A Szolnok kétszer olyan jó, mint a többiek

Körkép - A piros-feketék minden második nemzetközi meccsükön győznek. Az Alba, a Körmend, a Paks, a JKSE, a Falco és a Sopron összesen sem nyert annyit, mint Vojvodáék.
 
 
 
 
 

A Szolnok kétszer olyan jó, mint a többiek

Körkép - A piros-feketék minden második nemzetközi meccsükön győznek. Az Alba, a Körmend, a Paks, a JKSE, a Falco és a Sopron összesen sem nyert annyit, mint Vojvodáék.

Tudd meg gyorsabban a magyar kosárlabda legfontosabb híreit. Klikk és like a Facebook oldalunkat!


Sporttörténelmet írt tavaly év végén a Szolnoki Olaj KK azzal, hogy első magyar férfi csapatként továbbjutott az EuroCup második csoportkörébe. Ennek apropóján megvizsgáltuk, hogy szerepeltek az elmúlt években honi csapataink a nemzetközi kupában.

A Körmend nemzetközi szereplése:

Nyolc évvel ezelőtt, a 2007/2008-as szezon ezüstérmese, a Körmend volt az első, amely nekivágott az EuroChallenge sorozatnak. Krivacsevics Dragoljub együttese akkor oda-vissza elhasalt a holland Den Bosch ellen a selejtezőkben. A vasiak három év szünet után vágtak neki ismét a harmadik számú európai kupának, akkor már nem kellett selejtezniük. Azóta rendszeres résztvevői a nemzetközi vérkeringésnek, inkább kevesebb, mint több sikerrel.

EuroChallenge
2008/2009: 2 selejtező, 0 győzelem, 2 vereség
2012/13: 6 csoportmeccs, 2 győzelem, 4 vereség
2013/14: 6 csoportmeccs, 1 győzelem, 5 vereség
2014/15: 6 csoportmeccs, 3 győzelem, 3 vereség

FIBA Europe Cup
2015/16: 6 csoportmeccs, 2 győzelem, 4 vereség

ÖSSZESEN: 26 meccs, 8 győzelem, 18 vereség


A Szolnok nemzetközi szereplése:

A körmendiek első, sikertelen próbálkozása után a Szolnok is megpróbálta az EuroChallenge-et. 2010-ben még nekik is selejtezniük kellett a főtábláért, a ciprusi Keravnos ellen sikerrel is jártak Báderék (oda-vissza nyertek). A piros-feketék zsinórban hatodik éve szerepelnek a nemzetközi porondon, az EuroChallenge mellett az EuroCupban és az Adria Ligában is szerencsét próbáltak, érdekesség, hogy ha utóbbit nem számítjuk (hiszen ott a többi magyar csapat nem volt érdekelt), akkor éppen 50 %-os mérleggel rendelkeznek.

EuroChallenge
2010/11: 2 selejtező, 2 győzelem, 0 vereség + 6 csoportmeccs, 3 győzelem, 3 vereség
2011/12: 2 selejtező, 1 győzelem, 1 vereség + 17 meccs, 9 győzelem, 8 vereség
2012/13: 12 csoportmeccs, 6 győzelem, 6 vereség
2013/14: 17 meccs, 10 győzelem, 7 vereség

EuroCup
2014/15: 10 csoportmeccs, 3 győzelem, 7 vereség
2015/16: 10 csoportmeccs, 4 győzelem, 6 vereség

ÖSSZESEN: 76 meccs, 38 győzelem, 38 vereség

Adria Liga
2012/13: 26 meccs, 9 győzelem, 17 vereség
2013/14: 26 meccs, 8 győzelem, 18 vereség
2014/15: 26 meccs, 12 győzelem, 14 vereség
78 meccs, 29 győzelem, 49 vereség


Az ASE nemzetközi szereplése:

A paksiak is "rutinos" EuroChallenge szereplők: háromszor vettek részt a csoportkörben (egyszer selejtező útján vívták ki a jogot), mindannyiszor egy győzelemmel és öt vereséggel lettek utolsók.

EuroChallenge
2011/12: 2 selejtező, 2 győzelem, 0 vereség + 6 csoportmeccs, 1 győzelem, 5 vereség
2013/14: 6 csoportmeccs, 1 győzelem, 5 vereség
2014/15: 6 csoportmeccs, 1 győzelem, 5 vereség

ÖSSZESEN: 20 meccs, 5 győzelem, 15 vereség


Az Alba Fehérvár nemzetközi szereplése:

A 2012/13-as szezon bajnoka, az Alba Fehérvár volt az első, amely a magyar csapatok közül hosszú idő után ismét elindulhatott az EuroCup sorozatban. Carlos Frade együttesének ereje megosztotta a közvéleményt, a kék-fehérek végül két győzelemmel és nyolc vereséggel zártak a csoportban.

EuroCup
2013/14: 10 csoportmeccs, 2 győzelem, 8 vereség

ÖSSZESEN: 10 meccs, 2 győzelem, 8 vereség


A Jászberény, a Falco és a Sopron nemzetközi szereplése nem sikerült túl hosszúra és fényesre. Előbbi nyeretlenül zárt utolsóként az EuroChallenge-ben, míg utóbbi kettő a FIBA új sorozatában tette próbára tudását.

A Jászberény nemzetközi szereplése:

EuroChallenge
2013/14: 6 csoportmeccs, 0 győzelem, 6 vereség

ÖSSZESEN: 6 meccs, 0 győzelem, 6 vereség


A Falco nemzetközi szereplése:

FIBA Europe Cup
2015/16: 6 csoportmeccs, 2 győzelem, 4 vereség

ÖSSZESEN: 6 meccs, 2 győzelem, 4 vereség


A Sopron nemzetközi szereplése:

FIBA Europe Cup
2015/16: 6 csoportmeccs, 1 győzelem, 5 vereség

ÖSSZESEN: 6 meccs, 1 győzelem, 5 vereség

 
 

 
  • 41wind2016január05.15:15ÚjVálasz

    Nekem is erőltetettnek és olyan hajánál fogva előráncigált statisztikának tűnik, ami alkalmas arra, hogy megint összeugrassza a szurkolókat és mehet a f@szméricskélés.
    Azt a statisztika nélkül is tudja mindenki, hogy az elmúlt évek nemzetközi sikereit gyakorlatilag a Szolnok szállította, a többi csapat max egy-két meccs erejéig tudott csak nemzetközi sikert elérni.
    Amúgy vajon milyen logika mentén történt az összehasonlítás?? Például miért az elmúlt 7 év eredményeit összegezték?? Miért nem tíz, vagy az elmúlt öt év?? Mi ennek például az indoka??
    Vajon a csapatok motivációit, anyagi lehetőségeit is is figyelembe vették? Szolnokon a cél az volt pár évvel ezelőtt, hogy a kézilabdához hasonlóan egy nemzetközi sikereket is elérő komoly csapatot hozzanak létre. A többi csapatoknál ez nem jelentkezett ilyen markánsan a nemzetközi siker vágya!
    Más csapatoknál, lehet, hogy anyagi lehetőségek miatt is csak a tisztes helytállás, esetleg egy-egy külföldi játékos igazolásánál, talán új szponzorok bevonását jelentette a nemzetközi szereplés lehetősége. Vagy éppen a szövetség kínálta kedvezmény (mint például idén) szerepelt a nemzetközi szereplés egyik motivációjaként. Egy nemzetközi szereplés jelentősen megugrasztja a büdzsét, ezért lehet, hogy csak a csoportmeccsekre jut pénz. Sok csapat korábban sem vállalta a bajnoki helyezése után a szereplést, mert esetleg nem volt meg a tervezhető forrás, ezért a hátrébb végzett, de anyagilag stabilabb csapatok indultak helyette. Ez is mutathat torz hatást, hiszen nem mindig a legjobb helyezést elérők indultak.
    Szóval összetett dolog ez....

     
  • 40szasza452016január05.12:27ÚjVálasz
    Idézet: Szolnok93
    Boldog Újévet mindenkinek!
    Gratulálok a csapatomnak, valamint mindenkinek aki részt vett nemzetközi kupában, mépg akkor is, ha nem nyert egy meccset sem, mert az is egy szint, hogy elindult.
    ...

    Anyagilag utolérte az Alba és a Körmend a Szolnokot... :) Orvos látott már??

     
  • 39Szolnok932016január05.11:12ÚjVálasz

    Boldog Újévet mindenkinek!
    Gratulálok a csapatomnak, valamint mindenkinek aki részt vett nemzetközi kupában, mépg akkor is, ha nem nyert egy meccset sem, mert az is egy szint, hogy elindult. 5 év, 10 döntő, 8 aranyérem. Ha össze adjuk a nemzetközi eredménnyel akkor elég hülyének kell lenni ahhoz, hogy valaki vitassa a szakmai hozzáértést. Tapasztaltuk a többi klubnál, hogy egy forduló utan összeomlottak a magyar bajnokságban a fáradtság és a sok utazás miatt. A mi fiaink 6 éve ezt csináljak.
    Miért nem beszélik meg a nemzetközi tapasztalatokat a vezetők? Látszik, hogy a Körmend és az Alba utolérte anyagilag a Szolnokot. Minél több sikeres klub, a magyar kosárlabda annál jobb lesz.
    Hajrá magyarok!
    Hajrá Olaj!

     
  • 38szerk2016január05.10:27ÚjVálasz
    Idézet: bati
    Biztos a Szolnok a legjobb, de a viszonyítások sajnos matematikailag és logikailag is sántítanak! Nem tudom, hogy honnan gondolja valaki, hogy pl.
    ...

    Fuss neki még egyszer a cikknek. Köszi.

     
  • 37rimo2016január05.09:59ÚjVálasz
    Idézet: bati
    Biztos a Szolnok a legjobb, de a viszonyítások sajnos matematikailag és logikailag is sántítanak! Nem tudom, hogy honnan gondolja valaki, hogy pl.
    ...

    Egy idézet Neked az írásból:
    "Ennek apropóján megvizsgáltuk, hogy szerepeltek az ELMÚLT ÉVEKBEN honi csapataink a nemzetközi kupában.

     
  • 36bati2016január05.08:23ÚjVálasz

    Biztos a Szolnok a legjobb, de a viszonyítások sajnos matematikailag és logikailag is sántítanak! Nem tudom, hogy honnan gondolja valaki, hogy pl. a Körmend 2008-ban játszott először nemzetközi kupában. Az előző évezred végén már játszottak Európa második legrangosabb kupájában és tovább is jutottak. Többek között a Partizán, a Verona és a Viktória is volt a Körmend ellenfele abban az időszakban. Aki egy kicsit is érti és tudja ezt a sportot, az könnyen beláthatja, hogy a fenti csapatok is voltak akkor olyan erősek és nevesek( jugoszláv , olasz és spanyol élcsapatok), mint most a Szolnok ellenfelei-és a Körmend továbbjutott! Az már csak költői kérdés, hogy ezeket a meccseket miért felejtették el beleszámolni az összesítésbe. Vagy tudatlanság, vagy szándékos összeugratás folyik, nem beszélve arról, hogy az ilyen összehasonlítás a sportban értelmezhetetlen. Mit jelent, hogy valaki kétszer jobb mint a többiek együtt. Matematikailag ez akkor lenne értelmezhető, ha minden említett csapat 66 mérkőzést játszott volna és onnét lenne megvonva az értékmérés. Logikailag pedig nem kétszer jobb, hanem a többieknél eredményesebb( a győzelmek számának tükrében). Amennyiben a Budapesti Honvédot nézem, akkor ők" sokszorosan jobbak mint a többi magyar csapat", mert 33 alkalommal lettek bajnokok és 17-szer kupagyőztesek. A helyes megfogalmazás, hogy a magyar bajnokságok történetének legeredményesebb csapata. Üdvözlöm a cikk szerzőjét, aki statisztikák alapján ír dolgokat, legalább nézett volna utána adatoknak, tényeknek-legalább ez a része akkor rendben lenne. Ez sem sikerült, valamint a magyar nyelv gazdagságát kihasználva illett volna kikeresni a legmegfelelőbb kifejezést-no ez sem sikerült.

     
  • 35huk722016január04.22:55ÚjVálasz
    Idézet: balldontlie
    Valszeg ezt már mindketten túlreagáljuk, hagyjuk. Kifogásoltam dolgokat a régebbi és mostani kommentjeidben, Te is az én ezekre adott reakcióimra vagy épp amivel épp én váltottam ki őket.
    ...

    Ámen.

     
  • 34drSova2016január04.22:16ÚjVálasz
    Idézet: balldontlie
    Valszeg ezt már mindketten túlreagáljuk, hagyjuk. Kifogásoltam dolgokat a régebbi és mostani kommentjeidben, Te is az én ezekre adott reakcióimra vagy épp amivel épp én váltottam ki őket.
    ...

    :)

     
  • 33balldontlie2016január04.22:04ÚjVálasz
    Idézet: huk72
    Te és a gondolat. Röhögnöm kell, na.
    Tiszteletet vársz, közben úgy kötsz belém, hogy meg sem szólítalak, és mint egy kiscsoportos gyerek gúnyolódsz egy kb. 3 hónapos történeten lassan nap mint nap?
    ...

    Valszeg ezt már mindketten túlreagáljuk, hagyjuk. Kifogásoltam dolgokat a régebbi és mostani kommentjeidben, Te is az én ezekre adott reakcióimra vagy épp amivel épp én váltottam ki őket. Viszont ez már túlzás, egyrészt semmi helye itt a személyes vitánknak, másrészt a bb1 sem ér ennyit a provokáló címeivel és a felesleges, felületes cikkeivel.
    Hajrá a csapatainknak!

     
  • 32Csopi2016január04.21:11ÚjVálasz
    Idézet: csexi
    +1. Nyerges doki több lábon áll,ha csak közgépes pénz lenne az Olajban már tönkre mentünk volna ha érzékeled O.V és Simicska-Nyerges csoport viszonyát!
    ...

    Voja tuti UFO :-D

     
  • 31rimo2016január04.21:00ÚjVálasz
    Idézet: fajoda
    Találni kellett valamit, ami alapján újra el lehet mondani - a Szolnok a legjobb toronymagasan...
    ...

    Kezdjem írni, hogy miért az Olaj a legjobb az utóbbi években, vagy Te is tudod? Minden évben döntő a kupában a bajnokságban! Csokikupa FF 2x. Eurocap 2.forduló, csokicsapatokkal szemben....

     
  • 30drSova2016január04.20:49ÚjVálasz
    Idézet: fajoda
    Találni kellett valamit, ami alapján újra el lehet mondani - a Szolnok a legjobb toronymagasan...
    ...

    Ez a cikk Nektek íródott,hogy tudjatok tiltakozni! A hozzászólások generálása nagy úr! Jól csinálják ezt a BB1 szerkesztői! Egyezzünk ki döntetlenben és hagyjuk abba egymás szekálását,értelmetlen viaskodás!
    Hajrá Magyarok!

     
  • 29nanate2016január04.20:43ÚjVálasz
    Idézet: balldontlie
    Én azért szóra méltatnálak, mert egyet értek veled! A szakmai munka is csak kellő mennyiségű mani mellett folyik jól, ez úgy látszik Szolnokon elég jól beérett.
    ...

    Remélem piros fekete döntött lesz! A Körmend megérdelmé!

     
  • 28fajoda2016január04.20:34ÚjVálasz

    Találni kellett valamit, ami alapján újra el lehet mondani - a Szolnok a legjobb toronymagasan...

     
  • 27huk722016január04.20:23ÚjVálasz
    Idézet: balldontlie
    Gondoltam, ha Te leszarsz engem, én is téged, remélem nem kell ehhez tőled engedélyt kérnem :)

    Látod, a kommentem érdemi, dicsérő részére megint nem tudtál reagálni.
    ...

    Te és a gondolat. Röhögnöm kell, na.
    Tiszteletet vársz, közben úgy kötsz belém, hogy meg sem szólítalak, és mint egy kiscsoportos gyerek gúnyolódsz egy kb. 3 hónapos történeten lassan nap mint nap? Mégis ezt hogy gondolod? 3 hónapja megállás nélkül szapulsz, és szarul esik, hogy egyszer körmendi kerékpárutaztam? Őszintén kérdem: mire vársz tiszteletet???

     
  • 26csexi2016január04.19:33ÚjVálasz
    Idézet: csexi
    +1. Nyerges doki több lábon áll,ha csak közgépes pénz lenne az Olajban már tönkre mentünk volna ha érzékeled O.V és Simicska-Nyerges csoport viszonyát!
    ...

    érzekeled helyett érzékelitek bocs az offért

     
  • 25csexi2016január04.19:31ÚjVálasz
    Idézet: rimo
    Az Egis nem fizet iparűzési adót Körmenden, ellenben a csapatot kell támogatnia!
    Bújtatott közpénzes támogatás.
    ...

    +1. Nyerges doki több lábon áll,ha csak közgépes pénz lenne az Olajban már tönkre mentünk volna ha érzékeled O.V és Simicska-Nyerges csoport viszonyát! Unalmas már ez a közgépezés kedves ellendrukkerek!Találjatok ki valami mást Pl.Sztojan megfenyegette a játékvezetőket ezért fújnak nekünk stb....,vagy Voja ufóstb..... :-)

     
  • 24oilkid2016január04.19:26ÚjVálasz

    Bravó! Ez a cikk semmi másra nem jó csak provokációra! Egy értelmetlen összehasonlítás ami mocskolódást és persze sok hozzászólást gerjeszt!

     
  • 23rasid2016január04.19:21ÚjVálasz

    Gyerekek, ne üljetek fel a Bb1-nek. Ez a cikk csak az indulatok gerjesztésére íródott. Teljesen értelmetlen összehasonlítás a többi csapattal szemben.
    A mai profi sport a pénzről szól. Most nálunk van a legtöbb belőle.Volt ez másképp is.
    Hajrá Olaj!

     
  • 22rimo2016január04.19:20ÚjVálasz
    Idézet: balldontlie
    Én azért szóra méltatnálak, mert egyet értek veled! A szakmai munka is csak kellő mennyiségű mani mellett folyik jól, ez úgy látszik Szolnokon elég jól beérett.
    ...

    Az Egis nem fizet iparűzési adót Körmenden, ellenben a csapatot kell támogatnia!
    Bújtatott közpénzes támogatás. Normális verziónál a cég fizet az önkormányzat felé, amiből lesz járda, iskola támogatás, közétkeztetés.... Ilyenkor a pénz egy része kiualható a csapatnak, az első esetben az egész.
    Vagy
    TLI
    Állami beruházásból élő, állami "csöcsön" csüngő cég! Több állami megrendeléssel, mint a közgép!
    Vagy
    1 x-es bajnok Falco-szova kc. Szova, mint tiszta magán cég.
    Vagy
    Az Olaj budget 10%-a sincs Közgéptől...
    Gyártsátok a hsz-t! Provokálnak benneteket, ti meg felültök!
    Kell a hsz.
    Felhívnám a tisztelt körmendi szurkolótársaim figyelmét, hogy a címeket nem most és nem itt osztják! Tavaly, amikor mi bajnokok lettünk, már megint, ti meg ... (bocs nem tudom, mert az elejét figyeltem) más volt a stílus. Tudom volt egy-két gazdag csapat (KKK, Pécs, Szeged), aki megelőzött benneteket.

     
  • 21balldontlie2016január04.18:44ÚjVálasz
    Idézet: nanate
    Ja és igen is minden csapat fektessen a lehető legtöbb pénzt kosárlabdába! Mindenhol be kell vonni a helyi vállalkozókat! Áldozza akkor a sportért! Ja hogy ezt nehéz összehozni!
    ...

    Én azért szóra méltatnálak, mert egyet értek veled! A szakmai munka is csak kellő mennyiségű mani mellett folyik jól, ez úgy látszik Szolnokon elég jól beérett. A másik csapat szurkolóit zavaró dolgokat hagyjuk, tény, hogy az Olaj óriásit fejlődött, elég a fenti adatokra ránézni.
    Más pénztárcájában nem turkálnék, de azt tudom, hogy mi az Egis nélkül sehol sem lennénk.

     
  • 20balldontlie2016január04.18:40ÚjVálasz
    Idézet: huk72
    Ó eszem a drága zuzádat te kis népművészeti agyagedény, hát hiányoztál az óvodából, mikor a kis csoporttársaid azt mondogatták, hogy utánozás majom szokás?
    ...

    Gondoltam, ha Te leszarsz engem, én is téged, remélem nem kell ehhez tőled engedélyt kérnem :)

    Látod, a kommentem érdemi, dicsérő részére megint nem tudtál reagálni. Kár neked a dicséret, komolyan. Pedig a bemásolt gondolataimban pont azt kértem, hogy azokra reagálj, tiszteld a véleményem, akkor is, ha az nem egyezik a tieddel. Te csak bicikliutazni tudsz, azt mondani, hogy nálunk megy a magyarázkodás meg persze agyatlan, irreleváns dolgokat felsorolni.
    A szolnoki szurkolok 80%-ától jön vissza valamilyen formában, valami pozitív. Te viszont félresikerültél (bár én meg gerinctelen vagyok :D). Szerinted ezzel támogatod a csapatod?

     
  • 19nanate2016január04.18:32ÚjVálasz
    Idézet: huk72
    Ó eszem a drága zuzádat te kis népművészeti agyagedény, hát hiányoztál az óvodából, mikor a kis csoporttársaid azt mondogatták, hogy utánozás majom szokás?
    ...

    Ne idegesítsd magad! Szóra se méltasd!

     
  • 18nanate2016január04.18:29ÚjVálasz

    Ja és igen is minden csapat fektessen a lehető legtöbb pénzt kosárlabdába! Mindenhol be kell vonni a helyi vállalkozókat! Áldozza akkor a sportért! Ja hogy ezt nehéz összehozni! Sok munka és kilincselés kell?! Igen! Na ebben van sok munkája és áldozata a Szolnoki Olajak! Ezt kövessék a Körmendi Zalaegerszegi stb csapatok stábjai! És őszintén remélem hogy így lesz! Mert a sikert nem adják ingyen!
    Olajka!

     
  • 17huk722016január04.18:25ÚjVálasz
    Idézet: balldontlie
    Bizony, elég nagy csacskaságokat, ennek demonstrálása volt ez csak. Valakit utánoztam. :)
    ...

    Ó eszem a drága zuzádat te kis népművészeti agyagedény, hát hiányoztál az óvodából, mikor a kis csoporttársaid azt mondogatták, hogy utánozás majom szokás? Nem bírtad ki ugye, hogy ne böfögj ide valamit, de rajtam számon kéred ugye, ha valami nem tetszik a kicsiny lelkednek?

    Én elhinném neked, hogy értelmes szurkoló vagy, csak mutass valamit, ami nem a másik hergelése. Legalább tiszteld meg a másikat azzal, hogy reagálsz normálisan vagy az említett módon kussban maradsz.

    Ismerős ugye még tegnapról a fenti 3 sorod? Nem érzed úgy, hogy egy gerinctelen féreg vagy?

     
  • 16nanate2016január04.18:21ÚjVálasz

    Szolnokon igen is szisztematikus évek óta tartó szakmai munka folyik! Az más kérdés hogy járhatnánk előrébb is! Pl. :légiós választás stb. De maga az irány és az elgondolás profi! Hogy ettől a bajnokság szorosabb lett? Hajrá! Ez lenne a lényeg! Menni a Szolnok után! Igen ez kell! Erősebb bajnokság több jó csapat! Mi itt a baj? Hajrá Olaj!

     
  • 15Bogyo212016január04.18:20ÚjVálasz
    Idézet: rostas70
    A "Közgép-pénz" speciel nem ócsárolás, hanem tény. Akkor is, ha nem tetszik, bár nem tudom, egy szolnokinak miért ne tetszene.
    ...

    Ott a pont.Minden szavaddal egyetértek.

     
  • 14chazby2016január04.17:58ÚjVálasz

    Ja hát ha az Adria Ligát is belevesszük, akkor a többi csapat összesen nem is játszott annyi meccset mint a Szolnok. Az idióta címadáshoz én is csak gratulálni tudok.

     
  • 13balldontlie2016január04.17:48ÚjVálasz
    Idézet: sanyitata
    Szóval, ha minden második meccsüket kivesszük akkor veretlenek. Ugye milyen csacskaságokat lehet kiagyalni?
    Hajrá Olajka!
    ...

    Bizony, elég nagy csacskaságokat, ennek demonstrálása volt ez csak. Valakit utánoztam. :)

     
  • 12sanyitata2016január04.17:36ÚjVálasz
    Idézet: balldontlie
    Szóval, ha minden második meccsüket kivesszük, nyeretlenek? :)


    A vicc persze nem kisebbíti a nemzetköziben elért eredményeiket, remélem profitálhat ebből a magyar kosárlabda.
    Rostas70, +1!
    ...

    Szóval, ha minden második meccsüket kivesszük akkor veretlenek. Ugye milyen csacskaságokat lehet kiagyalni?
    Hajrá Olajka!

     
  • 11rostas702016január04.17:11ÚjVálasz
    Idézet: bilbao
    El vagy tévedve, a vizilabda többet kap a Közgéptől mint az Olaj. De ha tényeket tudsz, ne tartsd magadban, nyugodtan másold be a linkeket vagy dokumentumokat. És akkor majd én is így teszek.
    ...

    Lehet, hogy a vízilabda több pénzt kapott, igen. Hol érinti ez az Olaj és a többi hazai kosárcsapat viszonylatát?

     
  • 10bilbao2016január04.17:06ÚjVálasz
    Idézet: rostas70
    A "Közgép-pénz" speciel nem ócsárolás, hanem tény. Akkor is, ha nem tetszik, bár nem tudom, egy szolnokinak miért ne tetszene.
    ...

    El vagy tévedve, a vizilabda többet kap a Közgéptől mint az Olaj. De ha tényeket tudsz, ne tartsd magadban, nyugodtan másold be a linkeket vagy dokumentumokat. És akkor majd én is így teszek.

     
  • 9rostas702016január04.17:03ÚjVálasz
    Idézet: drSova
    Persze a "jó" cím választás böfögtetésre ingerli az ellendrukkereket!
    A körmendi szurkolók is tudnának mesélni az irritáló címválasztás jótékony hatásáról.
    ...

    Komolyan nem értelek, ha fényezik az Olajt a címben, az a baj, ha kritizálták volna, akkor meg az lenne a baj. Ezek szerint semmi se jó. )))

     
  • 8rostas702016január04.17:02ÚjVálasz
    Idézet: drSova
    Már kezdődik!

    ...

    Hol? Nem kell megsértődni, tessék értelmesen érvelni. Mindenkinek adott a lehetőség. Már ha vannak érvei.

     
  • 7drSova2016január04.17:00ÚjVálasz

    Persze a "jó" cím választás böfögtetésre ingerli az ellendrukkereket!
    A körmendi szurkolók is tudnának mesélni az irritáló címválasztás jótékony hatásáról. Mármint ha a hozzászólások generálása a cél!
    Hajrá Olaj!

     
  • 6balldontlie2016január04.16:54ÚjVálasz
    Idézet: Still69
    Alig varom a Szolnok ellenes, "Közgép" pénz temető, ócsároló stb hozzászólásokat.
    ...

    Mire vársz ? Épp Te kezdted el :)

     
  • 5balldontlie2016január04.16:53ÚjVálasz

    Szóval, ha minden második meccsüket kivesszük, nyeretlenek? :)


    A vicc persze nem kisebbíti a nemzetköziben elért eredményeiket, remélem profitálhat ebből a magyar kosárlabda.
    Rostas70, +1!

     
  • 4drSova2016január04.16:53ÚjVálasz
    Idézet: Still69
    Alig varom a Szolnok ellenes, "Közgép" pénz temető, ócsároló stb hozzászólásokat.
    ...

    Már kezdődik!

     
  • 3rostas702016január04.16:32ÚjVálasz
    Idézet: Still69
    Alig varom a Szolnok ellenes, "Közgép" pénz temető, ócsároló stb hozzászólásokat.
    ...

    A "Közgép-pénz" speciel nem ócsárolás, hanem tény. Akkor is, ha nem tetszik, bár nem tudom, egy szolnokinak miért ne tetszene. Hogy nem piaci alapon, magántőkéből meg önzetlen szponzori pénzekből jutott ennyivel feljebb egy kosárlabdaklub, az szerintem a magyar viszonyokat ismerő embert nem lepi meg, ahogy fociban a Vidi vagy a Felcsút, kézilabdában az MKB-Veszprém meglökése sem. Ezt lehet vitatni meg kikérni magatoknak, ettől még tény. Fogalmam sincs, miért tesz úgy egy Olaj-drukker, mintha ez nem így lenne, az említett kluboknál aligha állna neki bárki cáfolni ezeket a dolgokat (talán a veszprémi kéziszurkolók kivételével, de ott kicsit előbb is volt minden).

    Hogy szakmailag is jobb munka folyik Szolnokon, mint máshol, az persze ettől lehet független igazság, az biztos, hogy jobb állománnyal könnyebb kiemelkedni. Remélhetőleg pár év múlva az utánpótlásban is jelentkezik a sok befektetett pénz eredménye.

     
  • 2hajramte2016január04.16:27ÚjVálasz

    Már bocsánat, de eddig én ezt nem látom hogy mindenkinél jobbak ők...

     
  • 1Still692016január04.16:18ÚjVálasz

    Alig varom a Szolnok ellenes, "Közgép" pénz temető, ócsároló stb hozzászólásokat.

     

Hozzászólások

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje. A részletes moderálási szabályokért ide kattintson!