Dragan Alekszics veszi át a Sopron kispadját

Sopron - A Szolnokkal kupát és bajnoki címet nyerő szerb szakember visszatér Magyarországra.
 
 
 
 
 

Dragan Alekszics veszi át a Sopron kispadját

Sopron - A Szolnokkal kupát és bajnoki címet nyerő szerb szakember visszatér Magyarországra.

Tudd meg gyorsabban a magyar kosárlabda legfontosabb híreit. Klikk és like a Facebook oldalunkat!


Megvan Sabáli Balázs utódja a Sopron KC kispadján: a szerb Dragan Alekszics váltja.

A 47 esztendős edző korábban, játékosként az NB I-ben Pécsett majd Szolnokon is remekelt, edzőként pedig a közelmúltban az Olaj csapatát bajnoki címekig, kupagyőzelmekig vezette.

Pojbics Szabolcs ügyvezető a sakc.hu-nak elmondta, az új tréner a tervek szerint holnap délután érkezik Sopronba és tartja meg első edzését.

A legutóbbi időszakban Alekszics Romániában dolgozott az ottani élvonalban 9. helyen álló Craiova csapatánál volt alkalmazásban, de nem mint vezetőedző, hanem mint szaktanácsadó.

Pojbics érdekességként elmondta, Sabáli Balázs lemondása után nagyon “kapós” lett a csapat kispadja. Miután nyilvánosságra került, hogy edzőt váltanak, a különböző ügynökségek összesen 26, többségében külföldi edzőt ajánlottak a klubnak.

Alekszics első lépésben a szezon végéig irányítja a kék-fehérek szakmai munkáját, de amennyiben az alapszakasz végén a legjobb nyolc közé vezeti az együttest, az automatikusan szerződése egy évvel történő meghosszabbítását jelenti. A szerb edző egyedül érkezik Sopronba, stábjának kialakításáról majd helyben egyeztet a vezetőséggel.

 
 

 

 
  • 90termib19692017január12.12:51ÚjVálasz
    Idézet: gultem1
    És Meszlényivel játszanátok a "bikát" baszdmeg!
    ...

    +1 bruhaha Robi...meg a bika

     
  • 89Kaxi2017január12.10:41ÚjVálasz
    Idézet: alajos87
    Egyáltalán beszéltek vele és elvállalta volna?

    ...

    Nem! Még csak meg sem keresték! Elvállalta volna!

     
  • 88alajos872017január12.09:54ÚjVálasz
    Idézet: Kaxi
    Pontosan így van ahogy írod! Persze hogy voltak hibái, mindenkinek vannak! De soproni és ez a lényeg! A saját városának a csapatáért mindig is jobban odatette magát egy edző mint egy idegen!
    ...

    Egyáltalán beszéltek vele és elvállalta volna?

     
  • 87Kaxi2017január11.16:05ÚjVálasz
    Idézet: gintas
    Én örültem volna Meszlényinek is, de azért megvoltak a hibái is. Ezzel együtt tényleg soproni kötődés. Annak, hogy nem Ő lett, nyilván megvan az oka. Vagy Pojek vagy Messi vagy mindkettő.
    ...

    Pontosan így van ahogy írod! Persze hogy voltak hibái, mindenkinek vannak! De soproni és ez a lényeg! A saját városának a csapatáért mindig is jobban odatette magát egy edző mint egy idegen! az ilyen vándormadarak leszarják az egészet, amíg megkapja a jó lóvét, addig ok, ha elküldik akkor meg nem történt semmi, odébbáll eggyel. Na ezt egy soproni kötődésű edző nem teheti meg. Ezért is lett volna jó a Robi. Nem beszélve arról hogy mennyibe kerül! Szerintem a Robi fele annyi pénzért elvállalta volna mint az Alekszics, és nem kellett volna neki se lakást se kocsit bérelni mivel itthon van.

     
  • 86gintas2017január11.15:01ÚjVálasz

    Én örültem volna Meszlényinek is, de azért megvoltak a hibái is. Ezzel együtt tényleg soproni kötődés. Annak, hogy nem Ő lett, nyilván megvan az oka. Vagy Pojek vagy Messi vagy mindkettő. Sose tudjuk meg.

     
  • 85Kaxi2017január11.14:10ÚjVálasz
    Idézet: gultem1
    Na mi van? Megszólalt a tyúkszar? Izmoskodj nyugodtan, ha már észből nem jutott, végig b...megolod itt az oldalt, mint egy tajparaszt, és még te anyázol! Szerencsétlen gyökér!
    ...

    Írtam az előbb már hülyegyerek, hogy a saját csapatoddal foglalkozz! Mikor láttál te engem bármilyen szolnoki hírhez, vagy meccshez hozzászólni? Soha!!! Te se irkálj ide! Főleg ne nekem!

     
  • 84gultem12017január11.13:56ÚjVálasz
    Idézet: Kaxi
    Hátulgombolós az anyád te buzigyerek! Mi a faszt jópofáskodsz te itt? Irkálj a saját csapatodról, azt hiszem van gond ott is bőven.
    ...

    Na mi van? Megszólalt a tyúkszar? Izmoskodj nyugodtan, ha már észből nem jutott, végig b...megolod itt az oldalt, mint egy tajparaszt, és még te anyázol! Szerencsétlen gyökér!

     
  • 83Kaxi2017január11.12:27ÚjVálasz
    Idézet: gultem1
    Nem csodálom, nagyon hátul gombolós lehetsz!
    ...

    Hátulgombolós az anyád te buzigyerek! Mi a faszt jópofáskodsz te itt? Irkálj a saját csapatodról, azt hiszem van gond ott is bőven. Nem is értem honnan veszed a bátorságot, hogy itt a nagyok dolgába belepofázz?!

     
  • 82gultem12017január11.11:58ÚjVálasz

    T. Szerkesztő!
    "Pécsett, majd Szolnokon is remekelt"......
    Csak a rend kedvéért, Szolnok-Pécs-Szolnok volt a hazai pályafutása.

     
  • 81gultem12017január11.11:57ÚjVálasz
    Idézet: Kaxi
    Nem értem miről beszélsz baszdmeg!
    ...

    Nem csodálom, nagyon hátul gombolós lehetsz!

     
  • 80Kaxi2017január11.10:07ÚjVálasz
    Idézet: gultem1
    És Meszlényivel játszanátok a "bikát" baszdmeg!
    ...

    Nem értem miről beszélsz baszdmeg!

     
  • 79Kaxi2017január11.10:06ÚjVálasz
    Idézet: slcfan
    A ha meg a volna meg ez meg az nem játszik,nem tudtad hülyegyerek!Megkérted már a robika kezét?!
    ...

    Járj inkább focimeccsre te SLCFAN és ne itt oszd az észt! Minden esetre büszke lehetsz magadra hogy soproniként egy soproni edzőt fikázol itt, aki ráadásul majdnem ugyanazokat az eredményeket hozta mind a Sabi, csak tized akkora költségvetésből! Szégyelld magad inkább!

     
  • 78Kaxi2017január11.09:57ÚjVálasz
    Idézet: garcia
    Szép nevelést kaptál a szüleidtől, biztos büszkék rád.
    ...

    Igen büszkék rám! És rád?

     
  • 77gultem12017január11.08:58ÚjVálasz
    Idézet: Kaxi
    Direkt írtam a bazmegeket mert felidegesített a "mit is bizonyított" kérdésével! Aki olyan szinten buta hogy ezt nem tudja, az nem ismeri a soproni kosárlabdát! Akkor meg mi a fasznak irkál ide?
    ...

    És Meszlényivel játszanátok a "bikát" baszdmeg!

     
  • 76slcfan2017január10.23:19ÚjVálasz
    Idézet: slcfan
    A ha meg a volna meg ez meg az nem játszik,nem tudtad hülyegyerek!Megkérted már a robika kezét?!
    ...

    Kaxinak ment

     
  • 75slcfan2017január10.23:19ÚjVálasz
    Idézet: garcia
    Szép nevelést kaptál a szüleidtől, biztos büszkék rád.
    ...

    A ha meg a volna meg ez meg az nem játszik,nem tudtad hülyegyerek!Megkérted már a robika kezét?!

     
  • 74garcia2017január10.23:05ÚjVálasz
    Idézet: Kaxi
    Direkt írtam a bazmegeket mert felidegesített a "mit is bizonyított" kérdésével! Aki olyan szinten buta hogy ezt nem tudja, az nem ismeri a soproni kosárlabdát! Akkor meg mi a fasznak irkál ide?
    ...

    Szép nevelést kaptál a szüleidtől, biztos büszkék rád.

     
  • 73Kaxi2017január10.20:37ÚjVálasz
    Idézet: olimpiautca1a
    Pár bazmeg még elfért volna a hozzászólásban.:)
    ...

    Direkt írtam a bazmegeket mert felidegesített a "mit is bizonyított" kérdésével! Aki olyan szinten buta hogy ezt nem tudja, az nem ismeri a soproni kosárlabdát! Akkor meg mi a fasznak irkál ide?

     
  • 72olimpiautca1a2017január10.20:17ÚjVálasz

    Pár bazmeg még elfért volna a hozzászólásban.:)

     
  • 71mirko2017január10.20:12ÚjVálasz
    Idézet: Kaxi
    Mi az hogy mit is? Szerinted volt neki ilyen kerete? A Gombás kezdő ember volt nála! A Rafi volt az első cseréje! Soroljam még baszdmeg?
    ...

    :DDDD

     
  • 70Kaxi2017január10.19:43ÚjVálasz

    Amúgy kit agresszív barmozol te hülyegyerek, Az öreget például akit a Putesz lánya feljelentett te ökör? Tudod hogy a bíróság az öreget felmentette a Putesz lányát meg a teljes perköltség megfizetésére kötelezte? És még örülhet hogy ennyivel megúszta! Nem az ilyen agresszív barmokkal van a gond hanem az ilyen tudatlan, primitív faszokkal mit amilyen te vagy, aki belepofázik mások dolgába!

     
  • 69Kaxi2017január10.19:38ÚjVálasz
    Idézet: Basketball1993
    Ilyen agressziv barmok miatt ment el a Putesz is... a sok bmeg között azért levegőt is vegyél lali!
    ...

    Ki a fasz kérdezett téged? Foglalkozz azzal amivel egyidős vagy! Annak meg hogy a Putesz elhúzott inkább örülnél, mert ha itt maradt volna akkor még itt sem tartanánk ahol most!

     
  • 68Basketball19932017január10.19:05ÚjVálasz
    Idézet: Kaxi
    Mi az hogy mit is? Szerinted volt neki ilyen kerete? A Gombás kezdő ember volt nála! A Rafi volt az első cseréje! Soroljam még baszdmeg?
    ...

    Ilyen agressziv barmok miatt ment el a Putesz is... a sok bmeg között azért levegőt is vegyél lali!

     
  • 67Kaxi2017január10.18:22ÚjVálasz
    Idézet: slcfan
    Mit is?!!!hagyjuk már a robit
    ...

    Mi az hogy mit is? Szerinted volt neki ilyen kerete? A Gombás kezdő ember volt nála! A Rafi volt az első cseréje! Soroljam még baszdmeg? Egy ilyen kerettel a kupában 4-be jutott, a bajnokságban meg a Falco ellen az 5. meccsen 1-2 ponttal kaptunk ki idegenben és ezért nem jutottunk a 4-be. Erre gondoltam hogy bizonyított baszdmeg! De te mi a faszra gondoltál azzal hogy mit is? Ezzel az idei kerettel 1 vagy 2. helyen lennénk ha ő lett volna idáig az edző abban biztos lehetsz baszdmeg!!!

     
  • 66slcfan2017január10.17:00ÚjVálasz
    Idézet: Kaxi
    Így igaz! Én a Meszlényit választottam volna egyértelműen! Az a véleményem, hogy a Sopront, egy soproni edzőnek kellene irányítani és erre ő a legalkalmasabb!
    ...

    Mit is?!!!hagyjuk már a robit

     
  • 65wind2017január10.15:30ÚjVálasz
    Idézet: termib1969
    A tavalyi elődöntő előtt eltemetett 3-1 re kivégzendő Olaj irányító nélkül!!! abszolválta az elődöntőt. A nagy teo egy kalap szart nem ért akkor, amikor kellett volna.
    ...

    Teo szar edző, Ivkovics a király, a kosárlabda doktora... Így most jó lesz?? Megnyugszol végre??
    Lassan mélyeket lélegezz, hunyd be a szemed és relaxálj. Közben halkan mantrázd...Ivkovics jó edző...Teo szar edző.... és így tovább.

     
  • 64termib19692017január10.15:09ÚjVálasz
    Idézet: kaspirakampo
    Teo a kupagyőzelemmel a vert mezőnybe sodorta a Szolnokot! Erre kössél csomót haver :))))
    ...

    A tavalyi elődöntő előtt eltemetett 3-1 re kivégzendő Olaj irányító nélkül!!! abszolválta az elődöntőt. A nagy teo egy kalap szart nem ért akkor, amikor kellett volna. Aztán a döntőben szintén irányító nélkül uccsó meccsen valami közte 30-40 pötty körül járt a Szolnok a fehérvári ledöbbent színházban. Magyar Kupa egy meccses streetball-al is hozható időnként, bajnoki cím eszetlen streetball csapattal SOSEM!

     
  • 63raptor2017január10.14:52ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    De nem is kettő...

    Alekszics 2013 decemberében vette át a Szolnokot, a szezon végén Magyar Kupát és bajnoki címet nyert, az Adria ligában a 12.
    ...

    Az meg ne is zavarjon, hogy akkoriban a nagy többség éppen őt akarta nagy lendülettel elzavarni!!
    Hiába az idő megszépíti a dolgokat :)

    Persze biztos véletlen volt, na meg az is, ahogy látom a legtöbb helyen a többség szintén Teo-t szerette volna :)
    Ők lehet tovább láttak (mondjuk pl. jó csapatjátékot, és kemény küzdést) az orruk hegyénél

     
  • 62gazos_laptop2017január10.11:40ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    Mi az, hogy nem egy Teo? :) Miért, ki az a Teo? Egy kupát fújt össze neki a szél könyörgöm!
    Alekszics magyar bajnok és Magyar Kupagyőztes!
    ...

    Megint benyaltál Szolnoknak, de már nem kell, ha minden igaz nincs már ott a spanod!!!

     
  • 61Kaxi2017január10.11:34ÚjVálasz
    Idézet: ozymandias
    Tudja mindenki ,hogy te Meszlényit választottad volna. Megnyugodhatsz.
    ...

    Így igaz! Én a Meszlényit választottam volna egyértelműen! Az a véleményem, hogy a Sopront, egy soproni edzőnek kellene irányítani és erre ő a legalkalmasabb! Nem értem miért nem kapja meg a lehetőséget, hogy egy ilyen erősségű kerettel bizonyíthasson! Bár szerintem neki nincs mit bizonyítania, mivel már egy sokkal gyengébb kerettel is bizonyított!

     
  • 60olimpiautca1a2017január10.11:27ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    Kit érdekel Kecskemét? :D
    ...

    Összekevert téged Redmillerrel.:)

     
  • 59Kaxi2017január10.11:24ÚjVálasz
    Idézet: ozymandias
    Milyen érdekes!
    Akkor azzal a csapattal nem nyert volna kupát és bronzérmet a körmendi szurkoló alkoholista öregapja ,a fehérvári takarítónő vagy a soproni portás?
    ...

    Ez a mostani szolnoki keret sehol sincs az akkorihoz! Ide már edző kellett volna és nem elég a portás mint az akkorihoz! Ebből is látszik hogy az Ivkovics egy nagy kalap szar, a kosárlabda szégyene!

     
  • 58Kaxi2017január10.11:20ÚjVálasz
    Idézet: ozymandias
    Tudja mindenki ,hogy te Meszlényit választottad volna. Megnyugodhatsz.
    ...

    Ez pontosan így van! Mert ez lenne a realitás!

     
  • 57gintas2017január10.10:52ÚjVálasz
    Idézet: Kaxi
    Teljesen egyetértek veled! Alekszics még sehol nem bizonyított! Azzal a Szolnokkal a csarnok portása is bajnok lett volna. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mire lesz képes ezzel a kerettel nálunk.
    ...

    Egyértelmű volt a győzelmük, mert jó csapatot hozott össze. Idén annyi pénzből Stojan nem tudta ezt kivitelezni.
    Alekszics idején a Szolnok többet ért el, mint előtte meg utána.

     
  • 56reggiemiller2017január10.10:42ÚjVálasz
    Idézet: wind
    Egy kupát, egy bronzérmet a korábbi években a középházban lecövekelő Kormendnek.
    Visszahozta a tűzet Körmendre. Jó...
    ...

    Kit érdekel Kecskemét? :D

     
  • 55reggiemiller2017január10.10:41ÚjVálasz
    Idézet: MTE1980
    Egy kupát fújt neki össze a szél. Igen egy év alatt. Alekszics meg nem egy éve van itt.
    ...

    De nem is kettő...

    Alekszics 2013 decemberében vette át a Szolnokot, a szezon végén Magyar Kupát és bajnoki címet nyert, az Adria ligában a 12. helyet érték el, az EuroChallenge kupában Final Fourba jutottak. A 2014–2015-ös bajnokságban a bajnokságban és a kupában is megvédték címüket, az ABA ligában 7. helyezettek lettek. 2015 októberében lemondott. Ez tehát nincs két év.

    Azért a nagy Teónak még van mit bizonyítania…

     
  • 54reggiemiller2017január10.10:32ÚjVálasz
    Idézet: kaspirakampo
    Teo a kupagyőzelemmel a vert mezőnybe sodorta a Szolnokot! Erre kössél csomót haver :))))
    ...

    Te madár a kupagyőzelem után bajnokok lettek. Lehet rosszul emlékszem, de mintha a Szolnok kiütötte volna az elődöntőben a nagy Teo csapatát. Élmény volt nézni a csetnik hisztijét a ligetben :D

     
  • 53kaspirakampo2017január10.10:11ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    Mi az, hogy nem egy Teo? :) Miért, ki az a Teo? Egy kupát fújt össze neki a szél könyörgöm!
    Alekszics magyar bajnok és Magyar Kupagyőztes!
    ...

    Teo a kupagyőzelemmel a vert mezőnybe sodorta a Szolnokot! Erre kössél csomót haver :))))

     
  • 52ozymandias2017január10.09:54ÚjVálasz
    Idézet: MTE1980
    De azokból csapatot kell csinàlni. Làsd sztoján. Neki nem sikerült Szolnokon a mostani keretel.
    ...

    Milyen érdekes!
    Akkor azzal a csapattal nem nyert volna kupát és bronzérmet a körmendi szurkoló alkoholista öregapja ,a fehérvári takarítónő vagy a soproni portás?

     
  • 51MTE19802017január10.09:47ÚjVálasz
    Idézet: ozymandias
    Mi köze van ehhez az alkoholista öregapádnak?
    Lehet Cizmicet sztárolni,de a főszereplő a két éremben inkább az Egis volt.
    ...

    De azokból csapatot kell csinàlni. Làsd sztoján. Neki nem sikerült Szolnokon a mostani keretel.

     
  • 50MTE19802017január10.09:42ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    Mi az, hogy nem egy Teo? :) Miért, ki az a Teo? Egy kupát fújt össze neki a szél könyörgöm!
    Alekszics magyar bajnok és Magyar Kupagyőztes!
    ...

    Egy kupát fújt neki össze a szél. Igen egy év alatt. Alekszics meg nem egy éve van itt.

     
  • 49ozymandias2017január10.09:38ÚjVálasz
    Idézet: Kaxi
    Teljesen egyetértek veled! Alekszics még sehol nem bizonyított! Azzal a Szolnokkal a csarnok portása is bajnok lett volna. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mire lesz képes ezzel a kerettel nálunk.
    ...

    Tudja mindenki ,hogy te Meszlényit választottad volna. Megnyugodhatsz. Nyilván ,azzal a Szolnokkal a soproni portás ,a körmendi szurkoló alkoholista öregapja és a fehérvári takarítónő is bajnok lett volna.
    Ezzel a Sopronnal fáradtolaj négyben lenne ,ezzel a Körmenddel pedig heraklith1990 döntőbe jutna.

     
  • 48ozymandias2017január10.09:32ÚjVálasz
    Idézet: wind
    Egy kupát, egy bronzérmet a korábbi években a középházban lecövekelő Kormendnek.
    Visszahozta a tűzet Körmendre. Jó...
    ...

    Mi köze van ehhez az alkoholista öregapádnak?
    Lehet Cizmicet sztárolni,de a főszereplő a két éremben inkább az Egis volt. Nekik köszönhetően volt kiemelkedő pénz 6 külföldire (4 extra) és válogatottakra.

     
  • 47Kaxi2017január10.08:46ÚjVálasz
    Idézet: wind
    Egy kupát, egy bronzérmet a korábbi években a középházban lecövekelő Kormendnek.
    Visszahozta a tűzet Körmendre. Jó...
    ...

    Teljesen egyetértek veled! Alekszics még sehol nem bizonyított! Azzal a Szolnokkal a csarnok portása is bajnok lett volna. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mire lesz képes ezzel a kerettel nálunk. Én a huszonvalahány jelölt közül biztos hogy nem őt választottam volna, hanem valaki olyant aki már valamit letett az asztalra.

     
  • 46wind2017január09.23:23ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    Mi az, hogy nem egy Teo? :) Miért, ki az a Teo? Egy kupát fújt össze neki a szél könyörgöm!
    Alekszics magyar bajnok és Magyar Kupagyőztes!
    ...

    Egy kupát, egy bronzérmet a korábbi években a középházban lecövekelő Kormendnek.
    Visszahozta a tűzet Körmendre. Jó...ezt most neked hiába mondom, mert Kecskeméten nem igazán tudják, hogy mi az a tűz, és milyen amikor felrobban a csarnok.
    Csak ennyi...nem több. A pár évvel ezelőtti Szolnokkal öregapám is bajnokságot nyert volna, miközben rottyrészegen bóbiskol a kispadon.
    Amúgy meg Cizmic játékosként az akkor Európa legjobb csapatában a Jugoplastikában szívta magába a kosárlabda tudását.

     
  • 45olaly2017január09.22:48ÚjVálasz
    Idézet: olimpiautca1a
    Az fel sem merült még senkiben, hogy Alekszics esetleg nem kibaszból nem szólal meg magyarul, hanem azért, mert nem érzi elég biztosnak a magyartudását?
    ...

    Ès mi a vèlemènyed Kmèzics Diáról,jól beszèl szerbül?

     
  • 44reggiemiller2017január09.22:40ÚjVálasz
    Idézet: carbon
    Igazi délszláv kosárlabdát játszat. Időt kérni sajnos nagyon nem tudott. Volt néhány meccs, ami ezen ment el.
    ...

    Mi az, hogy nem egy Teo? :) Miért, ki az a Teo? Egy kupát fújt össze neki a szél könyörgöm!
    Alekszics magyar bajnok és Magyar Kupagyőztes!

     
  • 43istipisti2017január09.22:04ÚjVálasz
    Idézet: Realista007
    Valóban belenyúltatok a tutiba: egy újabb ember a Keresztapa családjából...

    Én azért megkérdezném: tuti, hogy ő fogja megmenteni a soproni kosárlabdát?
    ...

    Azért Körmenden sem volt mindig fenékig tejföl: ld.Gumi.És azért volt más is...

     
  • 42Icebear2017január09.21:59ÚjVálasz

    Hajrá Dragan,legyetek szerencsések vele! Sok sikert,de remélem nem ellenünk játszátok az "év meccsét"! :-)

    Hajrá Olaj!

     
  • 41Beniben2017január09.21:47ÚjVálasz
    Idézet: olimpiautca1a
    Jól keni ő is, nem is kicsit.:)


    ...

    https://www.youtube.com/watch?v=00Dlh7iftiM
    :))))))))))

     
  • 40carbon2017január09.21:46ÚjVálasz
    Idézet: bb007
    Szolnokiak! Szakmailag milyen véleménnyel vagytok róla? (leszámitva a magyar nyelvtudását, azt már kiveséztétek :D) Milyen játékot játszottatok vele akkoriban?
    ...

    Igazi délszláv kosárlabdát játszat. Időt kérni sajnos nagyon nem tudott. Volt néhány meccs, ami ezen ment el. Pl: Ljubljana ellen EC meccsen, ott nagyon látványos volt: vége előtt talán 5-6 perccel mentünk 10-12 ponttal és már csak mikor hátrányba kerültünk kért időt.
    Ennek ellenére nem rossz edző, de nem egy Teo. :) Ez az én véleményem, de majd megmondják a frankót a többiek. :)

     
  • 39olimpiautca1a2017január09.21:37ÚjVálasz
    Idézet: Beniben
    Lezárásként:
    Ezen besz@rtam...
    https://www.youtube.com/watch?v=61oXQ7Bt7V4
    ...

    Jól keni ő is, nem is kicsit.:)

     
  • 38bb0072017január09.21:31ÚjVálasz

    Szolnokiak! Szakmailag milyen véleménnyel vagytok róla? (leszámitva a magyar nyelvtudását, azt már kiveséztétek :D) Milyen játékot játszottatok vele akkoriban? Védekezésen, vagy inkább a támadásokon volt a hangsúly? Hogy ment neki a légiósválasztás? Miért kellett mennie? :)

     
  • 37Beniben2017január09.21:24ÚjVálasz
    Idézet: olimpiautca1a
    Megnéztem a videót, meg utána is néztem kicsit, nagyon jól beszél, és lehet, hogy az átlagnál jobb nyelvérzéke is van, ami vagy van valakinek vagy nincs, de a teljesség kedvéért azért jegyezzük...
    ...

    Lezárásként:
    Ezen besz@rtam...
    https://www.youtube.com/watch?v=61oXQ7Bt7V4

     
  • 36olimpiautca1a2017január09.21:23ÚjVálasz
    Idézet: Beniben
    https://www.youtube.com/watch?v=vz4oLPZWrBc
    12 év itt tartózkodással, magyar gyökerek nélkül...
    ...

    Megnéztem a videót, meg utána is néztem kicsit, nagyon jól beszél, és lehet, hogy az átlagnál jobb nyelvérzéke is van, ami vagy van valakinek vagy nincs, de a teljesség kedvéért azért jegyezzük meg, hogy magyar a házastársa és maga Breazu, illetve a neje is Temesvárról származik.

     
  • 35Beniben2017január09.21:10ÚjVálasz
    Idézet: olimpiautca1a
    A gyermekkorra vonatkozó részt azért tettem hozzá, mert ADSL írta, hogy Nagybecskerekből származik, ahol magyarok is élnek még.
    ...

    https://www.youtube.com/watch?v=vz4oLPZWrBc
    12 év itt tartózkodással, magyar gyökerek nélkül...

     
  • 34olimpiautca1a2017január09.20:56ÚjVálasz
    Idézet: Beniben
    Abszolút nem beszéltem gyermekkorról...ez minden normális ember esetében elvárható, ennyi itt tartózkodás után! (ha semmilyen magyar-gyökere sincs, akkor is)...
    ...

    A gyermekkorra vonatkozó részt azért tettem hozzá, mert ADSL írta, hogy Nagybecskerekből származik, ahol magyarok is élnek még.

     
  • 33olimpiautca1a2017január09.20:54ÚjVálasz

    Az lehet, hogy te nem várod el tőlük, de hogy saját magától ki mit vár el, az már más kérdés. Privátban sem szólalt meg magyarul Alekszics? Mert azt, hogy a tévé nyilvánossága előtt nem szokott magyarul beszélni, azt én azért meg tudom érteni. Ivkovics, Dzunics, Kmézics magyarul szoktak nyilatkozni, tisztelet nekik ezért, de ők is eléggé törik a nyelvet, pedig jóval több időt töltöttek el Magyarországon, mint Alekszics és időnként kapják is a rosszalló, túlságosan is szigorú megjegyzéseket emiatt.

     
  • 32Beniben2017január09.20:53ÚjVálasz
    Idézet: olimpiautca1a
    Tőmondatokban kommunikálni és árnyaltan kifejezni magad egy adott nyelven azért nem ugyanaz és az embereknek is eltérő igényeik vannak ebben a vonatkozásban.
    ...

    Abszolút nem beszéltem gyermekkorról...ez minden normális ember esetében elvárható, ennyi itt tartózkodás után! (ha semmilyen magyar-gyökere sincs, akkor is)...
    De nem ez a lényeg ez esetben, csak mindig felmerül bennem a neve hallatán...:)

     
  • 31adsl4653262017január09.20:43ÚjVálasz

    Azt én sem vártam egyik szerbtől sem,hogy irodalmi szinten beszéljék nyelvünket,de Dragan egyáltalán nem szólalt meg.Jó tudom,nehéz nyelv a magyar,de azért egy kicsit...

     
  • 30olimpiautca1a2017január09.20:26ÚjVálasz
    Idézet: Beniben
    Ez szerintem futcsa lenne, az alább leírtak tekintetében méginkább...
    Degenerált hülyének és unintelligensnek kell lenni, hogy ennyi idő alatt ne tanulna meg valaki, főleg napi szinten benne élve...
    ...

    Tőmondatokban kommunikálni és árnyaltan kifejezni magad egy adott nyelven azért nem ugyanaz és az embereknek is eltérő igényeik vannak ebben a vonatkozásban. Nagybecskerekben meg sajnos jelentős szerb többség van már egy jó ideje, úgyhogy hacsak nem kifejezetten magyarok között nőtt fel Alekszics, akkor egyáltalán nem törvényszerű, hogy komolyabban tudnia kéne magyarul már a gyerekkora okán is. De lehet, hogy ADSL konkrétumokat is tud erről.

     
  • 29Szboldi2017január09.20:23ÚjVálasz

    Spica a tavalyi szezonba már csak árnyéka volt önmagának Kaposváron sajnos !! Szeretjük, imádjuk, nagyon jófej, és tudta csinálni a show-t, de számokba már nem volt olyan..

     
  • 28vagasiferi2017január09.20:21ÚjVálasz
    Idézet: adsl465326
    Itt Szolnokon meg nem szólalt volna az Istenért magyarul.Sztojant utálták,de legalább ő vette a fáradságot és megtanult majdnem tökéletesen magyarul,nem kellett neki tolmács.
    ...

    Megkérdezték tőle itt Szolnokon, hogy mi az oka, hogy nem beszél magyarul. Semmi tévedés nem volt abban amikor egyszer-egyszer megpróbálta magát magyarul kifejezni, ám azt mondta, hogy nagyon nehéz neki a magyar nyelv és azért nem beszéli a nyelvet, mert nem tudja megfelelően kifejezni magyarul a gondolatait. Ha arra utaltál, hogy azért nem beszél magyarul, mert nem szívleli a hazánkat, óriási tévedésben vagy. Semmi baja velünk, sőt kifejezetten kedveli a népünket. Jó játékos volt és ha hiszitek, ha nem nagyon jó edző! Ivkovicsnál 'osztályokkal jobb'. Meglátjátok soproniak, hogy nem nyúltatok mellé, sőt nagyon jól választottatok! Szurkolok nektek,hogy sikerüljenek a céljaitok!
    Sztojan feleségével volt régebben egy riport, amikor azt kérdezték tőle, hogy, hogy halad Sztojan a magyar nyelv elsajátításával? Akkor azt mondta, hogy halad-halad, de egy bizonyos pontnál tovább képtelen tovább fejlődni, amit manapság is bizonyít!

     
  • 27adsl4653262017január09.20:19ÚjVálasz
    Idézet: Beniben
    Ez szerintem futcsa lenne, az alább leírtak tekintetében méginkább...
    Degenerált hülyének és unintelligensnek kell lenni, hogy ennyi idő alatt ne tanulna meg valaki, főleg napi szinten benne élve...
    ...

    Egyetértek!

     
  • 26Beniben2017január09.20:14ÚjVálasz
    Idézet: olimpiautca1a
    Az fel sem merült még senkiben, hogy Alekszics esetleg nem kibaszból nem szólal meg magyarul, hanem azért, mert nem érzi elég biztosnak a magyartudását?
    ...

    Ez szerintem futcsa lenne, az alább leírtak tekintetében méginkább...
    Degenerált hülyének és unintelligensnek kell lenni, hogy ennyi idő alatt ne tanulna meg valaki, főleg napi szinten benne élve...
    Ez már tiszteletlenség és bosszantó!

     
  • 25olimpiautca1a2017január09.20:02ÚjVálasz

    Az fel sem merült még senkiben, hogy Alekszics esetleg nem kibaszból nem szólal meg magyarul, hanem azért, mert nem érzi elég biztosnak a magyartudását? Ivkovics mindig magyarul beszél, ez tény, és megsüvegelendő, ugyanakkor sokszor nem érteni, mit akar mondani vagy csak nehezen kibogozható a mondanivaló. Lehet, hogy Alekszics is elboldogulna így, maximum neki ez nem fér bele.

     
  • 24adsl4653262017január09.19:57ÚjVálasz

    Egyébként magyar környezetben nőtt fel,vajdasági,Nagybecskerekre való,amit most Zrenjaninnak hívják a szerbek.

     
  • 23adsl4653262017január09.19:52ÚjVálasz
    Idézet: Beniben
    Na, lehet megtanul magyarul is, közel 20 év itt tartózkodás után...:)))
    ...

    Itt Szolnokon meg nem szólalt volna az Istenért magyarul.Sztojant utálták,de legalább ő vette a fáradságot és megtanult majdnem tökéletesen magyarul,nem kellett neki tolmács.Dragan mellett mindíg ott volt Kmézics Dia aki tolmácsolt,egyszer viszont Alekszics elszólta magát,magyarul válaszolt utána be is fogta a száját.

    Viszont valószínű nem ez a lényeg,hanem hogy felrázza a Sopront és bevigye őket a nyolcba.Erre alkalmas Alekszics.

     
  • 22TheTransporter2017január09.19:48ÚjVálasz

    Szóljatok Dragannak hozzon már egy pár embert szurkolni.. Hátha lesz vmi más is a 6 percenként elhangzó skc! skc! rigmuson kívül..

     
  • 21Kaxi2017január09.19:45ÚjVálasz

    Legyen vele szerencsénk, de szerintem sokkal jobbat is lehetett volna hozni! A játékosként elért eredményei magukért beszélnek, de edzőként én nem tartom sokra! Az meg hogy 8-ba kerülés esetén egy év plusz, az egyenesen nevetséges! Ezzel a kerettel bárki simán 8-ba jutna! Ha nem lenne egyáltalán edző, hanem a játékosok egymás közt cserélnének a meccseken, akkor is simán 8-ba lennénk!

     
  • 20Beniben2017január09.19:32ÚjVálasz

    Na, lehet megtanul magyarul is, közel 20 év itt tartózkodás után...:)))

     
  • 19ZTErulez2017január09.19:32ÚjVálasz

    Edzőkeringő újabb fejezete... Senki sem tud úgy megbukni sehol,hogy egy kis idő elteltével egy másik helyen újra ne kezdhesse. Sok sikert a közös munkához!

    Nem támadásból írom (semmi bajom a Sopronnal), de miért van az az érzésem évek óta, hogy ti vagytok a relatíve legtöbbet költekező, de ehhez képest legkevésbé eredményes klub?

     
  • 18lufi2017január09.19:23ÚjVálasz

    Azért az érdekes,hogy majdnem minden nálunk volt jugó játékos próbál edzősködni.Én nem nagyon tudok senkit aki hazament volna és otthon csinált volna karriert. Véletlen?

     
  • 17zetomee2017január09.19:15ÚjVálasz
    Idézet: Dcswiss
    Mi a baj Spicával, szerinted ő az oka az idei gyengébb szereplésnek?
    ...

    Nem csak ő, de része van benne, mert a védekezése közelít a nullához.
    Érzi hogy nem akkora közönségkedvenc, mint amilyen volt Rolival a Kaposvárnál. Frusztráció érezhető rajta.

     
  • 16Dcswiss2017január09.19:09ÚjVálasz
    Idézet: alajos87
    Remélem a fasz Spicával szót ért! Most a játékosokon a sor.
    ...

    Mi a baj Spicával, szerinted ő az oka az idei gyengébb szereplésnek?

     
  • 15slcfan2017január09.19:09ÚjVálasz

    Azért azt nem hiszem el,hogy mindig van pár kretén akik már elôre temetnek mindent és mindenkit!!Pozitívan uraim pozitívan ,higgyétek hogy nektek is szebb lesz a világ!

     
  • 14Basketball19932017január09.19:07ÚjVálasz
    Idézet: rimo
    Jó játékos és jó edző!
    ...

    Jól emlékszem, hogy amikor ő volt edző nálatok tele volt a Tiszaliget? :-)

     
  • 13rimo2017január09.19:05ÚjVálasz

    Jó játékos és jó edző!

     
  • 12sordog2017január09.19:01ÚjVálasz

    Sok sikert!Meglátjuk mire lesz kèpes,de kellett már a váltás.Szezon végéig kellett volna kötni vele,azt utána dönteni a továbbiakról,mert ezzel a kerettel az elso nyolcba kerülés elég vicces célkitüzés a vezetőségtől..Hajrá Sopron!!!

     
  • 11termib19692017január09.18:52ÚjVálasz
    Idézet: rasid
    Alekszics nagyon gyenge edző. Nem tudtak volna a rengeteg jelentkező közül egy épkézláb trénert találni. A nyolcba jutás biztosan meglesz, mert a játékos keret szerintem többre is képes.
    ...

    Kb. egyszerre írtuk ugyanazt szinte...

     
  • 10termib19692017január09.18:51ÚjVálasz

    Dragan nagyon nagy kedvencem volt játékosként, viszont edzőként szvsz gyenge kezű. Nem egy Néró! Nem tudom olyan "felrázós" edzőnek be fog-e válni, hosszú távon jó lehet. Elengedte volna a szezont esetleg a klub? A Sopron már évek óta megérdemelne egy jó periódust. Valahogy nem jönnek az eredményeik, pedig jó az állomány és háttér. Én szurkolok nekik.

     
  • 9rasid2017január09.18:50ÚjVálasz

    Alekszics nagyon gyenge edző. Nem tudtak volna a rengeteg jelentkező közül egy épkézláb trénert találni. A nyolcba jutás biztosan meglesz, mert a játékos keret szerintem többre is képes. De Dragan nem az igazi. Persze ez csak az én véleményem.

     
  • 8zetomee2017január09.18:46ÚjVálasz

    Hűha! Szerintem rá a közönségből és a hozzászólók közül nem gondolt senki, amikor az utódok között válogatott.
    Remélem keménykezű lesz, mert valami már nem klappolt a játékosok és az edző között.
    Sok sikert neki, és nekünk!
    Hajrá SKC!

     
  • 7Realista0072017január09.18:46ÚjVálasz
    Idézet: fourball
    Belenyúltunk a tutiba.
    ...

    Valóban belenyúltatok a tutiba: egy újabb ember a Keresztapa családjából...

    Én azért megkérdezném: tuti, hogy ő fogja megmenteni a soproni kosárlabdát? Szabolcs, biztos, hogy a legjobbat választottátok a 26 jelölt közül?

    Körmendi létedre példát vehetnél a körmendiekről, akik évek óta sikeresek a légiós- és edzőválasztásban.

    Talán mert értenek hozzá?!

    Hajrá Sopron! Hajrá Nyugat-Magyarország!

     
  • 6Basketball19932017január09.18:46ÚjVálasz

    Igen, ez jó választás! Fantasztikus játékos volt és még jobb edző. Van remény !

     
  • 5skclongago2017január09.18:38ÚjVálasz

    Szerintem ez nagyon jó választás!

     
  • 4fourball2017január09.18:28ÚjVálasz

    Belenyúltunk a tutiba.

     
  • 3Skcforever2017január09.18:18ÚjVálasz

    HAJRÁÁÁ!!!

     
  • 2alajos872017január09.18:16ÚjVálasz

    Remélem a fasz Spicával szót ért! Most a játékosokon a sor.

     
  • 1slcfan2017január09.18:11ÚjVálasz

    Hajrá!!!

     

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!