EC: Ez nem volt egy csendes éj

Körmend - A Minszk legyőzése után győzelmi mámortól volt hangos Körmend.
 
 
 
 
 

EC: Ez nem volt egy csendes éj

Körmend - A Minszk legyőzése után győzelmi mámortól volt hangos Körmend.

Tudd meg gyorsabban a magyar kosárlabda legfontosabb híreit. Klikk és like a Facebook oldalunkat!


Már a karácsony hangulatában melegítettek a csapatok szerda este a Körmendi Városi Sportcsarnokban. A tét nem volt más, minthogy győzelemmel tudják-e zárni az idei évet, és ezzel együtt a hazaiak megszerzik-e első sikerüket a FIBA Europe Cup második körében.

A körmendiek kezdtek, ám első akciójukból nem született kosár, a Minszk ellenben egy hármassal indított. Nem kellett azonban aggódniuk a hazai drukkereknek, hiszen Horti, majd Smith kosaraival jutott előnyhöz az MTE. 17-10-nél jártak már a csapatok, amikor egy gyors villanásra "megmutatta magát" a vendég gárda, Potocnik edző pedig azonnal időt kért. Jól tette, a körmendiek ugyanis ismét kezükbe vették a meccset, és az első tíz percet Loveridge triplájával, nyolc ponttal tudták megnyerni.

Alig egy perccel később Petty triplájával és Smith duplájával már 14 pont tátongott az együttesek között. Időt kért a vendég gárda. Közben a hazai közönség szűnni nem akaró buzdítása éltette övéiket. A fehéroroszok továbbra is fásultan és pontatlanul játszottak, míg a vasiaknak nagyon sült a kezük. Már majdnem 20 pont volt a különbség a csapatok között, ám a hazai közönség korán kezdett örülni. Saddler zsákolása "bentről jött ki", így maradt a 18, na meg egy újabb minszki időkérés. A játék képe nem nagyon változott, hiába is akarták ezt oly’ nagyon a fehéroroszok. A negyed vége előtt másfél perccel egy technikait „kiharcolt magának” Milosevics, így végül csak összejött a 20, sőt a félidőre a 24 pontos hazai fór is.

Smith duplája nyitotta a második félidőt, a Minszk pedig egyre távolabb került a mai győzelemtől. Keményebb stílusra váltottak a beloruszok, ami annyit eredményezett, hogy alig négy perc elteltével össze is gyűlt az 5 csapatfaultjuk. Különösebb izgalmakat egyébként a játékrész nem tartogatott, ha csak azt nem, hogy a csapatok között 20 pont alá is ment olykor a differencia. A Körmend azonban így is magabiztosan tartotta kezében a meccset.

A Minszk 0-8-as periódussal kezdte az utolsó játékrészt, és hátra volt még 7 és fél perc, na meg 12 pont a hazai előnyből. Időt is kért Potocnik edző. Loveridge triplája épp a legjobbkor esett be, ám hamar jött rá a válasz. A negyed felénél 9 pontra jöttek fel a fehéroroszok. Aztán egy sportszerűtlen vendéghiba, és újra változott a kép. Három perccel a vége előtt kipontozódott az addig 12 pontig jutó Petty. A vasiak azonban nem érezték meg az irányító hiányát, magabiztosan győzték le a Minszket, és gyűjtötték be első győzelmüket a nemzetközi kupa második körében.

Gasper Potocnik, az Egis Körmend vezetőedzője: Gratulálok a csapatomnak, nagyon jó munkát végeztek, ez nem volt egy könnyű meccs. A Minszk egy jó csapat. Nagyon elégedett voltam, mert azt játszottuk, amit akartam, okos támadás, kemény védekezés jellemezte játékunkat. Mindössze csak néhány hibát vétettük az első félidőben, a második játékrésben már nem voltunk ennyire kiegyensúlyozottak. Még egyszer gratulálok a csapatnak, és köszönöm a segítséget a klub dolgozóinak, valamint a szurkolóknak is. Mindenkinek boldog karácsonyt, és találkozzunk a következő meccsen!

Igor Griszczuk, a Minsz vezetőedzője: Gratulálok a Körmendnek, jó meccs volt, csak sajnos mi nagyon el voltunk fáradva, és átaludtuk az első félidőt.

 
 

 

 
  • Idézet: csak.a.kmd
    Mondjuk ha nem tévébe' néznéd az ilyen kaliberű meccseket akkor tudnád az igazságot és nem a hülyeségedet hajtanád!
    ...

    +1

     
  • 55csak.a.kmd2016december24.12:43ÚjVálasz
    Idézet: termib1969
    Leírtam, a Fiba kamerák közvetítése ment a bb1 oldalon. Cipők csikorgása és erősen hiányos lelátó.
    ...

    Mondjuk ha nem tévébe' néznéd az ilyen kaliberű meccseket akkor tudnád az igazságot és nem a hülyeségedet hajtanád! Elárulom neked hogy még az első negyed végén is kint állt a sor az utcán hogy jegyet vehessen és láthassa a meccset...meg ugye hétköznap van aki nem teheti meg hogy elmenjen.
    De most menj éltesd a drága szolnokod, védd Ivkovicsod és a színvonalas meccseiteket...valamint olcsóbb jegyért lézengő "nézőket" és nem szurkolókat akik olyan kevesen vannak hogy már nem is írnak nézőszámot :"D

     
  • 54Barracuda192016december24.01:40ÚjVálasz
    Idézet: termib1969
    +1 Megmosolyogtató ez a karácsonyi bajnoki éremosztás,ennél már csak az augusztusi felkészülési tornák alapján eldöntött szurkolói érmek szoktak nagyobb vicc kategóriát képezni.
    ...

    Annyira nem volt egy súlycsoport, hogy 76:78 lett a vége. A döntő 4 mérkőzés kosáraránya Szolnok-Alba: 321- 332.
    Mivel "kosárbarátként" nem láttad a 4. meccs végét, így leírom. Cirka 5 mp-vel a vége előtt Simon dobhatott 2 büntetőt Vojvoda 5. személyije után. Az első kimaradt, a másodikat a gyűrűre dobta és a megszerzett lepattanó után Supola kinti próbálkozása maradt meddő. Ma is azt mondom, hogy ha az a dobás bemegy, akkor az 5. meccsen mi vágtuk volna le a hálót a Tisza-ligetben. Ezt azonban már sose tudjuk meg.

    Tudom, hogy ez nem éppen ehhez a cikkhez kapcsolódik, de van akire ráfér némi tájékoztatás!

     
  • 53termib19692016december23.19:52ÚjVálasz
    Idézet: wind
    Most, hogy kifostad magadból a szót, mehetsz is aludni, és így frissen ébredve holnap Ivkovicsot éltetni no meg a szolnoki kosárlabdát dicsőíteni, főleg ami mostanság jellemzi.
    Sok sikert hozzá...

    ...

    No comment...nem éred el a társalgási szintet. Ez van.

     
  • 52termib19692016december23.19:50ÚjVálasz
    Idézet: MTE1980
    Én ott voltam és amit írtak hogy 1900. Szerintem megfelelt a létszámnak én nem hallottam cipőcsikorgást. Amúgy attól a hátam borsozik.
    ...

    Leírtam, a Fiba kamerák közvetítése ment a bb1 oldalon. Cipők csikorgása és erősen hiányos lelátó. Egyébként vissza lehet nézni, én ezt nem tenném meg idő hiányában, de ha ennyire érzékeny vagy rá, tedd meg!
    Magyar csapatoknak és a válogatottnak szurkolok.
    Kellemes Ünnepeket!

     
  • 51MTE19802016december23.14:27ÚjVálasz
    Idézet: termib1969
    Nem tudom nálatok hogy számolnak, lehet nagyítóval, de tegnap eléggé lyukas volt a tornaterem. Erre 1900 nézőt bevésni? Nem gyenge...
    ...

    Én ott voltam és amit írtak hogy 1900. Szerintem megfelelt a létszámnak én nem hallottam cipőcsikorgást. Amúgy attól a hátam borsozik. Én nem tudom hogy te kinek szurkolsz nem nézztem utána de akkor nálatok biztos full nézőszám van nagy a tolongás.

     
  • 50wind2016december23.00:35ÚjVálasz
    Idézet: termib1969
    Alapvetően érdekes stílusban írogat a Kolléga, de sok mindenben igazat szól. Még ha ez időnként kínosan fájhat is egyeseknek. A Szolnok idejében ezt valami csokikupának hívta több észlény is.
    ...

    Most, hogy kifostad magadból a szót, mehetsz is aludni, és így frissen ébredve holnap Ivkovicsot éltetni no meg a szolnoki kosárlabdát dicsőíteni, főleg ami mostanság jellemzi.
    Sok sikert hozzá...

     
  • 49termib19692016december22.22:06ÚjVálasz
    Idézet: kendeffy
    Látszik, hogy bezárt a Lipót. Kiengedtek és nem találod a helyed a társadalomban, mint bizonyítod nap mint nap. Nyugodj meg és keress egy jó dilidokit, aki majd megnyugtat és leszedál.
    ...

    Alapvetően érdekes stílusban írogat a Kolléga, de sok mindenben igazat szól. Még ha ez időnként kínosan fájhat is egyeseknek. A Szolnok idejében ezt valami csokikupának hívta több észlény is. Azóta az Olaj ugrott felfelé 2 szintet, tavaly ment is egy kört még, itthon meg tarol lassan tíz éve. Mondjuk ezekben totál igaza van...a stílust meg ő választja meg. De nem ördögtől való dolgokat emleget, az biztos.

     
  • 48termib19692016december22.21:56ÚjVálasz
    Idézet: MTE1980
    Az 1300-nál azért egy kicsit többen járnak meccsre.
    ...

    Nem tudom nálatok hogy számolnak, lehet nagyítóval, de tegnap eléggé lyukas volt a tornaterem. Erre 1900 nézőt bevésni? Nem gyenge...pont azt hallottam végig, ami itt mostanában téma: cipőcsikorgás ezerrel. Stream alapján mondom, azt néztem, hallgattam. Gondolom nem valami másik teremben voltak a Fiba-tól??? Régen azért a szurkolás elnyomta a cipőzajt felétek is, nem?

     
  • 47termib19692016december22.21:50ÚjVálasz
    Idézet: C.Zvezda
    Pont ez lesz a kritikus faktor: az edző.
    Az Olaj sztem nem lesz tényező. Már kettő csapat is van, akik otthagyták.
    ...

    Nagyobb fenegyerek Stojan annál, sokkal de sokkal, mint azt hiszi a fél ország. Lásd válogatott: a felkészülés alatt szidta mindenki, aztán egy 6/6 mutatóval elé térdelt a nagy megmondó sereg.
    Más! A C. Zvezda az egyik kedvenc csapatom, ma is óriási győzelmet hoztak a Real Madrid ellen. Minden meccsét nézem stream-en és tervezem a helyszínit is, csak várom az alkalmat rá. Ha továbbmennének, akkor az Arena-ba megint elmegyek tavasszal, 20 ezer ember, valami frenetikus lesz.
    Te esetleg?

     
  • 46termib19692016december22.21:45ÚjVálasz
    Idézet: ozymandias
    Egyébként azon az 1300 meccsrejáró körmendin kívül bárki megmondja a tutit ezzel kapcsolatban. Bajnokcsapatot kiáltotok általában már novemberben.
    ...

    +1 Megmosolyogtató ez a karácsonyi bajnoki éremosztás,ennél már csak az augusztusi felkészülési tornák alapján eldöntött szurkolói érmek szoktak nagyobb vicc kategóriát képezni. Aztán tavasszal meg jön a szokásos történet, mint eddig is. A Szolnok simán bajnok lesz, a kupa egymeccses, azt lehet streetball-al is vinni, ha jön az ész nélküli dobálás megfelelő százalékkal. De Ivkovicsot egymás után 3 alkalommal az életben meg nem veri a rájátszásban itthon senki. Lásd tavalyi szezon, temették már a körmendi párharc előtt...aztán az Albát a saját otthonában az uccsó meccsen valami közte 40 körül végezte ki. Meg sem maradt bennem a meccs, annyira nem volt egy súlycsoport.

     
  • 45kendeffy2016december22.16:17ÚjVálasz
    Idézet: nembirtokvelemhe
    jó ez a csokkikupa...




    mi is szerettük......nevesincscsapatoknevesincsjátékosokellen......
    ...

    Látszik, hogy bezárt a Lipót. Kiengedtek és nem találod a helyed a társadalomban, mint bizonyítod nap mint nap. Nyugodj meg és keress egy jó dilidokit, aki majd megnyugtat és leszedál.

     
  • 442016december22.15:02ÚjVálasz
    Idézet: ozymandias
    Egyébként azon az 1300 meccsrejáró körmendin kívül bárki megmondja a tutit ezzel kapcsolatban. Bajnokcsapatot kiáltotok általában már novemberben.
    ...

    A szezon elejen bajnokcsapat kialtasa a szombathelyiek szokasa.

     
  • 43wind2016december22.14:35ÚjVálasz
    Idézet: ozymandias
    A nem láttam sok meccset a szezonból az lehet kétszer-háromszor annyi amennyit te láttál. Erről ennyit.
    ...

    Mi van papi ideges vagy???
    Biztos emiatt írogatsz össze-vissza zagyvaságokat.
    Calm down....és nézzél több meccset, mert rádfér.

    Merry KissMyAss!!!!! :))

     
  • 42nembirtokvelemhe2016december22.14:23ÚjVálasz

    jó ez a csokkikupa...




    mi is szerettük......nevesincscsapatoknevesincsjátékosokellen......

    egykispiramisjovanah



    kárhogy én háttalfélkézzelbecsukottszemmelpókjárásbafélmeztelenlenyírthajjal
    lennék 40 pontos játékos...


    kár hogy minden másik csapatot egy évszázaddal késöbb süti meg a nap mint minket...



    azalényeghogy ezah migránsfalusicsapattelisteliszínmagyarral még jövöre lesszzz....

     
  • 41MTE19802016december22.14:09ÚjVálasz
    Idézet: ozymandias
    Egyébként azon az 1300 meccsrejáró körmendin kívül bárki megmondja a tutit ezzel kapcsolatban. Bajnokcsapatot kiáltotok általában már novemberben.
    ...

    Az 1300-nál azért egy kicsit többen járnak meccsre.

     
  • 40nick2016december22.12:58ÚjVálasz

    Először is a bajnokság vége még messze van. Másodszor pedig örök igazság, hogy a bajnokság a rájátszásban kezdődik. Ezt éppen mi Körmend szurkolók tudjuk a legjobban, hiszen korábban csapatunk többször is éppen hogy csak a rájátszásba került, ahol aztán életre kelt a minden és érem vagy bajnoki cím lett a vége. Harmadszor pedig a sérülések és az átigazolási időben történő játékoscserék, új érkezők alapvetően változtathatják az erőviszonyokat.
    Jelenleg egyértelmű, hogy a Körmend és az Alba kiemelkedik ebből a bajnokságból, ezt pontosan mutatja a tabella és mindkét csapat nemzetközi szereplése is. Aki szerint a Körmend ereje a streetballban van, az nagyon nem éti ezt a játékot. Magyar szinten valóban jó képességűek a játékosok, de az erő pont abban van, hogy csapatként is jól működik a dolog, van csapatjáték (assistok száma jól mutatja), küzdés és ami a legfontosabb a jó játékosok nem tekintik saját magukat primadonnának, így kivétel nélkül hajlandóak keményen csapatként védekezni is. A Szolnokkal - mint fociban a Fradival - mindig számolni kell. Pécs, ZTE, Kaposvár következik a sorban, ők bármikor bárkit elkaphatnak. Lényeges lesz, hogy ki hány meccset tud hozni ellenük. Rajtuk kívül a Sopron és a Falco fog minden valószínűség szerint az első 8-ba kerülni, de nem gondolom, hogy ők az első 4-be juthatnának. Ahhoz idegenben is kellene meccseket nyerni. Ez - eddig - nem nagyon megy.
    A 8. hely után eléggé leszakadtak a többiek. Ebből csak a Paks a meglepetés. Azt hittem az első pár meccs után, hogy majd feljavulnak, de úgy néz ki ez a szezon bukó számukra.

     
  • 39ozymandias2016december22.12:33ÚjVálasz
    Idézet: wind
    "Nem láttam sok meccset a szezonból sajnos ,de ha ez alapján Alba-Körmend döntőt kiáltanak már sokan ,akkor jó gyenge lehet a többi magyar csapat."
    Ez még rendben is van, aztán......
    ...

    Egyébként azon az 1300 meccsrejáró körmendin kívül bárki megmondja a tutit ezzel kapcsolatban. Bajnokcsapatot kiáltotok általában már novemberben. Aztán szezon végén ha mégsem sikerül ,akkor rajzoltok érmeket meg bíróztok. És eddig nem sokszor sikerült. Erről ennyit.

     
  • 38ozymandias2016december22.12:25ÚjVálasz
    Idézet: wind
    "Nem láttam sok meccset a szezonból sajnos ,de ha ez alapján Alba-Körmend döntőt kiáltanak már sokan ,akkor jó gyenge lehet a többi magyar csapat."
    Ez még rendben is van, aztán......
    ...

    A nem láttam sok meccset a szezonból az lehet kétszer-háromszor annyi amennyit te láttál. Erről ennyit.

     
  • 37wind2016december22.11:55ÚjVálasz
    Idézet: ozymandias
    Ugyan már! Dzunics pl mivel tud többet nála? Beküld 4-5 színesbőrűt és Lórántot ,majd néz ki a fejéből ,ha valami gond van jöhet Luka és társai pár percre ketrecharcolni.
    ...

    "Nem láttam sok meccset a szezonból sajnos ,de ha ez alapján Alba-Körmend döntőt kiáltanak már sokan ,akkor jó gyenge lehet a többi magyar csapat."
    Ez még rendben is van, aztán......
    Hirtelen szakértővé váltál, és (bár nem láttál ugye sok meccset a szezonból) de már elemzed azt, hogy melyik csapat milyen játékot játszik és milyenek az erőviszonyok, sőt már ki is osztottad az érmeket és a helyezéseket.
    :)))))))
    Erről ennyit! :)

     
  • 36ozymandias2016december22.11:05ÚjVálasz
    Idézet: C.Zvezda
    Pont ez lesz a kritikus faktor: az edző.
    Az Olaj sztem nem lesz tényező. Már kettő csapat is van, akik otthagyták.
    ...

    Ugyan már! Dzunics pl mivel tud többet nála? Beküld 4-5 színesbőrűt és Lórántot ,majd néz ki a fejéből ,ha valami gond van jöhet Luka és társai pár percre ketrecharcolni. Hosszútávon ez sem biztos ,hogy sikeres. Körmend ugyanez pepitában. Nem megbántva a pécsieket ,de velük ,mint tényezővel kalkulálni a rájátszásban? Ha Filkónál nem Szekulovics lenne az edző ,azt mondanám ők még beleszólhatnak. Olaj-Alba döntő várható szerintem ,amibe a Körmendnek és Filkónak van legnagyobb esélye belepiszkálni. A többi csapat jelen állás szerint teljesen esélytelen.

     
  • 35C.Zvezda2016december22.10:35ÚjVálasz
    Idézet: termib1969
    Én sem körmendi vagyok, de szerintem az Olaj tavasszal fogja elkezdeni, mint ahogyan tette azt az elmúlt években.
    ...

    Pont ez lesz a kritikus faktor: az edző.
    Az Olaj sztem nem lesz tényező. Már kettő csapat is van, akik otthagyták. És nem szabad figyelmen kívűl hagyni az erősen feltörekvő Pécset sem, valamint vannak még olyan csapatok akik az Olajnak oda-oda sózhatnak egyet-egyet.
    Karácsony közeledtével nem akarom gerjeszteni a feszkót, de amit Ivkó művelt az elmúlt hónapokban az kevés..nagyon kevés. Ennél pikkenrollpeti sokkal többet tudna.
    Halkan még hozzáteném:Lóránt csak-csak beférne a vállogatottba is, bőven.

    Gratulálok mind a Körmendnek, mind az Albának.
    Nagyszerű teljesítményt nyújtanak.

    Boldog Karácsonyt mindenkinek!

    Hajrá Falco!

     
  • 34tibike2016december22.10:21ÚjVálasz

    Gratulálok mindkét csapatnak!
    Az MTE meccset látva remek nívós nemzetközi meccs volt!
    Erős fizikumuak voltak a fehéroroszok. Lehet h dobtunk 90 pontot, de aki látta az tudja, hogy brutálisan védekeztek. Néha már verekedtek is.
    Eddig úgy néz ki, hogy jól jöttünk ki az új edző érkezéséből.
    Ha Izraelben nyernénk akkor lehet álmodozni a továbbjutásról. Az Albának szerintem meglesz, nekünk necces lesz.
    MTE! Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!

     
  • 33akagi2016december22.09:33ÚjVálasz

    Remek meccsen, remek győzelem.

     
  • 32ozymandias2016december22.08:58ÚjVálasz

    Gratulálok a két magyar csapat győzelméhez! Azért ennek a cseh és belorusz csapatnak idáig jutása sokat elárul a színvonalról ,Csoki Minszk :) Az tetszett bennük ,hogy hazai játékosaikat is használják ,ez Körmenden nem igazán megoldható ,Fehérváron vannak rá elenyésző kísérletek. Nekem úgy tűnt a két külföldi csapat inkább kemény védekezésre ,sajátjait használva próbál érvényesülni ,míg a magyar csapatok a színesbőrűek egyéni megoldásaira alapoztak. Nem láttam sok meccset a szezonból sajnos ,de ha ez alapján Alba-Körmend döntőt kiáltanak már sokan ,akkor jó gyenge lehet a többi magyar csapat.

     
  • 31Luminas2016december22.07:52ÚjVálasz

    Ez nagyon sima volt! Grat Körmendre!

     
  • 30Goldsun2016december22.07:29ÚjVálasz
    Idézet: termib1969
    Én sem körmendi vagyok, de szerintem az Olaj tavasszal fogja elkezdeni, mint ahogyan tette azt az elmúlt években.
    ...

    Jav:Olaj!Legyen úgy!

     
  • 29raptor2016december22.01:18ÚjVálasz
    Idézet: tyrex
    És akkor ezt hogy értelmezed?

    "16.1.2.
    A labdát kosárban lévőnek kell tekinteni, ha akár csak a legkisebb részével is a gyűrűn belül és a gyűrű tetejének szintje alatt van."

    ...

    A meghatározás 1.1-es pontját ne feledd!!

    1.1 Kosarat (gólt) akkor érnek el, amikor az élő labda felülről esik a kosárba és benne marad, vagy keresztülhalad rajta.

    Ez a főszabály, ez itt nem történt meg, és pont, ennyi nincs tovább :)

    Az 1.2 meg tényleg valami különleges esetre vonatkozhat, (mondjuk pl. amit a 27 hsz-ben említenek) mert gondolj bele hányszor van olyan, is hogy a labda kettőt fordul a gyűrűben majd kijön, és akkor sem érvényes a kosár!

     
  • 28berecz332016december22.00:22ÚjVálasz

    Tyíha! Gratulálok Körmendre,remek csapatotok van!
    Hajrá Alba!

     
  • 27hanitib2016december21.23:22ÚjVálasz
    Idézet: tyrex
    És akkor ezt hogy értelmezed?

    "16.1.2.
    A labdát kosárban lévőnek kell tekinteni, ha akár csak a legkisebb részével is a gyűrűn belül és a gyűrű tetejének szintje alatt van."

    ...

    Olvasd el az 1. Pontot. A második valami nagyon ritka esetre vonatkozhat, ha félig jön csak ki és a háló, vagy bármi miatt úgy állna meg. Nem tudom elképzelni, hogy hogyan. Ez a kosár nem volt érvényes.Teljesen jó ítélet született.

     
  • 26tyrex2016december21.22:47ÚjVálasz
    Idézet: raptor
    Nem nézték be mert hiába volt a labda valóban a gyűrűben, az sajna nem maradt ott, és ilyenkor biza kosárban ez van!
    ...

    És akkor ezt hogy értelmezed?

    "16.1.2.
    A labdát kosárban lévőnek kell tekinteni, ha akár csak a legkisebb részével is a gyűrűn belül és a gyűrű tetejének szintje alatt van."

     
  • 25termib19692016december21.22:43ÚjVálasz

    A zsákolás ilyen esetben nem ér pontokat, szó szerint a háló vágta vissza a labdát.

     
  • 24termib19692016december21.22:41ÚjVálasz
    Idézet: Goldsun
    Én sem Körmendi vagyok csak egyszerű kosárszeretőként mondom nem először látom a Tv ben ezt a két csapatot játszani és egy szó mint száz:Élmény!
    ...

    Én sem körmendi vagyok, de szerintem az Olaj tavasszal fogja elkezdeni, mint ahogyan tette azt az elmúlt években. Ebben az esetben a körmendi nem nagy betűvel---Olaj mint egyesület név, nagy betűvel írandó. Egyébként egyetértünk nagyjából, bár játékosok cseréjéról nincs szó Szolnokon, sőt egy légiós a télen repül. Edző meg marad.

     
  • 23PécsiVesztes2016december21.22:19ÚjVálasz

    Megmondtam, hogy sima lesz?? Megmondtam.
    Ha kérdés van csak keressetek.

    Szép volt!

     
  • 22raptor2016december21.22:14ÚjVálasz
    Idézet: tyrex
    Szép volt fiúk,csak így tovább!!
    Gasper mesternek is jár a gratula,kemény edzőnek tűnik,jól meccsel.
    ...

    Nem nézték be mert hiába volt a labda valóban a gyűrűben, az sajna nem maradt ott, és ilyenkor biza kosárban ez van!
    Egyébként ha jól láttam belekapott a hálóba, ennek köszönhetően jött vissza a labda.

     
  • 21Barracuda192016december21.22:07ÚjVálasz

    Gratulálok, ez óriási győzelem volt! Ez a szlovén mester gyorsan összekapta a Körmendet.

     
  • 20pilvaker2016december21.22:01ÚjVálasz
    Idézet: tyrex
    Szép volt fiúk,csak így tovább!!
    Gasper mesternek is jár a gratula,kemény edzőnek tűnik,jól meccsel.
    ...

    "Sadler kosara érvényes volt,mert teljes terjedelmével a gyűrű alatt volt a labda,ezt a sporik benézték."

    Ez nem foci.

    Lásd a pontos szabályt lentebb.

     
  • 19MTEMTEMTE2016december21.21:59ÚjVálasz
    Idézet: tyrex
    Szép volt fiúk,csak így tovább!!
    Gasper mesternek is jár a gratula,kemény edzőnek tűnik,jól meccsel.
    ...

    Saddler kosara NEM azaz NEM volt érvényes. De nem baj.

     
  • 18raptor2016december21.21:57ÚjVálasz

    Szép volt srácok nagy gratuláció, ez megint nagyon szép teljesítmény volt, egy kemény csapat ellen!!
    Úgy nézett ki nem erre számítottak, ezért asszem sikerült elég jól meglepni őket, :):)
    pont valahogy úgy, ahogy a mérkőzés beharangozóban elhangzottak szerint az új mester szerette volna!

    Teo távozása után önkéntelenül is felmerültek kétségek, (mint ahogy egy ilyen váltás során a továbbiakkal kapcsolatosan szokott az lenni) de azt gondolom a folyamatosság, és a győzelemhez vezető út első pontja biztosan megvan:

    Ez a srác sem szereti a mellébeszélést, mert bizony hozzáállásban az történik a pályán mint amit előre felvázol!!

     
  • 17tyrex2016december21.21:52ÚjVálasz

    Szép volt fiúk,csak így tovább!!
    Gasper mesternek is jár a gratula,kemény edzőnek tűnik,jól meccsel.
    Egyetlen szépséghiba volt,mikor + 24-ről felengedtük a fehéroroszokat 10 alá,a többi rendben volt.
    Sadler kosara érvényes volt,mert teljes terjedelmével a gyűrű alatt volt a labda,ezt a sporik benézték.

    MTE

     
  • 16egismte12016december21.21:42ÚjVálasz

    Bravó fiúk! Az első félidő parádés volt! A negyedik negyedben megijedtem, amikor feljöttek, de hamar lerendeztétek! Az látszik most, hogy egyben vagyunk, remélem így is marad!!! MTE

     
  • 15moody2016december21.21:30ÚjVálasz
    Idézet: Soma
    Ha a hálóban marad a labda a gyűrű alatt, az kosár. Amikor fölül jön ki a labda, akkor nem kosár. Edmonson zsákolt régebben hasonlót...
    ...

    Hivatalos szabálykönyv ezt írja:

    Kosarat (gólt) akkor érnek el, amikor az élő labda felülről esik a ko­sárba, és benne marad vagy keresztülhalad rajta.
    16.1.2.
    A labdát kosárban lévőnek kell tekinteni, ha akár csak a legkisebb részével is a gyűrűn belül és a gyűrű tetejének szintje alatt van.

     
  • 14KreD2016december21.21:29ÚjVálasz

    Gratulálok, szép volt Körmend! :)

     
  • 13Goldsun2016december21.21:15ÚjVálasz
    Idézet: szolnoksport
    Egyetértek és gratulálok mindkét csapatnak. Most mi szolnokiak irigykedünk. :)
    ...

    Én sem Körmendi vagyok csak egyszerű kosárszeretőként mondom nem először látom a Tv ben ezt a két csapatot játszani és egy szó mint száz:Élmény!De abban is biztos vagyok ehhez januárban csatlakozik az olaj egy két változás után

     
  • 12heindrich2016december21.21:13ÚjVálasz

    Gratula :)

     
  • 11istipisti2016december21.21:00ÚjVálasz

    GRAT. Körmendre, szép volt !!

     
  • 10szolnoksport2016december21.20:54ÚjVálasz
    Idézet: Goldsun
    Akárki akármit mind ez a Körmend meg az Alba toronymagasan a magyar mezőny felett van!Nem az etedményt mondom hanem amit látok!
    ...

    Egyetértek és gratulálok mindkét csapatnak. Most mi szolnokiak irigykedünk. :)

     
  • 9Goldsun2016december21.20:32ÚjVálasz

    Akárki akármit mind ez a Körmend meg az Alba toronymagasan a magyar mezőny felett van!Nem az etedményt mondom hanem amit látok!

     
  • 8geri03082016december21.20:25ÚjVálasz
    Idézet: Soma
    Ha a hálóban marad a labda a gyűrű alatt, az kosár. Amikor fölül jön ki a labda, akkor nem kosár. Edmonson zsákolt régebben hasonlót...
    ...

    Nekem is épp ez a jelenet jutott az eszembe!
    Szép volt fiúk! MTE!!!

     
  • 7Soma2016december21.20:22ÚjVálasz
    Idézet: nick
    Szép volt fiúk! Szép győzelem volt ez egy nem könnyű ellenféllel szemben.
    ...

    Ha a hálóban marad a labda a gyűrű alatt, az kosár. Amikor fölül jön ki a labda, akkor nem kosár. Edmonson zsákolt régebben hasonlót...

     
  • 6szajkosaras2016december21.20:21ÚjVálasz
    Idézet: nick
    Szép volt fiúk! Szép győzelem volt ez egy nem könnyű ellenféllel szemben.
    ...

    Ahhoz, hogy a kosár sikeres legyen, ki kell esnie a hálóból, de legalább benne maradnia. Így, ha nem játékos ütötte ki onnan, akkor nem érvényes. Nem láttam, így egyértelműen nem jelentenék ki semmit, de ebből már te tudhatod, hogy jó volt-e így. Az értéket pedig alapvetően az határozza meg, hogy honnan dobnak. Kivéve, ha már a gyűrűről felpattanó labdát pöckölik vissza. Ilyenkor az 1 pontból és a 3 pontból is 2 lesz. :)

     
  • 5Delirium2016december21.20:18ÚjVálasz

    Szép este ez a magyar kosárlabdának! Szép volt fiúk!! :)

     
  • 4nick2016december21.20:02ÚjVálasz

    Szép volt fiúk! Szép győzelem volt ez egy nem könnyű ellenféllel szemben. Az Alba elleni győzelem után azt gondoltam, hogy az új edző kis lépésekkel megy előre, de lassan úgy néz ki, hogy hétmérföldes csizmával halad.

    Azt a zsákolás dolgot nem teljesen értettem. Lassan 30 éve követem a kosárlabdát élőben, tévében, mindenhol. De eddig soha nem fordult meg a fejemben, hogy mikor kosár a kosár? Mikor van meg a 2 pont (vagy 1 vagy 3)? Mert fociban egyszerű, a labdának át kell jutni a gólvonalon teljes terjedelmével. De hogy van kosárban? Saddler zsákolásánál a labda bement a gyűrűbe és úgy látszott, hogy az alul túl szűk hálóról "pattant vissza". Ilyenkor mi van? Amúgy szombaton Fehérváron is olyan szűk volt a háló alul, hogy többször is előfordult, hogy dobás után megtartotta a labdát. Úgy látszik ez a divat :)
    MTE

     
  • 3apokolba2016december21.20:02ÚjVálasz

    Gratula a fiúknak! MTE..

     
  • 2rikka2016december21.19:58ÚjVálasz

    Parádé! :)
    Csak így tovább!

    MTE

     
  • 1991234dsl2016december21.19:58ÚjVálasz

    HÁT EZ NEM SEMMI!
    Az MTZ traktorok nem tudtak beindulni, mivel a gyújtógyertyákat a körmendi játékosok kezelték!
    Hatalmas gratula a győztesnek!!!

     

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!