EC: A Nanterre nagy falatnak bizonyult a Körmend számára

Nanterre - A körmendiek a gyenge kezdés miatt folyamatosan futottak az eredmény után, és végül 87-77-re kikaptak Franciaországban.
 
 
 
 
 

EC: A Nanterre nagy falatnak bizonyult a Körmend számára

Nanterre - A körmendiek a gyenge kezdés miatt folyamatosan futottak az eredmény után, és végül 87-77-re kikaptak Franciaországban.

Tudd meg gyorsabban a magyar kosárlabda legfontosabb híreit. Klikk és like a Facebook oldalunkat!


Szerda este a francia bajnokság harmadik helyezettje, a Nanterre vendégeként kezdte a FIBA Europe Cup második csoportkörét az edzőváltáson átesett Egis Körmend együttese. A találkozó elején bealudtak a vasiak, két perc játék után 7-0-s hazai vezetésnél rögtön időt is kért a héten kinevezett Potocnik edző. A körmendiek első kosarát Horti dobta, de a Nanterre előnye közben tíz pontra duzzadt (12-2). A negyed második felében is sok hibával játszott a Körmend, a franciák keze pedig Shaffartzikkal az élen nagyon sült, így az etap végén 27-15 volt az állás.

A második tíz perc első perceiben fej-fej mellett haladtak a mérkőző felek, így a különbség nem változott, a 13. percben aztán a hazaiak mestere kért időt (31-20). A folytatásban megrázta magát a Körmend, Saddler kettő plusz egyes támadása után már csak hat pont volt a Nanterre előnye, ezért ismét egy hazai időkérés következett (35-29). Warren hármasára Allen még tudott válaszolni, de a nagyszünetre ismét nőtt a hazaiak előnye, a félidőben 43-34-et mutatott az eredményjelző.

Egy hazai triplával kezdődött a második félidő, melyet egy perccel később még egy hárompontos majd egy dupla követett, így már 17 pont volt a franciák előnye (51-34). Allen és Smith vezetésével aztán hamar zárkózott a Körmend, ezért a Nanterre edzőjének akadt mondanivalója játékosai számára (51-42). Gyűrték egymást a csapatok, felváltva estek a kosarak, és a különbség nem nagyon változott, de a harmadik negyed utolsó két percében Riley hármasa után a körmendiek szlovén edzője rendelte magához övéit (60-47). Az etap Csorvási zsákolásával zárult, a zárófelvonást 62-51-es hazai vezetéssel várták a csapatok.

Az utolsó tíz perc Csorvási pontjaival és Ferencz trojkájával kezdődött, melyeket követően már csak öt pont volt a Körmend hátránya (62-57). Rögtön észbe is kaptak a franciák: Warren süllyesztett el egy triplát a vasi csapat gyűrűjében, ezért Potocnik kért időt nyolc perccel a vége előtt. Butterfield triplája után aztán megint tíz volt közte, de a Körmend nem adta fel, és Petty, illetve Allen hármasának köszönhetően feljött négy egységre (70-66). Négy perc volt vissza a végső dudaszóig, amikor Shaffartzik is dobott egy trojkát, a körmendiek mestere pedig jelezte időkérési szándékét a zsűriasztal felé (77-69). A Körmend még próbált egy utolsó rohamot indítani a hajrára, de a Nanterre már nem engedte ki a kezéből, és 87-77-re megnyerte az összecsapást.

 
 

 
  • 58gultem12016december16.08:09ÚjVálasz
    Idézet: heri13
    egy kis rágódnivaló a nagy városiaknak: Wikipédia
    - Szolnokot Luxemburgi Zsigmond király a harmincad alól 1422-ben, a vám alól pedig 1429-ben mentette fel, ettől kezdve nevezhető mezővárosnak.
    ...

    Csak a történelmi hűség kedvéért:

    "A szolnoki vár és a város a feudális állam megszervezésével alakult ki a Tisza partján, a Zagyva torkolatánál. Ispánsági székhelyként egyben egyházi központ szerepét is betöltötte. Szent István rendelete szerinti tíz település által emelt templomi székhely volt. Szolnok a királyi vármegye felbomlásáig királyi birtok volt. A XI. században a tiszai rév, vámhely és a megyeközponti szerepe elősegítette gyors fejlődését. Ismert, hogy a máramarosi sóbányákból származó árut a Tiszán, vízi úton olcsón tudták szállítani Szolnokra. Ezen kívül szárazföldi utak is átmentek rajta. Ennek ellenére a középkor nagyobb részében megőrizte mezővárosi arculatát és nem fejlődött nagyobb várossá."

    Szolnok történelmét 1075-től írják.

     
  • 57kmd20002016december15.22:42ÚjVálasz
    Idézet: nembirtokvelemhe
    Teszerencsés...!


    ezazoldal több éve ad tróger címeket.... mi amióta az oldal létezik ezt kapjuk...



    azhogytikteket most sütötttmeganap a több éves kiesésösszeomlásutánn.....
    ...

    Te jó ég...téged kezdelek sajnálni az elhanyagolható értelmi szinted miatt...

     
  • 56MTE19802016december15.21:07ÚjVálasz
    Idézet: heri13
    egy kis rágódnivaló a nagy városiaknak: Wikipédia
    - Szolnokot Luxemburgi Zsigmond király a harmincad alól 1422-ben, a vám alól pedig 1429-ben mentette fel, ettől kezdve nevezhető mezővárosnak.
    ...

    Nocsak nocsak. Még a végén kiderül hogy a nagy falu előbb volt város mint a nagy metropolisz Szolnok és zeg.

     
  • 55heri132016december15.20:14ÚjVálasz

    ez lemaradt Zalaegerszegről: 1421-et követően a település mezővárosi kiváltságokat kapott

    Bocs Kozma KFT! :-)

     
  • 54egis2016december15.20:11ÚjVálasz
    Idézet: red-black01
    Erről jut eszembe egy aranyos történet.
    A "falusizás" ugye Szhelyről indult és ők előszeretettel dörgölik a körmendiek orra alá.
    ...

    Volt szerencsém sok-sok évvel ezelőtt buzdítani a csapatomat Sopronban.
    Akkor hagytam abba a falu táblán kívüli metropoliszokban a pubertás hangom kieresztését.
    Féltégla és egyéb építkezéskor felhasznált alapanyagok kikerülésével olimpiai rekordot döntöttem.
    Nekem a szurkolás buzdításról és igen,- némi zrikáról szól.
    Óriási....szerintem az év poénja...a Falco drukkerek ellenünk játszott utolsó győztes meccsén elhangzottak, miszerint "indul a szekér" rigmussal indítottak minket haza.
    Majdnem jobb, mint a sárga lábú cinege. Majdnem! :)
    Ez még belefér,- sőt....:)

     
  • 53heri132016december15.20:10ÚjVálasz

    egy kis rágódnivaló a nagy városiaknak: Wikipédia
    - Szolnokot Luxemburgi Zsigmond király a harmincad alól 1422-ben, a vám alól pedig 1429-ben mentette fel, ettől kezdve nevezhető mezővárosnak.
    Körmend A tatárjárás után IV. Béla a megfogyatkozott lélekszámú településnek – melynek akkor már várát (Arx Körmend), templomát is említették – 1244. október 28-án kibocsátott oklevélben városi kiváltságokat adományozott, Zsigmond király uralkodásának idején szűnt meg királyi birtok lenni. Ekkor Ellerbach János tulajdona, majd 1412-ben Szécsi Péter kéri beíratását az oppidiumba, azaz mezővárosba.
    Zalaegerszeg: 1368 és 1389 között rövid időre a király tulajdonát képezte, majd Luxemburgi Zsigmond a Kanizsaiaknak adományozta, akik azonban azt elcserélték Szepetnek községért a veszprémi püspökkel. Így Zalaegerszeg egészen 1848-ig egyházi birtok maradt. A település határainak kijelölése 1381-ben történt, kőtemplomot is ekörül kapott a község. Ekkor a mérete mintegy kétszerese volt a környező településekének.

    Érdekes a Pécsieket még nem hallottam faluzni, pedig nekik lehetne mire, csak hát a kultúra városa ebben is több.
    Ja, és mindezt egy Kőszegi Körmend-szurkoló szemezgette. mesze neked falu

    MTE

     
  • 52red-black012016december15.18:27ÚjVálasz
    Idézet: egis
    Írjál még!
    Bevallom gyönyörködtet.
    Sz@ros falu a nagyvárosok között.
    Miért nem inkább tanya?
    Ez az egyszerű kisközség labdát pattogtató csapata piszok régóta ott van az NB1-ben....
    ...

    Erről jut eszembe egy aranyos történet.
    A "falusizás" ugye Szhelyről indult és ők előszeretettel dörgölik a körmendiek orra alá.
    Jónéhány falcós szurkolót ismerek és összekeveredtünk Szhelyen egyik este, na nem a templomban.
    Persze két perc múlva jött a zrika, hogy ki vigyáz a falura, amíg én itt vagyok, meg hasonló elmésségek :D, persze adós nem szeretek maradni, meg aztán le is öblítettük a kölcsönös "sértegetéseket"...
    Az egyik számomra ismeretlen srác viszont k-va jó poénnak találta a falusizást, és kb. 5 percenként megtalált egy-egy poénnal. Jó érzékkel megkérdeztem tőle, hogy te egyébként Szhely melyik részén laksz, erre nagy büszkén válaszolt, hogy egyiken sem, mert ő salköveskúti :) (kb. 500 fős falu pár km-re)
    A többiek dőltek a röhögéstől, mert v-melyik még azt is tudta, hogy gyerekkorában a srác rendes kölökként segített otthon fejni. :)
    Halmozta, mert rávágta, hogy az oké, de ő már csak fejőgéppel csinálta :)
    Hónapokig ez volt a szlogen :)
    Na szóval, csak óvatosan a falusizással :D

     
  • 51991234dsl2016december15.18:00ÚjVálasz
    Idézet: wind
    A meccset biztos nem láttad te kicsinyke troll, mert akkor tudhatnád, hogy a vége előtt három perccel 3 pont volt a különbség. (igaz ezt a BB1 sem tudta!
    ...

    Hát neked is elkelne egy alapos kivizsgálás mondjuk a pszichiátrián!
    Mivel már több hozzászólót illetted e névvel!!!!

     
  • 50991234dsl2016december15.17:51ÚjVálasz
    Idézet: john_stockton
    Nana! Kikérem magamnak! Én soha nem voltam és nem is leszek sárga patkány! Utálom őket is, csakúgy, mint titeket és a sötéteket! Számomra egy kaszt vagytok mind!
    ...

    Hát haver, neked tovább kellett volna maradni a kórházba, mivel pont azt nem gyógyították meg, ami a leggyengébb nálad, ez pedig az agyad!
    Koros elmeállapot, ami bizony nehezen gyógyul nálad meg soha!
    Egy gyógyszer van ami segít, az pedig a vizes borogatás, amitől lelohad a daganat (fejed) a nyakadról:DDDDD

     
  • 49nembirtokvelemhe2016december15.17:30ÚjVálasz
    Idézet: kmd2000
    Félreértés ne essék nem azt mondom, hogy annyira megerdemelte volna a győzelmet a Körmend és nem is azt, hogy a szolnok szar csak azért így furi ez a cím...
    ...

    Teszerencsés...!


    ezazoldal több éve ad tróger címeket.... mi amióta az oldal létezik ezt kapjuk...



    azhogytikteket most sütötttmeganap a több éves kiesésösszeomlásutánn..... ,azta lőttérikutyát nerm érdekli,,,

    ti sirtok ezé sirtok ...biíroztok ezé bíroztok azé ..kajak unalmas...

    1 napja ezen a címen rugóztok,,,..-.,-lassanmá bevanállitvaez az oldal szolnokbarátnak..)))))

    holoot ittvolt a románnakszurkolástóólkezdeve árvizkárosultakon nevetésig minden..honosításra és nemzetközibe indulásra való hányás....játékos kivásárlás

    .senki nem szólt egy szót se...hogy ho de rossz ez az oldal...



    lessz ez rosszabb is tesi-.---



    kia tökömet érdekli a z up......

     
  • 48egis2016december15.17:26ÚjVálasz
    Idézet: john_stockton
    Én tuti azt adtam volna címnek, hogy "Kipicsázták a falut"

    Láttam a meccset, semmi, nulla, 0, zéró esélye volt a körmendnek a győzelemre.
    ...

    Írjál még!
    Bevallom gyönyörködtet.
    Sz@ros falu a nagyvárosok között.
    Miért nem inkább tanya?
    Ez az egyszerű kisközség labdát pattogtató csapata piszok régóta ott van az NB1-ben....talán a most jelenlévők közül a legrégebben folyamatosan.
    Ezek a fakezűek nyertek már pár bajnokságot (elsőként vidékiként) és puszta véletlenül a kupa is a kezükbe hullott néhányszor.
    Per/pillanat a másodikok a a bajnokságban és ez a migránsokkal teletűzdelt horda nemzetközi szinten is bukdácsol.
    Ráadásul a pofájukon nincs bőr, mert az U20-as bajnokságban a dobogó legalsó fokán tanyáznak.
    Az egyszerű közönségükről már nem is beszélek, akik hétről-hétre kiélik aberráltságukat és néha össze ütik a tenyerüket pár eltévedt gyűrű felé irányuló dobásnál.
    Iszom szavaidat....mesélj még!

     
  • 47kmd20002016december15.16:51ÚjVálasz
    Idézet: nembirtokvelemhe
    miröl van vita..?????



    5 magyar pont.....? menekülő edző...?


    piramisjáékbosss?


    csokitlátoelélvezöfalusioparasztok?


    habisztikamuvezetés?


    semmiutánpotlásnomagyar800fős...
    ...

    A te csapatod tuti tökéletes te szerencsétlen paraszt.A többi magyar csapatnál hol az utánpotlás hmm?A te csapatodban hány magyar pont szokott lenni?

     
  • 46kmd20002016december15.16:49ÚjVálasz
    Idézet: vagasiferi
    Nagy falat volt,nem tudtátok lenyelni!
    ...

    Félreértés ne essék nem azt mondom, hogy annyira megerdemelte volna a győzelmet a Körmend és nem is azt, hogy a szolnok szar csak azért így furi ez a cím...nem sok az a 10 pont a végén ha azt nézzük hogy volt, hogy a Kmd 3 pontra is volt a franciáktól, de ők is voltak majdnem 20-szal előbbre...így elhiszem, higy nem értik a többi szurkolók, hogy miért háborgunk mi Körmendesek, de ez egy picit lenéző cím...

     
  • 452016december15.15:29ÚjVálasz
    Idézet: nembirtokvelemhe
    miröl van vita..?????



    5 magyar pont.....? menekülő edző...?


    piramisjáékbosss?


    csokitlátoelélvezöfalusioparasztok?


    habisztikamuvezetés?


    semmiutánpotlásnomagyar800fős...
    ...

    Az az 5 pont 18 lesz. Tanulj meg szamolni.

     
  • 44nembirtokvelemhe2016december15.15:11ÚjVálasz

    miröl van vita..?????



    5 magyar pont.....? menekülő edző...?


    piramisjáékbosss?


    csokitlátoelélvezöfalusioparasztok?


    habisztikamuvezetés?


    semmiutánpotlásnomagyar800fős tanyán?


    irányitottbábpolgármesterhabisztibértrollljai?



    csőd? pénzelfogyás..megintzounokimegmenekiítés?

     
  • 43john_stockton2016december15.15:10ÚjVálasz
    Idézet: wind
    A meccset biztos nem láttad te kicsinyke troll, mert akkor tudhatnád, hogy a vége előtt három perccel 3 pont volt a különbség. (igaz ezt a BB1 sem tudta!
    ...

    Nana! Kikérem magamnak! Én soha nem voltam és nem is leszek sárga patkány! Utálom őket is, csakúgy, mint titeket és a sötéteket! Számomra egy kaszt vagytok mind! Pfúj, okádani tudnék tőletek…

    Tiszta szívemből remélem, hogy egyikőtök sem lesz nyolcban!!! :D

     
  • 42rimo2016december15.14:36ÚjVálasz
    Idézet: bati
    Nem tudom melyik meccset láttad, de 3 pontos francia előnynél volt a vitatható játékvezetői ítélet kb két perccel a vége elött-amiből 5 ajándék pontot kapott az ellenfél.
    ...

    Körmend falu, ha a szolnokiak buckalakók, kecskemét, kecskefalva (ha jól emlékszem)
    Az idézet a vendégkönyvetekből van!

     
  • 41bati2016december15.14:03ÚjVálasz
    Idézet: john_stockton
    Én tuti azt adtam volna címnek, hogy "Kipicsázták a falut"

    Láttam a meccset, semmi, nulla, 0, zéró esélye volt a körmendnek a győzelemre.
    ...

    Nem tudom melyik meccset láttad, de 3 pontos francia előnynél volt a vitatható játékvezetői ítélet kb két perccel a vége elött-amiből 5 ajándék pontot kapott az ellenfél. Szerinted elpicsázták a falut, ami már 1244 óta város csak a te tudatodig ez nem jutott el-persze a stílusod alapján nem csodálkozom. Tudod nem az a bunkó aki mezitláb megy az utcán, hanem aki a lábára lép!

     
  • 4072huk2016december15.13:44ÚjVálasz

    Grat. a Körmendnek, de tényleg, francia csapat ellen, idegenben abszolút vállalható eredmény.
    Viszont... Viszont azt még nem döntöttem el, hogy sírjak, röhögjek, sírva röhögjek, vagy röhögve sírjak azon a kommentelőkön, akik még itt is az Olajt találják meg, a címadás kapcsán. Főleg annak tükrében, hogy a BB1-et Szolnok szimpátiával megvádolni több, mint butaság.

     
  • 39ferrro2016december15.13:42ÚjVálasz
    Idézet: wind
    A meccset biztos nem láttad te kicsinyke troll, mert akkor tudhatnád, hogy a vége előtt három perccel 3 pont volt a különbség. (igaz ezt a BB1 sem tudta!
    ...

    Albàt is imàdja nagyon...Fene a gusztusàt,az orszàg két legundorîtóbb csapata...Pfujjj

     
  • 38wind2016december15.13:22ÚjVálasz
    Idézet: john_stockton
    Én tuti azt adtam volna címnek, hogy "Kipicsázták a falut"

    Láttam a meccset, semmi, nulla, 0, zéró esélye volt a körmendnek a győzelemre.
    ...

    A meccset biztos nem láttad te kicsinyke troll, mert akkor tudhatnád, hogy a vége előtt három perccel 3 pont volt a különbség. (igaz ezt a BB1 sem tudta! :))
    De csak írogasd a bárgyú ostobaságaidat Bagáry!
    Megint itt tobzódik ez a vén hülye. A stílusából, a szókapcsolataiból, a helyesírási hibáiból rögtön kitűnik, hogy ez kis "stokton", "alpokalja", "991234dsl" "semitelenebb0" aktuális fikanickeken írogató kis senki csak egy kretén provkátor, aki minden cikknél - legyen az a Szolnok, a ZTE, a Körmend...stb - mindenhova odahányja a bűzös váladékát...egy csapatot kivéve: ez a Falco.
    Szóval kicsihuszár ennyire kell téged komolyan venni!!! :)

     
  • 37991234dsl2016december15.13:21ÚjVálasz
    Idézet: john_stockton
    Én tuti azt adtam volna címnek, hogy "Kipicsázták a falut"

    Láttam a meccset, semmi, nulla, 0, zéró esélye volt a körmendnek a győzelemre.
    ...

    Te minden bizonnyal a Szolnok meccset nézted az üvegszemeddel :!!!!!!!!!

     
  • 36mr.brain2016december15.13:14ÚjVálasz

    22. Bati felreertettel, nem a kommentelok hisztiznek, hanem a jatekosnak nincs hiszti vagy bunti van ezt te neked kell a legjobban tudni ennyi ev utan. Nem sokszor modositottak iteletet foleg nem amikor hisztizik a jatekos. Fuggetlenul hogy labda volt az eset vagy nem es ez a lenyeg h akarmi volt nincs hiszti. Sok meccset lattam es jatszottam amikor ugyanilyenbol vesztett/tunk. Errol volt szo.

     
  • 35oleg2016december15.13:05ÚjVálasz

    Horti...

     
  • 34john_stockton2016december15.13:03ÚjVálasz

    Én tuti azt adtam volna címnek, hogy "Kipicsázták a falut"

    Láttam a meccset, semmi, nulla, 0, zéró esélye volt a körmendnek a győzelemre. Négy perccel a vége előtt feljött 4 pontra, aztán kipukkadt a lufi. Mindig tudott válaszolni, megújulni a francia csapat, amely tegnap csak annyit adott ki magából, amennyi a győzelemhez kellett.

     
  • 33MTE19802016december15.12:01ÚjVálasz

    A Nanterre nagy falatnak bizonyult a Körmend számára. Bizony bizony! A BB1 számára is nagy falatnak bizonyul sok mérkőzés megírása. Nem baj fiúk ez csak egy cikk.

     
  • 32Blue2016december15.11:15ÚjVálasz

    Normális főcÍm:

    EC: A Körmend 2 perccel a vége előtt még közel állt a bravúrhoz.
    Minden nemű hovatartozás nélkül, vmi ilyesmi...

     
  • 31gultem12016december15.09:50ÚjVálasz

    Nem kell itt vigyorogni a Körmenden, szvsz egy vállalható különbségű vereség. itthon meg lehet csípni a csigazabálókat!

     
  • 30szurkolo__2016december15.09:44ÚjVálasz
    Idézet: cibona5
    Ezen a meccsen is volt olyan, hogy a nagydarab francia center leszedte a lepattanót, egy könyökössel leküldte Pettyt, a bírók meg még majdnem őt figyelmeztették, hogy keljen fel.
    ...

    A fújás önmagában nem volt annyira rossz. Az egyetlen kiemelhető és érdekes ítélet a Petty elleni fault + technikai, amin persze valóban elment a meccs. Ugyanakkor azt is hozzá kell tenni, hogy Petty, Allen és Csorvásit leszámítva senki nem játszott különösen jól, kivéve talána végére bemelegedő Loveridge. Fepu keze ma jéghideg volt, Horti sajnos inkább ártott amikor fent volt. Saddler nem tud dobni, s miután feleannyi sincs a kosárIQ-ja, mint Petty-nek ezért elég hasznavehetetlen.

    Azt is hozzá kell tenni, hogy a francia csapat remekül dobott, illetve a védekezés sem volt éppen a helyén, mivel nagyon sok üres helyzetük volt (ezen nagyon sok dolga lesz az új edzőnek). Viszont Csorvási ma végre azt mutatta ami miatt gondolom Körmendre hozták az illetékesek.

    Látható, hogy a rendelkezésre álló rotáció nagyon szűk. Hortinak legalább a védekezését össze kellene szedni, hogy használható cserecenter lehessen.

    Mindentől függetlenül a meccs az első negyedben ment el, nem szabadott volna bealudni az elején. Hazai pályán simán verhető lesz ez a csapat, főleg úgy, hogy akkorra már az új edző jobban összerakhatja a csapatot.

    Annyira nem volt rossz ez, de a helyzeteket normálisan ki kell alakítani, majd utána be is dobni, ekkor a Körmendnek bárki ellen van keresnivalója hazai és nemzetközi kupában is.

     
  • 29cibona52016december15.08:55ÚjVálasz
    Idézet: adsl465326
    Azt vettem észre,hogy a magyar csapatok ellen nagyon könnyű szívvel fújják be a sporik a technikaikat.Az AEK ellen kb.annyival kaptunk ki,amennyit ránk fújtak.
    ...

    Ezen a meccsen is volt olyan, hogy a nagydarab francia center leszedte a lepattanót, egy könyökössel leküldte Pettyt, a bírók meg még majdnem őt figyelmeztették, hogy keljen fel.

     
  • 28adsl4653262016december15.08:51ÚjVálasz
    Idézet: cibona5
    Korrekt vélemény, egyetértek vele.
    Nagyon finoman, de elég gusztustalanul tolták a franciákat a bírók és mindig akkor, amikor jött fel a Körmend.
    ...

    Azt vettem észre,hogy a magyar csapatok ellen nagyon könnyű szívvel fújják be a sporik a technikaikat.Az AEK ellen kb.annyival kaptunk ki,amennyit ránk fújtak.Pavlicsevics,Vojvoda,Ivkovics ellen gyors egymásután.Ezzel nem azt akarom mondani,hogy csak ezért kaptunk ki,ezek nélkül is vesztettünk volna.A baj ott van,hogy a külföldi bírók nem tolerálják a reklamálást.Pavlicsevics amikor fellökték csak annyit csinált hogy széttárta a kezét,de ez is elég volt a retorzióra.A keddi meccsen is ráfújtak egyet,de ott már nem reklamált mert kiállították volna.

     
  • 27kormendiszurkolo2016december15.08:42ÚjVálasz
    Idézet: cibona5
    Korrekt vélemény, egyetértek vele.
    Nagyon finoman, de elég gusztustalanul tolták a franciákat a bírók és mindig akkor, amikor jött fel a Körmend.
    ...

    72-69-nél volt az ominózus tekó Petty ellen. Jókor nyúltak bele a szürkék. Utána már nem volt nyitott kérdés. Ez így gusztustalan.

     
  • 26cibona52016december15.08:33ÚjVálasz
    Idézet: bati
    Nem hisztizett senki csak szerinted. Én láttam a meccset és a szitut is amit a sporik befújtak.
    ...

    Korrekt vélemény, egyetértek vele.
    Nagyon finoman, de elég gusztustalanul tolták a franciákat a bírók és mindig akkor, amikor jött fel a Körmend. Ha valaki látta, ugyanez volt a Sopron ellen, csak ott játékban azért nagyobb volt a különbség. Ha egy picit hozzáértek a mieink, már fújtak. Allent lökték dobás közben semmi, kézből emelte a labdát, akkor meg 2 dobás helyett oldal. Apróságok, de tendenciózusan csinálták. A csúcs Petty technikai volt, melynél azért annyira nem volt felháborodva, hogy járjon neki. Viszont itt eldőlt a meccs. Mindettől függetlenül a ziccereket, büntetőket be kell dobni és akkor van sansz nyerni egy ilyen ellenféllel szemben is.

     
  • 25vagasiferi2016december15.08:17ÚjVálasz
    Idézet: kmd2000
    Abba lehetne hagyni a Szolnokszopkodást...
    Ők kikapnak 9-cel:Megszorongatták az ellenfelet.
    Körmend kikap 10-zel:Nagy falatnak bizonyult az ellenfél.
    ...

    Nagy falat volt,nem tudtátok lenyelni!
    Mint ahogy nagy falat volt a Szolnok számára :

    az AEK Athens -43
    a MAFC -9
    a Ludwigsburg -43
    a ZTE -6
    a Partizan -15
    a Stelmet BC Zielona Gora -20
    a Besiktas -15
    a Proximus Spirou -5
    az Alba Fehérvár -6
    az AEK Athens -13
    a Sassari -9

    Így rendben van?
    Hajrá Olaj!
    Hajrá Magyarok!

     
  • 24991234dsl2016december15.08:15ÚjVálasz
    Idézet: kormendiszurkolo
    Szerintem ez a játék/eredmény teljesen vállalható az előzmények fényében. Amit BB1 csinál, nem teljesen vállalható.
    ...

    Teljes mértékben vállalható eredmény született, a gond hogy Horti a második percben ellőtte az összes puskaporát, (2pont) a többi koser játékot nyújtott, itthon kapnak tízen egyet és annyi!

     
  • 23alpokalja2016december15.08:03ÚjVálasz

    MUHAHAHAHAAAAA!!!!!

     
  • 22bati2016december15.07:59ÚjVálasz
    Idézet: mr.brain
    5. 6.

    Nem kell hisztizni ha mellefulynak a birok. Ugyse volt meg a tortenelemben olyan hogy megmasitottak a fujast.
    ...

    Nem hisztizett senki csak szerinted. Én láttam a meccset és a szitut is amit a sporik befújtak. 37 éve járok meccsekre és nem csak kishazánkban, tehát láttam sok mérkőzést és sok fújást-nemzetközi szinten is. Valahol az sajnos trend, hogy a kis csapatokat gyakrabban sújtják a fújások mint a gazdag klubbokat (ez a focira is igaz). Persze ez a francia csapat jobb az MTE-nél (és az összes magyar csapatnál, pl. Sopront harminccal küldték haza) de jó volt látni, hogy nem billent fel a pálya az egyik irányba akkor sem ha te ezt gondolom szeretted volna!!

     
  • 21kormendiszurkolo2016december15.07:50ÚjVálasz

    Szerintem ez a játék/eredmény teljesen vállalható az előzmények fényében. Amit BB1 csinál, nem teljesen vállalható.

     
  • 20f.imi2016december15.07:43ÚjVálasz

    A francia csapatok ellen ilyen eredményei születtek idén eddig a magyaroknak:
    Elan - Alba 106:77, itthon 111:91
    Nanterre - Sopron 106:75, itthon 77:79
    Gravelines - Körmend 95:76, itthon 85:60

    Ennek fényében a -10 pontos vereség nem is olyan rossz.

     
  • 19kmd20002016december15.06:51ÚjVálasz

    Abba lehetne hagyni a Szolnokszopkodást...
    Ők kikapnak 9-cel:Megszorongatták az ellenfelet.
    Körmend kikap 10-zel:Nagy falatnak bizonyult az ellenfél.
    Szánalmas, ahogy a magyar kosárlabda egyre jobban hajaz a focira.Pont ezt kéne elkerülni:a minden ok nélküli kivételezéseket.

     
  • 18albapeet2016december15.06:27ÚjVálasz

    Azért -10 pont nem olyan nagy falat. Nem sokat láttam a mérkőzésből, de a Nanterre nem volt szimpatikus csapat.

     
  • 17rimo2016december15.06:27ÚjVálasz
    Idézet: mindigittvagyunk
    Amikor az Olaj -43-at csinált, akkor mit írtál volna "észlény"?
    Mamut-burgert?
    ...

    "Nem volt egy súlycsoportban a Szolnok az AEK Athénnel"
    BL: Idegenben nem megy a Szolnoknak
    Ludwigsburg - Az AEK után a német Ludwigsburg is 43 ponttal ütötte ki a magyar bajnokot

     
  • 16rimo2016december15.06:26ÚjVálasz
    Idézet: mindigittvagyunk
    Amikor az Olaj -43-at csinált, akkor mit írtál volna "észlény"?
    Mamut-burgert?
    ...

    "Nem volt egy súlycsoportban a Szolnok az AEK Athénnel"

     
  • 152016december15.02:54ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    Semmit, mert nekem nem ez a dolgom. Neked sem, úgyhogy ne pofázz bele "észlény"!
    ...

    Leirta a velemenyet. Nem szabad?

     
  • 14reggiemiller2016december14.23:11ÚjVálasz
    Idézet: mindigittvagyunk
    Amikor az Olaj -43-at csinált, akkor mit írtál volna "észlény"?
    Mamut-burgert?
    ...

    Semmit, mert nekem nem ez a dolgom. Neked sem, úgyhogy ne pofázz bele "észlény"!

     
  • 13mindigittvagyunk2016december14.23:08ÚjVálasz
    Idézet: reggiemiller
    Most mit sírtok? Kikaptatok, nem? Akkor meg nagy falat volt az ellenfél! Ebben semmi pejoratív nincs.
    Majd akkor rinyáljatok, ha nyertek is...
    ...

    Amikor az Olaj -43-at csinált, akkor mit írtál volna "észlény"?
    Mamut-burgert?

     
  • 12reggiemiller2016december14.23:00ÚjVálasz

    Most mit sírtok? Kikaptatok, nem? Akkor meg nagy falat volt az ellenfél! Ebben semmi pejoratív nincs.
    Majd akkor rinyáljatok, ha nyertek is...

    Úgy látszik, nemcsak ti szartátok a spanyol viaszt, hanem újságot is ti tudtok írni a legjobban... :)

     
  • 11mindigittvagyunk2016december14.22:57ÚjVálasz
    Idézet: mr.brain
    5. 6.

    Nem kell hisztizni ha mellefulynak a birok. Ugyse volt meg a tortenelemben olyan hogy megmasitottak a fujast.
    ...

    Köszönjük (de ha lehet maradj a Falconál...)

    Ők bezzeg jól dobták ma a triplákat a Mafc ellen: 14/33 - míg a szarul dobó Körmendnek csak 11/24, sőt a franciák is pocsékok a maguk 12/25 sikeres kísérletükkel ...DDD)))

    Lehet már szakértő is lehetsz szombaton a "kinézi elnemfogultjenő" mellett...

     
  • 10red-black012016december14.22:48ÚjVálasz

    Ez a bb1-nek nagy falat. :D:D:D
    Még ha francia kosaras portál lennétek :)

    5 perccel a vége előtt 72:69 volt :))
    Ekkor jött Petty faultja+technikaija+ki is pontozódott...
    Komolyan mondom... na de mindegy :D
    Mondjak néhány "korrektebb" főcímet? Nem Körmend-nyalósat, meg szem-becsukósat, mert az nem kell...

    Szép volt fiúk, annak ellenére, hogy ismét sokszor eszetlenül, vagy ha nem is totál eszetlenül, de nem okosan játszottunk.
    Saddler lesérült. (ez akár jó ómen is lehet :D)
    Az Alba ellen 6 és fél (meg talán Németh Ákos) játékost tudunk is majd forgatni egy idegenbeli hajtós meccs, meg egy francia út után.

     
  • 9mindigittvagyunk2016december14.22:47ÚjVálasz

    Igen, ezt is írhatjátok...
    De azt is lehetett volna, hogy jól helyt állt a Körmend annál a francia csapatnál, akik 6-6-ot nyertek az első körben és a Sopront 30 pontnál is többel verték.
    És nem 4, hanem 3 pontra jött fel a csapat 5 perccel a vége előtt, amikor a könnyű síppal befújt fault, majd technikai és így Petty kipontozódása eldöntötte végleg a meccset - 5 pontot szereztek így és lett 8 a különbség...
    Ezzel persze nem azt mondom, hogy nem volt megérdemelt a Nanterre győzelme!
    De a hétvégi sokk után 3 napja volt az új edzővel összeismerkedni a csapatnak (ebből 1 az utazás) és ez így szerintem egy tisztes helytállás volt.
    Ezt is lehetett volna címül adni...
    Én mindenesetre gratulálok a srácoknak és az edzőnek (és persze az Albának is a tegnapi győzelemhez, valamint az Olajnak a szoros eredményhez)!
    (Milyen érdekes: egyik csapatnál 10 pontos vereségnél már "nagy a falat" a francia liga dobogósa ellen - míg a másik 9 pontos vereségnél már megszorongatta olasz ellenfelét /aki azért igencsak bukdácsolósra veszi a hazai bajnokságát/ - ugye BB?)

     
  • 8mr.brain2016december14.22:44ÚjVálasz

    5. 6.

    Nem kell hisztizni ha mellefulynak a birok. Ugyse volt meg a tortenelemben olyan hogy megmasitottak a fujast. Hozzateszem szinte jogos is lrhetett a felhaborodasa de kinemszsrja le ha teknikai oscart kap csak a csapat sziv.

    Regen Kormenden volt mindig jo harmasdobo mostanaban meg mar az se. Nagyon kellene mar vki.

     
  • 7mr.brain2016december14.22:40ÚjVálasz

    Horti hozta az nb2 format, nem csodalom, hogy nem nyernek egy centerrel. Csorvasi szepen jatszott centeriskola latszik de nincs csereje pihenoidore. Nem volt egy rossz meccs csak a francia kulcsemberek nem voltak lefogva semennyire. 24 es csokiropit csak egy drainer vedekezo embeerel siman ki lehetett volna farasztani aztan csa. Pl Horti ebben jo lenne ha ertene hozza ha mar helyzetet nem tud csinalnj vagy ertekesiteni. Nezzen par Dellanova videot az nbabol es abbol meg lehetne haszna kosarazni mar ugyse fog megtanulni ennyi idosen.

     
  • 6f.imi2016december14.22:37ÚjVálasz

    Ha végén Petty ellen nem fújják be a tekót, egylabdæs meccs lehetett volna.
    Nincs mit szégyenkeznünk.

     
  • 5bati22016december14.22:36ÚjVálasz

    A komment írója kihagyta, hogy amikor az MTE felzárkózott 4 pontra akkor a bírók gyorsan faultot és technikait fújtak Petty ellen eléggé vitatható szituban. Így lett végül 10 pont a különbség. Persze ez egy francia élcsapat otthonában nem olyan rossz eredmény, talán ezt is meg lehetett volna említeni!!

     
  • 4MTEMTEMTE2016december14.22:35ÚjVálasz

    Volt a 4. negyedben 3 pont is, de a nagy falat lényeg, ami önmagában igaz, mert tényleg erős volt ez a francia (2.) csapat, de...

     
  • 3Icebear2016december14.22:31ÚjVálasz

    Tisztes helytállás volt,majd itthon elkapjátok Őket!
    Hajrá Magyarok,hajrá Olaj!

     
  • 2MTE692016december14.22:31ÚjVálasz

    Már megint egy ostoba főcím!!! Sztem meg nem is volt olyan nagy falat. Ha az elején bátrabbak , bármi lehetett volna!

     
  • 1CurryChef2016december14.22:30ÚjVálasz

    miért van az, hogy ha a Szolnok kikap 20-al az a cím, hogy tiszteségesen helyt állt az Olaj.
    Valaki ezt érti?!

     

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!