Alapszakasz-győztes az Alba

Körmend - Elképesztő mélységből jött vissza a Fehérvár, már nem veretlen hazai pályán a Körmend.
 
 
 
 
 

Alapszakasz-győztes az Alba

Körmend - Elképesztő mélységből jött vissza a Fehérvár, már nem veretlen hazai pályán a Körmend.

Tudd meg gyorsabban a magyar kosárlabda legfontosabb híreit. Klikk és like a Facebook oldalunkat!


Az egyik oldalon a sérült Kromah, a másikon a beteg Edwards marad ki a hat légiós közül. Ferencz két tiszta hármasával és Petty ziccerével nem egészen három perc után már 8-2 volt az állás, az Alba a tiszta helyzeteket is elrontotta, még arra is volt példa, hogy Shepard „mellézsákolt”. Smith kosara után, az első negyed derekán, 12-4-nél kért időt Braniszlav Dzunics edző. Nagyon gyengén kezdett a listavezető, Petty hármasa után már több mint tíz volt közte. A Körmend élt a kínálkozó lehetőséggel, kihasználta, hogy ellenfele hibát hibára halmozott. Másfél perc volt hátra, amikor Allen horga után zúgott a „Húsz! Húsz! Húsz!” rigmus a lelátóról (28-8). Szinte dobást sem hibáztak a vasiak, nagyon szellős volt az Alba „védekezése”. Erre talán még a legelvakultabb hazai drukkerek sem számítottak. Minden összejött a Körmendnek, sokan azt gondolták, már az első negyedben eldőlt a meccs…

De nem! Sokkal jobban kezdte a második etapot az Alba, amely négy perc alatt több pontot dobott, mint az első negyedben összesen. Elkezdtek kosárlabdázni a fehérváriak, a Körmend viszont tetemes előnye tudatában eszetlenül hajigált, nem tüzelt, csak lőtt. 35-22-nél Potocnik edző kért időt, de nem sikerült megfogni az Alba-rohamokat. Burgess lendült bele, sorra szórta a triplákat, 35-28-nál megint időt kért az MTE. Farr is bevágta kintről, már csak négy volt közte (35-31). Hatalmas fordulatot hozott a meccs: az első negyedben egyetlen egyszer sem találtak be távolról a vendégek, most viszont rövid idő alatt ötször is. Hét perc alatt 21-5-ös szériát repesztett az Alba. Szinte ugyanaz volt a forgatókönyv, mint az elején, csak fordított előjellel. Teljesen nyílttá vált a meccs. Taylor triplájával 42-36-os eredménnyel jött a szünet.

Ferencz kosara nyitotta a második félidőt, de az Alba továbbra is tapadt ellenfelére. Keller büntetői után a 24. percben – 0-0 után ismét – lett először egál. Taylor triplájával pedig először vezetett a meccsen az Alba (46-47), időt is kért Potocnik. Már héttel is vezettek a kék-fehérek, az utolsó felvonás 57-63-ról indult.

Tovább folytatta magabiztos játékát a kupagyőztes. Hét és fél perccel a vége előtt Burgess bokája aláfordult, le kellett cserélni, nem sokkal később pedig Lóránt Péter megszerezte első kosarát a meccsen. Feljött a Körmend, zavar került az Alba-gépezetbe, 68-71-nél Dzunics kért időt. Gibbs triplájával kiegyenlített a Körmend, majd a vezetést is átvették a hazaiak. Egypontos vasi vezetésnél Taylort ráncigálták ketten is, majd Gibbs nekiment, és fejelő mozdulata után a játékvezetők kiállították, illetve mindkét játékos ellen egy-egy technikait is ítéltek. Nehéz helyzetbe hozta ezzel csapatát a körmendi légiós, az Alba okos, taktikus játékkal őrizte meg előnyét a lefújásig. Az első negyed után kevesen gondolták volna, de összességében megérdemelten nyertek a vendégek, ezzel megnyerték az alapszakaszt, és elvették a Körmend hazai veretlenségét.

 
 

 

 
  • 98freebulletz2017március21.04:55ÚjVálasz
    Idézet: raptor
    Összességében nem a bírókon ment el a meccs, de ha már kérdezed :)
    Csak pár példa a felzárkózásról szóló 2.negyedből:
    4:19-nél, Markovics hogy ütközi le a lepattanót megszerző Gibset,
    ill.
    ...

    Megnézve Markovics "faltját", én azt láttam hogy a lepattanóért ment ő is és Gibbs is, csak pont egyszerre nyúltak a lasztiért, Markovics belenyúlt Gibbs meg ráfogott és a lendülete pont megakadt. Lassítva is van a felvételen, egy ujjal nem nyúltak Gibbshez. Farr esete támadó valóban, Mohammedé véleményes, Lóri meg Petty(?) együtt izmoztak szerintem hogy ki a királyabb és elengedték. De kapásból én is tudnék hozni 3 ilyet amire a körmendi tábor már vérhörgést rendezett volna ha ellenük van. :) pl. pont Farr ellen fújtak be 2 olyat amin jót mosolygott ő is meg én is, és jöhettek a büntetők mivel bónuszban volt az Alba. Egyszóval jó meccs volt, nem is olyan régen(ja de) pont az MTE jött vissza -20-ból Fehérváron..szóval nem lehetetlen.

     
  • 97rougenoir0072017március20.18:48ÚjVálasz
    Idézet: jobarat944
    Jó kis meccs volt!
    Gyakorlatilag számomra az jött le, amit már a meccs előtt is tudtam...
    1. Az Alba nagyon erős...
    2.
    ...

    "....
    Igazából a bajnoki címre az első számú esélyes...
    ...amelyet nem a többiek (Körmend, Olaj) tudnak megnyerni, hanem az Alba tudja elveszteni!..."

    Ezzel egyetèrtek, de mindannyian ismerjük La Fontaine meséit...megpróbáljuk kiénekelni azt a sajtot...:)

    Hajrà Olaj!!!! Vesszen az alba!

     
  • 96Barracuda192017március20.17:23ÚjVálasz
    Idézet: jobarat944
    Jó kis meccs volt!
    Gyakorlatilag számomra az jött le, amit már a meccs előtt is tudtam...
    1. Az Alba nagyon erős...
    2.
    ...

    Én még mindig azt mondom, hogy 3 csapat az, amelyik megnyerheti ezt a bajnokságot! Nem lehet egy ilyen meccs alapján eldönteni ezt, hiszen egy kökemény középszakasz következik majd, aztán jön a rájátszás, ahol az 6-8. helyről érkező csapatok teher nélkül léphetnek pályára! Ennyi meccs alatt pedig sok minden változhat, példaként hozhatom Tóth P. és B. Burgess sérülését. Az ilyen balszerencsés esetek pedig hosszútávon a riválisoknak lehetnek kedvezőek, bár nem közvetve döntenek egy-egy meccs végeredményéről. Szóval sok van még ebből a bajnokságból hátra még ahhoz, hogy előre bárkinek is érmet lehetne a nyakába akasztani.

    Ami még a tegnapi derbyhez tartozik: többször visszanéztem a meccset és a 2. negyedben, amikor visszajöttünk a meccsbe a körmendiek 5-6 TISZTA hárompontos dobást hibáztak el. Ha csak ezek fele beesik, akkor nincs miről beszélni, jó esetben is 10 feletti vereséggel jövünk el. Arról már nem is beszélve, hogy a végén ők jöttek vissza és a végén mégsem tudtak élni a lehetőséggel, az utolsó szűk 3 percben nem tudtak betalálni. HA körmendi szurkoló lennék, akkor ezek okaira keresném a magyarázatot, főleg az első negyedben mutatott lenyűgöző támadójáték után!

     
  • 95jobarat9442017március20.16:14ÚjVálasz

    Mondjuk az nekem az egyik klasszikus kifogásom a magyar bírók ténykedéseiben, hogy...

    ...30-35 perces játékosok 2, meg 3 faultokkal hoznak le meccseket!
    Ez különösen a afro-amerikai játékosok esetén nagyon jellemző!
    Az Alba légiósai rendszerint 3 faultokkal hoznak le meccseket...
    Keller Ákost előbb pontozzák ki, mint a légiósokat...
    Vicc...

     
  • 94jobarat9442017március20.16:01ÚjVálasz

    Jó kis meccs volt!
    Gyakorlatilag számomra az jött le, amit már a meccs előtt is tudtam...
    1. Az Alba nagyon erős...
    2. Jó csapat a Körmend, de nem annyira jó, mint azt a Körmendi szurkolók gondolják...

    Igazából a bajnoki címre az első számú esélyes...
    ...amelyet nem a többiek (Körmend, Olaj) tudnak megnyerni, hanem az Alba tudja elveszteni!

    Mondom ezt annak ellenére, hogy legutóbb 90-76-ra mi megvertük őket!
    Szóval ezen a meccsen a Körmend a 3. helyre "árazta" be saját magát!

     
  • 93opres2017március20.15:40ÚjVálasz

    Akárki akár mit mond,egyre jobb,élvezhetőbb,magasabb a bajnokság szinvonala! Jó mérkőzés volt a javából!!! Volt tegnap minden ami a jó kosárlabdának a sajátja! Volt látványos elhúzás,volt látványos visszajövetel,extra kosarak,zsákolások kis kakaskodás ...... :) Ilyen egy igazi rangadó!!! :) Most a Körmend volt a szenvedő fél,DE semmi és senki sem garantálhatja,hogy ez így lesz a folytatásban is! Éppen ez az ami széppé teszi az idei szezont!Ebben a pillanatban van 4-5 csapat amelyikből bármikor kijöhet egy Alba,egy Körmend vagy akár egy Szolnok verés!Igenis legalább 3 esélyes ez a szezon és nekünk szurkolóknak csak jó lehet!Hajrá Magyar kosárlabda!
    (és közben remélem hogy 2-3 éven belül már a Taos generációból is egyre több magyar fiatal mutathatja meg ilyen szinvolnalon a tudását!)

     
  • 92hystericalvillage2017március20.15:21ÚjVálasz
    Idézet: rougenoir007
    Sok körmendi drukker elég egyszerűen gondolkodik: ha győznek, akkor jobbak voltak, ha kikapnak, akkor ugyebár a bírók...:(

    Vasárnap aztán lesz megint bírózás...:)

    Hajrá Olaj!!!!
    ...

    Igen! A zsockos bírok csaltak, mert nem nyertünk!

     
  • 91rougenoir0072017március20.15:09ÚjVálasz
    Idézet: vagasiferi
    Lassan abbahagyhatnátok a pityergést!
    Kikaptatok, nem a bírókon múlt!
    Legközelebb vasárnap este folytathatjátok a sírást!
    Ott is ezek a huncut bírók lesznek a vereségetek okai!
    ...

    Sok körmendi drukker elég egyszerűen gondolkodik: ha győznek, akkor jobbak voltak, ha kikapnak, akkor ugyebár a bírók...:(

    Vasárnap aztán lesz megint bírózás...:)

    Hajrá Olaj!!!!

     
  • 90Wad32017március20.12:48ÚjVálasz
    Idézet: bati
    Nem kell agysebésznek lenni ahhoz, hogy látni lehessen a részlehajló bíráskodást.
    ...

    Tavaly azért kaptunk ki, mert az addigi húzóember légiósaink (Spurlock, Pearson) a döntőben gyakorlatilag "lefagytak", nem bírták a nyomást.

    Egyébként a jó megoldás az lenne, ha külföldi bírókat hoznának. Ég és föld a különbség a hazai és a nemzetközi sípmesterek között, utóbbiak sokkal szigorúbbak és következetesebbek. Persze többe kerülne, de valamit tenni kell, mert a bajnokság már elég színvonalas szerintem, de a játékvezetés viszont egyre rosszabb lesz...

     
  • 89Wad32017március20.12:40ÚjVálasz

    Hát, megnéztem felvételről is a meccset, javaslom a körmendi szurkolóknak is. Borzalmas volt a játékvezetés, semmilyen szinten sem tudták kézben tartani a meccset, következetlenül fújkáltak mindenfélét, tévedtek bőven mindkét oldalra (lépéshibák tömkelege itt is-ott is, szabálytalan labdaszerzések, palánk alatti répázások továbbengedve stb).

    A faultarány egyébként azért volt annyi amennyi, mert mi az első negyedben gyakorlatilag nem védekeztünk, közünk nem volt a Körmend támadásaihoz. Ahogy jött az agresszív, jó védekezés, jöttek a faultok is.

    Gibbs és Taylor folyamatosan szövegeltek és basztatták egymást, ha a sporik jól képzettek/van elég rutinjuk, akkor az elején figyelmeztetik őket, másodszorra kap mindkettő 1-1 technikait és meg van oldva. Nem így történt, érkezett is menetrend szerint a balhé. (Ahol viszont szerintem jó döntés született, a szövegelésért/emberkedésért nem kell leküldeni senkit, de utána Gibbs fejelése egyértelmű kiállítás, és akkor még Petty nem is kapott semmit, valamint Csorvásinak is járt volna egy sportszerűtlen előtte).

    Viszont. Az a csapat, amelyik tud 30 pontot dobni az első negyedben, az a következő kettőben ne 26-ot hajigáljon össze. Nem a bírók hagytak ki 20 triplát, illetve nem a bírók engedtek 6 üres triplát a második negyedben az ellenfélnek, 3 zsákolást Shepardnak és egyebek. Emiatt úgy gondolom megérdemelten nyertünk, nem adtuk fel, és az első negyed után gyakorlatilag végig mi irányítottuk a mérkőzést.

     
  • 88Barracuda192017március20.11:09ÚjVálasz

    Nagy győzelem volt ez! Gratulálok a csapatnak! Kezdem azt hinni, hogy a gyenge kezdés az nálunk taktikai elem! :-)
    Nyilvánvaló, hogy a meccsen résztvevők közül a jv trió képviselte a leggyengébb színvonalat, de mi is tudnánk hosszasan sorolni, azokat az eseteket, amelyeknél mi kaptunk hátrányos ítéletet. Hogy az összeesküvés elméleteket felfedezni vélőket cáfoljam, arra a fejelős jelenetet lehet felhozni, ugyanis Petty feje sem azért került bántóan közel Taylor arcához, hogy Gibbs stukkolását tompítsa. Ha annyira a hazaiak elleni lett volna a bíráskodás, akkor kéz a kézben mehettek volna szurkolni! Halkan jegyzem meg, hogy azzal lehet meg is nyerte volna a meccset az MTE.
    Ettől eltekintve óriási meccs volt és akkor is ezt mondanám, ha nem nyertük volna!
    A kömendi szurkolóknak pedig én engedélyezem, hogy buzizzanak, cigányozzanak, fuck you-zanak, ez azt jelenti, hogy valamit nagyon jól csinálunk velük szemben.

    HAJRÁ ALBA!!!

     
  • 87vagasiferi2017március20.11:03ÚjVálasz
    Idézet: bati
    Nem kell agysebésznek lenni ahhoz, hogy látni lehessen a részlehajló bíráskodást.
    ...

    Lassan abbahagyhatnátok a pityergést!
    Kikaptatok, nem a bírókon múlt!
    Legközelebb vasárnap este folytathatjátok a sírást!
    Ott is ezek a huncut bírók lesznek a vereségetek okai! Már előre jelzem, hogy, ha kikap az Olaj, természetesen a bírók fogják megveretni, nektek semmi közötök nem lesz a győzelemhez!

     
  • 86bati2017március20.10:24ÚjVálasz
    Idézet: freebulletz
    Azért kíváncsi vagyok, mik voltak az égbekiáltó faultok amik miatt "hazait" (LOL) fújtak az Albának.
    ...

    Nem kell agysebésznek lenni ahhoz, hogy látni lehessen a részlehajló bíráskodást. Nem ragadnék le példáknál-de valószínű, hogy gyorsan elfelejtetted, amikor az elmúlt évben bármit is próbált az Alba a Szolnokkal, mindig fiaskó lett a vége. A tv-n keresztül is érezhető volt Dzunics és Lóránt dühe. Amúgy Potocsnik nem reklamálós edző, de volt olyan szitu, amikor már ő is kiakadt. Úgy gondolom, hogy inkább neki és a saját szememnek hiszek. Amúgy ettől a meccstől elvonatkoztatva általában a bíráskodás gyenge szintű-talán nem véletlen amikor a közelmúltban Szalai is kiakadt rájuk. Az már csak hab a tortán, hogy az ellenőr pont az Albánál lévő fejlesztésekben tevékenyen részt vevő Boldogváry Iván . Még az agysebészek is hallottak már az összeférhetetlenségről, ilyen még a legvadabb kommunista időkben is ritkaságszámba mentek volna!

     
  • 85heindrich2017március20.09:34ÚjVálasz

    Jó meccs volt. Grat mindkét csapatnak! Hajrá Olaj!!!

     
  • 84zsokar2017március20.09:11ÚjVálasz

    ez lemaradt!76-77 állásnál és az Alba 2 pontot szerzett ebből a támadásból!

     
  • 83zsokar2017március20.09:02ÚjVálasz

    Sziasztok!4.negyed 1.45 hátra,Taylor szabályos átvitte a labdát? nem volt véletlenül 8 másodperc?
    Az eset közvetítésbe 2:06:42 volt!http://www.mediaklikk.hu/video/kosarlabda-kozvetites-ferfi-nb-i-egis-kormend-alba-fehervar/

     
  • 82hystericalvillage2017március20.08:45ÚjVálasz

    Csalás, csalás, csalás!
    Ezek a zsockos bírók megint elcsalták a meccset!

    Brühühühühühü! ;(

     
  • 81lufi2017március20.08:11ÚjVálasz
    Idézet: vagasiferi
    Lóránt Peti ? Nem láttam a meccset sem élőben, sem a TV-ben.
    Csak kérdezem, hogy hogyan teljesített? Az a 4 pont kissé kevésnek tűnik! Biztosan keményen, szabályosan védekezett.
    ...

    Jó volt mint mindig. Akkor is vezér,ha keveset dob. Tudod a jó játékos keveset vállal,ha úgy érzi.

     
  • 80vagasiferi2017március20.07:28ÚjVálasz

    Lóránt Peti ? Nem láttam a meccset sem élőben, sem a TV-ben.
    Csak kérdezem, hogy hogyan teljesített? Az a 4 pont kissé kevésnek tűnik! Biztosan keményen, szabályosan védekezett. Minden lerohanáskor időben visszaérkezett védekezni......számolatlanul szedte a lepattanókat, a játékelemek mindegyikében jól teljesített????

     
  • 79raptor2017március20.01:18ÚjVálasz
    Idézet: freebulletz
    Azért kíváncsi vagyok, mik voltak az égbekiáltó faultok amik miatt "hazait" (LOL) fújtak az Albának.
    ...

    Összességében nem a bírókon ment el a meccs, de ha már kérdezed :)
    Csak pár példa a felzárkózásról szóló 2.negyedből:
    4:19-nél, Markovics hogy ütközi le a lepattanót megszerző Gibset,
    ill. zsinórban 3!!! támadóhiba (0:44 Farr, 0:12 Mohammed, 0:06 Lóránt) fújása maradt el!
    Vagyis azért voltak olyan részek amikor oda nagyon nehezen szólalt meg a síp, pedig az is töri a lendületet!

     
  • 78raptor2017március20.00:28ÚjVálasz
    Idézet: szaller
    Zonázni pont akkor nem szabad, ha az ellenfél jól dob kintr?l...
    ...

    Persze, ha sikeresen átdobják a zónát akkor nem érdemes erőltetni, ezért természetesen arra gondoltam, hogy még időben meg kellett volna próbálnunk akadályozni, hogy triplákkal hamar visszajöhessenek a meccsbe!
    Tehát a második negyedben szerintem védekezésben nem tettünk meg mindent, mert sajna az emberfogás nem ment igazán, hogy elvegyük az Alba kedvét, hanem köszönték szépen, végignéztük!
    Azért nem mindegy, hogy tök üres helyzeteket dobhattak (Markovics 2, Burgess 3!) vagy esetleg lett volna legalább zavaró ember.

     
  • 77freebulletz2017március20.00:21ÚjVálasz

    Azért kíváncsi vagyok, mik voltak az égbekiáltó faultok amik miatt "hazait" (LOL) fújtak az Albának. Ezzel szemben az Agysebészek Köre a lelátón minden egyes Alba mozdulatért hibát követeltek, vagy ha szabályosan szereltek, bár csak a lépéshibát és a sportszerűtlent ismerik, mást nem mutogattak.

    Gondolom az fel sem tűnt, hogy az alapvonali bedobásbnál Gibbs persze alárúghatott Taylornak, utána meg eljátszotta a nagyhalált félpályánál. Vicces.

    Ettől függetlenül volt pár wtf fújás, de gondolom 20+-ról elveszteni valamit mindig a jv-k hibája ofkorsz.
    Mentálisan egyben van a Fehérvár, ez jó. Nem úgy, mint tavaly.

     
  • 76nagysandor2017március20.00:03ÚjVálasz

    Kedves Körmendi szurkolók, az egész tábor! Lehet,hogy Fehérváron az "asszonykórus" szurkol - ma Körmenden még az sem - de ha az az igazi szurkológárda, és az igazi szurkolás, amit ma Ti előadtatok, az szánalmas. Rajtatok kívül az országban csak "cigányok" laknak? A cigányozáson, bazdmegezésen kívül máshogy nem is tudjátok buzdítani a csapatotokat. Nektek ellentábor sem kell, hogy b..kók legyetek.
    A meccs egyébként így volt szép. Ha végig vezetve nyertünk volna, unalmas is lett volna.
    Szép volt fiúk!

     
  • 75csattila2017március19.23:40ÚjVálasz

    Ja ... és a nő verő jenőböl is elegem van már!

     
  • 74csattila2017március19.23:30ÚjVálasz

    Pártatlan szemlélőként az a véleményem, hogy 3 pávián pont ezen a színvonalon levezette volna ezt a mérkőzést, fejenként 3 fürt banánért. Ezeknek senki se szólt, hogy TV-s meccset vezetnek?

     
  • 73tortajanos2017március19.23:24ÚjVálasz

    id?/pont

     
  • 72szaller2017március19.23:22ÚjVálasz
    Idézet: raptor
    Jó csapat az Alba valóban, és gratula nekik, az iskolapélda is teljesen helytálló, de azt gondolom hazai pályán egy húszas el?nnyel senkit?l sem szabad kikapni!!

    Hogy mégis sikerült, azért felvet?
    ...

    Zonázni pont akkor nem szabad, ha az ellenfél jól dob kintr?l...

     
  • 71raptor2017március19.23:01ÚjVálasz
    Idézet: Tobey
    Nehéz egy ilyen meccs után mit írni.

    Els?sorban: Gratulálok a gy?ztes Albának!

    Ez a meccs iskolapáldája lehetne, és vetíteném itt-ott ezzel a címmel...
    ...

    Jó csapat az Alba valóban, és gratula nekik, az iskolapélda is teljesen helytálló, de azt gondolom hazai pályán egy húszas el?nnyel senkit?l sem szabad kikapni!!

    Hogy mégis sikerült, azért felvet?dik egy igen lényeges kérdés!!
    Hol volt az edz? akinek meg kellett volna állítania a második negyedes eszetlen 3-as dobingálásainkat, és helyette hosszan játszva, a labdát járatva biztos duplákra menni? A szell?s lagymatag védekezésünkr?l már nem is beszélve, mert ha az a helyén van, ezt a meccset nem veszítjük onnan el!!
    Lehet nem csak a játékosok hitték el, hogy már megvan??
    Változtatott az Alba amit aztán az egész mérk?zésen nem sikerült lereagálni!
    El?re tudható, ilyen el?nyt csak triplákkal lehet ledolgozni, kaptuk is zsinórban, de meg sem próbáltunk zónázni!?

    Én azt látom, hogy mióta szakítottunk a Csizmics féle kollektív védekezéssel, amit az egész mérk?zésen nyomtunk, most meg már csak akkor alkalmazzuk ha szorít a kapca, (lásd. amikor a vége el?tt ezzel sikerült hibára késztetni az Albát, labdákat szereznünk és kiegyenlítenünk) és többségében inkább a tiszta emberfogással operálunk, (persze még ezzel sem lenne nagy baj, csak sajna azzal is úgy ahogy, nem az ?sszel látott intenzitással) azóta az van, hogy vagy sikerül túldobni az ellenfelet vagy nem, ami azért sajna nem túl biztató a jöv?re nézve.

    Persze tudom nincs veszve semmi, de azért most bosszús vagyok!

     
  • 70akagi2017március19.22:33ÚjVálasz

    JÁTÉKVEZET?INK, AKART LENNI, BOCS... :)

     
  • 69akagi2017március19.22:32ÚjVálasz

    Gratulálok a Fehérvárnak, az alapszakasz els?séghez, megérdemelték eddig a helyezésüket.
    Gibbs nyakába nem varrom a mai vereségünk, illetve nem egy emberen múlt. Bár kétség kívül meccseldönt? id?szakban fejelt. Egy hajszállal jobb volt ma a Fehérvár. Illetve kaptak egy elég tisztes bírói segédletet. Nem Gibbs kiállítására gondolok, mert az jogos volt. Bár az a fejelés meg, lehetett következmény is, az egyébként a mérk?zés szinvonalához fel nem ér? játékvezet?i hármas, addigi ténykedése folytán. A meccs tanulsága, szerintem hogy, az élcsapataink, ( Fehérvéá, Szolnok és Körmend) fantasztikusak, a játékvezet?ik, katasztrofálisak.

     
  • 68kmd20002017március19.22:27ÚjVálasz
    Idézet: nazol
    Eddig nem arról volt szó, hogy az Olajnak adják át el?re a bajnoki címet, hisz ?k az "SZKOSZ" zászlóshajója?! A bírók által támogatott sztárcsapat?! :)
    A másik: 1. negyed: MTE parádé! 2.
    ...

    Képzeld el engem akkor is zavart, hogy kb 3 +1-es szituációt nem fújtak be.

     
  • 67kmd20002017március19.22:24ÚjVálasz
    Idézet: gazos_laptop
    Okosan kell törleszteni (vagy még inkább) nem kéne! Amit a kicsi csinált vele, azt ? is csinálhatta volna, azt engedték a jv-k, de ? amat?r volt! Ez is a profi sporthoz tartozik!
    ...

    Ez igaz...visszaadhatta volna rutinosabban is, ahogy te írtad.

     
  • 66nazol2017március19.22:21ÚjVálasz
    Idézet: mate2001
    Talán az MKOSZ -nek ugy kellene ki irni a bajnokságot 2016-2017 az Albacom a bajnok ,nem aszurkolókkal szorakozni a három majomnak meg az ellenörnek.
    ...

    Eddig nem arról volt szó, hogy az Olajnak adják át el?re a bajnoki címet, hisz ?k az "SZKOSZ" zászlóshajója?! A bírók által támogatott sztárcsapat?! :)
    A másik: 1. negyed: MTE parádé! 2. negyed: CSALÁS! :)
    És hogy az Albának nem fújtak faultokat az els? félid?ben! 30-8-nál senkit sem zavart?! :D
    Imádom a Körmendieket!!! :D

     
  • 65papika2017március19.22:17ÚjVálasz
    Idézet: papika
    ?k visszanézték. Javaslom,Te is nézd vissza.
    ...

    A bedobás után Gibbs.húzkodta,lökdöste Taylort és még combbal "alá is rúgott". Tudjuk milyen amikor fejben gyengék a játékosok. Tavaly nekünk volt több is olyan mint Gibbs.

     
  • 64tyrex2017március19.22:11ÚjVálasz

    Ez a Charli Chaplin Taylor gyerek egy kekec törpe,undorító.Napóleon-szindrómás.

     
  • 63papika2017március19.22:08ÚjVálasz
    Idézet: Kuvasz
    Nem értem amúgy, az Alba így is nagyon jó csapat, miért van szüksége ekkora bírói támogatásra. Gibs valóban sportszer?tlen volt, de hogy a törpe el?tte végig rángatta az nem nézték vissza, érdekes.
    ...

    ?k visszanézték. Javaslom,Te is nézd vissza.

     
  • 62baszket2017március19.22:07ÚjVálasz

    Szerkeszt?knek!

    Hegedüs helyett Jakab fújt, ha számít valamit...

     
  • 61baszket2017március19.22:06ÚjVálasz
    Idézet: kmd2000
    De ez kurvára nem így volt-hogy a te szavaiddal éljek-mert ez az egész történet már a 3. Negyedben kezd?dött.
    ...

    Értem.
    Akkor még dolgozz a történeten egy kicsit, és ki fog derülni, hogy már a bemelegítésnél csúnyán nézett Taylor Gibbsre, és onnantól eszkalálódott a történet idáig.

    Egyébként állhat mögé, elé, mellé bárhová, de nem nyomhatja el testtel. Márpedig Gibbs barátunk kifejezetten taszigálta már akkor is miel?tt a jv kézbe adta volna a labdát bedobáshoz.

     
  • 60gazos_laptop2017március19.22:02ÚjVálasz
    Idézet: kmd2000
    Igen, akkor az történt, Gibbs vesztette el a fejét már, azt nem vitatom de ez a balhé már 2 negyeddel azel?tt elkezd?dött.Akkor lett elege Gibbsnek....
    ...

    Okosan kell törleszteni (vagy még inkább) nem kéne! Amit a kicsi csinált vele, azt ? is csinálhatta volna, azt engedték a jv-k, de ? amat?r volt! Ez is a profi sporthoz tartozik!

     
  • 59albacomper2017március19.22:00ÚjVálasz

    Csak tudni szeretném, hogy van e itt olyan aki azt gondolja, hogy az Alba kért bírói segítséget? Nekem a kommentek egy részér?l az jön le, hogy van.

     
  • 58kmd20002017március19.21:58ÚjVálasz
    Idézet: gazos_laptop
    Szerintem nézd meg a lassítást, mert egy sípszó utáni labdához köze sincs hasba verést kifelejtettél a történetb?l!
    ...

    Igen, akkor az történt, Gibbs vesztette el a fejét már, azt nem vitatom de ez a balhé már 2 negyeddel azel?tt elkezd?dött.Akkor lett elege Gibbsnek....Saját tapasztalatomból kiindulva csak az lesz ideges egy id? után akit csesztetnek, aki a piszkáló meg csak röhög.(általában)

     
  • 57kmd20002017március19.21:55ÚjVálasz
    Idézet: baszket
    Ez kurvára nem így volt.
    Gibbs már bedobáskor is löködte Taylort. Mikor megkapta a labdát, akkor ? húzott mezt, majd félpályánál, már labda nélkül próbált eladni egy Jászai Marit.
    Nem jött össze.
    ...

    De ez kurvára nem így volt-hogy a te szavaiddal éljek-mert ez az egész történet már a 3. Negyedben kezd?dött.Amikor a balhé történt már látszott Gibbsen, hogy nagyon idegesíti a kis hajas folytonos pofázása és hátrkönyökölgetése.Miért ne állhatna mögé a bedobásnál? Mert ez zavarta a kisgyereket.

     
  • 56gazos_laptop2017március19.21:55ÚjVálasz
    Idézet: Tobey
    Tényleg? :) ez új nekem :)))))

    egyébként van a meccsr?l is véleményed, vagy csak az én hallásom miatt aggódsz? :)

    ha utóbbi, akkor puszi, és köszönöm! :))))
    ...

    Mi az új neked?

    Azt, hogy id?nként fület kellene mosni! Vagy az, hogy mindig a legegyszer?bb dologgal kell kezdeni! A fülész is valószín?leg egy fülmosással kezdené!

    Van véleményem a meccsr?l! 30-10-nél kicsi megijedtem, de arra gondoltam, hogy egyszer kell vezetni a végén, és ez igaznak bizonyult ma is!

     
  • 55Kuvasz2017március19.21:49ÚjVálasz

    Nem értem amúgy, az Alba így is nagyon jó csapat, miért van szüksége ekkora bírói támogatásra. Gibs valóban sportszer?tlen volt, de hogy a törpe el?tte végig rángatta az nem nézték vissza, érdekes.

     
  • 54gazos_laptop2017március19.21:49ÚjVálasz
    Idézet: kmd2000
    Nem...Az egész úgy indult, hogy a bedobásoknál Tayllr folyton pofazott a Gibbsnek és hátrébb lökködte...A tv-ben persze ezt nem lehetett látni, de a pályától egy méterre ez igen felt?n? volt.
    ...

    Szerintem nézd meg a lassítást, mert egy sípszó utáni labdához köze sincs hasba verést kifelejtettél a történetb?l!

    Csorvási a bal csuklójánál fogva próbálta megállítani Taylort (szerintem sportszer?tlen hiba!!!) jobb kézzel vezette a labdát.

    Utána még Taylor lendületb?l tovább fut, három lépés után jobbról Gibbs a bal kézzel vezetett labdát szeretné megszerezni amib?l egy nagy hasba vágás lett alkarral (persze mind ez sípszó után), szerintem törlesztésb?l, az el?z? esetek miatt!

    Utána Taylor felé sétálva (nem rohanva) mond valamit neki és ez az agyatlan, valami új fajta módszerrel, le akarja fejelni!

    Ez történt a TV legalább 4-szer visszajátszotta többféle kamera állásból. Aki nem hiszi nézze meg!

     
  • 53rougenoir0072017március19.21:47ÚjVálasz

    A Körmendnek drukkoltam, de igazából ez a jó eredmény nekünk.

    Az viszont biztos, hogy ezt az albàt csak az Olajka tudja megállítani.

    Hajrà Olaj!!!! Vesszen az alba!

     
  • 52Tobey2017március19.21:43ÚjVálasz
    Idézet: kmd2000
    Többször is volt, de ne foglalkozz a mimózákkal.Szegényeknél nem volt dob, így hallani sem lehetett ?ket .A pufika n?
    ...

    lehet, hogy volt, én nem hallottam.....igaz,nem a B-középben/közelében állok :)))

     
  • 51papika2017március19.21:43ÚjVálasz
    Idézet: apokolba
    Nézzétek vissza a balhét.
    Ha a sporik figyelnek akkor nem történik ez!
    Mivel 9 mp kellet ahoz , hogy át vigye a labdát...
    No komment!
    Úgy itt már a körmend jöhettet volna.
    Egyértelm?
    ...

    Egy "kicsit" elfogult vagy.

     
  • 50baszket2017március19.21:42ÚjVálasz
    Idézet: kmd2000
    Nem...Az egész úgy indult, hogy a bedobásoknál Tayllr folyton pofazott a Gibbsnek és hátrébb lökködte...A tv-ben persze ezt nem lehetett látni, de a pályától egy méterre ez igen felt?n? volt.
    ...

    Ez kurvára nem így volt.
    Gibbs már bedobáskor is löködte Taylort. Mikor megkapta a labdát, akkor ? húzott mezt, majd félpályánál, már labda nélkül próbált eladni egy Jászai Marit.
    Nem jött össze.
    Csori faultja után még rántott egyet Tayloron. Ezt és az összes többit ment kikérni magának.
    Az a baj, hogy minden látszik a felvételen.
    1.49-t?l.
    http://www.mediaklikk.hu/video/kosarlabda-kozvetites-ferfi-nb-i-egis-kormend-alba-fehervar/

     
  • 49mola2017március19.21:41ÚjVálasz

    A bírókat lehet szidni volt benne egy kis segítség,de egy csapatnak csak akkor tud a bírói stáb segíteni ha a másik csapat hagyja, mármint hogy már a bírók is látják hogy ebbe a meccsbe ?k is beleszólhatnak mivel a másik csapat ebben az esetben a Körmend abban a periódusban eléggé szét volt esve és talán egy kicsit meg is tették ezt a segítséget a bírók.
    Hajrá Alba!

     
  • 48Tobey2017március19.21:41ÚjVálasz
    Idézet: gazos_laptop
    Lehet, hogy csak ki kellene mosni a füledet! Azt meg otthon te is megtudod csinálni!
    ...

    Tényleg? :) ez új nekem :)))))

    egyébként van a meccsr?l is véleményed, vagy csak az én hallásom miatt aggódsz? :)

    ha utóbbi, akkor puszi, és köszönöm! :))))

     
  • 47apokolba2017március19.21:41ÚjVálasz

    Nézzétek vissza a balhét.
    Ha a sporik figyelnek akkor nem történik ez!
    Mivel 9 mp kellet ahoz , hogy át vigye a labdát...
    No komment!
    Úgy itt már a körmend jöhettet volna.
    Egyértelm?en belenyultak a meccsbe ..
    Ma csak az alba nyerhetet..
    A kiálitást meg mind a kett? megérdemelte volna.
    Ja mielött volt a balhé a kamerában láttni hogy gibbset löködi..
    Hajrá Olaj.

     
  • 462017március19.21:38ÚjVálasz
    Idézet: kmd2000
    Nem...Az egész úgy indult, hogy a bedobásoknál Tayllr folyton pofazott a Gibbsnek és hátrébb lökködte...A tv-ben persze ezt nem lehetett látni, de a pályától egy méterre ez igen felt?n? volt.
    ...

    A bedobasos szituacio egyebkent a kozvetitesben is lathato volt, mar akkor sem ertettem, hogy miert nem intik nyugolomra Knezy Kicsi Taylorjat a jv-k, mert amugy sejtheto volt, hogy lesz meg folytatasa a dolognak valamilyen formaban.

     
  • 45albacomper2017március19.21:38ÚjVálasz

    Szeretem az ilyen hátrad?l?s meccseket! :D Az els? negyed után hátra is d?ltem, hogy ennyi...de láttunk már ilyet pár éve -16 ról pont a Körmend ellen. Na mindegy....
    Hajrá Alba!

     
  • 44gazos_laptop2017március19.21:36ÚjVálasz
    Idézet: Tobey
    Akkor azonnal megyek is reggel.....bár el?tte asszem beutaló is kell.
    Az indok megvan. A háziorvosom jófej......nem lesz gond, adni fog. ;-)

    ...

    Lehet, hogy csak ki kellene mosni a füledet! Azt meg otthon te is megtudod csinálni!

     
  • 43kmd20002017március19.21:32ÚjVálasz
    Idézet: Tobey
    Ott voltam meccsen, és ne haragudj, de így ahogy irtad, nem hallottam...

    1 azaz egyszer volt, a "Nincs hangotok,..."-ban a paraszt, ...más rigmusba nem hallottam.
    ...

    Többször is volt, de ne foglalkozz a mimózákkal.Szegényeknél nem volt dob, így hallani sem lehetett ?ket .A pufika n?knek persze nagy volt a pofája, mert mutogattak izomból csak mikor már több száz ember égette ?ket, gyorsan abbahagyták.

     
  • 42kmd20002017március19.21:23ÚjVálasz
    Idézet: panther
    Szerintem nem lehet azt mondani, hogy az Albának fújtak volna. Az els? negyedben azért nem fújtak faultot ellenük, mert nem is védekeztek, amit pl. a 30-10-es eredmény is jól mutatott.
    ...

    Nem...Az egész úgy indult, hogy a bedobásoknál Tayllr folyton pofazott a Gibbsnek és hátrébb lökködte...A tv-ben persze ezt nem lehetett látni, de a pályától egy méterre ez igen felt?n? volt.Ezek után az a bizonyos eset úgy indult, hogy a bedobás után Taylor izomból hátrarántotta Gibbset a mezénél fogva, mkkor már a közelükbe nem volt a labda...nyilván ez sem látszott a tv-ben mert le voltak maradva, ezért is ért fel el?bb Taylor és kénytelen volt Csorvási faltolni egyet.Ezek után felért Gibbs is és számonkérte Taylort, mire Taylor röhögve odaszólt neki valamit és ezután ment oda Gibbs.Ezt végig nagyon szépen lehetett látni mivel pont szembe voltak. Szóval nem kell védeni a kis zsebirányítót sem, mert ? kezdte.

     
  • 41laba82017március19.21:13ÚjVálasz
    Idézet: metalcore
    Rossz hírem van, el kell menned...
    Amúgy 25 perc alatt 5 beütött fault er?sen rekordgyanús!
    Legalább is szezoncsúcs!
    ...

    Lehet hogy nem, kupadönt?n 20 perc, 4 alba fault. 3 nap, 3 meccs ütemben.
    Egyszer?, túl szabályosan védekeznek

     
  • 40Tobey2017március19.21:12ÚjVálasz
    Idézet: papika
    MA MÁR NE,DE HOLNAP OKVETLENÜL EL KELLENE MENNED :) nem kiabálás és nem azért mert rossz a füled,csak a CapsLock maradt bekapcsolva :)
    ...

    megyek-megyek.... :)))
    mégegyszer is gratula Nektek!

     
  • 39papika2017március19.21:11ÚjVálasz
    Idézet: Tobey
    Akkor azonnal megyek is reggel.....bár el?tte asszem beutaló is kell.
    Az indok megvan. A háziorvosom jófej......nem lesz gond, adni fog. ;-)

    ...

    Jó hírem van. A gégészetre nem kell beutaló. :)

     
  • 38papika2017március19.21:08ÚjVálasz
    Idézet: Tobey
    Ott voltam meccsen, és ne haragudj, de így ahogy irtad, nem hallottam...

    1 azaz egyszer volt, a "Nincs hangotok,..."-ban a paraszt, ...más rigmusba nem hallottam.
    ...

    MA MÁR NE,DE HOLNAP OKVETLENÜL EL KELLENE MENNED :) nem kiabálás és nem azért mert rossz a füled,csak a CapsLock maradt bekapcsolva :)

     
  • 37Tobey2017március19.21:05ÚjVálasz
    Idézet: metalcore
    Rossz hírem van, el kell menned...
    Amúgy 25 perc alatt 5 beütött fault er?sen rekordgyanús!
    Legalább is szezoncsúcs!
    ...

    Akkor azonnal megyek is reggel.....bár el?tte asszem beutaló is kell.
    Az indok megvan. A háziorvosom jófej......nem lesz gond, adni fog. ;-)

     
  • 36metalcore2017március19.21:01ÚjVálasz
    Idézet: Tobey
    Ott voltam meccsen, és ne haragudj, de így ahogy irtad, nem hallottam...

    1 azaz egyszer volt, a "Nincs hangotok,..."-ban a paraszt, ...más rigmusba nem hallottam.
    ...

    Rossz hírem van, el kell menned...
    Amúgy 25 perc alatt 5 beütött fault er?sen rekordgyanús!
    Legalább is szezoncsúcs!

     
  • 35Tobey2017március19.20:54ÚjVálasz
    Idézet: papika
    A "fehérvári cigányparasztok" gondolom szintén a bíróknak szólt. Jót röhögtem,mert gondoltam,hogy Taylorék mennyire a szívükre vették. :DD
    ...

    Ott voltam meccsen, és ne haragudj, de így ahogy irtad, nem hallottam...

    1 azaz egyszer volt, a "Nincs hangotok,..."-ban a paraszt, ...más rigmusba nem hallottam.

    Ha mégis volt, akkor fülészetre kell mennem.

     
  • 34mate20012017március19.20:50ÚjVálasz

    Talán az MKOSZ -nek ugy kellene ki irni a bajnokságot 2016-2017 az Albacom a bajnok ,nem aszurkolókkal szorakozni a három majomnak meg az ellenörnek.

     
  • 33C.Zvezda2017március19.20:49ÚjVálasz
    Idézet: nick
    Biztosan elfogult vagyok, de másképp láttam. Csorvási megfogta Taylor kezét, sima fault, nem is vitás. Ezután lendületb?
    ...

    Teljesen igazad volt, úgy történt, ahoyg írtad. És tényleg nem ezen múlt.
    Egyszer?en er?sebb csapat az Alba, s nem lehet egy egész meccsen a triplákat szórni, s azzal megnyerni. Sztem Dickerson igen csak halovány.

    Grat az Albának!

     
  • 32panther2017március19.20:33ÚjVálasz
    Idézet: nick
    Biztosan elfogult vagyok, de másképp láttam. Csorvási megfogta Taylor kezét, sima fault, nem is vitás. Ezután lendületb?
    ...

    Nem tudom, hogy él?ben nézted-e a meccset vagy TV-n ? Él?ben lehet, hogy másként láthattad, ezt nem vitatom, viszont szerintem a lassításból egyértelm?en úgy látszott, ahogy korábban írtam. Ez valóban fontos ítélet volt, nem csak azért, mert az Alba büntet?zhetett, hanem a Körmend lendülete is megtört egyúttal, pedig akkor úgy éreztem, hogy megint náluk van a "momentum" és behúzzák a meccset,

    S?t a TV közvetítésben még az is látszott, hogy Petty is odament "izmozni", teljesen feleslegesen. Nyilván Taylort sem akarom felmenteni, s?t, de szerintem most kivételesen jól döntöttek a bírók. Ett?l még tiszteletben tartom a Te véleményedet is.

     
  • 31moldovan4653262017március19.20:33ÚjVálasz
    Idézet: 72huk
    Grat az Albának, brutál jó csapatuk van, iszonyú nehéz lesz ?ket megfogni. A tv miatt inkább ezt a meccset választottam. A mai napot felírom a naptárba.
    ...

    Na akkor szégyelld magad,nem voltál kint a meccsünkön,ami nem volt rossz.Inkább az ellenfeleket nézted.Valószín?,hogy a "B" középb?l sokan veled együtt nézték a Tv-s meccset,mert megint nem voltak kint.

     
  • 30toldalek2017március19.20:30ÚjVálasz

    Sajnos saját magunkat vertük meg! Egy okosan játszó csapat 20 pontról nem kaphat ki hazai pályán. A mez?ny légiósaink, egyt?l egyig bután játszottak. Petty is, Smith is, Gibbs is. Ezen ment el a meccs. 20 pontos el?nynél nem szabad olyan helyzetbe kerülni, hogy bárki is belenyúlhasson a meccsbe.
    Gibbs kiállításán nem lehet vitatkozni. Az azonban érdekes, hogy a három játékvezet? közül senki sem vette észre, hogy ez onnan indult, hogy Taylor a mezénél fogva elrántotta Gibbset a félpályánál. De ez már mind1.
    Hajrá Körmend!
    És végül ilyen fordításra csak az Alba képes. Gratula nekik!

     
  • 29csocsa2017március19.20:26ÚjVálasz
    Idézet: kimaran
    Kívülállóként nézted , de a körmendnek szurkoltál... :'D
    Érdekes.
    ...

    Paksiként kívülálló vagyok,Körmendnek szurkolok (ma!)Miért ÉRDEKES???

     
  • 28oialy2017március19.20:24ÚjVálasz
    Idézet: C.Zvezda
    az fejelés volt?
    na ne!!!!!
    ...

    Nem!Körnenden ez egy sportszer?,tanítani való jelenet volt!mèg több ilyet,hátha elfogytok!Pettyt video alapján eltiltani,? is fejelt!

     
  • 27kendeffy2017március19.20:23ÚjVálasz

    Szerintem az Alba azzal nyert, hogy higgadtabb volt. A játékvezetésnél csak Knézy volt rosszabb.

    Viszont nehéz elismerni, de igaz, Petty 13 pont 4 assziszt, Taylor 22 pont és 10 assziszt, tehát Taylor sokkal jobb volt. Nem tudtuk megállítani lábbal. Petty ismét sok volt az agyatlan túlpörgés és a véd?falba rontás.

    Még simán meg lehet a második hely, ha a két következ? meccset behúzzuk.

    MTE!

     
  • 26lufi2017március19.20:23ÚjVálasz

    ez hatalmas gyozelem volt. az elejen nem gondoltam volna. nagyon rosszul kezdtunk nem vedekeztunk. az mte mindent bedobott. voltak erdekes fujasok. majd tvn visszanezem. kezunkben van a rajatszas elso helye. bocs az ekezet hiany

     
  • 25nick2017március19.20:22ÚjVálasz
    Idézet: panther
    Szerintem nem lehet azt mondani, hogy az Albának fújtak volna. Az els? negyedben azért nem fújtak faultot ellenük, mert nem is védekeztek, amit pl. a 30-10-es eredmény is jól mutatott.
    ...

    Biztosan elfogult vagyok, de másképp láttam. Csorvási megfogta Taylor kezét, sima fault, nem is vitás. Ezután lendületb?l továbbment Taylor és ütközött Gibbsel, ez is bent van a játékban, sokszor történik hasonló bármelyik meccsen. A spori lefújta a faultot, az Alba jöhetett volna oldalról, mert ez volt a 4. csapatfault. De Taylor feldúltan nekifutott Gibbsnek. Gibbs valóban tett egy fejel? mozdulatot, ami igazából nem is fejelés volt, csak fejjel elnyomta kicsit Taylor fejét. Szóval az egészet Taylor kezdeményezte. Amúgy ez a hozzáállás az egész meccsen jellemz? volt, ha Ferencz vagy Csorvási faultol, szinte még be sem üti, már emeli a kezét, ezzel szemben az Alba játékosainak hatalmas sértés, ha rájuk fújnak egy egyértelm? faultot. Farr pl. többször is gúnyosan kinevette a sporikat, ha ráfujtak valamit.
    Na mindegy, lehet nem ezen múlt, de szerintem a két játékosnak azonos büntetés járt volna. Lehet, ha sima kett?s technikai és jön oldalról az Alba, akkor is nyernek. Ezt már nem tudjuk meg. A hátralév? két meccsel kell foglalkozni.

     
  • 24Tobey2017március19.20:20ÚjVálasz

    Nehéz egy ilyen meccs után mit írni.

    Els?sorban: Gratulálok a gy?ztes Albának!

    Ez a meccs iskolapáldája lehetne, és vetíteném itt-ott ezzel a címmel: hogy bukjunk el egy meccset 20pont el?nyb?l.
    De...azért aki otthon van a kosárlabdában, tudja, hogy egy ilyen els? negyeddel nem lehet ugyanilyen lendülettel végigrobogni egy meccset, valamint egyszer csak az ellenfél hármasai is ülni fognak. Ez történt. 4 Alba-támadás, 4 hármas....oda is volt az el?ny...onnan megváltozott a játék képe.

    Bírózni életembe nem bíróztam, most se fogok, csak ami az egyik oldalon falt, az illene a másikon is annak lennie.

    Gibbs kiállítása? hááát.....akkor volt szvsz lendületbe a Körmend, tudta Taylor, mikor kell egy kis csetepatét kirobbantani. Mert ? volt az, aki elég nagy lendülettel megindult Gibbs felé... és még jókat is röhögött. Persze nem mentegetem Gibbset....sok év múlva, több rutinnal tudni fogja kezelni ezeket a helyzeteket.

    Kromah rutinja és magabiztossága kellett volna, de Dickerson az Alba jó centersora miatt kellett.

    Mi is eladtunk elég labdát, és voltak elhamarkodott dobások....tanulni kell ebb?l a meccsb?l, és menni tovább.

    Mégegyszer gratula az Albának, jó csapat, ezt el kell ismerni.

    Hajrá Körmend !!!!

     
  • 23rimo2017március19.20:19ÚjVálasz
    Idézet: nick
    Jó csapat az Alba, megnyerte az alapszakaszt. de nem értem miért kellett ekkora támogatást adni nekik. Az els? félid?ben egyszer?en nem faultoltak, legalábbis a sporik szerint. A félid?
    ...

    Nick érdekesen láttad!
    Az elején azért vezetett hússzak az MTE, mert az Alba semmit nem csinált! Nem ütött oda, nem tördelte a játékot!
    A vége! Hibáztak a sporik, mert CsM-nak egy sportszer?tlent kellett volna fújni. Azt nem értettem, hogy miért akarta lefejelni Taylort Gibbs de azt sem, hogy Petty miért nyomja szintén oda a fejét?
    A legviccesebb, ahogy minden Alba támadásnál a hazai szurkolók lépést reklamálnak! Folyamatosan! Az amcsik tényleg érdekesen tudnak indulni, de amcsi Körmenden is van kb 6...

     
  • 22C.Zvezda2017március19.20:14ÚjVálasz
    Idézet: oialy
    Fejelès minimum 3 meccs eltiltás.Kezd?dhet a Bánáne Fesztivál!!
    ...

    az fejelés volt?
    na ne!!!!!

     
  • 21kimaran2017március19.20:12ÚjVálasz
    Idézet: csocsa
    Kívülállóként: jó meccs, jó megoldások,sok hiba,rossz játékvezetés ( "0" hazai pálya)-(Körmendnek szurkoltam).Hajrá magyar kosárlabda!!!HAJRÁ ASE!!!
    ...

    Kívülállóként nézted , de a körmendnek szurkoltál... :'D
    Érdekes.

     
  • 20pisti5.12017március19.20:12ÚjVálasz
    Idézet: nick
    Jó csapat az Alba, megnyerte az alapszakaszt. de nem értem miért kellett ekkora támogatást adni nekik. Az els? félid?ben egyszer?en nem faultoltak, legalábbis a sporik szerint. A félid?
    ...

    Te milyen meccset néztél ember????

     
  • 19dannyainge2017március19.20:10ÚjVálasz
    Idézet: hajrakormendhajravas
    Hatalmas CSALÁS
    ...

    Hagyjuk ezt. A bajnokság legjobb csapatától kaptunk ki. Bárkit rongyosra vertünk volna ilyen kezdéssel, kivéve az Albát. Gratula Fehérvárra, ma jobbtól kaptunk ki.

     
  • 18BikoMTE2017március19.20:10ÚjVálasz
    Idézet: oialy
    Fejelès minimum 3 meccs eltiltás.Kezd?dhet a Bánáne Fesztivál!!
    ...

    Te megfejelesed meg minimum harom het tappenz ha nem kussolsz

     
  • 1772huk2017március19.20:09ÚjVálasz

    Grat az Albának, brutál jó csapatuk van, iszonyú nehéz lesz ?ket megfogni. A tv miatt inkább ezt a meccset választottam. A mai napot felírom a naptárba. A fakjúzástól kezdve a cigányozáson át a buzikellerezésig volt itt minden az ért? és kultúr körmendi közönségt?l. A mai naptól minden, ismétlem minden Olaj szurkolókat szidalmazó megnyilvánulás minimum totál hiteltelen.

     
  • 16BikoMTE2017március19.20:07ÚjVálasz
    Idézet: shaq
    Ne fogjatok már minden vereséget a bírókra. Kissé nevetséges, hogy csak úgy kaphat ki a nagy Körmend ha ellenük fújnak a csúnya bíró bácsik. :(
    ...

    X eld ki magad inkabb oreg

     
  • 15csocsa2017március19.20:07ÚjVálasz

    Kívülállóként: jó meccs, jó megoldások,sok hiba,rossz játékvezetés ( "0" hazai pálya)-(Körmendnek szurkoltam).Hajrá magyar kosárlabda!!!HAJRÁ ASE!!!

     
  • Jó csapat a Fehérvár, csak minek ekkora támogatást adni Nekik...

     
  • Idézet: monalisa63
    Hatalmas meccs, hatalmas szív, HATALMAS GY?ZELEM! SZÉP VOLT FIÚK!!!
    CSAK AZ ALBA!!!

    ...

    Hatalmas CSALÁS

     
  • 12panther2017március19.20:06ÚjVálasz
    Idézet: nick
    Jó csapat az Alba, megnyerte az alapszakaszt. de nem értem miért kellett ekkora támogatást adni nekik. Az els? félid?ben egyszer?en nem faultoltak, legalábbis a sporik szerint. A félid?
    ...

    Szerintem nem lehet azt mondani, hogy az Albának fújtak volna. Az els? negyedben azért nem fújtak faultot ellenük, mert nem is védekeztek, amit pl. a 30-10-es eredmény is jól mutatott.

    Gibbs megmozdulása pedig egyértelm?en kiállítást ért a szabályok szerint, hiszen lefejelte Taylort. Persze Taylor is provokálta, de az legfeljebb technikait ért, amit meg is kapott. Az egész úgy indult, hogy már Csorvási szabálytalankodott vele szemben, és Gibbs már fújás után vert oda neki még egyet. Vélhet?en ezen rágott be.

     
  • 11Kuvasz2017március19.20:05ÚjVálasz

    Els? félid?t szinte két faultal játszotta végig az Alba, mir?l beszélsz ember?

     
  • 10kunka2017március19.20:04ÚjVálasz
    Idézet: rimo
    Az MTE a következ? meccsen a Vasashoz megy, azon tölti le az 1 meccsét, másrészt, játszik Kromah! Na bummmmm!
    ...

    Kromah sérült volt, de ha addigra jól lesz, akkor ok.
    Kicsit benéztem az ellenfeleket. :)

     
  • 9Kuvasz2017március19.20:03ÚjVálasz

    Mondjuk nyolc ember ellen nehéz megverni az Albát, ekkora bíróí csalást már rég láttam.

     
  • 8shaq2017március19.20:02ÚjVálasz
    Idézet: nick
    Jó csapat az Alba, megnyerte az alapszakaszt. de nem értem miért kellett ekkora támogatást adni nekik. Az els? félid?ben egyszer?en nem faultoltak, legalábbis a sporik szerint. A félid?
    ...

    Ne fogjatok már minden vereséget a bírókra. Kissé nevetséges, hogy csak úgy kaphat ki a nagy Körmend ha ellenük fújnak a csúnya bíró bácsik. :(

     
  • 772huk2017március19.20:01ÚjVálasz
    Idézet: nick
    Jó csapat az Alba, megnyerte az alapszakaszt. de nem értem miért kellett ekkora támogatást adni nekik. Az els? félid?ben egyszer?en nem faultoltak, legalábbis a sporik szerint. A félid?
    ...

    De el?tte Csorvásinak is járt volna a sportszer?tlen, elég csúnyán megfogta Taylor kezét, az minden volt, csak nem sima fault.

     
  • 6nick2017március19.19:57ÚjVálasz

    Jó csapat az Alba, megnyerte az alapszakaszt. de nem értem miért kellett ekkora támogatást adni nekik. Az els? félid?ben egyszer?en nem faultoltak, legalábbis a sporik szerint. A félid?ben Horti Bálint is erre világított rá ironikus stílusban. Amikor az Alba kiegyenlített, attól kezdve a fault arányt is kozmetikázták. Ez is nagy hülyeség volt, de ezt még sikerült tetézni azzal, hogy a végén durván belenyúltak a meccsbe. Gibbs biztos hülye volt, de semmivel sem hülyébb, mint Taylor. Ha Gibbset kiállították. Taylort is ki kellett volna. Na mindegy, menni kell tovább! MTE!

     
  • 5monalisa632017március19.19:57ÚjVálasz

    Hatalmas meccs, hatalmas szív, HATALMAS GY?ZELEM! SZÉP VOLT FIÚK!!!
    CSAK AZ ALBA!!!

     
  • 4rimo2017március19.19:57ÚjVálasz
    Idézet: kunka
    Nagyon izgalmas meccs volt, nem gondoltam volna!
    Gibbs hülye volt, ezen ment el a meccs szvsz, és a Szolnok ellen sem játszhat.

    ...

    Az MTE a következ? meccsen a Vasashoz megy, azon tölti le az 1 meccsét, másrészt, játszik Kromah! Na bummmmm!

     
  • 3rimo2017március19.19:53ÚjVálasz

    A legszenzációsabb a Törpördögög 10-es játékosa volt, aki minden id?kérésnél beállt mezben, mint egy csere!

     
  • 2kunka2017március19.19:52ÚjVálasz

    Nagyon izgalmas meccs volt, nem gondoltam volna!
    Gibbs hülye volt, ezen ment el a meccs szvsz, és a Szolnok ellen sem játszhat.

     
  • 1C.Zvezda2017március19.19:51ÚjVálasz

    Gibbs, Gibbs.. ejnye, ejnye, de nagy barom vagy.
    Szolnokot, könyörgöm verjétek meg!

     

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!