Alba? Csak a szokásos, győzelem...

Szeged - Helytállt a Szedeák, de nem tudott meglepetést okozni. Zúgott a „mocskos csalók” a játékvezetőkre.
 
 
 
 
 

Alba? Csak a szokásos, győzelem...

Szeged - Helytállt a Szedeák, de nem tudott meglepetést okozni. Zúgott a „mocskos csalók” a játékvezetőkre.

Tudd meg gyorsabban a magyar kosárlabda legfontosabb híreit. Klikk és like a Facebook oldalunkat!


A listavezető Alba Fehérvár látogatott a hazai pályán mindenkire veszélyes Naturtex-SZTE-Szedeákhoz. Ivan Lilov kosarával a szegediek szerezték meg a vezetést, a vendégeknél Taylor talált be, de az első három percben mindössze ez a két kosár született (2-2).

Aztán Lóránt egy triplával jelentkezett. Sulovics első két dobása célt tévesztett, a harmadik azonban jó volt. Lóránt kosarára Lilov felelt, majd Farr dobott egy hármast – ő egyébként kiválóan célzott végig. Boltics is válaszolt egy szép kosárral, máris 10-14 állt az eredményjelzőn. 10-18-nál kimaradt egy szegedi lehetőség, Nikola Lazics időt is kért. Jobb volt ekkor az Alba, Farr mellett Lóránt és Taylor szállította a pontokat. Nagy szegedi gólcsend szakadt meg 25 másodperccel a vége előtt, Révész talált be, 12-20 lett az első negyed.

Juhos kosarával indult a második negyed. Boltics és Lilov nem értették meg egymást, elveszítették a labdát, Edwards köszönte szépen, és egy egykezes zsákolással büntetett. Ez volt a meccs legszebb kosara!

A folytatásban Révész előbb beütötte harmadik faultját, majd szedett egy védőlepattanót, végül dobott egy kosarat, mindez a negyed harmadik percében (19-22). A Szedeák saját nevelése aztán öt játékperc alatt beütötte negyedik faultját is, így leültették a kispadra. Lóránt dobott be két büntetőt, majd Juhos zsákolt egy hatalmasat (21-24).

Wirth Ádám kettőt is rontott, lecserélte Lazics, Vágvölgyi jött be helyette. Dzunics tíz embert forgatott az Albában, szinte mindenki eredményes tudott lenni. Az első öt tripláját kihagyta a Szedeák, a negyed felénél jártunk ekkor. Ivan Lilov kosara után már az Alba kért időt (27-34). Egy labdaszerzés után Lilov beleállt a triplába, hibátlan lett (32-34), majd jött két vendégkosár, végül pedig Sulovics büntetőivel alakult ki a félidei eredmény (36-42).

A második félidő elején Csirics előbb megszerezte első pontjait, majd egy védőlepattanót húzott le (38-42). Taylor a lábához kapott, megsérült az Alba légiósa, le is cserélték, számára ekkor ért véget a meccs.

Lilov két pontra hozta fel a Szedeákot, majd Farr vágott be egy triplát (42-45). A negyed közepén Lóránt, majd Csirics dobott triplát, Boltics meg egy labdaszerzés után lerohanásból talált be (52-55). Boltics ekkor már négy személyi hibával játszott. Néhány perccel később teljes erőből szólt a közönségtől a „mocskos csalók” rigmus, újabb játékvezetői ítélet segítette ugyanis a vendégeket a közönség szerint. Boltics kipontozódott ekkor, ezért reklamált Nikola Lazics is. Kapott is egy technikait a hazai csapat, majd még egyet... Edwards csak kettőt dobott be a négy büntetőből (56-62). A hajrában Tóth Péterre jött ki egy tripla, be is vágta, de Wirth Ádám is. 64-69 lett a negyed vége.

Az utolsó tíz percben úgy tűnt, elfáradt a Szedeák, és Boltics is nagyon hiányzott nekik. Markovics kosarával lett 66-73. Lilov közelről talált be, egy labdányira olvadt ekkor a különbség (70-73). Edwards és Wirth hármasa is tökéletes volt, majd Tóthé is lett (75-84). Két perc volt hátra, amikor Révész két kosarat is dobott, hét pont lett a különbség (79-86). Feljött még egyszer a hazai csapat, Lilov közelről talált be (84-88), de Shepard büntetői eldöntötték a meccset, még úgy is, hogy csak egyet dobott be. 84-89 a vége.

Nikola Lazics, a Szedeák edzője: - Kemény, színvonalas mérkőzést játszottunk a listavezető ellen, azért is tudtunk végig lépést tartani, mert a lepattanózásban nem múltak felül bennünket. Büszke vagyok csapatomra a helytállásáért, és köszönet a szurkolóinknak a lelkes biztatáséért.

Braniszlav Dzunics, az Alba Fehérvár edzője: - Keményen meg kellett harcolnunk a győzelemért. Döntőnek bizonyult, hogy gyorsan vezetést szereztünk és végig kontrollálni tudtuk a mérkőzést. A jól játszó Szeged otthonában értékes győzelmet arattunk.

 
 

 

 
  • 29nota2016december12.18:25ÚjVálasz

    Szegedi vagyok és élőben láttam a meccset. A bírók tényleg rosszul dolgoztak, és inkább az Alba javára igyekeztek döntéseket hozni. Lehet ezt úgy csinálni hogy alapvetően meghatározzák a játék menetét. Az Alba remek csapat, és ha nagyon odatették volna magukat és felkészülnek, mindent beleadnak akkor a Szedeákot kb 20-30 ponttal tudnák verni. Ez most nem így volt, de hála a sporiknak nem kellett megfeszülni a győzelemért. A technikais móka igazi vicc volt. Meg lehetett őket adni, de akkor az Alba padja is kaphatott volna bőven. Hagyjuk is hogy simán megengedték hogy a végén az egész padjuk ugarbugrálnoj, pályára lépegessen, törcsit dobáljon, stb...
    Azért gratula a csapatnak, egy kisebb csapat ellen ezzel a teljesítménnyel nyerhettünk volna!

     
  • 28gyarfas2016december11.13:16ÚjVálasz

    Sajnos a 3 rigó ismét rendesen belenyúlt a mérkőzésbe. Senkiházi Földházi és az igen gyenge Hegedűs bebizonyította, hogy mennyire korruptak. A következetesség fényévekre van tőlük. A végig reklamáló Dzunics meg kezd hasonlítani Ivkovicsra, irànyítja a sporikat, vezeti a meccset. Markovics egy alattomos féreg, aki a földön fekvő szegedit fejberúgja.... Dzunics előtt természetesen. A kis csapatokkal mindent meg lehet csinàlni következmények nélkül. Grat a Szegednek ha nem ilyen gyenge bírókat küldenek megverhettük volna az Albàt, külön grat a két fiatalnak, Wirth és Révész remekül helytàllt.

     
  • 27nazol2016december11.11:48ÚjVálasz
    Idézet: gazos_laptop
    Albacomp nevű csapat nem játszott ma Szegeden! Tudomásom szerint nincs is ilyen csapat az egész bajnokságban!
    ...

    Mivel nem tettél :) jelet a mondandód után, élek a gyanúperrel, hogy komolyan gondoltad ezt a kommentet. A lényeg, hogy megragadtatad a téma velejét! Gratulálok!
    A lelked miatt korrigálok: Albacomp lásd. Alba Fehérvár.
    Most már tudsz érdemben válaszolni a kérdésekre?

     
  • 26Anti-andromeda2016december11.10:03ÚjVálasz
    Idézet: stukkerno4
    Grat a Fiuknak!! Egy szegedi sem nagy szegedezett de hoztunk jo meccseket pl a falco elleni forditas vagy a bereny ellen Juhi nelkül... Es ami valtozott...
    ...

    Bezzeg ha ez az Olaj ellen történik, akkor mindjárt mocskos csalóznál, meg SZKOSZ stb.......
    Kettős mérce ismét.......

     
  • 25stedberg2016december11.08:11ÚjVálasz
    Idézet: szegedifun
    Stedberg, nem hazudik senki, esetleg téved, mint pl. Te is. A szegedi padnál először Lazics kapott technikait, és utána a pad.
    ...

    Nem, nem Lazics kapta az elsőt, ő még akkor oda sem szólt. Utána kezdett kommunikálni Hegedűs játékvezetővel, nem Földházival, aki a technikait kiosztotta. Ekkor Hegedűs neki is adott egyet, teháta két technikait két bíró adta, meg is kellett beszélniük utána, hogy akkor hány dobás jön.

    Ami a többit illet, voltak elnézett és kamu faultok is mindkét oldalon. Kellert már a második percben le kellett cserélni, mert a másodikat fújták rá, és egészen nevetséges volt mindkettő, de legalább az egyik. Abszolút nem a bírók döntötték el a meccset, hanem az, hogy az Albának több játékosa van. Burgess eleve be sem öltözött, az első számú (és szinte egyetlen...) irányító a meccs felénél lesérült, és így is több pontszerzésre és fontos kosarakra képes játékosa maradt. Az, hogy a Szeged gyakorlatilag öt használható emberrel rendelkezik, és egy Alba ellen nem fogja tudni kipontozódás nélkül kivédekezni a meccset, azért várható volt. Wirthtől jött két extra tripla, de ilyen akadt a másik oldalon is. Csirics és Lilov igazából csak a második félidőben kapta el a fonalat, összességében így ez a szoros meccs abszolút tisztességes volt a Szegedtől.

     
  • 24szegedifun2016december11.07:29ÚjVálasz
    Idézet: fikanickkkk
    Aha, szóval ha a szürkék inkompetensek és kompenzálnak, akkor az miért a "nagyképű és indolens" ellenfél hibája?
    ...

    Látom olyan zseni vagy, hogy belelátsz más fejébe. Megnyugtatlak, nem véletlen és nem elírás a "fun". Második: a szövegértéseddel is baj van, túl komplikált a szöveg, igaza van a PISA felmérésnek - nem írtam összefüggést a játékvezetők teljesítménye és a között, hogy a csapat viselkedéséhez képest a szurkolói úriemberek. Örülök, hogy az Albánál minden rendben van, és már értem Dzunic viselkedését, szegény fehérváriak a játékvezetők nyomása ellenére nyertek Szegeden, ahogy a Szolnokot is jelentős ellenszélben verték...

     
  • 23fikanickkkk2016december11.03:28ÚjVálasz
    Idézet: szegedifun
    Szerintem egyik mérkőzésen sem akarnak a játékvezetők csalni.
    ...

    Aha, szóval ha a szürkék inkompetensek és kompenzálnak, akkor az miért a "nagyképű és indolens" ellenfél hibája?

    (Illetve, hogy vegye bárki is komolyan egy olyan hozzászóló véleményét, aki a "fan"-t, "fun"-nak írja ;o) )

    A mérkőzés felvételének megnézését pedig a mérkőzést a helyszínen megtekintőknek is melegen ajánlom, sok mindent máshogy fognak látni, mint a mérkőzés hevében.


    Remélem Taylor sérülése nem komoly, kelleni fog kedden. "Edwars" személyében pedig úgy néz ki, új légiós igazolt Fehérvárra ;o)

     
  • 22gazos_laptop2016december11.00:45ÚjVálasz
    Idézet: nazol
    Rendben, igazad van, én emlékeztem rosszul. A szegedi padot érintő 2 technikai nem a játékos tekója után jött. Nem akartam hazudni.
    ...

    Albacomp nevű csapat nem játszott ma Szegeden! Tudomásom szerint nincs is ilyen csapat az egész bajnokságban!

     
  • 21stukkerno42016december11.00:37ÚjVálasz

    Grat a Fiuknak!! Egy szegedi sem nagy szegedezett de hoztunk jo meccseket pl a falco elleni forditas vagy a bereny ellen Juhi nelkül... Es ami valtozott... nincs -20as meccsünk meg az alba ellen sem vagy pl zalaegerszegen.. Van tartasa a Csapatnak! Ez bizakodasra ad okot!!
    Ami meg szep... A Juhos Revesz Wirth trio 1pont hijjan annyit termelt ma mint a Lorant, Keller tesok, Filipovics, Toth Peti.....
    Akos serült vagy egy evig... de jo ujra jatszik!!!!!
    Nemtudom Lakosa Zsoltival mivan!!!??!!!
    1 szo mint 100! Nincs miert csüggedni Igy Tovabb!!!!
    CSAKASZEDEAAAAK!!!!

     
  • 20szegedifun2016december11.00:20ÚjVálasz
    Idézet: nazol
    És még pár dolog.
    Az Albacomp jobb csapat, mint a Szeged, ma is jobb volt, nem lett volna szüksége erre.
    ...

    Szerintem egyik mérkőzésen sem akarnak a játékvezetők csalni. A probléma azért borul rájuk, mert felkészületlenek, nem tudják partnerként kezelni a játékosokat és edzőket, nem mutathatják szerintük, hogy tévednek, és a kisebb ellenállás irányába indulnak, ami lehet erősebb (játékban vagy háttérben) csapat, tekintélyesebb vagy arrogánsabb edző, keményebb szurkolótábor, stb. Az igazi fekália pedig akkor borul a nyakukba, amikor felismerik, hogy túllőttek a célon és próbálnak kompenzálni, ami utána már folyamatosan átcsap...

     
  • 19szegedifun2016december11.00:02ÚjVálasz
    Idézet: stedberg
    Már bocsánat, de hazudni nem kell. NEM kapott három technikait egymás után a Szeged. Kettőt kapott Boltics kipntozódásánál, ami egyébként egy vitathatatlan faulttal történt.
    ...

    Stedberg, nem hazudik senki, esetleg téved, mint pl. Te is. A szegedi padnál először Lazics kapott technikait, és utána a pad. Egyébként Boltics faultjaira lehet azt írni, hogy jogos, ebben az esetben viszont fel kell tenni a kérdést, hogy hol a többi húsz mindkét oldalról? Azt is szeretném megérdeklődni, hogy ha egy játékos hátulról a mezét éri el az ellenfélnek és visszahúzza, akkor mit kell ítélni? Ha valaki a labda felé nyújtja a lábát, és az abban megakad, az hogyan lehet vétlen? Ezen kívül még rengeteg érdekes kérdést lehetne feltenni... Esetleg Markovics megmozdulásáról miért nem szólnak a jelen lévő Alba hívek, pedig előttük történt?

     
  • 18nazol2016december10.23:58ÚjVálasz

    És még pár dolog.
    Az Albacomp jobb csapat, mint a Szeged, ma is jobb volt, nem lett volna szüksége erre.
    A bírók sztem nem akartak csalni, csak ennyit tudnak, valamint jobban "tisztelik" a nevesebb csapatot. Ami persze így is gáz.

     
  • 17szegedifun2016december10.23:54ÚjVálasz
    Idézet: lufi
    Szegeden kezdték elhinni,hogy nagyon jó csapatuk van,és már verik az élcsapatokat is sorban. Ezzel szemben,csak szimplán jó a csapat,akik néha győznek is. Ezt a tévedést nem kellene a bírókra fogni.
    ...

    Hát igen jó lenne megnézni a mérkőzés felvételét. Például olyan alap, és vitathatatlan dolgokat, mint amikor még gyűrű felett van a labda és a védő ráüt a palánkra - ez azonnali sípszó és kettő pont. Azt is meg lehet nézni, hogy a roppant eszes Kellernek hányszor ígértek technikai hibát. Vagy Dzunic félidei eligazítását a játékvezetőknek. De leginkább Markovics hát- és fejrúgását, ami feljelentést vonna maga után. Senki nem gondolja, hogy a SZEDEÁK nagy eséllyel lép pályára egy Alba, vagy egy Szolnok ellen. Egyet viszont tudunk: tzsteletet várunk az ellenféltől és játékvezetőktől. Mi pedig tiszteljük a játékosainkat, mert lehet, hogy hibáznak, lehet, hogy egy mérkőzésen sokat hibáznak, de felszedik a parkettát és letépik az ellenfélről a mezt, mert győzni akarnak. Ez a mai Alba nem volt jobb, bár a VASAS elleni mérkőzéshez képest más összeállításban léptek pályára, de én szégyellem, amit pl. ma a pályán Keller és Lóránt művelt. Fegyelmezetlen, nagyképű, indolens játékot mutattak be. A baj, hogy válogatott, vagy válogatottba követelt játékosokról van szó, akik semmilyen alázatot nem mutattak a játék, a csapatuk és az edzőjük iránt. Ennek az Albának, ezzel a játékosállománnyal, egyenlő feltételek mellett minimum húsz ponttal kellene nyernie Szegeden, Jászberényben, Budapesten, Pécsen. Örülni kell a két pontnak, és behúzott nyakkal kellene hazaoldalogni... De ha a fehérvári tábor boldog egy Vasas elleni mérkőzésük után, lelkük rajta... Szegeden nem nagyon szokott előfordulni a játékvezetéssel szemben ilyen megnyilvánulás, ha az ellenfél jobb, és tisztességes, sportszerű játékkal győz. Akkor néhány szurkoló kiereszti a szürkékre a dühét, a többség pedig megtapsolja a saját csapatát és az ellenfelet is. Esetleg a körmendieket meg lehet kérdezni...

     
  • 16nazol2016december10.23:53ÚjVálasz
    Idézet: stedberg
    Már bocsánat, de hazudni nem kell. NEM kapott három technikait egymás után a Szeged. Kettőt kapott Boltics kipntozódásánál, ami egyébként egy vitathatatlan faulttal történt.
    ...

    Rendben, igazad van, én emlékeztem rosszul. A szegedi padot érintő 2 technikai nem a játékos tekója után jött. Nem akartam hazudni. De amennyiben úgy véled, hogy korrekt játékvezetés mellett győzött a csapatod, akkor van egy rossz hírem.
    Két kérdésem is felmerül. 1. A Szeged minden tekót megérdemelt abból amit kapott?! 2. Ha egyenlő mércével nézzük a dolgokat az Albacompnak nem kellett volna szintén kapnia a meccs folyamán?!

     
  • 15stedberg2016december10.23:41ÚjVálasz

    Már bocsánat, de hazudni nem kell. NEM kapott három technikait egymás után a Szeged. Kettőt kapott Boltics kipntozódásánál, ami egyébként egy vitathatatlan faulttal történt. A kispadról beszóltak miatta, ezért röpült az első technikai, de nem Lazics volt aki reklamált. Ő ez után kezdett, és kapta a másodikat. Játékos ekkor nem kapott.
    A meccset pedig nem a sporik döntötték el. Jó lenne, ha legalább az nem írna hülyeséget, aki látta.

     
  • 14papika2016december10.23:20ÚjVálasz
    Idézet: lufi
    Szegeden kezdték elhinni,hogy nagyon jó csapatuk van,és már verik az élcsapatokat is sorban. Ezzel szemben,csak szimplán jó a csapat,akik néha győznek is. Ezt a tévedést nem kellene a bírókra fogni.
    ...

    Valahol ott lehet az igazság.

     
  • 13csattila2016december10.22:33ÚjVálasz
    Idézet: lufi
    Szegeden kezdték elhinni,hogy nagyon jó csapatuk van,és már verik az élcsapatokat is sorban. Ezzel szemben,csak szimplán jó a csapat,akik néha győznek is. Ezt a tévedést nem kellene a bírókra fogni.
    ...

    A féleszű addig reklamál ameddig csak akar, ellenben a Boltának azonnal ugrik a technikai.
    "Egyenlő pályák, egyenlő esélyek." Én Földházival (Valovics tanítvány) jöttem.

     
  • 12lufi2016december10.21:42ÚjVálasz

    Szegeden kezdték elhinni,hogy nagyon jó csapatuk van,és már verik az élcsapatokat is sorban. Ezzel szemben,csak szimplán jó a csapat,akik néha győznek is. Ezt a tévedést nem kellene a bírókra fogni. Minimum előbb meg kellene nézni a meccs felvételét. Szerintem Szegeden is lesz rá lehetőség. Megérdemelten nyertünk,mert jobbak voltunk. Ilyen egyszerű.

     
  • 11kix51002016december10.21:32ÚjVálasz

    Hát igen így megy ez, sporik döntik el a meccseket többször
    nagyon nyomják az albát meg a szolnokot, meg a többi meccsen is úgymond a papírforma szerint esélyesebbnek tűnő csapatnak fújnak mindig, meg azt is megfigyeltem hogy, a válogatott játékosoknak előszeretetel nem fújnak be mindent, elengedik, némelyikük reklamálhat is mindig teljesen nyugodtan mert úgysem kap érte semmit, szóval oké hogy válogatottak de akkor hol a fair play?
    Évek óta kritikán aluli bírói vezetés,rontja a bajnokság színvonalát meg csak bosszúságot okoznak a nézőknek..

    Visszatérve ehhez a meccshez, nem láttam de simán benne lehetett a hazai győzelem, ugyanúgy mint multkor nálunk Berényben, kis spori löket és be is húzta az alba 4-5 ponttal...

    Ja meg az m4 en az összefoglalók is természetesen egyhangúan mindig ugyanazokról a csapatokról szólnak, sokkal kevesebb időt szánnak a műsoridőből a többi/kisebb költségvetéssel rendelkező csapatnak..

    Igazságos egy rendszer

     
  • 10szegedifun2016december10.21:12ÚjVálasz

    Az, hogy az Alba nem játszik magas színvonalon egy dolog, de hogy Dzunic-csal az élen gusztustalanul viselkednek az vállalhatatlan. Most már tudhatjuk, hogy a "nagy mester" miért repült Paksról: valószínűleg eltévedt és inkább a dzsúdósokhoz járt - Lóránt belső combdobását Boriszovon csak a játékvezetők nem látták a rangadón, de Markovics MMA-s tevékenysége a tatamira sem való. Az, hogy a három selejt úgy helyezkedik, hogy nincs a látómezőjükben az összes játékos, az a teljesítményükről mindent elárul. A két miskolci közül Földházi tudna jól vezetni, csak nagyképű és szemét módon működött, Hegedűs a gyenge képességeit aljassággal próbálja kompenzálni. Balognak csak simán magas a léc, a női amatőrbajnokság sebessége elég lenne neki... Utoljára a harmadik miskolci származású, Vígh Péter borította ki a bilit, aki annyira primitíven viselkedett, hogy a dudaszó pillanatában az öltözőbe indult, sem társaival, sem az asztal közreműködőivel, sem az edzőkkel nem fogott kezet - talán ez volt pályafutása "dicső" befejezése. Közte és a Jóisten között is annyi volt a végére a különbség, hogy utóbbi nem gondolta magát kosárlabda játékvezetőnek... A komisszár is beleillik a csapatba: Valovicsnak is sok "boldog" pillanatot köszönhettünk.

     
  • 9111112016december10.20:46ÚjVálasz

    Nem tudom, mit lehetne tenni, h a bírók elbírálásában, értékelésében valami történjen...
    Nagyon gyengék és tényleg van kettős mérce....

     
  • 8koporshow22016december10.20:42ÚjVálasz
    Idézet: nazol
    Nem vagyok Szeged szurkoló, igazán nem érdekel egyik csapat szereplése sem, csupán kosár barát vagyok.
    ...

    Komoly munka! Percenként ezerért fújnak asszem. Mindenféle következmény nélkül. MOCSKOS CSALÓK!

     
  • 7nazol2016december10.20:37ÚjVálasz

    Nem vagyok Szeged szurkoló, igazán nem érdekel egyik csapat szereplése sem, csupán kosár barát vagyok. Láttam rengeteg meccset láttam az elmúlt években, és komolyan mondhatom, h a bíráskodás totális mélyponton van. 3 technikait gyűjtött be a Szeged. Az elsőnél azt hiszem az iranyito srác egy elmaradt faultot kert számon, egyből repült a tekó. Erre, a szegedi másodedző felállt a kispadon és széttette a kezét (!) reagálva erre. Repült neki is a T. Na ekkor Lazicsnál is elszakadt a cérna, röppent neki a harmadik. Pont leszarom, hogy kikap vagy nyer bármelyik együttes is a kettő közül, de irritálóan gusztustalan volt az egész. Azért, mert kettős mérce volt. Dzunics végig toporzékolta a meccset, Keller és Lorant pedig végig dumálta. Ákos minden egyes faultját megreklamálta.
    Az, hogy emellett volt 2-3 be nem fújt szándékos mindkét oldalon, Csirics kezén a csattanást én hallottam a lelátó 15-ik sorában (spori mutatja neki, h labda volt), ziccert felrakja az egyik srác, palánkról pattan vissza, védő elüli, dehogy adják meg a pontot... plusz répázások fújása totál összevissza.... de ezek már alapok a csodás Magyar bajnokságban. Ez nem egy munka amugy? Itt nincs számonkérés soha?!

     
  • 6apuci452016december10.20:37ÚjVálasz

    Albát nyomják a bírók nagyon!!!!

     
  • 5apuci452016december10.20:36ÚjVálasz

    Alba-Olaj meccs óta nem megy Kellernek..... Vissza húzza a szíve Szolnokra.... Jó volt itt tavaly! :)

     
  • 4mrzska2016december10.20:36ÚjVálasz

    Markovics ki van emelve? Különösen akkor volt jo mikor megrugdosta a földön fekvő Vágvölgyit amit a harom szupermenen kívül mindenki látott. Köszöni az egész csarnok bíró urak a mai teljesítményt.

     
  • 3nb-x2016december10.20:33ÚjVálasz

    Lazíts!

     
  • 2jebs2016december10.20:21ÚjVálasz

    de kár érte! verhető volt a székely csapat.

     
  • 1991234dsl2016december10.20:06ÚjVálasz

    Hát Keller nem tündökölt, rém gyenge volt!

     

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!