, de ez a mai... Én kérnék hivatalos kivizsgálást, mert itt többről van szó, mint néhány vitatható ítélet. Vasárnap pedig előre a győzelemért! Hajrá ZTE!

     
  • 24DannyG2017május19.20:13ÚjVálasz

    Első negyed 9 falt, abból 2 kamu Wrightnak, Raul meg nem adott kosara. Popovic faltja sportszerűtlen lehetett volna, mikor hátulról odaütött. Tóth Ádámot idézem szájról olvasás után, nézzétek vissza: "menj a p****ba b*****eg "ezert nem jár tekó. Norfleet védőfaltja belemenés. Ubilla beüti a faltot,néma síp, Pavlicevic ziccer. Kapásból ennyi zetét sújtó bírói hiba. Egyébként grat! Voja megnyerte, mi pedig büntetők sorát hagytuk ki. Hajrá Zete!

     
  • 23mte012017május19.20:13ÚjVálasz

    Tavaly is ugyan ez volt (Szolnok-Körmend 3. meccs)
    Sajnos a magyar bajnokságban a bírok azt csinálnak amit akarnak :(

     
  • 22zlatan74 anno2017május19.20:12ÚjVálasz
    Idézet: pilotakex
    +1
    Drungi lerántása is durva volt, jogos volt utólag a kiállítás, de amit Andric bokamagasságban full izomból kaszált, az nem csak sérülésveszélyes, de teliben parasztság.
    ...

    Ha veled csinálná valaki azt a gyökér megmozdulást, mint amit Andric-csal szemben követtek el, akkor te nem akarnál törleszteni a tahónak, ugye?

     
  • 21Kaponya2017május19.20:12ÚjVálasz
    Idézet: markon156
    Megy a bíráskodás, mi? Amikor ti győztetek akkor meg jól fújtak, ugye?
    ...

    Inkább Vojvoda indulatból elkövetett kétkezes lökéséről meséljél, amit levegőben lévő Drungilason csinált... Bárki másnál ez sima kiállítás... nála néma síp...

     
  • 20markon1562017május19.20:12ÚjVálasz
    Idézet: heraklith1990
    Még így sem sok kellett, szép volt fiúk!!
    Andricnak 1 év eltiltás.
    ...

    Téged kellene eltiltani 1 évre a BB1-ről!

     
  • 19zlatan74 anno2017május19.20:10ÚjVálasz

    heraklithnak ment

     
  • 18zlatan74 anno2017május19.20:10ÚjVálasz
    Idézet: mamuth5775
    Gusztustalan volt ez!!! A Drungi kiállitása talán jogos volt azon kivül sorolhatnám hogy mennyi minden nem!!!! Még a Knèzy is elismert jó párat ezek közül!!! CSAK A ZETE!!!!
    ...

    "Andricnak 1 év eltiltás". Téged kéne inkább innen, de örökre.

     
  • 17markon1562017május19.20:09ÚjVálasz
    Idézet: ZTEforever
    hát erre csak egy szó van botrányos... Nem a játékosokat kéne kiállítani hanem azt a három szürkét aki ezt a meccset ma fújjta. Összevissza fújtak ezek mindent hol az olaj hol a zte ellen.
    ...

    Megy a bíráskodás, mi? Amikor ti győztetek akkor meg jól fújtak, ugye?

     
  • 16bombita2017május19.20:08ÚjVálasz

    Pálla, Papp, Hegedűs: szégyelljétek magatokat!!! Ország-világ szeme előtt is volt bátorságotok ekkora csalásra.

    Nehéz eldönteni, hogy dilettánsok, vagy csalók vagytok, de sztem mindkettő.

    Naivitás volt azt hinni, hogy ma a pályán fog eldőlni.

    Óriási gratuláció a csapatnak a küzdésért!!! Vasárnap semmilyen fújás nem akadályozhatja meg a 4 közé jutást!!!

     
  • 15pilotakex2017május19.20:06ÚjVálasz
    Idézet: ZTEforever
    hát erre csak egy szó van botrányos... Nem a játékosokat kéne kiállítani hanem azt a három szürkét aki ezt a meccset ma fújjta. Összevissza fújtak ezek mindent hol az olaj hol a zte ellen.
    ...

    +1
    Drungi lerántása is durva volt, jogos volt utólag a kiállítás, de amit Andric bokamagasságban full izomból kaszált, az nem csak sérülésveszélyes, de teliben parasztság. Remélem átviszi jövőre az eltiltását...

     
  • 14Kaponya2017május19.20:05ÚjVálasz

    Vojvoda kiállításának elmaradása és Andric kiállításának a kompenzálása eldöntötte a meccset.... + Ubilla szezonbeli leggyengébb meccse... :(

     
  • 13zte_kk2017május19.20:05ÚjVálasz

    Azért az is érdekelne hogy miért csak a Szolnok javát szolgáló eseteknél nézték vissza a videót?!

     
  • 12faradtkelet2017május19.20:04ÚjVálasz
    Idézet: MTE1980
    Ez van mikor az olajnak fújnak. Grat mindkét csapatnak. Amúgy vasárnap szerintem simán behúzza a Zete.
    ...

    szépen továbbjutottatok Körmend! ott nem volt a fújáson hangsúly...ez teljesen más meccs volt :) Remélem az ötödiket behúzzuk
    HAJRÁ ZTE!

     
  • 11pilotakex2017május19.20:03ÚjVálasz

    Szerintem nem volt ez akkora hazai pálya. Tele volt rossz fújással az egész meccs, az tény. De a 2. negyedben pl. a ZTE-re is elég kevés faultot fújtak.
    Ja, és Andric nekem tök szimpatikus volt, amikor Magyarországra jött. Most meg kevés nagyobb parasztot tudnék mondani, aki valaha parkettára lépett...

     
  • 10ZTEforever2017május19.20:03ÚjVálasz

    hát erre csak egy szó van botrányos... Nem a játékosokat kéne kiállítani hanem azt a három szürkét aki ezt a meccset ma fújjta. Összevissza fújtak ezek mindent hol az olaj hol a zte ellen. Viszont ha az olaj valami csoda folytán továbbjut az Andric nélkül lesz mivel ez nem egy meccses eltiltás lesz mivel brutál SZÁNDÉKOS és durva volt. Ha egy Lóránt péter vagy drungilas kiállításhoz viszonyítjuk az nem egy lesz. Hajrá ZTE vasárnap

     
  • 9MTE19802017május19.20:01ÚjVálasz
    Idézet: mamuth5775
    Gusztustalan volt ez!!! A Drungi kiállitása talán jogos volt azon kivül sorolhatnám hogy mennyi minden nem!!!! Még a Knèzy is elismert jó párat ezek közül!!! CSAK A ZETE!!!!
    ...

    Ez van mikor az olajnak fújnak. Grat mindkét csapatnak. Amúgy vasárnap szerintem simán behúzza a Zete.

     
  • 8alibaba2017május19.19:59ÚjVálasz

    Barnies 25 perc alatt összeszorgoskodott 3 pontot, nagy gratula.
    Nagy összegben nem mernék fogadni az egerszegi továbbjutásra.

     
  • 7jura692017május19.19:59ÚjVálasz

    Hát nem tom!!Szvsz voltak játékvezetőknek furcsa ítéleteik,de tudták a fiúk,hogy Voja extra!Miért hagytunk neki ennyi teret?Majd az ötödiken hazai pályán meglesz!!Csak a ZTE!!

     
  • 6faradtkelet2017május19.19:59ÚjVálasz

    Szemtelen bírói hibák, minden centert kipontoztak...egyedül a Vojvoda érdemelte meg a győzelmet, a többi favágóról ne beszéljünk...valami elképesztő, Kmézics Jenő egy ász volt megint...csak a szokásos :)
    HAJRÁ ZTE!!!

     
  • 5tormassy2017május19.19:59ÚjVálasz

    Ordas nagy hazai pálya volt....3 szürke tudta mit kell tenni...papp péter ember nézd vissza miket fujtál!Örökre el kellene téged tiltani,ha lenne igazából MKOSZ!

     
  • 4pilotakex2017május19.19:58ÚjVálasz

    Hát, azért vártam, hogy kikapunk, de nem erre a meccsre számítottam. :D
    Igazi kőkemény rájátszásmeccs volt. Vojvoda megnyerte ezt a meccset.
    Vasárnap Wright-ot kevés faulton kell tartani, Voját jobban megfogni, és belehajszolni a csapatot a győzelembe! Az 1-1 eltiltottból aki jobban tud kijönni, az megy valószínűleg tovább.

    Kék az Isten!

     
  • 3heraklith19902017május19.19:57ÚjVálasz

    Még így sem sok kellett, szép volt fiúk!!
    Andricnak 1 év eltiltás.

     
  • 2mamuth57752017május19.19:57ÚjVálasz

    Gusztustalan volt ez!!! A Drungi kiállitása talán jogos volt azon kivül sorolhatnám hogy mennyi minden nem!!!! Még a Knèzy is elismert jó párat ezek közül!!! CSAK A ZETE!!!! Vasárnap ELŐRE AZ ÉGI SZÍNEKÉRT!!!!!

     
  • 1flaci2017május19.19:55ÚjVálasz

    Bírói műhibák miatt óvást kell benyújtani.

     

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!