Lemondott Teo Cizmic - HIVATALOS

Körmend – Az Egis Körmend horvát vezetőedzője az ASE ellen meccsel utoljára.
 
 
 
 
 

Lemondott Teo Cizmic - HIVATALOS

Körmend – Az Egis Körmend horvát vezetőedzője az ASE ellen meccsel utoljára.

Tudd meg gyorsabban a magyar kosárlabda legfontosabb híreit. Klikk és like a Facebook oldalunkat!


Nem múlt el nyomtalanul az Egis Körmend kosárlabdacsapatának utóbbi időben mutatott gyengébb szereplése. A BB1.hu információi szerint ma lemondott a gárda vezetőedzője, Teo Cizmic.

Úgy tudjuk, Cizmic már közölte is a hírt a játékosokkal.

A BB1.hu információi igaznak bizonyultak, a klub ma este hivatalos honlapján erősítette meg a hírt:

A vasárnapi lesz Teo Csizmics utolsó körmendi mérkőzése

Teo Csizmics, az Egis Körmend vezetőedzője pénteken este menedzsere útján jelezte, hogy nem dolgozik tovább a csapat élén. Kérte, hogy a klub vezetése az utódlását oldja meg. Elmondta, hogy minden szükséges információt átad az utódjának.

A horvát szakemberrel remek rajtot vett a csapat a bajnokságban és a FIBA Europe Cup első köréből is továbblépett, ám az utolsó négy mérkőzését elvesztette a gárda. Teo Csizmics elmondta, hogy úgy érzi, új impulzusra, változásra van szüksége a csapatnak ahhoz, hogy megforduljon ez a tendencia. Szándékát bejelentette ma este a csapatnak.

A klub illetve a város vezetését meglepte a vezetőedző bejelentése. Mindent megtettek azért, hogy maradásra bírják a kiváló szakembert, de Teo Csizmics döntése végleges, így vasárnap, az Atomerőmű SE ellen ül utoljára a csapat kispadján.

Utódjáról minél hamarabb igyekszik gondoskodni a klub. Ez úton köszönjük meg Teo Csizmics Körmenden végzett munkáját, amivel számos sikerhez segítette klubunkat.

Kívánunk neki további szakmai sikereket karrierje során!

 
 

 

 
  • 94e.i.b.2016december10.17:11ÚjVálasz
    Idézet: MTE1980
    Kárörvendő zalai paraszt. Húzzál a saját oldaladra.
    ...

    Mi az,hogy saját oldaladra te iq harcos?Megint hozod a formád.Idegbeteg barom.

     
  • 93MTE19802016december10.17:03ÚjVálasz
    Idézet: hozso
    na, alakul a buli!lesz ez még igy se!hajrá ZTE!
    ...

    Kárörvendő zalai paraszt. Húzzál a saját oldaladra.

     
  • 92istipisti2016december10.16:17ÚjVálasz

    Szvsz:
    1/: amcsik "lázadása "
    2/: Baba beleugatása

    Több fizuért nyáron is elmehetett volna, ha jól emlékszem 1+1 -es szerződése volt.Itt valami belül tört meg,nem akart ez ellen harcolni..
    Csak városi legendák keringenek, a teljes igazságot soha nem tudjuk meg.
    Azért , mert ilyenek megtörténhetnek, no ezért kerüli messze is el az MTE-t Putesz !

     
  • 91hozso2016december10.16:08ÚjVálasz

    na, alakul a buli!lesz ez még igy se!hajrá ZTE!

     
  • 90jobarat9442016december10.14:12ÚjVálasz
    Idézet: sanyitata
    Cseréljünk Ivkóért!

    ...

    Sanyitata! Személy szerint én támogatom az ötletet!

     
  • 89TheTransporter2016december10.13:47ÚjVálasz
    Idézet: drukkker
    A magyar mezony legjobb edzoje: Csirke Ferenc! Nagyon alul ertekelik a szurkolok, pedig amot eveknota Pecseb csinal megsuvegelendo!
    ...

    Érdekesre sikerült kis komment de igaz! Csirke Feci az egyik legjobb nálam is.

     
  • 88drva2016december10.13:26ÚjVálasz

    Hát nem is tudom...meglepődtem.
    Paksiként nem tudom,hogy nekünk ez jó-e?
    Cizmic utolshow meccse,meg hogy zsinórban már x vereségnél tart a Körmend...
    Holnap kiderül,de azé' nem bánnám,ha vereséggel búcsúzna a mester...)))

     
  • 87profbasket2016december10.13:13ÚjVálasz

    Ha Allan is dobbant, akk szétesőben lesz eléggé a Körmend

     
  • Olyan jó lenne ha maradnál TEO!!! Bárcsak meg tudnánk vasárnap fordítani a folyamatot, mi szurkolók...

     
  • 85nick2016december10.11:39ÚjVálasz
    Idézet: szmuki7
    Magyar edzőt a Feri nem fog találni, igaz Kálman Laci lehetne....
    ...

    Az legalább jó poén lenne, de, hogy minimum érdekes az biztos. Ezek után meg már nem tök mindegy? Amúgy ha Hene maradna a másodedző, akkor megoldanák, mint amikor anno 2003-ban gyakorlatilag Sabi nyert bajnokságot másodedzőként Zsebe Ferinek.

     
  • 84heraklith19902016december10.11:31ÚjVálasz
    Idézet: Goldsun
    Szerinted ki ma a legjobb edző?
    ...

    Ilyet senkiről sem állítanék, mert nem rendelkezem elég infóval hozzá, meg attól is függ hogy milyen ismérv alapján próbáljuk meghatározni.
    A régiek közül -nem meglepő módon -kiemelném Puteszt. A jelenlegi mezőnyben a magyarok közül szerintem Csirke és Bencze jó, a külföldi vagy honosított edzők közül meg Báne és Lazics. A ötből négynek van Egerszegi kötődése (nem is kicsi:), tehát nyugodtan mondhatjátok rám is, hogy elfogult vagyok. Ivkóról eddig azt gondoltam, hogy legalább edzőnek jó, de ebben már erősen kételkedem.
    Egyébként a legszimpatikusabb Teo és Fekete.

     
  • 83sprenczl2016december10.11:03ÚjVálasz

    Remélem a MAFC-tól kapott egy kihagyhatatlan ajánlatot...

     
  • 82HajraBP2016december10.10:59ÚjVálasz

    Nem az edzovel van ott a gond, hanem a játékosokkal nem stimmel valami!

    A mafc is hozhatna egy rendes edzőt, mert ez kabaré..

     
  • 81alpokalja2016december10.10:39ÚjVálasz

    MUHAAAAAA!

     
  • 80Goldsun2016december10.10:36ÚjVálasz
    Idézet: heraklith1990
    Csirkét is nagyon jó edzőnek tartom, de szerintem ha valaki egy kicsit is igényes magára, akkor nem állítja azt egy edzőre sem, hogy a legjobb.
    ...

    Szerinted ki ma a legjobb edző?

     
  • 79991234dsl2016december10.09:21ÚjVálasz
    Idézet: sanyitata
    Cseréljünk Ivkóért!

    ...

    Akkor végre valahára, lenne egy kiváló edzőtök tata!

     
  • 78heraklith19902016december10.09:20ÚjVálasz
    Idézet: drukkker
    A magyar mezony legjobb edzoje: Csirke Ferenc! Nagyon alul ertekelik a szurkolok, pedig amot eveknota Pecseb csinal megsuvegelendo!
    ...

    Csirkét is nagyon jó edzőnek tartom, de szerintem ha valaki egy kicsit is igényes magára, akkor nem állítja azt egy edzőre sem, hogy a legjobb.
    Főleg igaz ez azért, mert itt mindannyian (van aki jobban, van aki kevésbé) laikusok vagyunk.
    Ha valamelyikőtök rendszeresen járna minden csapat edzésre és meccseire, ismerné az összes csapat lehetőségeit (pl. költségvetés, háttérben dolgozók munkája, csapaton belüli kohézió, stb.), akkor sem tudna pl. a szerencsefaktorral számolni (rookie légiósok igazolása) és akkor is csak szubjektív véleményt tudna formálni.

    Ettől függetlenül természetesen mindenkinek meg lehet a maga véleménye, de megmosolyogtató, hogy ilyen gondolataikat egyesek tényként közlik és ezt még el is hiszik.

    Ezért voltam kíváncsi arra, hogy ki mi alapján jut ezekre a következtetésekre.

     
  • 77drukkker2016december10.08:56ÚjVálasz

    A magyar mezony legjobb edzoje: Csirke Ferenc! Nagyon alul ertekelik a szurkolok, pedig amot eveknota Pecseb csinal megsuvegelendo!

     
  • 76Goldsun2016december10.08:55ÚjVálasz
    Idézet: oleg
    Melyik kettő?
    ...

    Saddler és Lover!Kettőjüknek nagy köze van ehhez a döntéshez!

     
  • 75Goldsun2016december10.08:53ÚjVálasz
    Idézet: heraklith1990
    Konkrétumot nem találtam, de azért köszönöm a választ.
    Arra voltam kíváncsi, hogy mi alapján minősítetek egy edzőt.
    ...

    Sajnállak!De Tényleg!

     
  • 74rimo2016december10.08:52ÚjVálasz

    A szurkolói okoskodásról!!
    Van az edző, aki a szakma csúcsa! FUNtasztikus! Szeretik a szurkolók, az edzők, mindenki! Na őt megbuktatják, vagy elmegy magától, szezon közben.
    Van a másik, akit nem szeretnek a szurkolók, de szeretnek a játékosok. (Még Fepu is) Nem akarja egy játékos sem megbuktatni!
    Egy igen a toppantós (Ivko ott nem volt edző) de mivel azon a helyen másként működnek a dolgok, a játékos repült!
    Itt, ha a játékosok akarták buktatni, repüljenek ők, ha Ő lépett, mert jobb ajánlatot kapott, akkor pedig .... (inkább nem minősítem)

     
  • 73oleg2016december10.08:22ÚjVálasz
    Idézet: heraklith1990
    Konkrétumot nem találtam, de azért köszönöm a választ.
    Arra voltam kíváncsi, hogy mi alapján minősítetek egy edzőt.
    ...

    Hát azt a kurva nagy taktikai repertoárt nem láttam, ha volt valahol tavaly streetball az Körmend volt. Teszem hozzá gyorsan, sikeresen is működött. Csakhogy légiós tekintetben tavaly komoly minőség volt illetve mák (TMJ,
    Perry Petty csere), idén meg inkább mennyiség...

     
  • 72oleg2016december10.08:12ÚjVálasz
    Idézet: Goldsun
    Messze a legjobb edző Volt a tavalyi és az idei pontvadászatban is!Úgy néz ki Körmenden az amerikaiak dirigálnak...
    ...

    Melyik kettő?

     
  • 71kendeffy2016december10.08:08ÚjVálasz

    Nagy veszteség a nagy terhelés közepén! Nehèz lesz pòtolni, ha egyáltalán.

    Reméljük, hogy legalább egy nagyobb csapathoz ment.

     
  • 70sanyitata2016december10.07:24ÚjVálasz

    Cseréljünk Ivkóért!

     
  • 69MTE19802016december10.06:54ÚjVálasz
    Idézet: szmuki7
    Magyar edzőt a Feri nem fog találni, igaz Kálman Laci lehetne....
    ...

    Szmuki! Edző kérdést hagyd meg a tulajnak.

     
  • 68jobarat9442016december10.00:21ÚjVálasz

    Hát ritka egy nagy formátumú edző!
    Szinte a "semmiből" összerakott Körmenden egy veretes csapatot! Ahhoz hogy mi továbbjussunk ellenük a bajnoki elődöntőben, "kisebb csodára" szükség volt...
    Azt gondolom (mert nem tudom) hogy vagy a pénz kezdett fogyni, vagy Zsebe Feri kezdett egyre többet "bele vau-vauzni" a szakmai munkába!
    Egy karizmatikus és kiváló edző ezt nem annyira szeretheti!
    Biztos mondta Zsebének, hogyha akkora géniusz vagy, akkor csináld te!

     
  • 67optimista732016december10.00:13ÚjVálasz

    Nem lennék cseppet sem meglepve, ha januártól valamelyik Európa kupában résztvevő csapat edzője lenne. Szerintem az utolsó két vereség nem véletlen, Jászberény ellen követtem a fullcourt és meglepődve néztem, hogy a 4. negyed hajrájában kik voltak a pályán a körmendi oldalon. Akkor az volt az érzésem, hogy Teo fel akarja adni a meccset. Sikerült is kikapni. Nagyon jó edzőnek tartom amúgy. Azt is tudja hogy kell nyerni, de azt is hogyan kell kikapni, ha kell.
    Egy biztos, nem mostanában találtok hozzá hasonlót sem.

     
  • 66szmuki72016december10.00:13ÚjVálasz

    Magyar edzőt a Feri nem fog találni, igaz Kálman Laci lehetne....

     
  • 65szmuki72016december10.00:11ÚjVálasz

    Sajnalom Cizmicset, jó edző !!!

     
  • 64szmuki72016december10.00:10ÚjVálasz

    Szerintem marad kicsit majd a gumi a kispadon, ő ért az amcsikhoz....

     
  • 63szmuki72016december10.00:09ÚjVálasz

    Még 2 amcsi légióst is nehéz féken tartani, nem hogy ötöt..... Tényleg ám, miért is nem a délszlav vonalat választotta????

     
  • 62szmuki72016december10.00:06ÚjVálasz
    Idézet: heraklith1990
    A te véleményedre is kíváncsi vagyok. Nyilván van véleményed, ha ilyen magabiztosan állítod, hogy ő a legjobb.
    Figyelek.
    ...

    Nem, nem Ő ! Én Bánéra szavazok, neki is van nyakkendöje:-)

     
  • 61heraklith19902016december09.23:35ÚjVálasz
    Idézet: kunka
    Én leírom, mit látok Heraklith.
    Amit lehetetlen elvitatni, egy pár évvel ezelőtti, gyengébb Körmendből kupagyőztest csinált, és ott volt a felsőházban.
    ...

    Biztos van benne igazság, köszi.

     
  • 60heraklith19902016december09.23:34ÚjVálasz

    (Most:) tényleg nem kötözködni akartam. Sok sikert Teo, tényleg jó arc vagy!

     
  • 59heraklith19902016december09.23:28ÚjVálasz
    Idézet: Goldsun
    Ezt a véleményt nem csak én mondom szerintem!Semmilyen elfogultság nincs bennem hiszem nem Körmendi vagyok de még csak a közelében se!
    ...

    Konkrétumot nem találtam, de azért köszönöm a választ.
    Arra voltam kíváncsi, hogy mi alapján minősítetek egy edzőt. Ezek szerint te főleg azon feltételezések alapján, hogy mások mit gondolhatnak róla. Meg az elért eredmény alapján függetlenül attól, hogy azt pl milyen kerettel vagy milyen költségvetéssel érte el.
    Egyébként nekem főleg idén, de tavaly is az a nagyon szerteágazó taktikai repertoár hiányzott a játékból. Ki tudja lehet ezért távozik.

     
  • 58kunka2016december09.23:27ÚjVálasz
    Idézet: heraklith1990
    Írd már le légyszíves, hogy mire alapozod azt, hogy Cizmic így kiemelkedett az edzők közül!
    Tényleg kíváncsi vagyok.
    Csak néhány tényszerű dolgot, amiből kiderül, hogy nem csak elfogult vagy.
    ...

    Én leírom, mit látok Heraklith.
    Amit lehetetlen elvitatni, egy pár évvel ezelőtti, gyengébb Körmendből kupagyőztest csinált, és ott volt a felsőházban. Érti a játékosokkal a szót, nyugodt, nem ordibál, teljes nyugodtsággal állította fel a stratégiát egy-egy meccs alatt, ezért jó pedagógus is. Más az edzési módszer, ezt a Falco ellen láttam nálunk, sokkal másabb mozdulatsort csináltak meccs előtt, mint mi, de ilyet más csapatnál se láttam igen. Jól meccsel, de csak olyan játékosokkal lehetséges, akik el is ismerik őt. Idén tovább jutottak a FIBA kupában, ami azért sokkal nehezebb egy kis csapatnak (Sopron), mint egy nagyobb büdzsével rendelkezőnek. (Alba) Körmend magyar magja kevés, mégis ebből a csapatból Teo próbálta kihozni a maximumot, és sikerült továbbjutni. Kétlem, hogy ez minden edzővel kivitelezhető lett volna. Erőnléti edzésük is más lehet, főleg a múlt évbe volt jellemző, hogy vesztésre állnak, mégis rengetegszer megnyomták a harmadik negyedet -sikerrel, és behúzták a meccset.
    És nem a semmiért szerethették a játékosai is, Channels elment megnézni a hollandok elleni meccsüket is.
    Körmendiek gondolom többet is tudnának írni, én ennyit vettem észre, de az biztos hogy nagyon értette a dolgát.

     
  • 57nick2016december09.23:24ÚjVálasz

    Ez most nagyon megepett! Gondoltam midenre - p. légióscsere - de erre egyáltalán nem. Nem tudom mi lehet a háttérben? Nem hiszem el, hogy ne tudta volna gatyába rázni a csapatot, oldott meg ő már ennél nehezebb feladatot is edzőként.
    Ebben a helyzeten hirtelen nem tudok jobbat, Hencsey Tamásnak kellene átvennie a csapatot (legalábbis ideiglenesen). Ő ismeri mi a helyzet, volt már vezetőedző, nem is rossz, szeretik a szurkolók. Minden mást most lutrinak tartanék.

     
  • 56heraklith19902016december09.23:15ÚjVálasz
    Idézet: mindigittvagyunk
    Van egy változat a te számodra is:
    Bencze után a legjobb (csak hogy nyugodtan tudj aludni...)))DDD)
    ...

    Ezt egy szóval sem mondta, csak mivel ilyen "nagy szavakkal" dobálóztok gondoltam van rá magyarázat is. Kíváncsi voltam

     
  • 55mindigittvagyunk2016december09.23:12ÚjVálasz
    Idézet: heraklith1990
    Ez is benne van a pakliban. Valószínűleg sosem fogjuk megtudni az igazságot, de valami bűzlik az biztos. Ez a pár vereség nem lehet indok.
    ...

    ez igaz...

     
  • 54heraklith19902016december09.23:11ÚjVálasz
    Idézet: mindigittvagyunk
    És mi van ha "tökös csávó" és azért megy el mert, vagy:
    1. Beleakart/ak szólni valaki/k a szakmai munkába és ezt Ő nem engedte.
    2.
    ...

    Ez is benne van a pakliban. Valószínűleg sosem fogjuk megtudni az igazságot, de valami bűzlik az biztos. Ez a pár vereség nem lehet indok.

     
  • 53Goldsun2016december09.23:10ÚjVálasz
    Idézet: heraklith1990
    Írd már le légyszíves, hogy mire alapozod azt, hogy Cizmic így kiemelkedett az edzők közül!
    Tényleg kíváncsi vagyok.
    Csak néhány tényszerű dolgot, amiből kiderül, hogy nem csak elfogult vagy.
    ...

    Ezt a véleményt nem csak én mondom szerintem!Semmilyen elfogultság nincs bennem hiszem nem Körmendi vagyok de még csak a közelében se!Aki figyelemmel kíséri a magyar és a nemzetközi meccseket és ezt szakmai szemszögből nézi azt köztudottan belátja Cizmic taktikai repertoárja messze kiemelkedik a honi mezőnyből!A magyar edzőkollégák is elismwrően beszélnek róla és tisztelik!Továbbmentek a csoportjukból ami valljuk meg őszintén kevés csapatnak adódik meg!Tavaly bronzérem és kupagyőzelem....Hidd el ha megkérdeznék a 14 csapat edzőjét,hogy kit tartanak a legjobbnak 10 edző Cizmicet választja!Na ez a rang!És hidd el neki nem kell csapat után kajtatnia,mert számos európai kupákban érdekelt klub szívesen látnà!

     
  • 52mindigittvagyunk2016december09.23:10ÚjVálasz
    Idézet: heraklith1990
    Írd már le légyszíves, hogy mire alapozod azt, hogy Cizmic így kiemelkedett az edzők közül!
    Tényleg kíváncsi vagyok.
    Csak néhány tényszerű dolgot, amiből kiderül, hogy nem csak elfogult vagy.
    ...

    Van egy változat a te számodra is:
    Bencze után a legjobb (csak hogy nyugodtan tudj aludni...)))DDD)

     
  • 51heraklith19902016december09.23:09ÚjVálasz
    Idézet: alegnagyobb
    Neked senki se jo edzo se jo jatekos csak aki a sotet zte kk ban jatszik... ezt tudjuk...
    ...

    A te véleményedre is kíváncsi vagyok. Nyilván van véleményed, ha ilyen magabiztosan állítod, hogy ő a legjobb.
    Figyelek.

     
  • 50mindigittvagyunk2016december09.23:05ÚjVálasz
    Idézet: heraklith1990
    Nekem is szimpatikus ember Cizmic, de nem tartom olyan kimagasló képességű edzőnek, ahogy azt előttem páran írták. Persze ezzel nem kell egyetérteni.
    Kíváncsi lennék a valós indokra.
    ...

    És mi van ha "tökös csávó" és azért megy el mert, vagy:
    1. Beleakart/ak szólni valaki/k a szakmai munkába és ezt Ő nem engedte.
    2. Ő akart meglépni valamit, amit nem engedett meg valaki, vagy valakik.

    Az igazi indok valószínűleg 1 az 1-ben úgy sem fog kiderülni, még ha lesznek is pletykák több/kevesebb valóságtartalommal ...

     
  • 49heraklith19902016december09.23:01ÚjVálasz
    Idézet: Goldsun
    Messze a legjobb edző Volt a tavalyi és az idei pontvadászatban is!Úgy néz ki Körmenden az amerikaiak dirigálnak...
    ...

    Írd már le légyszíves, hogy mire alapozod azt, hogy Cizmic így kiemelkedett az edzők közül!
    Tényleg kíváncsi vagyok.
    Csak néhány tényszerű dolgot, amiből kiderül, hogy nem csak elfogult vagy.
    Ez a lépése szerintem például -főleg ha még az is igaz amit írsz- egyáltalán nem erre utal.
    Köszönöm.

     
  • 48alegnagyobb2016december09.22:57ÚjVálasz
    Idézet: heraklith1990
    Nekem is szimpatikus ember Cizmic, de nem tartom olyan kimagasló képességű edzőnek, ahogy azt előttem páran írták. Persze ezzel nem kell egyetérteni.
    Kíváncsi lennék a valós indokra.
    ...

    Neked senki se jo edzo se jo jatekos csak aki a sotet zte kk ban jatszik... ezt tudjuk...

     
  • 47egismte12016december09.22:57ÚjVálasz

    Letargia! Elő kellene állni az igazsággal Feri! Bár tudom, hogy ez csak álom, a hiteles információ nem divat drága kis hazánkban! Egy végtelenül felkészült,korrekt, intelligens ember megy el tőlünk! Köszi mindent TEO!

     
  • 46heraklith19902016december09.22:52ÚjVálasz

    Nekem is szimpatikus ember Cizmic, de nem tartom olyan kimagasló képességű edzőnek, ahogy azt előttem páran írták. Persze ezzel nem kell egyetérteni.
    Kíváncsi lennék a valós indokra. Ha a játékosok gyengék esetleg nem képesek alkalmazkodni, akkor nem az edzőnek kell először mennie ez biztos.
    Nekem is olyan érzésem van, hogy Cizmic valamiért menni akart és ez a pár vereség kapóra jött neki.
    Ha megfutamodott, akkor az még nagyobb gáz, mint az ha simán csak cserben hagyta a csapatot mondjuk egy jobb ajánlatért.
    Azt hittem tökösebb csávó...

     
  • 45Goldsun2016december09.22:46ÚjVálasz
    Idézet: mr.brain
    Itt az evvege amikor elfogy az 3ves penzkeret. Nemsoka alegiosok is rosszul fognak szerepelni mert nem erkezik meg a fizu. Teo se veletlen lep le mar most.
    ...

    A valóság és amit elmondtál Makó Jeruzsálem....

     
  • 44Goldsun2016december09.22:42ÚjVálasz

    Messze a legjobb edző Volt a tavalyi és az idei pontvadászatban is!Úgy néz ki Körmenden az amerikaiak dirigálnak...Azt már mindenki láthatta,hogy 2 légiós messze kilógott a csapatból és a több mérkőzés óta tartó be nem tartott taktika és az ehhez párosuló fegyelmezetlenségeket unta meg Cizmic!Ő a Tisztesség útját választotta!Hihetetlen jó ember távozik!

     
  • 43kunka2016december09.22:39ÚjVálasz

    Szomorú, hogy egy ilyen cikk után is Ivkovicsot kell keresni, meg ilyen témába terelődni.
    Mondhatjuk, Teot klubtól függetlenül, mindenki elismerte, hiszen szembetűnő, hogy egy különleges edző volt. Ez látható.
    De mi is történt? Akik írták páran, én is igy látom: Egyszerűen a kis amerikaiak elkezdtek önzősködni, a csapatmunka, és a Teo munkája mind szertefoszlott. Nézzetek rá az utolsó három meccsre, csapatkohézió sehol. a "Deszkák mögött" gondolom még feszültebb lehetett a hangulat, Teonak nem ment, nem tudta betörni őket, elege lett ebből az önző játékból, hogy rá nem hallgatnak a játékosai, és inkább kiszállt. Saddler egója sajnos nem engedi, hogy Petty legyen a főnök. Ezért nehéz és rizikós rookiekat igazolni, hiszen más az európai kosárlabda, mint az amerikai. Mi is ezért szívunk Medforddal.
    Ez a Körmendnek rohadt nagy szívás szvsz, nehéz ilyen kaliberű edzőt találni, meg aztán míg az új edző beilleszkedik, az amerikaiak vajon befogadják-e őt, hallgatnak-e rá és megannyi kérdés.

    Nehéz lesz, kicsit olyan mint a mi múltkori szezonunk, nekünk is így jött a lejtő az elsőség után. De kívánom, ne így alakuljon, sok sikert! HAJRÁ VAS MEGYE!

     
  • 42991234dsl2016december09.22:31ÚjVálasz
    Idézet: FrankyH
    Akkor neked sem erősséged a matek...
    ...

    Te sötét! Neked meg az olvasás okoz gondot:DDDDD

     
  • 41mindigittvagyunk2016december09.22:27ÚjVálasz
    Idézet: alpokalja
    Történelmi mélységbe taszítja a szolnokot ivkó?Ugyan már!Gyere le a szerről.......a csizma meg egy szar alak.
    ...

    Fogalomzavarban szenvedsz.
    Kevered a csizmát a tükörrel...)))
    Nem lenne baj, ha nem te döntenéd el Sopronból, hogy milyen alak, ezt igazán meghagyhatnád nekünk!

     
  • 40FrankyH2016december09.22:26ÚjVálasz
    Idézet: 991234dsl
    Lehet hogy tévedek, de szerintem 3 veresége van a Körmendnek!
    ...

    Akkor neked sem erősséged a matek...

     
  • 39991234dsl2016december09.22:24ÚjVálasz
    Idézet: Toto11
    Valaki 4, azaz négy vereség után lemond.
    ...

    Ivkovics kitartó + jellemtelen, neki 30 vesztes mérkőzés sem okoz fájdalmat, hogy lemondjon :DDDDD

     
  • 38alpokalja2016december09.22:22ÚjVálasz

    Történelmi mélységbe taszítja a szolnokot ivkó?Ugyan már!Gyere le a szerről.......a csizma meg egy szar alak.

     
  • 37faradtolaj2016december09.22:22ÚjVálasz
    Idézet: Toto11
    Valaki 4, azaz négy vereség után lemond.
    ...

    Ugyanez a párhuzam jutott nekem is az eszembe.
    Találó.

     
  • 36991234dsl2016december09.22:21ÚjVálasz
    Idézet: 991234dsl
    Lehet hogy tévedek, de szerintem 3 veresége van a Körmendnek!
    ...

    A Groningen a negyedik vereség :=D

     
  • 35mr.brain2016december09.22:18ÚjVálasz

    Itt az evvege amikor elfogy az 3ves penzkeret. Nemsoka alegiosok is rosszul fognak szerepelni mert nem erkezik meg a fizu. Teo se veletlen lep le mar most.

     
  • 34Toto112016december09.22:10ÚjVálasz

    Valaki 4, azaz négy vereség után lemond.

    Valaki pedig történelmi mélységekbe söpri egy város kosárlabdázását és még a szezon közepén is azzal mentegeti magát, hogy a válogatott miatt kevesebb idejük volt együtt készülni.

    Na meg azzal, hogy „idén erre vót pénz“... De minden magyar kosárlabdához kicsit is értő ember tudja, hogy toronymagasan a legnagyobb költségvetéssel rendelkezünk magyar viszonylatban. Arról nem is beszélve, hogy a mágus által emlegetett költségvetésileg ijesztő képet alkotó Champions League-ben is a költségvetés alapján - a mágus „valódi álma“ - 6. helyen kéne állnunk.

    Arról már ne is beszéljünk, hogy Teo Csizmics úgy adta be a felmondását, hogy már-már mindenki próbálta az ellenkezőjére bírni. Itt Szolnokon pedig már-már mindenki leváltaná a mágust, de Ő bebetonozta magát. Teo, emberségből jeles!

     
  • 33991234dsl2016december09.22:07ÚjVálasz
    Idézet: Bogyo21
    Amíg megy a szekér minden ok,4 zsinorban való vereség után meg lemondok...ez az tán kemény!!Pedig most kéne megmutatni hogy milyen edző is vagy valójában!Nagyot csalódtam benned Teo...
    ...

    Lehet hogy tévedek, de szerintem 3 veresége van a Körmendnek!

     
  • 32alpokalja2016december09.22:07ÚjVálasz

    Nem tudott a sok koszos között rendet tenni,látta hogy szar lesz ez-kapott egy jó ajánlatot aztán a MENEDZSERÉVEL felmondat!!!!Zsoldos senkiházi!

     
  • 31mindigittvagyunk2016december09.22:04ÚjVálasz
    Idézet: Bogyo21
    Amíg megy a szekér minden ok,4 zsinorban való vereség után meg lemondok...ez az tán kemény!!Pedig most kéne megmutatni hogy milyen edző is vagy valójában!Nagyot csalódtam benned Teo...
    ...

    Végre valaki (még ha Jászberényben is) tudja a tutit...

    KÖSZÖNÜNK MINDENT TEO!!!

     
  • 30991234dsl2016december09.22:04ÚjVálasz

    Bocs, Szegeden nyertek, a Kecskemét verte őket 3 ponttal:

     
  • 29profbasket2016december09.22:03ÚjVálasz
    Idézet: Bogyo21
    Amíg megy a szekér minden ok,4 zsinorban való vereség után meg lemondok...ez az tán kemény!!Pedig most kéne megmutatni hogy milyen edző is vagy valójában!Nagyot csalódtam benned Teo...
    ...

    Biztos vagyok benne nem a vereségek miatt lécelt le. A gondolataimat lentebb leírtam

     
  • 28Bogyo212016december09.21:54ÚjVálasz

    Amíg megy a szekér minden ok,4 zsinorban való vereség után meg lemondok...ez az tán kemény!!Pedig most kéne megmutatni hogy milyen edző is vagy valójában!Nagyot csalódtam benned Teo...

     
  • 27profbasket2016december09.21:54ÚjVálasz

    Am most olvasom a közleményt, a menedzser mondta el mivan. Pedig Teot egyenes emberként ismerjük, és a szurkolók megérdemeltek volna annyit hogy személyesen mondja el a problémáit.
    Furcsa

     
  • 2672huk2016december09.21:51ÚjVálasz
    Idézet: profbasket
    :D kapnátok ti is fákjuht a zétée után :D Ivkovics meg mehetne körmendre, igaz? XD
    ...

    Kaptunk mi már sokkal kevesebbért is. De hogy szénné röhögném magam egy ilyen edzőcserén, az biztos. Körmenden meg kb. megőrülnének...

     
  • 25profbasket2016december09.21:51ÚjVálasz
    Idézet: tyrex
    Ebben lehet valami,sajnálom,talán a legjobb edző volt hazánkban.


    ...

    Biztos vagyok benne, hogy ez közrejátszott. Néha trollkodok, de ez egy komoly érvágás. Nehéz ilyen edzőt találni, nem hiába írnak más szurkolók drukkerei is.
    Túl sokan akarnak főnökök lenni, és nem viselik el pettyné a karpálca, valszeg csapaton belül is megy a fúrás.

     
  • 24991234dsl2016december09.21:49ÚjVálasz

    Minden bizonnyal anyagi gondok, no meg az edző s pár játékos nincs 1 hullámhosszon!
    Teo bebizonyította, hogy kiváló edző, nem véletlen a továbbjutás a következő körre!
    Az hogy összejött 3 idegenbéli veresség, nem mond semmit, Szombathelyen, Szegeden más csapatok is kikaptak, a Jászberény ami kilóg a sorból!
    A Körmend kiváló csapat, nem kel egyből temetni e csapatot, még sok csapnak lesznek komoly gondjai ellenük, az első 3 közt lesznek szerintem!!!

     
  • 23rorschach2016december09.21:48ÚjVálasz

    ZTE drukkerként mondom, hogy egy szimpatikus és szakmailag nagyon felkészült edzőt veszített el a Körmend, és a magyar kosárlabda ha tényleg távozik. Mert egy jó Körmend ellen győzni az igazi dicsőség.

     
  • 22tyrex2016december09.21:46ÚjVálasz
    Idézet: profbasket
    A szenegáli együttes elkergette.
    A hülye is látja hogy csapaton belül valami nem smakkul.Gondolok itt smith-saddlerre.
    Persze ezt nem dobják a rajongók felé.
    Ez tűnt a könnyebb útnak.
    ...

    Ebben lehet valami,sajnálom,talán a legjobb edző volt hazánkban.

     
  • 21KTE-Duna Aszfalt2016december09.21:43ÚjVálasz

    A LEGESLEGJOBB EDZŐ volt a bajnokságban
    Nagyon sajnálatos hír
    Loveridge-ot ÉS SADDLERT kellene elküldeni SZTEM
    SMITH,Petty nagyon képzett
    ALLEN HASZNOS ÉS JÓ FIATAL

     
  • 20profbasket2016december09.21:42ÚjVálasz
    Idézet: 72huk
    Nem kerek ez a történet. Kíváncsi leszek a valódi indokra, ha egyáltalán valaha kiderül. Jól megy a csapatnak, továbbléptek a 2. körbe.
    ...

    :D kapnátok ti is fákjuht a zétée után :D Ivkovics meg mehetne körmendre, igaz? XD

     
  • 19dzseki2016december09.21:42ÚjVálasz

    Teo Téged megfúrtak...végtelenül sajnálom!
    MTE!!!

     
  • 18profbasket2016december09.21:41ÚjVálasz

    A szenegáli együttes elkergette.
    A hülye is látja hogy csapaton belül valami nem smakkul.Gondolok itt smith-saddlerre.
    Persze ezt nem dobják a rajongók felé.
    Ez tűnt a könnyebb útnak.
    Pedig ő a legjobb külföldi edző ebbe a mezőnybe. Vagyis vót.
    Nehéz lesz pótolni, nem lesz egyszerű körmendieknek.
    Ezt kárörvendés nélkül leírtam, most hogy hivatalossá vált. Ki hogy látja ugye

     
  • 1772huk2016december09.21:41ÚjVálasz

    Nem kerek ez a történet. Kíváncsi leszek a valódi indokra, ha egyáltalán valaha kiderül. Jól megy a csapatnak, továbbléptek a 2. körbe. Ilyen erőltetett menetben törvényszerűen jön a hullámvölgy, 3 vereség még nem indok egy edző lemondására. Lehet valami tehetősebb klub kivásárolta? Ivkovics követhetné a példáját, és jöhetne a helyére.
    Na jó, a vége csak vicc, nem kell rárepülni...

     
  • 16csakazteale32016december09.21:36ÚjVálasz

    ZTE szurkolóként, nagyon sajnálom. Korrekt ember és kiváló edző. Sok szerencsét neki!

     
  • 15alegnagyobb2016december09.21:25ÚjVálasz
    Idézet: ferrro
    Mi köze van Ivkovicsnak ehez.Szrecsko -fan vagyok,mert ő csak tudja ,hol mennyi pénz van.Az infó tőle származik.Úgy tudom ,hölgy vagy, ezért nem reagálok a sértő megjegyzésedre.
    ...

    Tessek?

     
  • 14ferrro2016december09.21:24ÚjVálasz
    Idézet: alegnagyobb
    Mar reg nem... Kis tudatlan Ivkovicc fan.
    ...

    Mi köze van Ivkovicsnak ehez.Szrecsko -fan vagyok,mert ő csak tudja ,hol mennyi pénz van.Az infó tőle származik.Úgy tudom ,hölgy vagy, ezért nem reagálok a sértő megjegyzésedre.,de nem csodálkozom ,hogy Stojan "megszívatott"...

     
  • 13MTE19802016december09.21:18ÚjVálasz
    Idézet: profbasket
    loooooooool XDDDDDDDDDDDDDDDD ennyit a bajnokcsapat vizionálásárú , három vereség azt köszönöm ennyi vóóóót új értelmet nyert a körmendi szííííííív
    TEEEEEEEEEEEEEO CSIZMICS!
    ...

    Legjobb öröm a káröröm tipikus magyar mentalitás. Gratulálok haver igazi lelki szegény egy ember lehetsz.

     
  • 12alpokalja2016december09.21:13ÚjVálasz

    Na deÍ:Mit keresett a CSIZMA az asztalon?körmendi szív?????Ugyan már!PÉNZ PÉNZ PÉNZ!!!!!

     
  • 11alegnagyobb2016december09.21:10ÚjVálasz
    Idézet: ferrro
    Romàn bajnokság? Ott több pénz van .
    ...

    Mar reg nem... Kis tudatlan Ivkovicc fan.

     
  • 10Goldsun2016december09.21:10ÚjVálasz
    Idézet: Beniben
    Akkor hamarosan várható Zsebeferi közleménye, hogy nem egészen így van és nem fogadták el...de a játékosok premizálását átvizsgálják...stb, stb...
    ...

    Valljuk meg őszintén ő tehetett a legkevesebbet a gyengébb eredmények miatt!!!

     
  • 9ferrro2016december09.21:09ÚjVálasz
    Idézet: profbasket
    majd gumi elvezeti az emtéet egy pár feles mellett :DDDDDDDDDDD
    ...

    Csak nehogy női jàtékvezetőt küldjönek...

     
  • 8profbasket2016december09.21:07ÚjVálasz
    Idézet: hajrakormendhajravas
    Kussolj huggyos bazári majom
    ...

    majd gumi elvezeti az emtéet egy pár feles mellett :DDDDDDDDDDD

     
  • 7ferrro2016december09.21:07ÚjVálasz

    Romàn bajnokság? Ott több pénz van .

     
  • Idézet: profbasket
    loooooooool XDDDDDDDDDDDDDDDD ennyit a bajnokcsapat vizionálásárú , három vereség azt köszönöm ennyi vóóóót új értelmet nyert a körmendi szííííííív
    TEEEEEEEEEEEEEO CSIZMICS!
    ...

    Kussolj huggyos bazári majom

     
  • 5profbasket2016december09.21:05ÚjVálasz

    loooooooool XDDDDDDDDDDDDDDDD ennyit a bajnokcsapat vizionálásárú , három vereség azt köszönöm ennyi vóóóót új értelmet nyert a körmendi szííííííív
    TEEEEEEEEEEEEEO CSIZMICS! TÜTÜ TÜ TÜ TÜTÜ TÜ XDDDDDD

     
  • 4alegnagyobb2016december09.21:04ÚjVálasz

    Szerintem Teo kapott egy jobb lehetoseget es valtott... Legjobb edzo a mai ferfi mezonyben. Vagy az is lehet hogy Ivkovicc professzor felkerte ot mesterenek.

     
  • 3hatton2016december09.21:02ÚjVálasz

    Elfogyott a guba!

     
  • Kurvára nem edzőt kéne cserélni, hanem pár játékost...

     
  • 1Beniben2016december09.20:45ÚjVálasz

    Akkor hamarosan várható Zsebeferi közleménye, hogy nem egészen így van és nem fogadták el...de a játékosok premizálását átvizsgálják...stb, stb...

     

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!